შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მაინც აგიფეთქებ ფიქრებს! (6)


13-07-2015, 09:43
ავტორი buchi
ნანახია 2 321

[მოვეხვიე ჩემ წინ ჩამუხლულს და მეც იატაკზე დავჯექი.
-ნუ ნერვიულობ კარგი?არაფერია.
-გტკივა?სახეზე ნაზად დავუსვი ხელი.
-არა,ნუ გეშინია.მომეხვია ისევ.
-დივანზე დაჯექი ახლავე მოვალ.გავიქეცი და აფთიაქის ყუთი მოვიტანე.წყალბადის ზეჟნგით დავუმუშავე და აბაზანაზე მუვუთითე შეგიძლია გადაივლომეთქი,პირსახოცი ხელში მივაჩეჩე,სანამ ის შხაპს იღებდა ტანსაცმელი მანქანაში შევყარე გასარეცხად რომ სისხლის ლაქები არ დამჩნეოდა.მანამდე ჩაიდანი ავადუღე, ჩაი გავაკეთე ნამცხვარი და ლობიანები მაგიდაზე დავაწყვე.შემოვტრიალდი რომ თეფშები ამეღო და გიოს დავეჯახე,ნახევრად შიშველი იდგა ჩემ წინ, წყლის წვეთები ისევ ჰქონდა დაკუნთულ სხეულზე შერჩენილი.სახეზე არაფერი აღარ ეტყობოდა,ოდნავ თვალთან სილურჯე დასტყობოდა.ხელი წელზე ფრთხილად მომხვია,სახიდან ჩამოყრილი თმები მომაშორა და თვალებში მიყურებდა.
-ჩემი "მახინჯი" ხარ!ტუჩებზე ცერა თითი ნაზად გადამისვა,ფრთხილად დაიხარა და ტუჩებზე მომაწება წყლისგან დარბილებული ტუჩები.ხელები კისერზე შემოვხვიე და ავყევი,შეწინააღმდეგების არც თავი მქონდა არც სურვილი.მუცელზე შემომისვა და ოთახისკენ ისე წავედით კოცნას არცერთი ვწყვეტდით.კარი ფეხით მიხურა,საწოლზე ჩამოჯდა და ხელი მაისურის ქვეშ შემიცურა,ერთიანად დამბურძგლა,ვგრნობდი როგორი მომთხოვნი გახდა,მაისური ხელის ერთი მოძრაობით გამხადა და ზემოდან მომექცა მიბნედილმა შევხედე,თვალებში ცეცხლი ენთო,ხელი შარვლის შესაკრავისკენ ჩააცურა და ისიც მაისურის გზას გაუყენა, კოცნით ჩაუყვა მუცლს,მერე ისევ ამომხედა
-თუ მზად არ ხარ მე მოვიცდი.თითი ტუჩებზე ავაფარე,მის ყველა შეხებაზე და კოცნაზე სხეულზე მბურძგლავდა,შიშველ ფეხზე ნაზად აასრიალა ხელი რასაც ჩემი კვნესა მოჰყა...
-მიყვარხარ!მაგიჟებ!შენი სურნელი შენი კანი.ტუჩებიდან ჩაუყვა მკერდს,მუცელს,არაფერი აღარ მახოსვდა,მე მისი ვიყავი.
დილით მწველმა მზერამ გამაღვიძა.მიყურებდა და იღიმებოდა.
-ნუ მიყურებ ასე,არ მიყვარს ახალ გაღვიძებულზე რომ მაშტერდებიან,ვკომპლექსდები.
-უნდა მიეჩვიო რადგან მინდა ყოველი დღე ასე დაიწყოს,შენ გვერდით გამეღვიძოს და გიყურე სანამ თვალებს გაახელ,ღამე კი ჩემ მკლავებში მომწყვდეულმა დაიძინო.მიყვარხარ "მახინჯო"
-მეც მიყარხარ.წამოვხტი და სააბაზანოში შევვარდი თუმცა არც იქ მომიწია მარტო ყოფნამ,გიოც უკან მომყვა და იქ გავაგრძელეთ ერთმანეთით ტკბობა,მერე ყავა ერთად მოვამზადეთ და დღის განრიგიც გავწერეთ.რადგან კვირა იყო და არ მუშაობდა ბავშვების გასეირნება გადავწყვიტეთ,მე უტასთან წავიოდი,ის ზუკასთან მერე ერთად წავიდოდით იქ სადაც ბავშვები ისურვებდნენ.ასეც მოვიქეცით,ბავშვებმა Macdonalds-ი აირჩიეს,ჩვენც სურვილი შევუსრულეთმშვენივრად გავერთედ.გიოს ტელეფონმა დაურეკა,ლევანი იყო და საღამოს შეხვედრა სთხოვა.ისიც დასთანხმდა.7 ხდებოდა სახლში რომ მიგვიყვანა და დაგვემშვიდობა.საღამოს შეგეხმიანებიო გადაგვკოცნა ორივე და სწრაფად მოსწყდა ადგილს.
გიოს ნაამბობი
ლევანის 9საათზე ბარში შევუთანხმდი შეხვედრაზე,რომ მივედი იქ დამხვდა.
-გაუმარჯოს ძმა,რა ხდება?
-ზდაროვა გიუშ,ბიჭო ნათიაზე უნდა დაგელაკარაკო.
-რა იყო ხო არ ეჭვიანობ შე...მა?გამეცინა.ლევანისაც გაეღიმა.
-ბიჭო,ირაკლი ხო იცი კოჯორში რო იყო?
-ის ს..რი?ხო რა ხდება რამეს ითხოვს?
-ბიჭო ეგ ნიკას ძმაკაცი ყოფილა
-ვინ ნიკასი?
-ნათიას ყოფილის რაა...
-მერე რა თვალებს უჟუჟუნებდა შიგ ხო არ აქ?!გიომ მუშტები შეკრა.
-არვიცი,კაროჩე ნიკამ მაგისგან გაიგო რა თქვენი ამბავი.
-მაგის დედა ...
-კაი დაწყნარდი და მომისმინე,ნიკას დაველაპარაკოთ.ისედაც დიდი ხანია მაგასთან დალაპარაკება მინდა. ლევანიმ ნიკას დაურეკა და შეხვედრაზე შეთანხმდნენ.ვინაიდან ნიკამ დღესვე გნახავთი ლევანიმაც აღარ იუარა და გიოსთან ერთად უბანში დაადგა ყოფილ სიძეს.ჯერ ლევნი გადმოვიდა მანქანიდან და მისკენ წავიდა.
-გაუმარჯოს ლევან.
-გაუმარჯოს.შენთან საქმე გვაქვს მე და ჩემ ბრატს,ალბათ ხვდები რაზეც ვბაზრობ.ამასობაში გიოც მიუახლოვდა.
-ხო ვხედავ,მაგრამ ამ ნაბი...ვართან არაფრის გარკვევას არ ვაპირებ ლევან.გიომ მუშტები შეკრა
-მოიც,მოიცა ნორმალურად ვილაპარაკოთ.შენ ირაკლისგან გაიგე რაღაცეები,აჯობებს გიოსგან მოისმინო სიმართლე.
-რა სიმართლე ტო ჩემ ცოლს რო კერავს?
-ნიკაა,შენ და ნათია 2წელია დაშორდით და ცოლ+ქმარი აღარ ხართ.შეიძლება რთულია ამის გაცნობიერება მარა მოგიწევს ბრატ.
-ჩემი ცოლია,განქორწინება არ გაგვიკეთებია თურმე ჩემი ცოლი ყოფილა არა?ნიკა ირონიულად იღიმებოდა.
-მისმინე,ფორმალობებს დიდი მნიშვნელობა არა აქვს,ნათიას არ უყვარხარ,ერთად არ ცხოვრობთ (გიო)
-შენ ბიჭო,ენა ხო არ გეფხანება რამდენს იღებ შენთვზე!ჩემი ცოლის თავი დაანებე თორე მაგრად დაგენძრევა.სასამართლოში განცხადებას შევიტან რო ცოლი მღალატობს,მერე ბავშვს წავართმევ და საერთოდ წავალ ამ დედამო...ნულიქვეყნიდან,მერე როგორ გგონია ნათია და შენ ერთად და ბედნიერად დიდხანს იცხოვრებთ შენ გამო რო შვილს დაკარგავს??ისევ ირონიულად ჩაიცინა.
-მოგკლავ შენ ახ..არო!შენი დედა .... მოგკლავ!გიო გაგიჟებული ეცა ნიკას. ერთმანეთს ურტყავდნენ,ლევანმა და იქ მყოფმა ბიჭებმა ძლივს გააშველეს.
-ჩვენ არ დაგვიმთავრებია მკაცრად გამოსცრა გიომ რომელსაც ლევანი მანქანისკენ ძალით მიათრევდა,მანქანაში ძლივს ასვა და იქაურობას სასწრაფოდ გააცალა.მანქანა სოლოლაკის გზას გასცდა და ქალაქი როცა უკან მოიტოვეს მანქანა იქვე გზისპირზე გააჩერა ლევანმა და ძმაკაცს მიუბრუნდა.
-მისმინე ძმაო,ესე არაფერი არ გამოვა,ხოხედავ ეგ ყ...ე რეებს ბაზრობს.ცოტა ჭკვიანურად უნდა ვიმოქმედოთ.
-რანაირად ვიმოქმედო ჭკვიანურად საერთოდ დავკარგე აზროვნების უნარი,რა ნაბი...ვარია ამის დედას შ...
-ერთი გეგმა მაქვს,მაგრამ დროა საჭირო.
-რა გეგმა?
-ხვალ მაგ სი...ს შეხვდი და უთხარი კაროჩე,ფეხზე ნათიათქო დაისეთი ბაზარი გაუშვი რო ვითომ გასართობად გინდოდა და რაღაც.
-მერე ეგ რას მიშველის?
-მერე რამოდენიმე თვე ნათიასთან კონტაქტი უნდა გაწყვიტო რო ამ ყ...ს გაეყაროს და მოაყომაროს ეგ ბაზარი,მეც დავეხმარები.ნუ ნათიას დაველაპარაკებით და ავუხსნით რა სიტუაციას.
-კაი აზრია ტო,მარა რო არ გაეყაროს?რამდენი ვიცადოთ?!
-დრო უნდა, მიავიწყდები და მეც ვიჩალიჩებ ვინმეს დავკერავ რო შეაბას და სხვაზე გადაერთოს და გამოგვივა.
-ძმა ხარ რა ლევან,იმენა ჩემი ძმა ხარ.ბიჭემბა ბარში გაიარეს საკმაოდ დალიეს და 2საათი იქნებოდა რომ დაიშალნენ.
გიოს ზარს ველოდებოდი .მთელი დღე ის კი არ ჩანდა,არც მწერდა, არც მირეკავდა,მეც არ ვეხმიანებოდი ვბრაზობდი და ძლივს ვითმენდი რომ არ დამერეკა.ანის ველაპარაკე სკაიპით მითხრა ნუ ნერვიულობ ტყუილად ალბათ ბიჭებს საქმე გამოუჩნდათ და ხვალ შეგეხმიანებაო.მე კი ათასი ფიქრი მიტრიალებდა,ჩემ თავს ვლანძღავდი როგორ ჩაუხტი ლოგინშიმეთქი,მაგრამ მე ხომ მიყვარდა,მიყვარდა ჭკუის დაკარგვამდე.
დილით გიომ ნიკას დარეკა საქმე მაქვს იმაბავზე სიმართლე უნდა გინთხრაო,ნიკაც დარწმუნებული იყო რომ გიოს მხოლოდ ნათიას ფიზიკური მხარე აღელვებდა და მისი ეს "სიმართლე" გითხრაო უფრო მეტად არწმუნებდა ამაში.ამიტომ გადაწყვიტა მათი საუბარი ტელეფონზე ჩაეწერა.12 საათზე შეხვდნენ ერთმანეთს.საუბარი გიომდაიწყო.
-კაროჩე მაგრად არ მევასება ესეთი საუბრები რა ბრატ.გიორგი ძლივს იკავებდა თავს რომ ამ თქვენი ნიკასთვის სახე არ გაებრტყელებინა და თავის "როლი" რაც შეიძლება კარგად შეესრულებინა,რომ რამე ეჭვი არ დარჩენოდა ნიკას.ლევანის ველაპარაკე და გადავწყვიტე მაგ გოგოს შევეშვა რა,ლევანის პონტშიც მაგის ბიძაშვილია ბოლობოლო,მაგრად ხო იცი რა პონტიცაა,გოგოს ნახავ მოგეწონება და...ხოდა მაგრად დამევასა და ვიფიქრე ცოტახნით გავერთობითქო რა ხო ხვდები.
-ბიჭო წესიერად ილაპარაკე ხო არ გავიწყდება ვიზე მელაპარაკები.
-ხო ვიცი შენი ცოლია მარა სიმართლე გაინტერესებდა ხოდა ნუ მაწყვეტინებ.მაგარი ნაშაა,ხოდა გასართობად მინდოდა მეტი არაფერი.სერიოზულ ურთიერთობას არც ვაპირებდი,კაროჩე მე არ მაინტერესებს ეგ გოგო რა ბრატ,შენი საქმისა კიდე შენ იცი როგორც მოგვარდები,მე არ მეხება.პროსტა გითხარი როგორც იყო რა.
-მაგარი სი...ულად მოიქეცი და მადლობა თქვი ეხლა შუბლს რო არ გიხვრიტავ აქვე მაგ ყ...ობის გამო.ლევანის მაგარი ძმაკაცები ჰყოლია.
-არგინდა ეგეთი ბაზარი რა,შენი "ძმაკაციც" ეჩალიჩებოდა.
-ვინ ძმაკაცი?
-ირაკლი
-შენ შ... ხო არ გაქ ბიჭო დაფიქრდი რას ლაპარაკობ.
-თუ არ გჯერა მოიყვანე და პირში ვეტყვი.
-ესღა მაკლდა ამის დედას შ...
-კაი ძმაო წავედი მე რა და თქვენი საქმისა თქვენ იცით.გიო გახარებული წამოვიდა მიუხედავად იმისა რომ თავი ძლივს შეიკავა რომ არ ეცემა ნიკა,მაინც ხომ გაამწარა მაინც უთხრა ირაკლიზე სიმართლე.ნიკა მაშინვე ნათიასთან გავარდა.
დილით ადრე გამეღვიძა,მაშინვე ტელეფონს დავხედე,არც მესიჯი იყო არ ზარები.შუადღემდე ვიცადე 3 საათი ხდებოდა კარზე ზარი რომ გაისმა,გახარებული გავიქეცი ვიფიქრე გიო იქნებოდა ხელში კი ნიკა შემჩა.
-აქ რა გინდა?მობეზრებული ტონით ამოვილაპარაკე.
-საჩხუბრად არ მოვსულვარ.რაგაც მინდა მოგასმენინო.
-რაა
-მოუსმინე იმედია მერე მაინც ისწავლი ჭკუას.ნიკამ ჯიბიდან ტელეფონი ამოაძვრინა .თავი და გიოს აწერილი დიალოგი მომასმენინა.არ მჯეროდა ყურებს არ ვუჯერებდი,მერჩივნა მიწა გამსკდომოდა.უნდა დაგეჯერებინა ჩემთვის.ნიკამ მაგიდაზე დისკი დადო აი თუ არ გჯერა შეგიძლია კიდევ მოუსმინოვო.ოთახიდან უტა გამოვიდა.ნიკა ბავშვს მოეხვია და გადაკოცნა,მთხოვა ცოტა ხნით გავასეირნებო.მეც თავი დავუქნიე ხმის ამოღების თავი არ მქონდა.როცა სახლიდან გავიდნენ ისტერიული ტირილი ამივარდა,მისი სიტყვები ამესმოდა ყურში "გასართობად მინდოდა", "მაგარი ნაშაა",ღმერთო როგორ მოვტყუვდი როგორ დავუჯერე,სიკვდილი მინდოდა,გული ნაწილებად მეფლითებოდა,ისეთ ტკივილს ვგრძნობდი თითქოს ვიღაცამ გული ამომაგლიჯა,კედელთან ჩავიკეცე და ტირილს ვერ ვწყვეტდი.ტელეფონმა დარეკა ის იყო ის რეკავდა.გაგიჯებულმა ტელეფონი ძირს დავახეთქე და ნამსხვრევებად ვაქციე.ეს როგორ უნდა დამმართნოდა.ყოველთვის ყველაფერი თავზე მენგრეოდა.რატომ დავუჯერე რატომ ვენდე,მახსენდებოდა მისი სიტყვები როგორ მპირდებოდა მომავალს,როგორ მეფიცებოდა სიყვარულს და ჩემი თავი მძულდა,მძულდა რომ ვენდე,მან ხომ სურვილი აისრულა ვნებები დაიცხრო,იმიტომაც არ შემხმიანებია არც გუშინ არც დღეს.ყველაფერი ნათელი იყო,მან მე გამომიყენა.


გუშინ ვერ მოვახერხე დადება ბოდიშს გიხდით,ვეცდები რომ ყოველდღე დავდო.ველოდები თქვენს კომენტარებს მიყვარხართ ძალიან



№1  offline წევრი bar bare

Kargia kargia kargia, auu shemdeg tavshi shearige giostan raa

 


№2  offline წევრი buchi

<3 მადლობაა ჩემო საყვარლებოოო მახარებს თქვენი არსებობა,შემდეგ თავს არ გაგიმხელთ,სადუმლოდ დავტოვებ,რადგან მე არ მიყვარს ხოლმე წინასწარ რომ ვიგებ უინტერესო ხდება და თქვენთვისაც გამოცანად დავტოვებ ხვალამდე)))):*:*:*

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent