შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ის "კატაა" და ცხრა სიცოცხლე აქვს !


4-07-2015, 13:42
ნანახია 2 048

თავი პირველი

გერქვას ნამდვილი "" ეს ყველაზე მაღალი და ბევრისთვის მიუწვდომელი წოდებაა, მაგრამ ჩემთვის ყველაფერი ბევრად ადვილია. მოწოდებით "" ვარ !
ჰო , ჰო არ მოგესმათ გაინტერესებთ ყველაფერი როგორ დაიწყო ?! - ჰოდა მისმინეთ "ძუკნებო" .
ეს ყველაფერი იმ აუტანელი სკოლელების და კლასელების ბრალია , რომლებიც ჩემზე ზედემტად მოქმედებდნენ , მე არ ვყოფილვარ ლამაზი გემოვნებიანი , რადგან ბებიაჩემის გემოვნება ვერასდროს ვერ წვდებოდა თანამედროვე მოდას ამასთანავე ის ზედმეტად მკაცრი იყო . მაგრამ გახსოვდეთ არ ვყოფილვარ გემოვნებიანი და ბებიაჩემიც იყო !
არა , არ გეშლებათ ნამდვილი სრულყოფილი ვარ ! მდიმარი ოჯახის გათამამებული , გატუტუცებული გარყვნილი გოგო და იცით რა ეს ძალიან მომწონს . დამიჯერეთ სკოლის მერე ჩემი შეცვლა იყო , რაღაც უფრო მეტი ვიდრე "სექსია" ! თავიდან ფეხებამდე ახლა ნამდვილად ვთვლი, რომ სხვის დასახრჩობად ვღირვარ !
გაინტერესებთ რა იყო სკოლაში ?! - გარყვნილობა ,მაგრამ ჩემს მიმართ მხოლოდ ზიზღი და დიდი დამცირება , მაგრამ მე ჰომ ახლა ყველაზე მაღალ წოდებაზე ვდგავარ . ჩემი ზედმეტ სახელიც ტყუილად არ უკავშირდება კატას .
იყო " კატა " ნიშნავს გქონდეს ცხრა სიცოცხლე და ფეხზე წამოდგე და დიდი დარტყმა მიაყენო იმათ ვინც გამოგიყენე და მიგაგდო . ჰო და გეტყვით , რომ მე 19 წლის ქეთრინი ვარ რომელიც თქვენთან მოდის ლონდონელო ძუკნებო !
იმის მიუხედავდ , რომ წარსულის გახსენება არ მიყვარს მოკლეთ შევეცდები მოგიყვეთ. თექვსმეტი წლის ასაკში ჩემზე ძალა იხმარეს ამის გამოკი დიდი ტრამვა მივიღე . დღემდე ჩემი ღამის მოჩვენება მისი ულამაზესი ყავისფერი თვალებია , რომლებიც მოსვენებას არ მაძლევენ ზუსტად ამის გამო ვბრუნდები , რომ შური ვიძიო . მე მხოლოდ ღამის ცხოვრება გამაჩნია . საფრანგეთში ჩამოვედი იმის შემდეგ რაც დამემართა . იცით რა რთულია , როდესაც არ გყავს არავინ ვისაც შეგიძლია გული გადაუშალო და შენს პრობლემებზე ესაუბრო . მთელი ტანჯვა ჩემ გულში ჩავიბუდე ოთხი წელი მხოლოდ იმისთვის ვემზადებოდი , რომ ლონდოში დაბრუნების შემდეგ ის გამენადგურებინა .
მე ახლა ძლიერი ვარ , ჩემი თავის ფასი ვიცი იმაზე მეტად ჭკკვიანი ვარ ვიდრე ბერვს გონია .
მელოდეთ ლონდონის ძუკნება ჩემთვის გზა ყველგან ხსნილია !
***
ვერ გეტყვით , რომ ქალაქი ან ქალაქის მაცხოვრებლები მენატრებოდნენ , რადგან ლონდონი და მისი მაცხოვრებლები არასდროს ჯდებოდნენ ჩემს გემოვნებაში , ამას ჩემი პატარა თავგადასავალიც მოყვა და აქაურობა სამუდამოდ შემძულდა . უბრალოდ მაღიზიანებს ყველაფერი , რაც ამ ქალაქს ეხება . არ მოგაბეზრებთ იმაზე ლაპარაკით თავს თუ როგორ ემოციით დავბრუნდი აქ მხოლოდ იმას გეტყვით , რომ ლონდონი იგივე ნაირი უჟმური ამინდით დამხვდა , როგორიც ჩემი წასვლის დროს იყო .
აეროპორტიდან ნელი ნაბიჯებით გამოვედი Marlyn Manson-ის Persona Jesus -სი მქონდა ტელეფონში ჩართული და მასში ბოლომდე ვიკარგებოდი .ვერ ვგრძნობდი ხალხის ხმაურს , რომლებიც რაღაცის ან ვიღაცის ძიებაში იყვნენ და დროს უაზრო ჭიჭყინსა და ლაპარაკში კარგავდნენ თითქოს ისე მათთის დრო არაფერს წარმოადგენდა . ეს ჰომ ჩვენი ცხოვრების უმთავრესი ნაწილია , რომ დროის შეგრძნება და მისი გამოყენება ვისწავლოთ , თუნდაც უამრავი შეცდომების ხარჯზე . ტაქსში ვიჯექი და წვიმიან ლონდონს ვათვალიერებდი , ბავშვობის წლები და დედასთან გატარებული წამები თვალწინ მიდგებოდა , ვგრძნობდი , რომ მისი მონატრება პიკს აღწევდა . ის არ იყო ჩემთვის მხოლოდ დედა ის ჩემი და ჩემი ცხოვრების ნაწილი იყო .
სახლის წინ ვიდექი და საბოლოოდ ვიაზრებდით აქ რისთვის ჩამოვედი . ახლა დანამდვილებით ვიცოდი , რომ ყველაფრის ფასად უნდა მებრძოლა და ყველა ადამიანი , რომელებმაც ჩემი ნადმვილიმე მოკლეს საბოლოოდ გამენადგურებინა . ნელა შევაღე სახლის კარები და როდესაც უამრავი ადამიანის ყვირილი გავიგე თითქოს ყურებიც კი დამიგუბდა . ამდენი ადამიანების დანახვას ნამდვილად არ მოველოდი , არასდროს არ მყოლია ნამდვილი მეგობრები ისინი მხოლოდ ჩემს ფულზე დახამებული ხალხი იყვნენ , რომლებიც უბრალოდ მეტენებოდნენ და მათ ინტერესებში მე არასდროს შევდიოდი . მამაჩემისკენ წავედი და სწრაფად გადავეხვიე ვიცი , რომ საუკეთესო არასდროს ყოფილა , მაგრამ ერთადერთი ადამიანი , რომელიც მართლა მიყვარს და მისთვის ყველაფერს გავაკეთებ .
ყველაფერი ჩვეულებრივ მიმდინარეობდა იყო სიწყნარე და მოსაწყენი ხალხი , რომლებიც შამპანიურით ხელში დასეირნობდნენ და შემაწუხებლად ათვალიერებდნენ ჩემს ტანს , რომელის არაჩვეულებრივად გამოიყურებოდა .
ჩემმა ეგრედწოდებულმა დაქალებმა აიტეხეს ,რომ გავპარულიყავით და კლუბში წავსულიყავით აქ ყოფნასა და მაღალი საზოგადოების როჟების კერვას იქ გართობა ნამდვილად მერჩივნა .
მუსიკის მაღალი ხმა , კვამლი, ხმაური , სასმელი და გიჟური გართობა ეს ის არის , რაც ჩემი ცხოვრების ნაწილია . გკიდია ყველა და ყველაფერი და იწყებ გართობას ვცეკვავ ისე , როგორც ჩემს ნამდვილ მეს შეეფერაბა . არ არსებობს ჩემთვის არანაირი კომპლექსი , მაცვია ისე როგორც მინდა . მსიამოვნებს , როდესაც ჩემი ყურებით ტკბებიან , გოგოების უმეტესობა კი შურით სკდება ვერ წარმოიდგენთ როგორი სასიამოვნოა . როგორც კი ფეხი შევდგი კლუბში ჰაერი ღრმად ჩავისუნთქე და ...
თავი მეორე

მუსიკის მაღალი ხმა , კვამლი, ხმაური , სასმელი და გიჟური გართობა ეს ის არის , რაც ჩემი ცხოვრების ნაწილია . გკიდია ყველა და ყველაფერი და იწყებ გართობას ვცეკვავ ისე , როგორც ჩემს ნამდვილ მეს შეეფერაბა . არ არსებობს ჩემთვის არანაირი კომპლექსი , მაცვია ისე როგორც მინდა . მსიამოვნებს , როდესაც ჩემი ყურებით ტკბებიან , გოგოების უმეტესობა კი შურით სკდება ვერ წარმოიდგენთ როგორი სასიამოვნოა . როგორც კი ფეხი შევდგი კლუბში ჰაერი ღრმად ჩავისუნთქე და ბარისკენ წავედი.შავგვრემან,ათლეტური სხეულის მქონე ბიჭს თვალი ჩავუკარი და ორმაგი ბურბონი შევუკვეთე.
-ეს ხომ კაცების სასმელია?-თავისთვის ჩაილაპარაკა ბარმენმა და მხრები აიჩეჩა.მე გამეღიმა.
გვერდიდან სიცილის ხმა მომესმა.სიმპატიურ ბარმენს თვალი მოვწყვიტე და ხალხში ჩემი ყალბი მეგობრები დავლანდე.
-შეგცვლი-უკნიდან ცივი,ბოხი ხმა მომესმა.
ბარისკენ მიბრუნებულს ჩემი „ნაცნობი“ ბარმენი აღარ დამხვდა.უკმაყოფილოდ ამოვიოხრე.გონებაში გართობის ყოველი დეტალი გათვლილი მქონდა.
-ნახევარ საათში,წითელი საროჩკით,ლურჯი ჯინსით და ვანსებში გამოწყობილი ბარის გასასვლელთან იდგება და როგორც ყოველთვის თავის ბოიფრენდს დაელოდება.მიაკითხე,იქნებ რამე გამოგივიდეს.
ყავისფერთვალებამ უხეშად ჩაიცინა და ჩემი შეკვეთა მაგიდაზე დამიდო.
-ვფიქრობ ახალგაზრდა გოგოსთვის ზედმეტია-სასმელზე მიმითითა მან.
-შენთვის არავის უთხოვია იფიქრეო-ერთ გადაკვრაზე ჩავცალე ჭიქა,დავაიგნორე გრძნობა,რომელიც ყელის არეში გაჩნდა და მოცეკვავეთა ჯგუფს შევუერთდი.
შემდეგ ყველაფერი ნაცნობი და სასურველი გახდა.კვლავ გაჩნდა გრძნობა ჩემში.გრძნობა გამორჩეულობის,თავზეხელაღებულობის,სექსის სურვილის,აღგზნების..არ არსებობს ჩემთვის ამაზე დიდი სასიამოვნო რამ. ცეკვა ეს უბრალოდ სამყაროა , თავისი ბინძური ილეთებით.გაჩნდა მოძრაობები,სხეულის ენის,ოდნავ თავხედური,სექსუალური და ბუნებრივი.თითქოს თეძოებმა თავისით იპოვეს სავალი გზა,თითქოს ხელებმა თავისით მოძებნეს პარტნიორის მხრები.მერე გულმაც თითქოს მშვიდი ფეთქვა განაგრძო.თითქოს სამყარო გაუცხოვებული აღარ იყო.თითქოს თავი კვლავ ძველებურ ლონდონში ამოვყავი. გაჩნდა შეხებები: უხეშიც და რბილიც.თბილიც და თავისებურად ცივიც.ისეთი , რამაც თავი სრულყოფილად მაგრძნობინა . ვგრძნობდი მის შეხებებს , რომლებიც უბრალოდ აუტანლად აღმაგზნებდა და ჩემს „მე“-ს მაკარგვინებდა . თითქოს იყო მასში , რაღაც ნაცნობი , მაგრამ ის უბრალოდ ფიქრის საშუალებასაც არ მაძლევდა . მთელი სხეულით ვეკვროდი. მინდოდა , რომ ბოლომდე შემეგრძნო . ყოველთვის მიყვარდა ყველაფერი სრულყოფამდე , სანამ სიამოვნების ზენიტამდე არ მივაღწევდი. უბრალოდ შეჩერება არ შემეძლო . ყველაფერი კი განსაკუთრებული მაშინ არის , როცა გესმის მაღალი მუსიკის ხმა , ბიჭის ხვნეშის ხმა , შეგრძნება რასაც სასმლის დალევისას განიცდი და ბოლოს ის , რომ ყველაფერი გკიდია .
ნელი,გაწონასწორებული მოძრაობით მივბრუნდი ბიჭისკენ,რომელიც ამდენი ხნის მანძილზე გარეგან სიამოვნებას მანიჭებდა და ქვედა ტუჩზე ოდნავ ვუკბინე. სახე მის სახეს გავუსწორე. ცხვირი ცხვირზე გავუხახუნე და თვალებში ჩავხედე . მისი თვალები ზედმეტად ლურჯი და კამკამა იყო .
-რა გქვია ? ყურთან ახლოს ჩამჩურჩულა.
- ბიჭებს , რომლებსაც ერთი დღის სიამოვნებისთვის ვიყენებ,სახელს არ ვეუბნები.ამას დამსახურება სჭირდება .
-საინტერესო ჩანხარ. შენ წარმატებით აკეთებ იმას ,რასაც ბიჭების უმეტესობას უბრალოდ არ გამოსდის.იყენებ მათ და შემდეგ ნაგავივით იკიდებ არა?! - სექსუალურად ჩავიღიმე და თავი დავუქნიე .
- შენ ?
-მე ადამი .
- სიმპატიური ხარ ადამ , მინდა გითხრა , რომ შენი თვალები და მოძრაობები ზედმეტად აღმაგზნებს .
- გისმენ და ვხვდები , რომ საინტერესოსთან ერთად გარყვნილი , თავის თავში დარწმუნებული , კარგად მოცეკვავე გოგო ხარ , რომელმაც იცის რა ან ვინ უნდა .
- ზედმეტად კარგად აზროვნებ ! დავლიოთ ?
თავი დამიქნია , წინ წავედი . მალევე ვიგრძენი მისი ხელი წელზე .გამეღიმა.სიმართლე თუ გაინტერესებთ გეტყვით,რომ ბიჭი ასე ახლოს არასდროს მომიშვია.ვიმეორებ: არასდროს !
ბარზე ხელები დავარტყი და ბიჭს , რომელმაც რამდენიმე წამის წინ კონკრეტულად , რომ ვთქვათ მომაკეტინა დავუსტვინე.ყურადღება არ მოუქცევია,ისე გააგრძელა ჭიქების წმენდა და საბოლოოდ,როდესაც მობეზრებულმა ხმამაღლა დავუძახე,გამოიხედა,თუმცა ჩემთვის არც შემოუხედავს,ჩემს გვერდით მდგომისკენ გააპარა თვალი და შესამჩნევად ჩაიცინა.
-რას მიირთმევთ?-ენა კბილებსშორის მოიქცია და სექსუალურად გამიღიმა.
-იგივე-მკაცრი ტონი შევინარჩუნე მე.
ადამისკენ შევბრუნდი , რომელიც ჩემი სხეულის თვალიერებით იყო გართული .
- შენ რა დალევას აღარ აპირებ ? - სიცილით ვკითხე ადამს,ბარს დავეყრდენი და სასმელზე მივუთითე .
- შენი სხეულის შემხედვარე გადამავიწყდა . მომიყევი რამე შენზე .
- ქეთრინი ვარ გოგო , რომელიც გიჟდება სიახლეებით სავსე სამყაროზე.
-ამას უკვე მივხვდი-ალკოჰოლით სავსე ჭიქას ხელი მოკიდა და ერთი ყლუპი მოსვა.
-შენ ?-ყალბი ინტერესი გამოვიჩინე
- მე ვცეკვავ ყველ...
-ჰა? რა? შენ ?სად ? -სასმელი გადამცდა მე.
- ყველგან , სადაც გვინდა . ჩვენთვის არ არსებობს არანაირი წესები .
-მინდა , რომ ახლავე წამიყვანო! - ხელი მოვკიდე და ცენტრისკენ წავიყვანე .
-ჰეი ბარბი,ფულის გადახდა დაგავიწყდა-ბარმენის ხმამ გამაჩერა.
-მე გადავიხდი-ჯიბისკენ ხელი წაიღო ადამმა.
-არა,მე დაგპატიჟე-სწრაფად გავაჩერე და ბარისკენ წავედი.რაც ხელთ მომყვა ყველაფერი ამოვიღე და მაგიდაზე დავყარე.
-ხურდა შენთვის დაიტოვე-თვალი ჩავუკარი,დავაიგნორე მისი საყვარელი ღიმილი და ადამთან ერთად კლუბი დავტოვე.

-დიდიხანია ცეკვავ?-მოუთმენლად ვიკითხე მე.

და სწორედ მაშინ,როდესაც საქმე ცეკვას ეხება,ჩემი შინაგანი ორგანოები ამობრუნებას იწყებენ და ყველაფერი თავდაყირა დგება.სწორედ ამიტომაა,რომ კლუბებში სიარული ჩემთვის თავდავიწყებაა.ეს ადგილია სადაც შემიძლია ვიცეკვო,ანუ ვაკეთო ის რაც ამ ქვეყნად ყველაფერს მირჩევნია და ამას ვერ შეედრება ვერანაირი სექსი და შურისძიება.
-ბავშვობიდან.უფრო ზუსტად იმ დროიდან რაც სიარული დავიწყე.
-აჭარბებ-შუბლი შევკარი მე.
-არანაირად გეფიცები-ხელები მაღლა ასწია.მერე ისევ საჭეს მოარგო და სიჩქარეს მოუმატა.
-მალე მივალთ?-ამოსუნთქვის საშუალებაც კი არ მივეცი.
-შეგიძლია,რომ ცოტახნით დამშვიდდე და მითხრა ასე რატომ ღელავ?
-მაინტერესებს რა ხდება ქუჩებში,მაშინ,როდესაც თქვენ ცეკვას იწყებთ-დიდი ტყუილი მივახალე მე.
-მაშინ მოემზადე პატარავ,დაუვიწყარი ღამე გელის-წაუსტვინა მან და სიჩქარეს კიდევ უფრო უმატა.
მე კი რა თქმა უნდა მოვიტყუე.თავის ქება,რომ არ მიყვარს ალბათ ამის ბრალია.ან უბრალოდ მინდა,რომ შთაბეჭდილება იყოს დიდი და თანაც ისეთი,რომ წარუშლელი კვალი დატოვოს ყველას გონებაშ.და ყველაფერი ამ საღამოს კი არა,სწორედ მაშინ,იწყება,როდესაც მუსიკა ირთვება და მე ქუჩებში საცეკვაოდ ვბრუნდები.
თავი მესამე

მანქანა ბნელ მოსახვევში შეაყენა . სასიამოვნო ადგილი იყო მყუდრო , მალული , ბინძური , საშიში ჩემს გულის სიღრმეში , რომ ყველაზე დიდი ადგილი უკავია . ზუსტადაც ამიტომ მომწონდა ქუჩები , რომ მას გააჩნია " პეწი " , რაღაც თავისებური რაც გაძლევს შთაგონების საშუალებასა და დიდ გასაქანს . აქ არ არასებობს არანაირი წესები , აქ მხოლოდ თავისუფლებაა არ ხარ არავიზე დამოკიდებული ცეკვავ იმას , რასაც გინდა და რაც მთავარია მხოლოდ შენი წესებით . მეგობრობა და მეგობრის პატივისცემა აქ პირველ ადგილზე .
ჩვენთვის ქუჩის მოცეკვავებისთვის არანაირი დაბრკოლება არ არსებობს და ეს ყველაზე დიდი პლიუსია ცეკვაში , რადგან თუ შენ არ შეგიძლია ბალეტში დადგა თუნდაც " შავი გედი " იმის გამო , რომ ფეხი ოდნავ გაქვს დაზიანებული ან უამრავი სხვა მიზეზები აქ შენ სიცოცხლის ბოლო წამამდე ცეკვავ და მანამდე გრძნობ თითოეულლ ილეთს , სანამ საბოლოოდ არ გამოეთიშები ამ სამყაროს .
ამ ორ ცეკვის სტილს კი ერთი დიდი საერთო აქვთ ის , რომ გიწევს ყველაზე რთული გზის გავლა . ცეკვა არ მოდის მხოლოდ ორი მოძრაობის სწავლით ან უბრალოდ მოძრაობების თანმიმდევრობის დამახსოვრებით . შენ უნდა შეძლო ნამდვილი წრფელი გრძნობების , ემოციების გამოხატვა , ჰო ეს ნამდვილად სხეულის ენაა . ცეკვავ სხეულისა და გონების დაკმაყოფილებამდე , მანამდე იღებ სიამოვნებას სანამ შენი სხეული საბოლოოდ არ მოეშვება .
მანქანის კარები ფრთხილად მივხურე და ადამს დაველოდე , რომელიც მანქანაში რაღაცას ეძებდა .
- აქეთ .- წელზე ხელი მომხვია და მიბიძგა , რომ წონ წავსულიყავით . დაკვირვებით ვათვალიერებდი კედლებს , რომლებზეც უამრავი წარწერა და ნახატი იყო . ვხდებოდი ყველა სიტყის მნიშვნელობას , რომლებიც ცეკვას კიდევ უფრო მაახლოვებდა .
- ლამაზია არა ? გინახასვ ამდენი ლამაზი შედევრი ერთად ? - სიცილით მკითხა ადმმა . თავი ნელა გავაქნიე ისე თითქოს მართლა არ მენახა სადმე ,უბრალოდ არ შემეძლო „არა“ -ს წარმოთქმა ასე უბრალოდ .
- საინტერესე , ნაწერები და ნახატებია .
- ჰო ეს ყველაფერი ერთად ერთ პატარა ხუთ ასოიან სიტყვას ქმნის .
- უბრალოდ გასაოცარია ამ ერთი სიტყვის ქვეშ რამდენი რამ იმალება არა ?!
- პირველად ეს ადგილი , რომ აღმოვაჩინე მეც შოკში ვიყავი . - ჩუმად ჩავიფხუკუნე , კი როგორ არა პირველად ვნახე ასეთ ადგილებში , გავიზარდე და გავიგე რას ნიშნავ ნამდვილი ცხოვრება .
ვხედავდი ბიჭებისა და გოგების დიდ ჯგუფს , რომელთაც სახეზე მხოლოდ ბედნიერებას თუ შეამჩნევდი . მუსიკის ხმაზე ტანს იმდენად სასიამოვნოდ ამოძრაავებდნენ , რომც არ გცოდნოდა ცეკვა მაინც ადგებოდი და ყველანაირ კომპლექს დაივიწყებდი .
- ჰეი .- საკმაოდ სასიამოვნო აღნაგობის ბიჭმა დაუძახა ადამს და სწრაფად გადაეხვია .
- ახალი გოგო გვყვას ? დარწმუნებული ხარ , რომ ის გამოცდას ჩააბარებს ? -სიცილით კითხა და ზურგზე ხელი დაუტყაპუნა .
- ის არ ცეკვავს , მას უბრალოდ ჩვენი ნახვა სურდა .
- ვოუ მშვენიერია . ნედი მის .- ხელი გამომიწოდა და თავი სასაცილოდ დამიკრა .
- თქვენგან ბალერონი არ გამოვა მისტერ ზედმეტად მოუხერხებელი ხართ ! ქეთრინი მისტერ ნედ . - ხელი გავუწოდე და ტუჩები დავპრუწე .
- გცოდნიათ რაღაცეები მის . - ეს თქვა და ხმა მაღლა დაიყვირა ,
ვაჩვენოთ მას მასტერკლასი ! ჩაირთო მუსიკა , რომელმაც თავი უფრო ამაღლებულად მაგღძნობინა . ისინი არ იყვნენ ცუდები უბრალოდ მათ აკლდა დახვეწა ,სექსუალურობის შარმი და ცოტა სინაზეც კი , რადგან ცეკვას უხეშობა არ უყვარს . რამდენიმე წუთიანი ცეკვის დასასრულის შემდეგ კი უბრალოდ დიდზე გამეღიმე , იგრძნობოდა მათში ცეკვისადმი სიყვარული .
- როგორ იყო ? - ხმა მაღლა დაიყვირა ნედმა და ჩემს კენ წამოვიდა .
- არ იყოს ეს ცუდი ამაზე კარგიც მინახავს ! - შეპარვით ვუთხარი .
- იცი რა , როდესაც შენ ამაზე კარგად იცეკვებ , მაშინ დაგვიწუნე .
- აუცილებლად დაელოდე ამ დღეს , შენთვის შანსი იქნება , რომ ნახო როგორია ნამდვილი ქუჩის ცეკვა , ან თუნდაც დიდი რევოლუცია ბალეტის " მაღალი საზოგადაობის " ცეკვისა და " ბინძური " ცეკვების ნაერთი , რასაც Street Dance Freedom ეწოდება .
- მაოცებ იცი ?! - ადამმა გაკვირვებით მითხრა და თვალი მაშინვე მომწყვიდა , როდესაც შავი მანქანა დაინახა , რომელიც ამ ადგილისთვის ზედმეტად მდიდრულად გამოიყურებოდა .
მანქანიდან სწრაფად გადმოვიდა გოგო , რომელმაც კარები ხმაურიანად მიიჯახუნა . საკმაოდ ლამაზად გამოიყურებოდა შორიდანაც კი ეტყობოდა , რომ თავში ავარდნილი ეგრედწოდებული "ძერსკი" გოგო იყო , რადგან როგორც კი ადგილს თვალი შეავლო , მაშინვე ცხვირი აიბზუა და მანქანის კაპოტს გაბრაზებული მიეყრდნო . მალევე ჩაქვრა მანქანა და იქიდან შავტუხა ბიჭი გადმოვიდა , რომელიც მაშინვე მეცნო , ჰო ეს ის ბარმენია , რომ მომაკეტინა. გოგოს ისე ჩაურა ზედაც არ შეუხედავს და მაშინვე ჩვენსკენ წამოვიდა .
- ბარმენი ? - გაკვირვება ვეღარ დავმალე მე .
- აქ ხალხს არ ვარჩევთ . - თავი გააქნია ადამმა და მხრები აიჩეჩა .
- როგორ მოხდა , რომ გაგვიხსენე ? - სიცილით უთხრა ნედმა და გადაეხვია .
- ხომ იცი , რომ არ მაქვს დრო , ახლა მითუმეტეს .
- შენი კრუელა მარტო რას შვება ? - სიცილით კითხა ადამმა
- უკვე ვეღარ ვუძლებ , ლოგინში რომ არ იყოს კარგი მაშინვე დავშორდებოდი . -ტუჩები ენით დაისველა და გოგოსკენ თვალი გააპარა .
ჩემსკენ გამოიხედა და კარგად შეათვალიერა ჩემი სხეულის თითოეული ნაწილი , როდესაც ვიგრძენი მისი მზერა სახეზე , თვალი თვალში გავუყურე . მისი თვალები ზედმეტად ლამაზი იყო სიმართლე , რომ ვთქვათ თვალს ვერ მოწყვეტდი . თვალი ჩამიკრა , ტუჩის კუთხეში გაეღიმა , შემდეგ კი ნედს შეხედა და ხმა მაღლა კითხა .
- ახალი გვყვას ?
- არა , მაგრამ იმდენად კარგად ერკვევა ცეკვაში , რომ დაგვიწუნა კიდევაც .
- ოჰჰ . - ეს თქვა და ჩემსკენ მოიწია .
დავიბენი ვერ მივხვდი , რის გაკეთებას აპირებდა და უკან დავიხიე . ხელი ხელზე მომკიდა და მისკენ გამქაჩა .
- მინდა მანახო რა შეგიძლია . - დამცინავად წარმოთქვა და თვალი ჩამიკრა .
ხელი სწრაფად გამოვწი მისგან და ორი ნაბიჯი უკან გადავგდი .
- დარწმუნებული ხართ , რომ ამის ნახვა გინდათ ? - სიცილით ვიკითხე ისე თითქოს ჩემი დაცინვისთვის ვამზადებდი მათ .
- რომელ მუსიკაზე ინებებთ ცეკვას მის ? - ნედი დიდი ცენტრისკენ გაემართა
- DJ Rebel -ის Cuba !
- შენ რა საერთოდ გაგიგია ეს რემიქსი ? - წარბის აწევით შემომხედა ზეინმა .
-შენ ჯერ კიდევ არ იცი მე რამდენი რამ გამეგება-ნიშნის მოგებით შევხედე და საცეკვაო ცენტრისკენ წავედი .
______________________
ბოდიშით შეცდომებისთვის .



№1  offline მოდერი ანკა

საინტერესოდ დაიწყო, გააგრძელე :)

 


ანკა
საინტერესოდ დაიწყო, გააგრძელე :)

მადლობა აუცილებლად გავაგრძელებ love

 


№3  offline წევრი EiLuL♥

შეცდომები გაქვს მაგრამ მომეწონა. საინტერესო ჩანს,თავისი ცხოვრების თავისუფალი სტილით . გააგრძელე არ შეწყვიტო. ზოგადად სადაც სიტყვა კატა ურევია მეც იქ ვარ და წარმატებები ❤
--------------------
elene

 


EiLuL♥
შეცდომები გაქვს მაგრამ მომეწონა. საინტერესო ჩანს,თავისი ცხოვრების თავისუფალი სტილით . გააგრძელე არ შეწყვიტო. ზოგადად სადაც სიტყვა კატა ურევია მეც იქ ვარ და წარმატებები ❤

მადლობა love

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent