შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ზღაპრული რეალობა (22)


8-07-2015, 23:43
ავტორი casas
ნანახია 3 971

ძლივს მოწყდა სიზმრების სამყაროს..თვალები,რომ გაახილა მზე უკვე ზენიტში იყოო...საათს ახედა და გაოცებულმა ამოიოხრა..ამდენი ხანი არასოდეს არ ძინებია..ახლა რა დაემართაა..ალბათ გუშინდელი სტრესის ბრალია..გვიანობამდე არ დაეძინა..ფიქრობდა და ფიქრობდა...მტკივნეული აზრების გასაფანტად თავი ოდნავ გააქნია და საწოლიდან წამოდგა..ოთახის შუაგულში დადგა და ორსულისთვის განკუთვნილი ვარჯიშების კეთება დაიწყო..უკვე ჩვევად ექცა..ყოველ დილით თუ არ ივარჯიშებს,მერე მთელი დღე ვერ ისვენებს და მოთენთილი დადის.ამიტომ ურჩევნია დილით ხუთი წუთი გამონახოს,რომ მერე თავისუფლად იყოოს...

ქვემოდ ჩასულს დედა სამზარეულოში დახვდა...გვანგვალით წავიდა მისკენ და წინ აესვეტა

-მშია!-ხმადაბლა ჩაილაპარაკა და თვალები ააფახუნა

-გამარჯობა მაინც გეთქვა ჯერ შვილო-სიცილით გაუჯავრდა ნანა

-გამარჯობა დედა..მშია დედა-სიცილით ჩაილაპარაკა და იქვე დადებული ვაშლი ჩაკბიჩა..

-როდის უნდა გაიზარდო-თავის ქნევით უთხრა და საუზმის გამზადება დაიწყო...

-ერთად გავიზრდებით მე და ჩემი შვილი-გადაიკისკისა და ახლად დაწურული ხილის წვენი მოსვა...დილით სულ ცდილობს მსუბუქად იკვებოს..თან რაც მთავარია ხილს ჭამს ენ რაოდენობით..რახან ექიმმა უთხრა ბავშვისთვის კარგი არისო,მის მერე ერთი დღეს არ გამოუტოვებია..მანამდეც უყვარდაა,მაგრამ ახლა განსაკუთრებით თხოვს ორგანიზმი..

-ჩემი გასაზრდელები იქნებით ორივე-ღიმილით უთხრა და თავზე აკოცა..

-მაგაში ვერ შეგედავები-პირგამოტენილმა დაუქნია თავი და ჭამა განაგრძო...

-შენს ჩურჩუტში რაღაცის თქმა მავიწყდებოდა-თავში შემოირტყა ხელი და ნათაისკენ შეტრიალდა

-რა მოხდა?-ჭამაში გართულმა კითხა

-გუშინ ჩემმა ძველმა მეგობარმა დამირეკა...შენზე მკითხა სახლში თუ არისოო..ხვალ მოვალ თუ გეცლებათ საქმე მაქვს ნათაისთანო-უცებ უთხრა და თავის საქმეს მიუბრუნდა

-ჩემთან??კი მაგრამ რა უნდა?-გაოცებულმა იკითხაა

-არ ვიცი..მოვა დღეს და გავიგებთ-მხრები აიჩეჩა

-კარგი დაველოდოთ აბა-სერიოზულად თქვა და სამზარეულოდან გავიდა...ძალიან აინტერესებდა რა უნდოდა იმ ქალს..ერთხელ ყავს მხოლოდ ბავშვობაში ნანახი და ახლა უცებ გამოჩნდა და მისი ნახვა უნდა...ერთი სული აქვს საღამო როდის მოვა და როდის ნახავს,რომ გაიგოს რა უნდა...

მოწყენილობისგან არ იცოდა რა გაეკეთებინა..ამიტომ გოგოებთან დარეკვა გადაწყვიტა.ყველას სათითაოდ დაურეკა და მასთან მოსვლა სთხოვა..მეტი დრამატურობისთვის თავიც მოისაწყლა...საერთოდ აღარ მოდიხარრთ და არ გენატრებითო...იმათმაც ორსულს როგორ გაწყენინებთო და მაშინვე სახლიდან გამოვარდნენ..კმაყოფილი სახით გადადო ტელეფონი გვერდით და მდივანზე წამოწვა...

-მოოვეედიიიით ორსულ-ყვირილით შემოვარდა ყველა ერთად და ირგვლივ მიუცუცქდნენ..

-მე თუ არ დაგირეკეთ ისე არ უნდა მოხვიდეთ?-ტუჩგადმობრუნებულმა ამოთქვა და თვალები დააწვრილა

-სულ შენთან არ ვარრთ?-მხიარულად შესძახა ანიმ

-შენი შვილი პირველად ჩვენს სახელს იტყვის-ხმამაღლა გადაიკისკისა მარიმ

-იუმორში გინდა ცოტა გავარჯიშება-ენა გამოუყო და ფეხზე წამოდგა

-ჩამიტარე მერე მასტერკლასები-სიცილით დაიხარა მისკენ და მუცელზე აკოცაა

-მოდი რამე გავაფუჭოთ-იდეა წამოაყენა ნინიმ

-ო,მე ორსული ვარ ჩემთის ეგეთები არ შეიძლება-მობუსულმა ჩაილაპარაკა

-აბა ტელევიზორის საყურებლად დაგვიძახე?-ტუჩაბზუებულმა იკითხა ანიმ

-იცი რა გავაკეთოთ?-ჩაფიქრებულმა თქვა ნინიმ

-რა?-ერთხმად იკითხა ყველამ

-კარაოკეზე ვიმღეროთ-თავისი იდდეით კმაყოფილმა ტაში შემოკრა და ლეპტოპს ეცა...გოგოებმაც სწრაფად აიტაცეს მისი იდეა..ზოგმა თმისსამაგრი აიღო ვითომ მიკროფონიაო,ზოგმა ჩანგალი და ზოგმა კოვზი...ნინიმ ყველაზე გიჟური სიმღერა მოძებნა და დაიწყეს ერთხმად სიმღერაა..იცინოდნენ,ცეკვავდნენ და ერთმანეთს დასცინოდნეენ..

-კარგი რა ანი ნუ ყროყინებ,მოუსმინე მუსიკას-ცინიკური ღიმილით უთხრა მარიმ

-ეგ მომღერალი ვერ მღეროდეს კარგად რა ჩემი ბრალია-აგდებით ჩაილაპარაკა და ისევ განაგრძო სიმღერა

-ჰო.ჰო აბა რა ტალანტს ვკარგავთ შენი სახით-სიცილით ამოთქვა ნინიმ...


-ნათაი დაუწიე მუსიკას-იქვე მოესმა ნანას ხმა...უცებ შეტრიალდა მისკენ და დედასთან ერთად უცნობი ქალის დანახვისას მაშინვე მუსიკას დაუწია და გოგოებს ხელი მიკრა გაჩერდითო..

-გამარჯობათ,მობრძანდით-კულტურულად მიმართა უცხო ქალბატონს და დაყრილი ნივთების ალაგება დაიწყო..

-მოეშვი შვილო მე მივხედავ-მაშინვე ხელებში ეცა ნანა და შვილს მდივნისკენ უბიძგა..

-კარგი ჩვენ წავაალთ..მერე კიდევ შემოგივლიით-თბილად უთხრა მარიმ და ლოყაზე აკოცაა..

-ბოდიში გოგოებო გართობა ჩაგვეშალა-მოფუზულმა ამოიჩურჩულა და სამივეს ჩაეხუტა

-მომავლისთვის უკეთესად მოვემზადებით-სიცილით გაცა პასუხი ნინიმ და სახლიდან გავიდნენ..ღიმილით შებრუნდა ოთახში და თავისი ადგილი დაიკავა

-ნათაი როგორ ხარ შვილო?-თბილად მოიკითხა ქალმა

-კარგად თქვენ როგორ ბრძანდებით?-მორცხვად უპასუხა

-არამიშავს შვილო..როგორ გიხდება ორსულობა-ღიმილით უთხრა და ყავა მოსვაა

-დიდი მადლობა-თავი დახარა

-შენთან შემოთავაზება მაქვს ნათაი-მშვიდად უთხრა ქალმა

-გისმენთ-ინტერესიანი მზერა მიაპყრო

-შენ ხომ თურქული კარგად იცი?-ისევ წელავდა სათქმელს

-დიახ-დაბნეულმა უპასუხა

-რამდენიმე დღეში თურქეთიდან დელეგაცია ჩამოგვდის..ვინმე სანდო გოგო გვინდა,ვინც კარგად საუბრობს თურქულად..მაშინვე შენ გამახსენდიი-

-კი მაგრაამ..მე ხომ ორსულად ვარ-მორიდებით იკითხაა

-ეგ ყველაფერი ვიცით..და ყველანაირად შეგიწყობთ ხელს-მის დაყოლიებას ცდილობდა ქალი

-არ ვიცი რა გითხრათ-ტუჩმოკვნეტით ამოიჩურჩულა და დედამის გახედა...ნანას თვალებში მის მიმართ ნდობა ამოიკითხა..რაც იმას ნიშნავდა,რომ შენ რა გადაწყვეტილებასაც მიიღებ დაგეთანხმებიო

-უნდა დამთანხმდე რა თქმა უნდა-სიცილით თქვა ქალმა

-რამდენი დღით დაგჭირდებით?-დაბნეულმა კითხა

-ორი,სამი დღე...თბილისში უნდა წამოხვიდე ოღონდ..შენ მხოლოდ თანხმობა თქვი..დანარჩენს ჩვენ მოვაგვარებთ-ყველაფერი აუხსნა

-კარგი თანახმა ვარ-მხრების აჩეჩვით უპასუხა..

-რახან შევთანხმდით მე დაგტოვებთ..ზეგ მძღოლი გამოგივლის და ის წაგიყვანს..მანამდე დაგიკავშირდები კიდევ-დაზუსტებულად უთხრა-კარგად ნანა საყვარელო-თბილად გადაკოცნა დედა-შვილი და სახლიდან გავიდა...

-კარგი გადაწყვეტილებაა შვილო..ცოტა გულსაც გადააყოლებ-თბილად უთხრა ნანამ და ლოყაზე მოეფერა..

-იმედია დედა,იმედი-ყოყმანით უთხრა და ჩაეხუტა...


^^^^^
ორი დღეა წესიერად არ ძინებია...რატომღაც ძალიან ნერვიულობს...რაღაცნაირი წინათგრძნობა აქვს და არ იცის რა უნდა მოხდეს..არ ნანობს,რომ დასთანხმდა..მაგრაამ,რაღაც "მაგრამ" მაინც აკავებს..პირიქით მისთვის უკეთესია..გულს გადაყოლებს და პრობლემებზეც ნაკლებად იფიქრებს..ორი დღეა ცხვირი არ გაუყვია გარეთ..ტანსაცმელების ამორჩევას და ბარგის ჩალაგებას მოანდომა მთელი დრო..არ იცის რა როდის დაჭირდება..ამიტომ ურჩევნია საჭიროების შემთხვევაში იქვე ჰქონდეს..მანქანამ,რომ მოაკითხა თბილად დაემშვიდობა მშობლებს და გამოპრანჭული ჩახტა შიგნით..თბილად გაუღიმა მძღოლს და ანიშნა წავედითო..მთელი გზა ცდილობდა მხნედ ყოფილიყო,მაგრამ დაღლილობამ თავისი ქნა და მაინც ჩაეძინა..

-ქალბატონო ჩამოვედით-ვიღაცის ჩურჩულის ხმა ჩაესმოდა ძილში და თვალის გახელა ძალიან არ უნდოდა...ხმა,რომ არ შეწყდა იძულებული გახდა ძილისთვის თავი წაერთმია და მინაბულმა დააშორა ქუთუთოები ერთმანეთს..

-კარგი,მადლობა-ზლააზვნით გადავიდა მანქანიდან და ჩემოდანს ხელი მოკიდა

-წაგაღებინებთ-ჯელტმენობა გამოიჩონა მამაკაცმა და ფურცელივით ააფრიალა ჩემოდანი ნომრამდე..საღამოს სასტუმროს რესტორანში ჰქონდა შეხვედრა დანიშნული...საათს,რომ ახედა უკვე ოთხი საათი იყო..გამოსაფხიზლებლად სააბაზანოში შევიდა..იქიდან გამოსულმა ნელ-ნელა დაიწყო მომზადება..გრძელი ფრიალა სარაფანი ჩაიცვა..მუცელი საყვარლად,რომ ჰქონდა გამოკვეთილი ისეთი..სახეზე სადა მაკიაჟი გაიკეთა და თმა უბრალოდ გაიშალა..რამდენიმე დღის წინ თმა შეიჭრა..ძალიან უნდოდა იმიჯის ცოტა შეცვლა..ამიტომ პირველად თმით დაიწყოო..მოსწონს ახალი თმის სტილი...ოდნავ ჩამოისწორა და უკვე მზად იყოო..
რესტორანში შესულს უამრავი ადამიანი დახვდა იქ..როგორც ჩანს სტუმრების დასახვედრად პატარა წვეულება მოუწყვიათ..კიდევ კარგი შესაფერისად ჩაიცვაა...ერთ-ერთ მაგიდასთან ქალბატონი ლენა დაინახა და მისკენ წავიდაა...ქალმა როოგორც კი დაინახა ღიმილით შეხვდა და თბილად მოიკითხა..მალევე გააცნო იქ მყოფი სტუმრები...რამდენიმეე ძალიან ეცნოო..დიდი ფიქრის მერე ძლივს გაიხსენა სად ყავდა ეს ხალხი ნანახი..მერთის წვეულებაზე გაიცნოო..როგორც ახსოოვს რეჟისორები არიან..მათთან გამოლაპარაკება და მათი ვიზიტის მიზეზის დადგენა გადაწყვიტა..ღიმილით გაუბა მამაკაცებს საუბარი და მისი საქციელით კმაფილ ნანას ოდნავ დაუკრა თავი...

-ახლა დროა ჩვენი წვეულების მთავარ სტუმარს მივესალმოთ-ხმამაღალი საუბარით ავიდა სცენაზე ლენა და მასთან თურქეთის ერთ-ერთ ყველაზე ცნობილ რეჟისორს უხმო..ხალხი ოვაციებით შეხვდა ბატონ ფეთექაიას..

-ნათაი?-ყურადღებით უსმენდა რეჟისორის საუბარს,უეცრად უკნიდან მისთვის ნაცნობი ხმა,რომ მოესმა..მოულოდნელობისგან წონასწორობა ვერ შეიკავა და პირდაპირ მისთვის სასურველ სხეულზე ჩახუტებული აღმოჩნდა...თვალებს უმისამართოდ აცეცებდა და მომხდარის რეალურობას ვერ იჯერებდა..ცრემლების გადმოყრაც უნდოდა,მაგრამ ერთი წვეთიც არ დაედინა თვალებიდან..იმდენად სჯეროდა,რომ სიზმარში იყო თვალები რამდენჯერმე დაახამხამა...თვალების პაჭუნით ახედა მამაკაცის მაღალ სხეულს და მის თვალებს გაუსწორა მწერა..მისი საყვარელი თაფლისფერების დანახვისას იგრძნო,რომ გულმა ორმაგი დატვირთვით დაიწყო მუშაობა..პულსაციაც გაეზარდა და მუცელში პეპლებმა დაუწყო ფარფატი..იგრძნო,ყველაზე დიდი ბედნიერება იგრძნო...უზარმაზარი სიხარული და რაც მთავარია ძლიერი მონატრება..სწორედ ახლა მიხვდა ყველაზე მძაფრად თურმე როოგორ ენატრებიდა..როგორ ჭირდებოდა...ხარბად შეისუნთქა მამაკაცის სურნელი..ახლა უკვე შეყვარებულთან ერთად,გაბრუებულიც არის მისი სურნელით...მის საყვარელ თაფლისფერებში ბედნიერების სხივის დანახვისთანავე ცრემლებიი გადმოცვივდა თვალებიდა...ნათაის გონება დაუბინდდა...თვალები სულელივით ააფახუნა და ჩაათაის უძირო,თაფლისფერ თვალებს ჩააშტერდა..მამაკაცმა სრულიად მოულოდნელად მოხვია ცალი ხელი წელზე და გოგონას დამრგვალებული სხეული განიერ გულ-მკერდზე აიკრა...სწორედ მაშინ გაახსენა პატარამ თავისი არსებობაა.თავისი გამწლეული ფეხი მოარტყა დედიკოს და ამით აგრძნობინა მისი თანადგომა და მამიკოს ნახვით გამოწვეული ბედნიერება...ბედნიერება იმისა,რომ შეიიძლება მათი ოჯახი ისევ სრულფასოვანი გახდეს..



№1  offline მოდერი D-roni

xo gtxove ar ahewkvitotqo :( cudi gogo xartqo getkodi magram ar mikvars tkuilebis tqma :D dzalian kargi xar ! velodebi shemdeg tavs ❤❤❤❤

 


№2  offline ახალბედა მწერალი ტომაჩკა

ვუაიმეე სად გაწყვიტე ვაიმეეე *-* სასწრაფოდ ველოდები შემდეგ თავს

 


№3  offline წევრი casas

არ გამოდიოდა,რომ არ შემეწყვიტაა love ხვაალ დავდეებ ახაალს wink მადლობაა,რომ კითხულოოობბთ winked love winked

 


№4  offline წევრი salomesalome

Me sul vkitxulob xolme, ubralod komenatrebs ar vwer, dzalian momwons, yoChagi xar, ase gaagrdzele

 


№5  offline წევრი casas

love მადლობააა .. ბავშვეებოო გუშინ ავტვირთე ახალი თავი,როგორც ვტვირთავ ხოლმე იმ დროს და არ გამომიქვეყნეესს... recourse no

 


№6  offline წევრი mariam m.k

ძალიან მომწონს.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent