შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ის "კატაა" და ცხრა სიცოცხლე აქვს ! ( 4, 5 , 6 )


5-07-2015, 00:11
ნანახია 2 028

თავი მეოთხე

როგორც კი მუსიკა ჩაირთო თავი ქვემოთ დავხარე , თვალები დავხუჭე , ღრმად ჩავისუნთქე და მუსიკა ბოლომდე შევიგრძენი . შემდეგ კი მოძრაობები თავისით წამოვიდა აქ იყო ყველაფრის შერწყმა : ბალეტი , ჰიპ-ჰოპი , ჯაზი , მოდერნი . ისინი ბინძურად , მაგრამ ქუჩისებრი პეწით ერწყმოდა ერთმანეთს . იმდენად ვიყავი ცეკვაში ჩაძირული , რომ ვერაფრის დანახვას ვერ ვახერხებდი ,მხოლოდ ვგრძნობდი რიტმს და თითოეელი მოძრაობის არსს . ვიცოდი , რომ ეს ზედმეტად განსხვავებული და ორიგინალური იყო , იმიტომ რომ მე ამის შექმნის დროს ყველაზე დიდი შთაგონება მქონდა , რომელსაც უბრალოდ სიტყვებით ვერასდროს გადმოვცემდი . არ მახსოვს რამდენი ხანი ვცეკვადი , მაგრამ მუსიკის შეჩერებისა და ტაშის ხმამ გამომაფხიზლა . თავი ნაზად დავუკარი და მათ დაშოკილ სახეებს ნაგლურად შევხედე , აი ისე მე რომ შემეფერება .
- როგორი იყო ? - ხმა მაღლა დავიძახე და ზეინს თვალი ჩავუკარი .
- ეს , ეს იყო რაღაც ბინძური , ნაზი , სექსუალური , თანამდროვე , განსხვავებული და იცი რა მე უკვე მიყვარხარ შენ ! - ეს თქვა ადამმა და სწრაფათ გადამეხვია .
- არა , აშკარად რაღაც გამოვტოვეთ ჰო ადამ ?! შენ თქვი , რომ მან არაფერი იცოდა ცეკვის და მითუმეტეს ქუჩების შესახებ .
- მე ეს არ მითქვამს , საერთოდ მე ის ახალახანს გავიცანი და მას კითხეთ . -თითი ჩემსკენ გამოიშვირა და გამიცინა .
- არაფერი განსაკუთრებული , მაგრამ ცუდი არ იყო დასახვეწია . -მომინდა ზეინი იქვე მიმეკლა , დაბადების დღიდან ვცეკვავ და მასწავლის რა არის დასახვეწი ?! იდიოტი , მახინჯი , ბოღმა .
- ჰეი ქეთრინ მის კომენტარებზე არ იღელვი ის მუდამ ასეთია . - ნაზად მომისვა ადამმა ზურგზე ხელი .
- არ ვღელავ უბრალოდ ის დანახვის წამიდან მაღიზიანებს !
- ჩვენთან ხარ ??
- სამუდამ , სანამ აქედან არ გადამასახლებენ ნედ .
-იმედია მალე დადგება ეგ დღე . -ხმა მაღლა ჩაილაპარაკა ზენმა .
-დავიშალოთ რა - ნედმა ბავშვებს ხმა მაღლა უთხრა .
- ზეინ შეგიძლია ქეთრინი შენ წაიყვანო საქმეზე მივდივარ .- ზეინმა თავი დაუქნია ადამს და მანქანისკენ წავიდა .
ლოყაზე ნაზად მაკაცო და ბოდიში მომმიხადა იმის გამო, რომ ვერ მოახერხა ჩემი უკან წაყვანა . ნერვები კი მომეშალა , მაგრამ მე ავეკიდე და მას ნამდვილად ვერ დავაძალებ , რომ წამიყვანოს . ზეინს უკან მივყვებოდი , როდესაც მანქანას მივიახლოვდით და გოგომ , რომელიც მანქანის კაპოტს ეყდნობოდა ფეხებიდან თავამდე და თავიდან ფეხამდე ამათვალიერ- ჩამათვალიერა და ზეინს დაბოღმილი სახით შეხადა .
- ეს რა ჩვენთან ერთად მოდის ? - წარბის აწევით იკითხა
- კი ნატაშკა და თუ რაიმე პრობლემა გაქვს შეგიძლია აქ დარჩე .
- ზეინ სხვებთან ნუ მომმართავ ესე , თორემ დაგშორდები !
ზეინი ჩემსკენ წამოვიდა უკანა კარები გამიღო და თავისთვის ჩაიბუტბუტა :
- ისე ამბობ მაგას თითქოს ვინმე გაკავებდეს .
საკმაოდ აუტანელი იყო მათან ერთად მგზავრობა , როდესაც გიყურებს ორი წყვილი თვალი და მოსვენების საშუალებას არ გაძლევს .
- მიკვირს ზეინ როგორ შეგიძლია გაჩერდა მათთნ .
არაფრის თქმა არ ვაცადე ზეინს და სახე გადახიპნულ არსებას ,რომელსაც ამდენი ხნის განმავლობაში ვითმენდი ხმა მაღლა ვუთხარი .
- რატომ გგონია , რომ ვინმეზე რამით მეტი ხარ ? ის , რომ პრადას მაიკი გაცვია , გუჩის კაბა და დოლჩე გაბანას ფეხსაცმელი არ ნიშნავს , რომ ამ სამყაროში რამას წარმოადგენ . ამასთანავე დამიჯერე შენგან განსხვავებით შეხამებაც შემიძლია და უკეთესი გემოვნებაც მაქვს . არასდროს ჩავიცვამ ამდენ ბრენდს ერთად , რადგან ეს დიდი გოიმობა და ხამობაა . არა აუციელებელი გესვას ლორეალის ტონალური , ტუჩსაცხი და მაქს ფაქტორის ტუში ,რომ ვინმე ან რამე იყო . შენ გაქვს პრეტენზია ადამიანებზე , რომლებიც ამ სამყაროში რაღაცას ქმნიან და თავისი სურვილებისთვის იღწვიან ?! არაფერი ხარ , საერთოდ არაფერი , ერთი მამიკოს ფულზე დახამებული გოგო , რომელსაც არანაირი გრძნობა და აზროვნება არ გააჩნია ! შენ მხოლოდ ადამიანის გამოყენება და დაბრმავება შეგიძლია . მანქანა გააჩერა მინდა , რომ აქედან ჩავიდე და ასეთი გაუნათლებელი ხალხისგან თავი შორს დავიჭირო .
ვიცოდი , რომ ეს მისთვის შოკი იყო გაშტერებული მიყურებდა და ხმის ამოღებას ვერ ბედავბდა , ყოველთვის ადვილად შემეძლო ასეთი ძუკნების გაჩუმება . ზეინს კი ნასიამოვნები სახე ქონდა , მაგრამ ამ წამს ეს ყველაზე ნაკლებად მაინტერესებდა .
- მანქანა გააჩერა მინდა , რომ აქედან ჩავიდე ! - კიდევ ერთხელ გამეორების შემდეგ ზეინმა სწრაფად დაატორმუზა და გადმომყვა , მანქანას უკნიდან შემოვუარე , როდესაცშავ დაბურულ ფანჯარასტან მივედი ზეინმა გამაჩერა .
- რატომ გგონია , რომ ჩემზე მბრძანებლობის უფლება გაქვს ? - თვლებში მიყურებდა და ნელ-ნელა ჩემსკენ მოდიოდა .
- მე საერთოდ არ ვფიქრობ , რომ ვინმეზე ბრძანებლობის უფლება მაქვს . უბრალოდ გითხარი , რომ თქვენთან ერთად მგზავრობა არ მინდოდა .
- ასეთი ტონით ნუ მომმართავ !
- შეგიძლია წახვიდე !
თვალები მომწყვიტა მანქანის ფანჯარაზე ამაყუდა . ჩემი კისრისკენ დაიხარა , ცხვირი ნაზად გამიხახუნა და ჩემი სუნი თითქოს ღრმად შეიყნოსა . მსიამოვნებდა ეს იმაზე მეტად , ვიდრე მე წარმომედგინა. ჩემში რაღაც ნაცნობ გრძნობებს იწვევდა, ჟრუანტელიც კი მივლიდა , მაგრამ ჩემი თავი ვაიძულე და ხელი ვკარი, გვერძე გავწიე .
- ესე შეგიძლია შენს ძუკნას ასიამოვნო !
- ესეიგი სასიამოვნოა ხომ ?! - ჩაიცინა და ხმა მაღლა მითხრა .
შუა თითი ავუწიე და ზურგი ვაქციე . შემდეგ კი უბრალოდ მამაჩემს დავურეკე და ვთხოვე , რომ მოტოციკლეტი გამოეგზავნა , ახლა ყველაზე მეტად მარტო გასეირნება თუ დამაშვიდება . მოტოციკლეტი ეს ის არის , რაც უდიდეს ადრენალინს იწვევს ჩემში , ამ დროს ყველაზე თავისუფალი ხარ და შეგიძლია ისამოვნო გრილი ჰაერით , რომელიც თმას სასიამოვნოდ გიწეწავს . ჩემს ლექსიკონში სიტყვა " საშიში " არ არსებობს , ვიკიდებ ყველაფერს და ვდგავ ნაბიჯს , რომელიც შეიძლება შეცდომაც აღმოჩნდეს , მაგრამ ეს ხომ ჩემი ცხოვრებაა და მე არასდროს ვინერვიულებ იმაზე თუ რა შეცდომა დავუშვი , რომ არა ისინი ცხოვრებასაც კი ვერ ვისწავლიდი . ქვაფენილზე გავწექი და შევყურებდი ვასრკვლავებით მოჭედილ ცას , პირველად მეჩვენა ასეთი ლამაზი , ბრწინავი ვარსკვლავები , რომლებიც გარემოს უფრო ამშვიდებდნენ და ზედმეტად მყუდროს ხდიდნენ . ამ წამს კიდევ ერთხელ მივხვდი , რომ ცხოვრება ყველაფრის დამიუხედავად მშვენიერი და ჩვენ ასე უბრალოდ დანებების უფლება არ გვაქვს . არ ვიცი რამდენ ხანს ვიწექი შუა ტროტუარზე , ისეთი შეგრძნება მქონდა , რომ ყველაფერი დაცარიელებული იყო , ვგრძნობდი , რომ თვალები მეხუჭებოდა , როდესაც მოტოციკლის ბღუილის ხმა გავიგე ფეხზე ავდექი და ჩემი მონატრებული შავი კავაზაკისკენ სწრაფად წავედი .
- ქალბატონო ქეთრინ ყველაფერი წესრიგში აქვს მამათქვენმა თქვენ ჩამოსვლისთვის სპეციალურად გაამზადა .
- ასა აღარ მომართო , მემგონი ბებერს არ ვგავარ ხომ ?! - სიცილით ვუთხარი , თვალი ჩავუკარი . შემდეგ კი მისი ლაპარაკისთვის აღარ მომისმენია , თავზე ჩაფხუტი დავიფარე , მოტოციკლეტზე დავჯექი და უმისამართოდ , დიდი სისწრაფით წავედი . ტრასაზე , როგორც კი გავედი დავიკიდე ყველანაირი საგზაო ნიშანი . მანქანებს შორის ფრთხილად , მაგრამ სწრაფად ვძვრებოდი . ერთ საათიანი კატაობის შემდეგ ჩემი შავი ბიჭი შუქნიშანზე გავაჩერე , მარჯვენა მხრიდან შტვენა გავიგე ნელა გავიხადე და დავინახე ხუჭუჭ თმიანი ბიჭი , რომელის ნაგლურად მიღიმოდა .
- შენ უბრალოდ ვერ შეძლებ , რომ გამასწრო ! - ხმა მაღლა გამომძახა და თვალი ჩამიკრა .
- ბიგ ბენამდე ! - მხოლოდ ეს ვუთხარი და დაველოდე მწვანეს შუქის ანთებას , რომელიც უწესო ბრძოლის დაწყებას გვაცნობდა .
მიყვარს რბოლები , მაშინ კი განსაკუთერბით როდესაც ზუსტად იცი , რომ მოიგებ და თავში ავარდნილ ბიჭებს მოაკეტინებ . როგორც კი მწვანე აინთო სამამდე დავითვალე და ისე წავედი . ჰო ეს ჩემი ტრადიციაა ყოველ შეჯიბრებაზე ამას ვაკეთებ ვაძლევ პატარა ფორას შემდეგ კი უბრალოდ დიდი სისწრაფით მივდივარ . მალევე გავუსწარი ხუჭუჭთმიანის მანქანას . რამდენჯერმე მანაც გამასწრო , მაგრამ პირველი როგორც ყოველთვის ბიგ ბენამდე მე მივედი . გამარჯვების დიდი შანსი მე მქონდა , რადგან ის მანქანით იყო მე კი მოტოციკლეტით , უბრალოდ როდესაც გამარჯვების თავი არ გაქვს ენას კბილი უნდა დააჭირო . მოტოციკლეტი სწრაფად რამდენჯერმე მოვასრიალე , ჩაფხუტი მოვიხსენი და მის მოსვლას დაველოდე .
***
თავი მეხუთე

რამედენიმე წუთში მისმა შავმა მაქნამ ჩემს ფეხებთან დაამუხრუჭა , ამას ჩემში არანაირი შეშფოთება არ გამოუწვევია , მე უბრალოდ მიტაცებს ყველაფერი რაც საშიშია . მალევე გადმოვიდა მანქანიდ
- მე შენ მომიხიბლე ! ვერ ვიჯერებ , როგორ მომიგე ?! - საყვარელი სახით მითხრა და გამიცინა .
საერთოდ არ ღმოჩნა ისეთი , როგორიც ერთი შეხედვით ჩანდა . ის მგონი საყვარელიც კი , განსაკუთრებით მაშინ , როდესაც მის სახეზე ღიმილის დროს ფოსოები შევნიშნე .
- მე უფრო მეტი მოგების შანსი მქონდა !
- ჰო ნუ რა თქმა უნდა , მე უბრალოდ დამაინტერესე . რა გქვია ?
- ოჰჰ , შენ ?
- პირველი მე გკითხე და აქედან გამომდინარე კითხვას უკან არ ვიღებ ! - სერიუზული სახით მომიგო , რასეც ჩამეცინა .
- მგავხარ , ქეთრინი - სწრაფად ვუპასუხე
- ჰარი . სასიამოვნოა შენაირი სასიამოვნო გოგოს გაცნობა .
- ოუ ჩემთვისაც მისტერ .
-აჰჰ მე შემიძლია სადმე დაგპატიჟო .
- მე ახლა უბრალოდ ძალიან დაღლილი ვარ , მე მხოლოდ ახლახანს ჩამოვედი ლონდონში ზედმეტად ბევრი , რამ მოხდა მგონი აჯობებს სხვა დროს იყოს .
- ხვალ საღამოს იყოს თუ რა თქმა უნდა გეცლება , ჩემს კლუბში დაგპატჟებ მართალია გვიანობამდე მექნება სამუშაო , მაგრამ მაინც მოვახერხებ შენს ნახვას , რადგან მომწონს შენნაირი საინტერესო და მალული ადამიანები .
- ოუ მე არ ვფიქრობ , რომ მალული ვარ . შენ კლუბი გაქვს საინტერესოდ ჟღერს .
- ამ ჰო , მე მოცეკვავეებს ვარჩევ კლუბისთვის და დაახლოებით ათ საათზე მოვრჩები ჩემს საქმეს .
- მე აუცილებლად , მოვალ კლუბში მიყვარს გართობა . რა ქვია შენს კლუბს ?
- “XOYO“ .
- მე ნამყოფი ვარ შენს კლუბში და მე უბრალოდ თქვენი ბარმენი არ მომეწონა . - სიცილით წარმოვთქვი .
- მოგისწრია უკვე ზეინის გაცნობა . - ხმა მაღლა გაიცინა ამაზე
- კარგი მე უნდა წავიდე და ხვალ შეგეხმიანები .
მას დავემშვიდობე და მაშინვე სახლისკენ წავედი ამ ერთ დღეში იმაზე მეტი რამ მოხდა , ვიდრე მოველოდი . ვიცოდი , რომ ამ წამს არაჩვეულებრივი იდეა დამებადე . მე შემეძლო გამეგრძელები ის , რასაც ყველსგან მალულად ვაკეთებდი საფრანგეთში , როგორც კი ჰარიმ ის სიტყვები ახსენა წამში გამიელვა ამ იდეამ . მე ახლა ამ ქალაქში დავბრუნდებოდი სახელი " კატათი " , რითაც საფრანგეთში დავიმკვიდრე თავი .
გიჟდებოდნენ ჩემზე , ნამდვილად არ გატყუებთ მე ყოველთვის მიუწვდომელი ვიყავი , არავის არ ქონდა ჩემთან შეხების ან თუნდაც მოახლოების უფლება . მე ვცეკვავდი მათთვის და ისინი ჩემით სიამოვნებას იღებდნენ .
სახლში მალევე მივედი , სასტუმრო ოთახში დავინახე მამა ,რომელიც ერთ წერტილს მიშტერებოდა და არ ინძრეოდა მისკენ წავედი , რომ მეკითხა როგორ იყო .
- ქეით ამდენ ხანს სად იყავი ? - თბილი ხმით მკითხა .
ეს იყო ერთადერთი ადამიანი , რომელსაც შეეძლო ამ სახელით მოემართა . ეს სახელი ჩემს წარსულს მახსენებდა . მხოლოდ დედა და მამა მეძახდნენ ასე , რადგან ფიქრობდნენ , რომ ქეთრინი ზედმეტად მკაცრი სახელი იყო და ამასთანავე ბებიაჩემის აკვიატებით დამარქვეს .
- მა ხომ იცი , რომ მე არ მიყვარს საზოგადოება , რომელთან თავისუფლად ვერ ვიქნები , ისინი ზედმეტად ინტერესდებიან ჩემით , გაკვირდებიან თუ რა გაცვია მათ ამის მეტი არაფერი აინტერესებთ . მე უბრალოდ არ შემიძლია , რომ შენ საზოგადოებაში ვიტრიალო ეს ჩემი სტილი არ არის , ეს მხოლოდ დედასთვის იყო განკუთვნილი მას ძალიან ადვილად შეეძლო ნებისმიერ ადამიანზე შთაბეჭდილების მოხდენა ,ის შარმიანი იყო , ჩემზე ბევრად ჭკვიანი მას ყველაფერი ქონდა მაღალი საზოგადოებისთვის .
- ხმა მიკანკალებდა , ისეთი შეგრძნება მქონდა , რომ ახლა ვიტირებდი , მე არ ვტირი იმის შემდეგ რაც დამემართა , თავში ეს გავივლე თუ არა თითქოს მოვეშვი .
-ქეით შენ აჭარბებ . - ეს თქვა მამამ და გადამეხვია .
ღრმად შევიგრძენი მისი სუნი ვიცი რომ მას ძალიან ვუყვარ , მაგრამ რთული ადამიანია არ შეუძლია, რომ ყოველთვის თბილი და მომთმენი იყოს .
- ის მართლაც სრულყოფილი იყო , მაგრამ შენ მას არაფრით ჩამოუვარდები , უბრალოდ არ მოგწონს მაღალი საზოგადოებო , თორემ მათ მოხიბვლა ერთი სიტყვითაც კი მოახერხე , მათ მოსწონთ შენნაირი დახვეწილი ადამიანები , რომლებიც იდუმალები არიან .
ვიცი მე ყველაფერი შენზე ქეით , შენს ცხოვრებაზე . უფრო ძლიერიხარ , ვიდრე დედა იყო . შენ გგონია , რომ ვერ ვხდებოდი რატომ წახვედი აქედან ვგრძნობდი , რომ აქაურიბასა და აქ მცხოვრებ ხალხს ვერ იტანდი . ამიტომ მოგეცი უფლება . გამიჭირდა შენს გარეშა , მაგრამ ვიცოდი რომ ასე უფრო გაძლირდებოდი და გახდებოდი ის ვინც ახლა ხარ . მე ვამაყობ შენით ქეით ! - შუბლზე მაკოცა და თითები ლოყაზე ჩამომატარა .
- ჯო მე არ ვარ ძლიერი და შენ საერთოდ არაფერი იმაზე თუ რატომ წავედი .
- ხარ , ხარ იმაზე მეტად ვიდრე შენ გგონია . ყველაფერი ვიცი მე მამაშენი ვარ ეს არ დაგავიწყდეს , შენ ფიქრობ რომ ჩემს ერთადერთ ქალიშვილზე არაფერი მეცოდინებოდა , რას აკეთებდა საფრანგეთში , რას საქმიანობდა , როგორ ცხოვრობდი და ასე შემდეგ ?!
გაკვირვებული სახით შევხედე არ არსებოვს მას არაფერი ეცოდინება , ვერ შეძლებდა გაეგო .
- რა იცი ჯო ? - ნერვიულად ვკითხე
- ჯობია ახლა დაისვენო , ამაზე სხვა დროს ვისაუბროთ , როდესაც ორივე მზად ვიქნებით .
თავი მშვიდად დავიქნიე და ღრმად ამოვისუნთქე არ აქვს მნიშვნელობა მან რა იცის , მან მიმიღო და ჩემი არ სცხვენია ესეც საკმარია იმოსთვის , რომ მას დიდი პატივი ვცე .
- მა ...
- ჰმმ . - ჩუმათ ამოიხვნეშა და მდივანში ჩაეშვა ალბათ ელოდა , რომ კითხვების დასმას განვაგრძობდი .
- შეიძლება შენს კალთაში ჩავჯდე , უბრალოდ ძალიან მომენტრე , რაღაცნაირად .
- ოჰჰ ქეით ამაზე შენი მამიკო უარს არ გეტყვის . - ჩაიცინა თითი მანიშნა მივსულიყავი .
მის კალთაში ორი წლის ბავშვივით ვიჯექი , გულისცემას ვუსმენი , რომელიც ნელა აუდ-ჩაუდიოდა ჩემს გულთან ერთად მოძრაობდა . ყველაფრისდამიუხედავ ის საუკეთესო მამა იყო ჩემთვის .
ვტკბებოდი ამ სიწყნარით , მისი ყურებით , მონატრებით ...
- და მაინც როგორ მოგენატრე ? - ინტერესით მკითხა
- მ..ე , მე ამმ რაღაც განსვავებულად აი ისე ... ( დავფიქრდი და ლაპარაკი განვაგრძე ) იზომოდ ! - სიცილოთ ვუთხარი .
- ანუ ? - გაკვირვებულმა შემომხედა
- ეს მონატრების განსხვავებული სტილია ჯო . მე შენ მომენტრე იზომოდ ! - სიცილით ვუთხარი .
- ქეით შენ ჯერ კიდევ ვერ გაიზარდე ?! - მანაც არ დააყოვნა სიცილი და მაგრად ჩამეხუტა .
მე მის კალთაში ვიჯექი , ვუსმენდი ჯოს , რომელიც ჩვენს ძველ ამბებს იხსენებდა და ხელებს მაგრად მიჭერდა . ვგრძნობდი მისგან დიდ სიყვარულ ეს უბრალოდ აღუწერელი იყო . მივხვდი , რო ამ ოთხი წლის განმავლობაში მოსი ჩახუტება ყველაზე მეტად მაკლდა . ბოლოს მახსოვს , როგორ შემომხედა სახეზე და ჩაიცინა , მინდოდა , რონ თვალები გამეხლია , მაგრამ ძილმა საშუალება აღარ მომცა და სხვა ფერად სამყაროში გადამიშვა .
თვალები ჩემს საწოლ ოთახში გავახილე , ის საერთო არ იყო ისეთი როგორიც მე დავტოვა . მამა ჩემი ჩემს ფიქრებს კითხულებს , ნამდვილად არ მექნებოდა იმის სურვილი , რომ ძველ გარემოში გამეტარებინა დრო და წარსული გამხსენებოდა . გუშინდელი საღამოს გახსენებამ ჩემში ზედმეტად დადებით ემოციები გამოიწვია , თითქოს ამასთან ერთად გამაძლიერა კიდეც .
საათს დავხედე ჯერ მხოლოდ ორი საათი იყო . ეს ჩემთვის გვიანი ნამდვილად არ არის , მე მიყვარს ღამის ცხოვრება ასე , რომ ყველაფერი აქედან მოდის . გამახსენდა , რომ დღეს კლუბში უნდა წავსულიყავი . მაშინვე ფეხზე წამოვხტი და აბანოში შევარდი . მაკიაჟი მკვეთრად წავისვი , თვალები ჩავიშავე იმის დამიუხედავ , რომ არ გამოჩნდება ამას რაღაც თავისი მომხიბვლელობა მაინც აქვს . მაღალი შავი გეტრები , მოკლე შავი შორტი და შავი ტოპი მაიკა . ამჟამედ მე ნამდვილად ვგავდი როკერ გიჟ თინეიჯერ გოგოს , რომელიც ზედმეტად სექსუალური და მადი ამღვძვრელი იყო .
საჭირო ნივთები ავიღე და ოთახი დავტოვე . ყვითელ კავაზაკ ნინჯას მოვაჯექი , მართალია ჩემი საუკეთესო მოტოციკლეტი არ არის , მაგრამ ჰარიმ უკვე ნახა ჩემი შავი ბიჭი .
მალევე მივედი კლუბთან , ვიცოდი რომ კასტინგზე შესვლა უკანა მხრიდან იქნებოდა . მოტოციკლეტი ჩუხში გავაჩერე ,ლურჯი კატის მასკა გავიკეთე , რომელიც საკმაოდ ძვირადღირებული იყო . ისევ უკან გავბრუნდი ჩემი ნინჯათი და მაშინვე მივიბყარი უამრავი გოგონას თვალი , ისინი მათვალიერებდნენ ისე თითქოს სხვა პლანეტიდან ჩამოფრენილო ვყოფილიყავი . მათი მზერა და ამაზრეზენი დაკვირვება უბრალოდ დავიკიდე და ტელეფონში Marlyn Manson-ის This is a new shit ჩავრტე . ალბათ ნახევარი საათი ველოდები დი ჩემს რიგს , როდესაც საკმაოდ ლამაზმა გოგომ ზურგზე ხელი შემახო და მანიშნა , რომ შევსულიყავი . ფრთხილად შევაღე კარი და დავინახე დაახლოებით ექვსი ბიჭი , რომლებიც ფურცლებზე რაღაცას ეძებდნენ . ოთახის ცენტრში დავდექი იქიდან გამომდინარე მე მიყვარს ყველაფერი ორიგინალური ჩახველების მაგივრად ხმა მაღლა დავიძახე .
- I'M Dirty Dance's Queen And My Name's Cat Bitch !
მათი ყურადღება და თვალები წამსვე ჩემსკენ წამოვიდა . ვხედავი , რომ ისონი ჩემი სითავხედით გაოგნებული იყვნენ .
- ვიცი , რომ არაჩვეულებრი სხეული მაქვს , მაგრამ აქ მგონი თქვენ მოცეკვავებს არჩევთ და შეგიძლიათ პირი დახურეთ , არ მსიამოვნებს ამის ყურება !
- შენ უნდა მოიხსნა მასკა ! - მითხრა ჰარიმ , რომელიც ჯერ კოდევ გაკვირვებული მიყურებდა .
- იცი მე ვცეკვავ ამით და გინდათ თუ არ , რომ ნახოთ ჩემი ცეკვა ?
- ჩაურთეთ მუსიკა ! - დაიძახა ბიჭმა , რომელიც საკმაოდ სიმპატიური იყო .
ვიცოდი , როგორ მომეხდინა მათზე შთაბეჭდილება , როგორ აღმეგზნო ისინი . ვმოძრაობდი სექსუალურად , ნაზად და ამსთანავე ცეცხლოვანად .
- ფუ შენი ის ზედმეტად სექსუალური , უკვე ცუდად ვარ , ახლავე ვიხმარდი და მსგავსი სიტყვები მესმოდა მათგან . როგორც კი ცეკვა დავამთვარე თავი ნაზად დავხარე ქვემოთ და ჩავიცინე .
- როგორ იყო ?
- ეს , ეს უჰჰ მაგარი იყო , შენში ბევრს გადაიხდიან , უბრალოდ ეს უნდა მოიხსნა , რადგან ჩვენ კლუბს წესები აქვს ! - მკაცრად მითხრა ჰარიმ და ნერწყვი გადაყლაპა .
- კარგით ახლა დავიწყებ , მე ჩემი წესები მაქვს თუ გინდათ რომ აქ ვიცეკვო . პირველი : მე ვცეკვავ მასკით !
მეორე : მე არ ვწვები არავისთან !
მესამე : ვერ შემეხება ვერავინ !
მეოთხე : მე მხოლოდ კვირაში ორჯერ ვიცეკვებ !
და მეხუთე და ბოლო : მე არ ვიღებ არავისგან შენიშვნებს , არ ვეცნობი არავის , არ ვსვავ კითხვებს და არც სხვის კითხვებს ვპასუხობ !
- მოინდომა ! - წამოიძახა , რომელოღაცა ბიჭმა და ხმა მაღლა ჩაიცინა .
- წადი შენი ! - შუა თითი აწუწიე და გამოსვლა დავაპირე , როდესაც გავიგე ჰარის ხმა .
- ბოსს ის ძალიან მოეწონება . ის თავხედი , ველური და დაუმორჩილებელი მას იზოდავს ასეთი გოგონები .
- კატა დღეს 11 საათზე აქ უნდა იყო - მომმართა ერთ-ერთმა მათგანმა .
თავი დავიქნიე და ოთახი დავტოვე . ჰარიმ თქვა , რომ ის იყო კლუბის მეპატრონე და მან დღეს ახსენა ბოსი ?!- მან მე მომატყუა ! უბრალოდ ჩემი ფიქრები გავფანტე მოტოციკლეტზე დავჯექი და ზუსტად ვიცოდი , რომ საღამოს ფურორი ვიქნებოდი . იმედი მაქვს მალე ვნახავ ბოსს .
***
თავი მეექვსე
ათ საათამდე დრო იმდენად იწელებოდა , რომ ჩემი ნერვები ამას ნამდვილად ვეღარ უძლებდა . დავფიქრდი რა შეიძლება გამეკეთებინა მანამდე . თვალი კედელს გავუშტერე და ჩავფიქრდი , როდესაც ტელეფონზე ზარი შემოვიდა სწრაფად ვუპასუხე .
- გისმენთ .
- ქეით სახლში ხარ ?
- კი მამა რამე ხდება ?
- არა უბრალოდ შენთვის ძალიან მაგარი ამბავი მაქვს , ხუთი საათისთვის მზად იყავი და მანქანა მოგაკითხავს .
- ჰო კარგი აუცილებლად ჯო .
- და კიდევ ეცადე , რომ სადად და ლამაზად გამოიყურებოდა .
ეს მითხრა და ტელეფონი გამითიშა . უკვე ვხვდები , რომ მომაბეზრებელი ხალხის ნახვა მომიწევს . ტანსაცმლის კარადისკენ წავედი და ყველაფერი გადმოვყარე . იმისდამიუხედავად , რომ ყველაფერი , მომწონს ყველაფერი რაც სტილნი . შოპინგი , ხომ საერთოდ ამ დროს უბრალოდ ყველაფერს ვივიწყებ და ვბოდიალობ უამრავ მაღაზიაში , ვყიდულობ ყველაფერს რაც მომწონს და სიმართლე გითხრათ შეიძლება უმეტესობა არც ჩავიცვა . უამრავი კაბის მოზომვის შემდეგ თეთრი კაბა და ღია ვარდიფერი მაღალ ქუსლიანი ფეხსაცმელი ავარჩიე .
მანქანა საკმაოდ კარგ რესტორანთან გაჩერდა , მალევე დავინახე მამა , რომელის შესასვლელთან იდგა და მელოდებოდა . გავუღიმე და ნაზად ვაკოცე .
- ჯო რა ხდება ?
- ოუ შენთვის სიუპრიზი მაქვს . ვიცი რომ ძალიან გაგიხარდებოდა .
- მაა , ხომ იცი ვერ ვიტან ლოდინს .- ტუჩები მოვპრუწე და საყვარლად შევხედე, რა თქმა უნდა ამანაც არ გაჭრა .
- შევიდეთ და შენთვითონ ნახავ .
-ჰო კარგი .
საკმაოდ სასიამოვნო გარემო იყო. სიწყნარე , პიანინოს ნაზი ხმა კი თითქოს ექოსავით ვრცელდებოდა მთელს დარბაზში . ყველა თავის საქმეში იყო გართული , არავინ არავის არ აკვირდებოდა . გამხდარი გოგონო მოგვიახლოვდა და გვიკთხა მაგიდა თუ გვქონდა დაჯავშნული , მამამ კი ყურში რარაც ჩაჩურჩულა და გოგონა მაშინვე წინ გაგვიძღვა . საოცრად სასიამოვნო და კარგი აურა იყო ამ რესტორანში . მალევე მივუახლოვდით მაგიდას და როდესაც მაგიდასთან მჯდომი ქალი დავინახე თვალი გამიშტერდა . ოჰჰ ღმერთო ჩემო არ მჯერა , ხელზე ვიბრწკინე , რომ გამოვფხიზლებულიყავი . ლამაზი , დახვეწილი სიფრიფანა ქალი კი სასიამოვნოდ მიღიმოდა და ჩემს მისალმებას ელოდა . ჯომ წელზე ხელი დამადო და მიბიძგა ,რომ წინ წავსულიყავი . ნაზად მივადე ქალს ლოყა ლოყაზე , ამ დროს კი მან თავისი ტუჩები ყურთან მიწია და ჩამჩურჩულა :
- ნუ ნერვიულობ .
მისმა სიტყვებმა თითქოს დამაშვიდა კიდეც , იმდენად ბედნიერი ვიყავი მისი ნახვით , რომ ჯერ კიდევ ვერ ვიჯერებდი ჩემი ბავშვობის ოცნების ახდენას .
ჩემს წინ იჯდა კელი როუსვუდი , ლონდონის საუკეთესო საბალეტო სტუდიის დირექტორი და არა ერთი გამარჯვების მფლობელი , ჩემთვის ქალი იდეალი რომელსაც ბალეტში ვერავინ შეედრება . ის ქმნის და დგამს ნამდვილი სუფთა , სრულყოფილ ბალეტს . მისი ბალერინები საუკეთესოები არიან , ოჰჰ მე უბრალოდ ვერ ვიჯერებ , რომ მაქვს შანსი მასთან ვიცეკვო .
ჩვენ ვისაუბრეთ ყველაფერზე , რაც ამ სფეროს შეეხებოდა და მან მითხრა , რომ ხვალ სამ საათზე მექნებოდა რეპეტიცია , ამის შემდეგ კი გადაწყვეტდა რომელ ჯგუფში ვიცეკვებდი . აჟიტირებული ვიყავი ვერასდროს წარმოვიდგენი , რომ მე შევძლებდი "The Royal Ballet Company" - ში ვიცეკვებდი .
***
კლუბში წასავლელად მოვემზადე . შავ ფერებში შევიმოსე მაღალ ყელიანი ჩექმები , `louis vuitton`-ის ჩანთა და სადა შავი შემოსაცმელი . მართალია ეს არ იყო გამომწვევი და შესამჩნევი ამ დღისთვის ზუსტად ეს მჭირდებოდა . ვიცი , რომ რთული თამაში წამოვიწყე , უნდა ვემალე ყველას და იცით ზუსტად ამაშია ხიბლი . აკეთებ იმას რაც შენთვის აკრძალულია .
კლუბში როგორც კი შევედი მუსიკას ტანი ავაყოლე და ისე მიუახლოვდი ბარს , მალევე გამოჩნა მომღიმარი ჰარი , რომელიც საყვარლად მიყურებდა .
- ოჰჰ ჩემი ბაიკერიც მოსულა . - ეს მითხრა და გადამეხვია
- დიახ მოვედი - გავიცინე და მეც თბილად ჩავეხუტე .
- რას დალევ ?
- ამჯერად რაიმე წვენს , საქმეები მაქვს და მალე ვაპირებ წასვლას .
- როგორც თქვენ ინებეთ მის .
- ჰარი შენ სულ როგორ უნდა იცინოდე ჰმ ?
-ოუ მის მე მაპატიეთ თუ გაწუხებთ .
- არაფერია მისტერ სტაილს , როგორმე გავუძლებ თქვენს სიცილსა და იუმორს .
- ოჰჰ უკვე გაძლებაზე ვართ ?
- იპოვე მოცეკვავე ? - მისი კითხვა დავაიგნორე და ყველაზე მეტად რაც მაინტერესებდა ის ვკიტხე .
- აჰამ საკმაოდ უცნაური გოგოა ცოტა თავხედი , სექსუალური და მაგრად ცეკვავს , რომ დავფიქრდე შენც კი გგავს რაღაცით , შენც თავხედი ხარ , ექსტრემალური ცოტა უცნაური .
- ოჰ როგორ გეკადრება ესეთი თვისებები მხოლოდ ერთს აქვს და ისიც მე ვარ ! - სერიოზული სახით ვუთხარი და თან წარბი ავუწიე .
- მე მაპატიეთ მის .- გაიცინა და სასმელი მოსვა .
დღეს ნამდვილად არ შემიმჩნევია ზეინ თითქოს ველოდებოდი კიდეც , რომ გამოჩნდებოდა შემდეგ კი უბრალოდ ამაზე ფიქრი თავიდან ამოვიგდე .
საათს შევხედე და უკვე თერთმეტს წუთები აკლდა ჰარის დავემშვიდობე და ტუალეტისკენ წავედი , სწრაფად შევაღე კარები და ტანსაცმელი ამოვიღე , რომელიც ზედმეტად სექსუალურს აჩენდა ჩემს სხეულს მალევე მოვირგე სახეზე ლურჯი მასკა და ისე დავტოვე ოთახი . უკანა კარიდან გავედი კლუბიდან ისე , რომ არავის შევემჩნიე და ტანსაცმელი მანქანაში დავტოვე . დიდი ჟაკეტი შემოვიცვი და თავზე კაპიშონი წამოვიფარე . სადაც კასტინგზე ვიყავი იმ ოთახისკენ ავიღე გეზი , კარებზე ნაზად დავაკაკუნე შემდეგ კი ფრთხილად გავაღე და შევიხედე .
რამოდენიმე გოგო სარკის წინ იჯდა და მაკიაჟს ისწორებდა მეც მათკენ გავემართე , როდესაც ბოხი ხრინწიანი ხმა გავიგე , მაშინვე მივხვდი , რომ ეს ჰარი იქნებოდა .
- შენ დააგვიანე !
კაპიშონი მოვიხადე , ხმა ჩავიწმინდე და გებედულად ვუპასუხე აი ისე ზუსტად მე როგორც შემეფერება .
- ზუსტად თერთმეტი საათია მე კი დაგვიანება არ მიყვარს , ამასთანავე სხვის უმიზეზოდ მოცემულ შენიშვნებს ვერ ავიტან . ის რომ ვცეკვავ არ ნიშნავს , რომ კახპა ვარ გასაგებია ! ამიტომ წესიერად მომმართე .
- ღმერთო ჩემო ეს ქალები რა რთულები და შეუგნებლები არიან !- ჩუმათ ჩაიბუტბუტა . მის ამ ნათქვამზე ხმა მაღლა გამეცინა .
- ქალები არა , მაგრამ კაცები ნამდვილად იდიოტები არიან !
ყველა გოგოს ყურადღება ჩემსკენ იყო გამახვილებული . ეტყობოდათ , რომ ჩემგან ასეთ შეპასუხებას არ ელოდნენ . შემდეგ კი ბოღმიანი თვალებით მიყურებდნენ თითქოს ისე უკვე , რომ ხვდებოდნენ ვინ იქნებოდა აქ პირველი . სათითაოდ მოვავლე ყველას თვალი ისე თითქოს მათ სამიზნედ არჩევას ვაპირებდი შემდეგ კი ჩემი ადგილისკენ წავედი .
მალევე დამიძახა ქალმა , რომელიც ახალგაზრდულად არ გამოიყურებოდა . უკან გავყევი მას ჩაბნელუბულ დერეფანში მშვიდად მიიკვლევდა გზას ეტყობოდა , რომ ყველა კუნჭული კარგად იცოდა . ოტახში შევედით , რომელიც მუქ ფერებში იყო , მაშინვე მივხვდი , რომ ვიაპში მომიწევდა ცეკვა , რადგან მე ხომ დღეს ბოსი უნდა ვნახო . ჩემი ფიქრები გავფანტე , შემაღლებული ადგილისკენ წავედი და კულებში შევედი , რომელსაც შავი ფარდები ფარავდა . მალევე გავიგე კარების დახურვის ხმა , რომელსაც რამდენიმე ადამიანის ხმაც მოყვა . შემდეგ კი ყველაფერი ჩაბნელდა და მუსიკის მაღალი ხმა გაისმა . უშიშრად გადავდგი რამდენიმე ნაბიჯი , ვერაფერს ვერ ვხედავდი ისეთ შეგრძნება მქონდა თითქოს პირველად ვცეკვავდი . სექსუალურ მოძრაობებს ვაკეთებდი , რომელიც მათ აღაგზნებდათ . კარგად დავაკვირდი მათ სახეებს და როდესაც მათ შორის ის დავინახე ჩემს გაკვირვებას საზღვარი არ ქონდა უბრალოდ , რომ არ გამეგო როგორ მიმართა ჰარიმ მას "ბოს" ვერ დავიჯერებდი . მაშინვე მივხვდი , რომ ის ჩემზე მეტად თამაშობდა . თითქოს მესიამოვნა კიდეც მისი აქ დანახვა . ბოლოს კი ყველაფერი ჩაბნელდა , უკუნისმა დაისადგურა , მუსიკის ხმა გაწყდა . კულისებში შევედი დაველოდე იმ ქალის მოსვლას , როდესაც ვიღაცამ ფარდა გადაწია და მომიახლოვდა მხოლოდ მის სილუეტს ვხედავი, რომელიც ზედმეტად სიმპატიურად მეჩვენებოდა . სწრაფად შემაჯახა კედელს , ცხვირი კისერზე გამიხახუნა , ტუჩები ნაზად შემახო ცდილობდა , რომ ამით დავემორჩილებინე თავბრუსაც კი მახვევდა მისი სურნელი . მეცნობოდა მისი შეხება , ვხვდებოდი რომ რომ ის ჩემში სასიამოვნო ემოციებს აღძრავდა . სასმლის სუნი ასდიოდა , რამაც ზედემტად შემაშინა მოგონებები გამხსენა ხელი ვკარი , რომ გაწეულიყო , მაგრამ კედელს უფრო ამაკრა ხელი ტრაკზე მომიჭირა რამაც ჩემი კვნესა გამოიწვია . ყელიდან ნელ-ნელა ჩაუყვა მკერდს მის ტუჩებს ახლა უკვე უხეშად დაასრიალებდა ჩემს სხეულზე. ხელები კისერზე შემოვხვიე და ჩემსკენ უფრო მოვქაჩე , მინდოდა რომ ის ბოლომდე შემეგრძნო . ვხდებოდი რომ თუ ახლა თავს არ დავიხსნიდი ზედმეტად შევტოპავდი და დიდ შეცდომას დავუშვებდი .



№1  offline წევრი KaTE:))

არ გეწყინოს, მაგრამ მე შენს მოთხრობას გული ვერ დავუდე. შინაარსი ვერ გამომაქვს. თან სისულელეა 4 5 6ის მიწერა როდესაც წინა თავი ჩვენ პირველად აღვითქვით. მოკლედ მე საერთოდ არ მომეწონა. საჩხრუბრად არ ვამბობ.
--------------------
Think Happiness
Make Happiness
Share Happiness
And
Be Happy

 


№2  offline მოდერი ანკა

მე მომეწონა რავი, გააგრძელე <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent