შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გარიგებით ქორწილი (3)


8-07-2015, 00:46
ავტორი Tikko_Elikashvili
ნანახია 6 002

ნიშონბის მეორე დღეს ლიზა სკოლაში ჩვეულებრივ წავიდა.ჩაფიქრებული იჯდა მერხთან და ფანჯრიდან იყურებოდა.
ანა:-ლიზზ,რა გჭირს?მეჩვენება თუ რაღაცას განიცდი?-ლიზა ფიქრებიდან გამოერკვა.
ლიზა:-ეჰ,მეოგბარო ცხოვრება მკაცრად მექცევა,რ ვიცი რატომ?
ანა:-რა ხდება ლიზა?ამოღერღე!ისე იქცევი თითქოს სადაცაა თავზე თოკს ჩამოგაცვამენ და დაგახრჩობენ.
ლიზა:-სიმართლე გითხრა ახლა ეგ ჩემთვის გამოსავალია.-ლიზა ძლივს მივიდა სათქმელთან.-ანა ვთხოვდები.-ანას სიცილი აუტყდა მაგრამ მეგობრის სახე,რომ დაინახა დასერიოზულდა.
ანა:-რაებს ბოდიალობ?როდის გადაწყვიტე ან ვის მიყვები?-დაბნეული სახე მიაპყრო.
ლიზა:-დანიელ აბაშიძეს.22 წლისაა,უნდა ვაღიარო სიმპათიურია მაგრამ ჩემს გემოვნებაში არ ჯდება.
ანა:-თუ არ ჯდება მაშინ რატომ მიყვები?...-ლიზამ ყველაფერი უთხრა,ანა კი ყურებს არ უჯერებდა.ბოლოს კი მის თითზე გაკეთებული ლამაზი ოქროს ბეჭედი დაინახა.-კარგი.მისმინე მოდი,გუკა ვნახოთ და სადმე ბარში დავსხდეთ.
ლიზა:-კარგი აზრია.-სკოლა როგორც კი დასრულდა შენობიდან გამოვიდნენ.მათ წინ თეთრი ლექსუსი გაჩერდა,იქიდან კი დდანიელი გადმოვიდა.სხვაა გოგონებს თვალები ზედ დარჩათ,ლიზა კი გაბრაზდა,გაწიწმატდა მაშინვე საჩხუბრად გაემზადა..
ლიზა:-აქ რა გინდა!?ის არ გეყოფა რომ 1 თვეში...-აღარ დაასრულა წინადადება.
დანიელი:-ინგა დეიდას ველაპარაკე და მან მომცა შენი მისამართი.გამოვიარე რომ გავისეირნოდ.
ლიზა:-არ მცალია.მეგობრებთან ერთად უნდა წავიდე.-ანაზე მიუთითა.
დანიელი:-ჩემთან ერთად წამოხვალ თან ახლავე!-ხმას აუწია.
ლიზა:-არსად წამოსვლას არ ვაპირებ!შენ მე ვერაფერს მაიძულებ!-გოგონამ უფრო უხეშად დაიწყო ლაპარაკი.
დანიელი:-ან შენი ნებით ჩაჯდები მანქანაში,ან,ძლით ჩაგსვავ!-ლიზამ ზურგი აქცია უარის ნიშნად.ბიჭმა კი ერთი ჩაიფხუკუნა და ხელი ძლიერად მოკიდა,რათა მანქანაში ჩაესვა.
ლიზა:-გამიშვი!უხეში ხარ!იცოდე ინანებ!-ყვიროდა და ბიჭს უძალიანდებოდა მაგრამ ვერაფერს გახდა.
დანიელი:-თვითონ მაიძულე.მე ზრდილობიანად გთხოვე.-მანქანაში ძალით ჩატენა და კარები მიუხურა.ლიზამ ფანჯრიდან დაინახა ანა როგორ იცინოდა და გაბრაზდა.ბჭი საჭესთან დაჯდა და წავიდნენ.გზაში ლიზა ხმას არ იღებდა,უბრალოდ გაბრაზებული სახით იჯდა.დანიელმა ის კაფე-ბარში მიიყვანა.თვითონ გადმოვიდა და ლიზასაც გაუღო კარი.გოგონას მისთვის არც კი შეუხედავს ისე შევიდა კაფეში და მაგიდასთან დაჯდა.
დანიელი:-რას აიღებ?
ლიზა:-წვენი და შოკოლადის ნამცხვარი.-დანიელმა ჩაიღიმა.
დანიელი:-კოლა და შოკოლადის ნამცხვარი.-მიმტანი წავიდა.
ლიზა:-როგორც ჩანს შენც იგივე გიყვარს,თუ უბრალოდ დაამთხვიე?-ლიზა ფარხმალს არ ყრიდა.
დანიელი:-შენ წარმოიდგინე მეც იგივეები მიყვარს.მისმინე,ჩვენ დაძაბული ურთიერთობა გვაქვს...ამიტომ...-ლიზამ გააგრძელა წინადადება.
ლიზა:-მართალია.ამიტომ მოდი არ დავქორწინდეთ.ჩვენ ერთმანეთის არ გვესმის.ერთად ვერ ვიქნებით.
დანიელი:-ლიზა მისმინე.ქორწილი შედგება,დავქორწინდებით. ამიტომ მოდი ვეცადოთ ერთმანეთის გაგება.
ლიზა:-ჰმ...ვერ დაგპირდები!-ლიზამ მტკიცედ უპასუხა.ნამცხვარი მიირთვეს შემდეგ კი სახამდე მიაცილა.გოგონას მისთვის არც კი შეუხედავს ისე გადაუხადა მადლობა და მანქანიდან გადავიდა.
ამ დროს თათა და გუკა ერთად იყვნენ და საუბრობდნენ.
გუკა:-თათა,ლიზა რატომ არ მოვიდა?-თათა დაფიქრდა ეთქვა თუ არა ლიზას ქოორწილის ამბავი,ბოლოს მაინც გაჩუმდა.
თათა:-დედამისმა დაურეკა,რაღაც სასწრააფო საქმე ჰქონდა და ვერ წამოვიდა.-თათამ,გუკას გამომეტყველება რომ დაინახა ჰკითხა.-გიყვარს?
გუკა:-კი,ძალიან.ყველაფერს გავაკეთებ მისთვის.-თათა უსმენდა და გუკას გამო გული სტკიოდა,იმიტომ რომ ლიზა მალე სულ სხვას დაუკავშირებდა თავის ცხოვრებას,გუკაას კი გული ეტკინებოდა.
თათა:-გირჩევ დაივიწყო.-გუკა ვერ მიხვდა თუ რას გულისხმობდა მდა არც ჩასძიებია.
დანიელი ძმაკაცთან იყო "ლუკასთან".
დანიელი:-ძმაო,მომენატრა შენთან ერთად ლუდის დალევა.
ლუკა:-სად ხარ დაკარგული მერე.ამ ბოლო დროს ძალიან მიუწვდომელი გახდი.-ლუკა იცინოდა მაგრამ როდესაც ძმაკაცმა უთხრა ახალი ამბავი სიცილი სახეზე შეაშრა.-ძმაო 21ე საუკუნეა,გარიგებით ქორწილი?ღადაობ?
დანიელი:-ნეტა ვღადაობდე.მამაჩემმა გადაწყვიტა,რომ იმ ამბის შემდეგ ჩემთვის ქორწილი კარგი გამოსავალია.
ლუკა:-ის გოგო რას ფიქრობს?ისე როგოია?
დანიელი:-ცდილობს,აზრი შემაცვლევინოს...მაღალი,წითური,ლამაზი თვალის ჭრილით.-მასზე ისე საუბრობდა როგორც შეყვარებული ადამიანი საუბრობს მის მეორე ნახევარზე.-მაგრამ ყველაფერზე აქვს პასუხი.ქორწილი 1 თვეშია.
ლუკა:-კარგი ძმაო...შენი მეჯვარე ვიქნები.
საღამოს ლიზა სავახშმოდ გავიდა.
ინგა:-როგორი დრო გაატარეთ?-ლიზამ გაბრაზებული შეხედა.
ლიზა:-ნამდვილი ხეპრეა.არ მივყვებოდი,მაგრამ ძალით ჩამსვა მანქანაში!-დათო თავდახრილი უსმენდა.-ვერ ვიჯერებ რომ მასთან უნდა ვიყვე.-მამამისზე გადაიტანა მზერა.
დათო:-ლიზა უხეშად არ მოიქცე.შენ უკვე დანიშნული ხარ და შესაბამისად უნდა მოიქცე.
ლიზა:-იმ ადამიანზე ვინც არ მიყვარს!როგორ უნდა ვიყვე ბედნიერი?!მამა,შენ აქციებზე გამყიდე.
ინგა:-ლიზა კმარა!-გოგონა ოთახში შევიდა და საწოლზე დაწვა.მთელი ღამე ფიქრში გაატარა.
მეორე დღეს სკოლაში წავიდა,გუკამ კი იქ მიაკითხა.
ლიზა:-რა ხდება გუკა,აქ რა გინდა?
გუკა:-რამდენიმე დღა არ მინახიხარ.რა გჭირს?
ლიზა:-მისმინე გუკა,ახლა რთული პერიოდი მაქვს...-გადაწყვიტა ბოლოსდაბოლოს სიმართლე ეთქვა.-1 თვეში ვთხოვდები.-გუკა პირღია დარჩა.-არაფერი მკითხო.ჩვენ მხოლოდ მეგობრებად დავრჩებით.-ლიზა ზემოთ ავიდა.გუკა კი უბრალოდ გაოცებული იყო ვერ აცნობიერებდა რაც ამ წუთს ლიზამ უთხრა. გოგონას სახლში მისვლის თანავე ინგა შეეგება.
ინგა:-შვილო,ხვალ მე,შენ,ეკა და შენი მეჯვარე კაბებზე მივდივართ.ასევე ბევრი რამ უნდა მოვაგვაროთ.
ლიზა:-ხვალ?დედა მაგრამ ბანკეტი ?-ინგამ თავი დახარა.
ინგა:-შენს დამრიგებელს უკვე ვესაუბრე...არ წახვალ...-ინგამ ეს ოდნავ მკაცრად უთხრა.
ლიზა:-რა!?არ შემიძლია,ჩემს კლასთან ბოლოჯერ წავიდე წვეულებაზე?!მითუმეტეს ბანკეტზე,მითუმეტეს რომ შეიძლება ისინი ვეღარც ვნახო...-ლიზამ მოიწყინა.
ინგა:-არა!მიდი დაისვენე ხვალ ბევრი საქმე გვაქვს..-ლიზა ოთახში შევიდა და ტირილი დაიწყო.ვერ იჯერებდაა რომ, 1 თვეში ქორწინდებოდა,თან უსიყვარულოდ!



№1  offline წევრი Somebody

პატარაა :/ თან ძააან და დიდევუ დადე რა
--------------------
“ნუ ადარებ საკუთარ ცხოვრებას სხვისას. შენ წარმოდგენა არ გაქვს, რისი გადატანა უწევს მას სინამდვილეში..”

- დალაი ლამა -

 


№2  offline წევრი lamazmani

კარგი იყო მარა რა დამპალი მშობლები ყავსბანკეტზე რო არ გაუშვებენ ისე კაია

 


№3  offline წევრი nigita

აუ რა დეგენერატი მშობლები ყავს , იმედია დანიელი გაუშვებს ბანკეტზე :D ისე ძალიან მაგარი მოთხრობა უბრალოდ დიალოგები დეფისით გამოყავი და სახელები ბოლოში მიაწერე :D დიდი თავი დადე :D

 


№4  offline წევრი -tiko))

Cota gazarde ra tavebi ise kargia
--------------------
იქ... სადღაც ... შორს...

 


№5 სტუმარი mtvaro svani

fui aseti mshoblebi arc cocxlebi mchirdeba da arc mkvdrebi.shvils rom fulze gacvli is dedmama martla mshobelia?asetebs mec mivatovbdi da gaviceodi.es ki ra cxvarivit usmens debili kargi ra yidian saqonelivit da xmasac ar igebs.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent