შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გარიგებით ქორწილი (2)


7-07-2015, 00:15
ავტორი Tikko_Elikashvili
ნანახია 6 926

დილა გათენდა.ლიზას ოთახში დედამისმა შეაკითხა.
ინგა:-საყვარელო,დღეს სკოლაში არ წახვალ.-გოგონას გაუკვირდა რადგან ჩვეულებრივ ინგას არასდროს შეუთავაზებია სკოლის გაცდენა,მაგრამ ეს შეთავაზება არ იყო.
ლიზა:-რატომ დედა?-ინგას უჭირდა ამის თქმა.
ინგა:-საყვარელო,ისე მოხდა რომ მამაშენის ბიზნესი ინგრეოდა,ერთი ყველაზე გავლენიანი კაცი ამბობდა უარს,მაგრამ შემდეგ თქვა რომ თუ თავის ვაჟს ცოლად გაგაყოლებდით მაშინ აღარ წავიდოდა.მამაშენი ჯერ უარს ამბობდა,შემდეგ კი დათანხმდა...დღეს მოდიან,ნიშონა უნდა გავმართოთ.-ლიზა გაოგნებული იყო არ სჯეროდა ამის,უბრალოდ საწოლზე იჯდა და ხმას არ იღებდა,შემდეგ კი ჩხუბით და ყვირილით გავიდა ოთახიდან რათა მამამისისთვის ეკითხა.
ლიზა:-მამა!მამა!
დათო:-რა ხდება შვილო?-მიხვდა რასაც გულისხმობდა მაგრამ...
ლიზა:-ამას რატომ აკეთებ მამა?!-დათო ბოლომდე მიხვდა.
დათო:-შვილო მაპატიე,ჩემო პრინცესა..მაგრამ ასე იყო საჭირო.ეს უნდა გამეკეთებინა...-ლიზამ გააჩერა.
ლიზა:-ხვდები ახლა რას აკეთებ?!ცოლას მაყოლებ იმ ბიჭს რომელსაც არ ვიცნობ!თვალითაც არ მყავს ნანახი!
ინგა:-გაგვიგე შვილო...
ლიზა:-თქვენ გესმით ჩემი!?აქციაბს ჩემზე წინ აყენებთ!ცხოვრებას მინგრევთ!ამას არასდროს გაპატიებ მამა!!-დათო გაბრაზდა,იძულებული იყო შვილისთვის დაეყვირა.
დათო:-შეწყვიტე!დანიელს ცოლად გაყვები!ახლა კი შენს ოთახში შედი და საღამოსთვის მოემზადე!-დათომ მკაცრად უთხრა,უყვირა.შვილისთვის აქამდე არ დაუყვირია!მასაც გული სტკიოდა ასე,რომ ექცეოდა შვილს.
ინგა:-დათო,ლიზა ასეთი არასდროს მინახავს.
დათო:-არც მე...მაგრამ ამას უნდა შეეგუოს!-ინგა სამზარეულოში შევიდა რომ საღამოსთვის ყველაფერი მოემზადებინა.ლიზა კი ოთახში იჯდა,ვერ იჯერებდა რომ ადრეულ ასაკში აქორწინებდნენ,ტიროდა.ყველაზე საშინელი ის იყო რომ ის სრულიად უცნობი იყო.
უკვე საღამო იყო 18:00 სთ-ი ხდებოდა,ლიზა ემზადებოდა,ლამაზი საღამოს კაბა ჩაიცვა,თმებიც შესაბამისად გაიკეთა ,თუმცა სახე ჩამოსტიროდა.კარზე ზარი გაისმა ზარი,რომელიც ლიზასთვის საშინელება იყო.ინგამ კარი გააღო და "აბაშიძეები" შემოვიდნენ.ოთახში შევიდნენ და დასხდნენ.ქალბატონი "ეკა" ლამაზი და წარმოსადეგიქალბატონია.კაცი "ივანე აბაშიძე",მას ოდნავ მაფიოზური სახე აქვს.აი სასიძოს კი "დანიელ აბაშიძეს",მშვენიერი გარეგნობა აქვს:მაღალი,ნავარჯიშები,თაფლისფერ თვალება და ძალიან სიმპათიური კაცია.
ივანე:-აბა,ჩვენი რძალი სად არის?-ინგა გავიდა.
დათო:-ახლავე გამოვა.-ინგამ შვილს შეაკითხა,ლიზა უკვე მზად იყო,მაგრამ ხმას არ იღებდა.
ინგა:-მადლობ შვილო.მამას გაუხარდება,მაგრამ უნდა იცოდე რომ,მამაშენიც და მეც ძალიან ვწუხვართ.
ლიზა:-გავიდეთ.-ლიზამ გამბედაობა მოიკრიბა,ღრმად ჩაისუნთქა და დედას გაყვა.ოთახში ყველა მას ელოდდა,როდესაც ოთახში შევიდა,ეკას ძალიან მოეწონა.დანიელი კი ლამაზი თვალებით უყურრებდა.ლიზა ყველას მიესალმა ბოლოს კი დანიელი ადგა და თავაზიანად მიესალმა,გოგონას მოეწონა მაგრამ თვითონაც ვერ მიხვდა ამას.მამამისს მიუჯდა.ინგაც დაჯდა.
ივანე:-სასიამოვნოა ლიზა.გვიხარია რომ ჩვენი რძალი გახდები.-ლიზა გაბრაზდა,ვერ იჯერებდა რომ მამამისმა ასე გაიმეტა და ამ ოჯახში ათხხოვებს.დაძაბულობა აშკარად იგრძნობოდა,დანიელი გაჩერებული იჯდა და მხოლოდ საცოლეს უყურებდა. ი
ივანე:-მოკლედ ჩვენ გვინდა რომ თქვენი ქალიშვილის ხელი გთხოვოთ,ჩემი ვაჟიშვილისთვის.-დანიელმა ბეჭედი ამოიღო და საცოლეს მოკიდა ხელი.ლიზამ კი ცივი მზერა მიაპყრო,დანიელმა ბეჭედი თითზე გაუკეთა,თან ნაზად გაუღიმა შემდეგ კი თავაზიანად ხელზე ეამბორა. ცოტა ხანსი ინგა და ეკა მეორე ოთახში დასხდნენ და საუბრობდნენ.
ეკა:-ინგა,თქვენი გოგონა ძალიან მომეწონა,მაგრა, ეტყობოდა რომ დაძაბული იჯდა.-ეკა მეზად ზრდილობიანიი ქალბატონი გახლდათ.
ინგა:-იცით?...-ინგამ საჭირო მიზეზი ძლივს მოიფიქრა.-ლიზასთვის ეს ძნელია,ჯერ მხოლოდ 17ისაა...
ეკა:-დიახ ვიცი,ცოტა არ იყოს დანიელსაც არ უნდოდა ჯერ დაოჯახება,მაგრამ ივანემ...-გაწყვიტა წინადადება არჩია ეს არ ეთქვა.-გპირდები ინნგა რომ,ლიზას საკუთარი შვილივით მოვუვლი,ცივ ნიავს არ მივაკარებ.
ინგა:-ეჭვი არ მეპარება ეკა.
ეკა:-1 თვეში ქორწილი იქნება ~.ხვალიდან შევუდგებით მზადებას.-ივანე და დათოც საუბრობდნენ... ლიზა და დანიელი კი აივანზე ისხდნენ.სიტყვებს ვერ პოულობდნენ,უბრალოდ ერთმანეთის გვერდით ისხდნენ.
დანიელი:-მმმ... ლიზა ერთმანეთს წესივრად არც კი ვიცნობთ...
ლიზა:-წესივრად? თვალითაც არ მყავხარ ნანახი!-ლიზამ მკაცრად მიახალა.-შენ რა იმ გოგოს ცოლად მოყვანა გინდა,ვისაც არ უყვარხარ!?-ცდილობდა მას უხეშად მოქცეოდა რადგან დანიელს უარი ეთქვა ქორწილისთვის.
დანიელი:-ამ ქორწინების წინააღმდეგი ვიყავი.არც მე არ მინდოდა უცნობზე დაქორწინება,რადგან მიყვარდა...მოკლედ მამაჩემს ის გოგო დიდად გულზე არ ეხატებოდა და არც დედაჩემს.იძულებით დავთანხმდი!თან მე სხვანაირი გოგოები მომწონს!-ლიზა ამის გაგონებაზე გაბრაზდა,მაგრამ რატომ თვითონაც ვერ გაეგო..
ლიზა:-მამაშენს წინააღმდეგობას რატომ არ უწევ?!იმ გოგონასთან ერთად გაიქეცი და ორივე გადავრჩებით ამ არასასურველი ქორწინებისგან..-დანიელი,ლიზას თვალებში ბრაზს,მწუხარებას და სევდას ხედავდა.მაგრამ მას უარის თქმა არ შეეძლო..-
ლიზა:- წამოდი და უარი უთხარი!-ლიზა ადგა მაგრამ დანიელმა გააჩერა.
დანიელი:-არა,არ შეიძლება!ქორწილი შედგება!ამ ქორწინებაზეა დამოკიდებული,მამაშენის ბიზნესი!-წასვლის დროა.აბაშიძეები ზრდილობიანად გამოემშვიდობნენ ოჯახს და წავიდნენ.
ოჯახი წავიდა თუ არაა ლიზა მაშინვე ოთახში ჩაიკეტა.ცოლ-ქმარი დაძაბული იყო მაგრამ თან უხაროდათ რომ ლიზა კარგად მოიქცა.
ინგა:-ლიზასთვის მძიმე დღე იყო.
დათო:-ჩვენთვისაც,მაგრამ გადაიტანს..-დათოს უნდოდა ეს მშვიდად ეთქვა თუმცა თვითონაც არ იყო ამაში დარწმუნებული. გოგონა კი საწოლზე იყო დამხობილი და ფიქრობდა. ამასობაში თათამ დაურეკა.
ლიზა:-სალამი თაათა.რა ხდება ?
თათა:-რატომ არ იყავი?ცუდად ხომ არ ხარ?
ლიზა:-შეიძლება ითქვას..ხვალ გნახავ.რაღაც მნიშვნელოვანი უნდა გითხრა.-ლიზამ გაუთიშა.ფიქრობდა დდა ჩაეძინა,ყველაფერი ერთმანეთში ერეოდა თან ფიქრობდა,დანიელი კი მაინცდამაინც გულზე არ დაეხატა....

იმედია მოგეწონებათ .



№1  offline წევრი cancara

Ra patara tavia

 


№2  offline წევრი -tiko))

Kargi iyo ar daagviano da male dade kai?
--------------------
იქ... სადღაც ... შორს...

 


№3  offline წევრი lamazmani

კარგი იყო მარა ნუ იკარგები რა love

 


№4 სტუმარი ლიზიკო

ღადაობ მომეწონება თუუუ არა ვერ ვიტყვი გადავირიე თქო მაგრამ დიდი იმედი მაქვს რომ შემდეგი უკეთესი და უფრო დიდი იქნება. მადლობა რომ წაიკითხე ჩემიშენიშვნა და იმედია არ გაბრაზდი.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent