შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მებრძოლი (თავი მეოთხე)


4-07-2015, 01:43
ავტორი თათა
ნანახია 2 103

ლილეს დაბადების დღის მერე ირაკლი არ გამოჩენილა,თთქოს მიწამ ჩაყლაპაო.ის ფბ-ც გააუქმა რომლითაც ლილე გაიცნო,აღარც ურეკავდა,არც მესიჯებს წერდა.თავიდან ლილე ირაკლის გაუჩინარებას ძალიან დარდობდა,მაგრამ ძალიან ბრაზობდა მის საქციელზე ,ამიტომ გადაწყვიტა როგორმე დაევიწყებინა ის.მართალია სულ ვერ დაივიწყა ირაკლი სადღაც გულის პატარა ნაწილში, ისევ იყო რაღაც გრძნობა მიმალული,მაგრამ არც მასზე ფიქრში ათენებდა ღამეებს ხოლმე.
ლილე ძალიან მიხანდასახული პიროვნებააა,ძალიან ძლიერი და ბებრძოლი გოგონა,რომელიც ტკივილს არ აძლევს საშუალებას მას ბოლო მოუღოს და გაანადგუროს ის სულიერად.ძალიან ამაყი დაა ძლიერი გოგონა არის.ყოველდღე ის საკუთარ თავს უმეორებს,რომ ადამიანი,ძლიერი მაშინაა როცა ის ცდილობს ყოველთვის შეინარჩუნოს:სიმშვიდე,იმედი და ღირსება.
-ეკა როგორ ხარ?
-კარგათ ლილე სად დაიკარგე გოგო შენ სულ დაგავიწყდი ხო ,ნაწყენი ხმით უპასუხა დაქალს ტელეფონში
-აუ კაი რა ამ გამოცდებმა ლამისაა და ჭკუიდან შემშალოს,ხო იცი რო ძალიან მიყვარხარ და გაფასებ და არასდროს გივიწყებ ხოლმე
-მესმის შენი ლილუკ
-ხოდა თუ გესმის საღამოს გამოცდის მერე ჩამოდი ჩემთან და უმაგრესი ალუბლის ლიქიორი დავლიოთ.ერთად ავღნიშნოთ ჩემი ტანჯვის დასრულება(თან ეცინებოდა)
-კარგი ჩემო გოგო აღარ მოგაცდენ მეც წადი და გადაიმეორე საკითხები.
-კარქი წავედი და დროებით აბა გკოცნი კუსკუსა
-მეც ლილუ!

ლილუ კარგა ხანს ემზადებოდა გამოცდებისთვის,თითქმის ყველა საკითხი გადაიმეორა და წასასვლელად გაემზადა,როდესაც გარეთ გავიდა ღმად ჩაისუნთქა ჰაერი და გზა განაგრძo სამარშუტო ტაქსების გაჩერებისკენ.ცქარჩქარა ავიდა ტრანსპორტში და ადგილი ფანჯრისკენ დაიკავა,ყურსასმენები გაიკეთა და ფიქრი დაიწყო თავის მომავალზე,გეგმავდა თუ რისი გაკეთება სურდა მას სამომავლოდ და ა.შ. დაახლოებით ათ წუთში სამარშუტო ტაქსში ახალგაზრდა დედა-შვილი ამოვიდნენ,გოგონას ხელში პაწაწუნა ლეკვი ეჭირა.სამივე ისეთი საყვარლები იყვნენ,მოკლედ თბილი და სასიამოვნო ადამიანების შთაბეჭდილებას ტოვებდნენ ეს დედა-შვილი.ახალმა მგზავრებმა მელევე გადაწყვიტეს ჩასვლა,როგორც ჩანს შორს არ მიდიოდნენ. ქალმა მძღოლს ას ლარიანი გაუწოდა,მძღოლმა ერთხანს უყურა ქალს მერე კი ლანძღვა დაუწყო,ამხელა ფული როგორ დაგიხურდავოვო,საბოლოოდ ქალს რა ექნა მგზავრობის ფული ვერ გადაიხადა და ისე ჩავიდა ტრანსპორტიდან.მძღოლი ისეთი გაბრაზებული იყო გინებისაც არ მოერიდა და ხმამაღლა შეაგინა ქალს,ისე რომ იქ მყოფი მგზავრების არცკი მოერიდა.ლილუ რისი ლილუ იყო,ხომ ვერ იტანდა უსამართლობას,ხოდა ადგა და მძღოლს ასეთი სიტყვებით მიმართა:ეს რა ადამიანი ხარ,ცოლი ან შვილები არ გყავს?საერთოდ გული თუ გაქვთ ამიხსენით,ისეთი არაადამიანი როგორ ხართ,რო საცოდავ ქალს ეს ბილწი სიტყვები აკადრეთ ოთხმოცი თეთრის გულისთვის,აი აიღეთ ფული ჩემი და იმ ქალის მგზავრობის თანხა,ხურდა კი თქვენთვის დაიტოვეთ, დაასრულა თავისი სიტყვა ლილემ და გაცეცხლებული ჩამოვიდა ტრანსპორტიდან!
სხვა რაგზა ქონდა ლილეს სხვა სამარშუტო ტაქსში ავიდა,რომელიც მის უნიში მიდიოდა,თან წეღანდელი ინციდენტი ახსენდებოდა და გულში ძალიან ბრაზობდა სამარშუტო ტაქსის მძღოლზე. ოხ როგორ ვერ იტანდა ესეთ ამაზრზენ ხალხს!
ზუსტად სამი საათი იყო ლილე რო უნიდან გამოვიდა..გამოვიდა კიარა გამოფრინდა,ორივე გამოცდა წარმატებით ჩააბარა და საბოლოოდ ასევე წარმატებით დახურა პირველი სასწავლო კურსი.გახარებულმა მაშინვე თავის დაქალს ეკას დაურეკა და თავისი წარმატება ამცნო.ეკასაც უხაროდა დაქალის წარმატებები და სწორედ ამიტომ,მთელი გულით უსურვა,თავის უსაყვარლეს დაქალს ყველაფერი საუკეთესო ცხოვრებაში
ჩაფიქრებული და ამავდროულად ბედნიერი მიუყვებოდა ქუჩებს,უნიდან გამოსული ლილე.უცებ ვიღაცას შეასკდა მთელი ძალით და მხოლოდ,მაშინ გამოერკვა ფიქრებიდან.
-ვაიმე მე მე უკაცრავად!ალუღლუღდა ლილე მაგრამ ღიმილი ადგილზე შეახმა როცა სახეზე ნაცნობი ადამიანი ამოიკითხა.ვაიმე ლუკა არ არსებოოობს და გახარებული ჩამოეკიდა კისერზე მამაკაცს.ისე რომ კინაღამ დაახრჩო საწყალი
-ლილე ჩემო ლამაზო ლილე,მოეხვია მამაკაცი.როგორ მომნატრებიხარ პაწაწინა გოგონავ
-მეც ლუკ ძალიან.ჩემი ალექსანდრე ეხლა არ ,მითხრა ისიც ჩამოვიდაო,ჩემი ყველაზე საყვარელი ძმაკაცი იცი ისიც როგორ მომენატრააა,აიიი ძალიან
-კი ლილუკ ჩამოვიდა,მაგრამ დიდი ბოდიში შემოგითვალა.აეროპორტიდან პირდაპირ ბათუმში ჩაფრინდა,ხვალ გნახავს.სადმე ვაპირებთ შეკრებას,ჯერ არ დაგვიგეგმავს და ყველაფერს შეგატყობინებთ,ისევ ძველი სასტავი ვიქნებით და ძალიან მიხარია,კაი სიხარულო მაპატიე ეხლა დედიკოსთან მეჩქარება და მოკლედ ხვალ გნახავთ რა.
-კარგი ლუკკკ.გელოდებით

როგორც იქნა მიაღწია სახლამდე ლილემ,იქ მისულს დაქალი უკვე სახლში დახვდა და ყავას ამზადებდა.ლილე რომ დაინახა გახარებული გაიქცა მისკენ და მთელი ძალით ჩაეხუტა:
-მიხარია შენ რო ბენიერი ხარ ლილუუუუ
-მადლობა სიხარულო,ჩემო კუსკუსააა.ვეეცკი წარმოიდგენ დღეს ვინ ვნახე გოგოოო
-ვინ ლილე?
-ლიკა ჩვენი ლუკა და ბიჭები ჩამოვიდნენ
-ვაა არ არსებობს,მაგარია გოგო..
-ხო ლუკა ვნახე მარტო ოღონდ დაა მითხრა ხვალ ვაპირებთ შეკრებას და შეგეხმიანებითო
-კარგი ლილე ეხლაა უნდა წავიდე უთხრა ეკამ და გასასვლელისკენ გავიდა,სახლი მაქ დასალაგებელიო მოიმიზეზა და წავიდა.
ლილე ცოტა ჩაფიქრდა ეკას საქციელზე, მაგრამ ისეთი დაღლილი იყო ეგრევე საძინებელს მიაშურა.
მოკლედ ვინ არის ლუკა? ლუკა ერთი სიმპათიური ბიჭია,პროფესიით ეკონომისტი და პარალელურად პოტოგრაფიც. პიროვნება?არაჩვეულებრივი სრულყოფილი მამაკაცი იყო,აი ისეთი როგორზეც ყველა გოგო ოცნებობს.როგორ გაიცნო ლილე?ერთ მშვენიერ დღეს,სწორედ ლილეს ძმაკაცის ალექსანდრეს დაბადების დღეზე.დანახვისთანავე გულში ჩაუვარდა ლუკას გოგო.ლილესაც მოწონდა ლუკა რატო არ მოეწონებოდა ის ხომ თვით „სრულყოფილება“იყო. თავიდან როგორც ყოველთვის მეგობრობით დაიწო ყველაფერი.მაშინ ლილე 16ის იყო მაგრამ უკვე კარგათ წამოზრდილი გოგონა იყო არაჩვეულებრივად გამოიყურებოდა,ლუკა კი 18 ის იყო.რამდენიმეთვიანი მეგობრობის შემდეგ ილია გოგონას სიყვარულში გამოუტყდა.სულ ცოტა ხანი იყვნენ ერთად,როცა 17ის გახდა ლილე მაშინ დაშორდნენ..
ლუკას და ლილეს არაჩვეულებრივი ურთიერთობა ჰქონდათ ერთმანეთთან სანამ დაშორდებოდნენ,ერთმანეთის უსიტყვოდ ესმოდათ,ერთად ისეთი ბედნიერები იყვნენ.მაგრამ ბოლომდე სრულყოფილი ხომ ვერ იქნება ცხოვრება.გამოჩნდა მესამე პიროვნება,რომელსაც ჩვენი ლუკა ბავშვობიდან უყვარდა.მოკლედ ეს გოგო ხან რას აკეთებდა და ხან რას,რომ წყვილი დაეშორებინა ერთმანეთს.ბოლოს ისიც კი მოიგონა ლუკასგან ბავშვს ველოდებიო,მერე გაირკვა რომ ეს ყველაფერი დიდი ტყუილი იყო,მაგრამ ლილე ლუკასთან ურთიერთობის გაგრძელებას აღარ აპირებდა.ამ ამბების მერე ორი თვე არ შეხმიანებიან ლილე და ილია ერთმანეთ.საბოლოოდ ლუკა და ლილე მეგობრობაზე შეთანხმდნენ და საბოლოოდ დაივიწყეს,რომ ოდესღას ერთმანეთი უყვარდათ,ალბათ ეს არ იყო ძლიერი გრძნობა თორე ასე უბრალოთ ერთმანეთს არ დათმობდნენ.
მართლაც სამეგობროში ურთიერთობები დალაგდა და ისევ ყველანი ერთად იყვნენ:ილია,ლილე ალექსანდრე ეკა,ლიკა, საბა,ნიკა,ტატა, ერეკლე.ერთმანეთის გარეშე ვერ ძლებდნენ,ერთად იყვნენ სულ ერთად განუყრელი მეგობრები.მაგრამ ბიჭებმა მერე საზღვარგარეთ წასვლა და სწავლის იქ გაგრძელება გადაწყვიტეს.გოგონებს ძალიან წყდებოდათ გული მაგრამ რას იზამდნენ,მათ თავიანთი საყვარელი ადამიანების წარმატება სურდათ.რამდენიმე თვეში ლიკამაც და ტატამაც გადაწყვიტეს საზღვარგარეთ წასვლა ოღონდ ამათმა ლონდონში,ბიჭები კი ამერიკაში იყვნენ,გოგონები,განუყრელი დაქალები ერთმანეთს სულ ეხმიანებოდნე ამ სამი წლის მანძილზე და ერთმანეთთან სულ ქონდათ კონტაქტი,აი ბიჭები კი ბოლო ორი თვის მანძილზე სადღაც გაქრნენ,რაზეც ეკო და ლილე ძალიან წუხდნენ,მაგრამ სრულიად მოულოდნელად ასეთი სურპრიზი გაუკეთეს გოგონებს და ამდენი წლის მერე ჩამოვიდნენ ნანატრ მეგობრებთან.ლიკა და ტატაც ორ დღეში აპირებდნენ ჩამოსვლას.ვერც კი წარმოიდგენთ ლილე რა ბედნიერი იყოო რომ ცხრავე მეგობარი ისევ ერთად იქნებოდნენ..
პს:გამიხარდება თუ თქვენ აზრს დააფიქსირებთ და დააკომენტარებთ ვინც კითხულობთ ისტორიას.კრიტიკას დადებითად მივიღებ და თქვენს რჩევებსაც გავითვალისწინებ.ველი შეფასებებს მიყვარხართ



№1  offline წევრი თათა

ძალიან დიდ ბოდიშით ხალხო აქ ახალი პერსონაჟის ლუკას მაგივრათ ილია მიწერია ეს ტავი ჩქარჩქარა დავწერე არ მინდოდა ძალიან დამეგვიანა სიახლე და შემდეგ თავში მსგავსი რამ აღარ განმეორდება sad
--------------------
tatukakhorava

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent