შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ანგელოზი და შეშლილი ღამეები (2)


11-03-2015, 15:24
ავტორი ninikela
ნანახია 4 523

კოკამ დას შუბლზე აკოცა და წავიდა. ლიზა ამ საღამოსთვის საგანგებოდ ემზადებოდა. ჩაიცვა თვალისმომჭრელი ზედა, სხვადასხვა ქვებით მორთული, ისეთი რომ ბრწყინავდა, ქვემოთ ლურჯი ფერის დახეული ჯინსი და შავი კეტები ჩაიცვა. ძაან მაგარ ზმანზე იყო, მზად იყო, როცა ელენემ და ნინიმ მოაკითხეს და ერთად წავიდნენ კლუბში.
-ვაა ლიზა, რა ლამაზი ხარ (ელენე)
-ძაან გიხდება (ნინი)
-ვაიმე მადლობა გოგოებო (ლიზა)
კლუბში რომ მივიდნენ, იმდენი ხალხი შეგროვილიყო, რომ ტევა აღარ იყო. ელენემ და ნინიმ სასმელები შეუკვეთეს. ლიზამ მზადება დაიწყო, აპარატურასთან დადგა, ყურსასმენები კარგად მოირგო და ჩართო სიმღერები. ხალხი გამოცოცხლდა, ცეკვა დაიწყეს, ტაშს უკრავდნენ და იცინოდნენ. ლიზა მშვენიერ განწყობაზე იყო, ყველას უღიმოდა. ლიზა ისეთი მშვენიერი და ლამაზი იყო, კაშკაშა მზეს ჰგავდა, თავისი სილამაზით იქაურობას ასხივებდა. შემდეგ ამერიკელი ბითბოქსერი გამოვიდა, რომელსაც არანაკლები მქუხარე აპლოდისმენტებით შეეგებნენ. გართობა არ წყდებოდა. გოგონების შორიახლოს ვიღაც უცნობი მამაკაცი იჯდა და ‘’Jack Daniels’’-ს სვამდა. შავი სათვალეები, შავი ქურთუკი, შავი შარვალი, შავი ფეხსაცმელები ეცვა.
-შეხედეთ გოგოებო იმ ბიჭს (ნინი)
-სად? (ელენე)
-აი იქ, ნინიმ ხელი გაიშვირა
-ვუუ, ვიღაც უცნობი ბიჭია, საინტერესოა ვინ არის არ გავიცნოთ? (ნინი)
-ჰაჰ, შენ მეტი საქმე არ გაქ გოგო ხო? ცანცარა ხარ რა (ლიზა)
-ო კაი რა, ლიზა ნუთუ არ გაინტერესებს ვინ არის, რა ნაკვთები აქვს, ძაან სიმპატიურია იქნებ გაიცნო? (ნინი)
-კარგი ნინი რა... (ლიზა)
უცნობმა სათვალეები მოიხსნა, ვისკი მოსვა, ცრემლი ჩამოუგორდა და რომ დაინახა გოგონები მას უყურებდნენ ცრემლი მოიწმინდა და სათვალეები გაიკეთა. გოგონებს უფრო დააინტერესათ თუ ვინ იყო ეს ბიჭი, რას აკეთებდა ასეთ ხმაურიან ადგილას ვისკით ხელში მტირალი. ლიზამ ძალა მოიკრიბა, ადგა, თმა გაისწორა და უცნობს მიუახლოვდა.



№1 სტუმარი Ana

Auu gaagrdzele ra gtxov :(( dzalian magaria :*

 


№2 სტუმარი სტუმარი ნინი

აუუ დადეე რააგთხოვვ შემდეგიი

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent