შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გენერალი ( ნაწილი მეორე)


23-07-2015, 03:04
ავტორი SaLoOme
ნანახია 2 870

****
სახლის კარებთან ბარგი რომ დაინახა სულ დაავიწყდა გარეთ მომხდარი ინციდენტი და სულ ხტუნვა-ხტუნვით შევარდა მისაღებში და სანდროს ჩამოეკიდა კისერზე,მონატრებული ლოყები სულ ჩაუკოცნა ვაჟმაც და კეკეს ცხივრზე უკბინა.
-ისეთი გემრიელი მყევხარ მეშინია არ შემომეჭამო გულბანების ასულო-სიცილით გაუწელა ლოყები და ამჯერად შუბლზე აკოცა.
-იციი ისე მენატრებოდი ისე მენატრებოდი შენს გამო უფროსის საყვედურებიც კი დავიმსახურე . ხელები უკან წაიღო და ბავშობაში რომ დგებოდა ციალას წინ მორიგ მურაბის ქილის დაცარიელებაზე ისე დაიწყო ადგილზე რწევა.
-ამხელა გოგო ხარ და ვერ მოიშორე ეს ბავშური ქცევა , ჩაეღიმა და ხელი დასწაცა კალთაში რომ ჩაესვა,-რა დაავაშავე კი მაგრამ, გამარკვიე კეკე, მოჩვენებით წარბები შეკრა და ჭინკებათამაშებული თვალების დამალვა სცადა .
-ჩემი პროფესია გამოვიყენე არა საჭიროების მხრივ , შენი მდგომარეობა რომ გამეგო სამჯერ და მეოთხედ გაგიშვებთო დამემუქრნენ, თვალები დაბლა გაფენილ ხალიჩას დაასო და წამწამები დაინამა.
-საბედნიეროდ ეგ არ გემუქრება ვინაიდან წასვლას აღარსად ვაპირებ , სულ შენთან უნდა ვიყო , გაუღიმა და თვალები კოცნით ამოუშრო .
ისეთი ბედნიერი იყო სანდროს სიტყვების მერე სულ დაავიწყდა ტუტუცი მძღოლი რომელმაც არც კი გააჩერა მანქანა და არ მოიკითხა გოგონა. მეორე დღეს სამსახურში მისულს გაახსენდა შავი ტოიოტას ჯიპი და ნომრებით მფლობელი გადაამოწმა რო აღმოაჩინა მანქანების გაქირავების ფირმას ეკუთვნოდა აღარ ჩაძიებია,მთელი დღე ელაზრანდარა ზაზას რომელიც 6 თვეა რაც მის მეწყვილედ დანიშნეს და მალევე აიყოლია, მთელი დღე განყოფილებაში იყვნენ და მკვლელობასტან დაკავშირებით მოწმეებს კითხავდნენ.
-კეკე ხვალ ის ბიჭი უნდა დავკითხოთ მოკლულის შვილი , გუშინ შეუტყობინებია განყოფილებაში მისი ჩამოსვლის ამბავი და უჩემოდ მოგიწევს წასვლა , შენმა დაქალმა ეხოზე უნდა გამომყვეო მიბრძანა , როგორ ვუთხრა უარი დიდ დედოფალს,გულზე ხელი მიიდო და სცადა რენესანსის მაგვარი რამ გაეკეთებინა.მალე დაკითხეს მოწმეები და ნერვები ეშლებოდათ ვერაფერს ხელჩასაჭიდს რომ ვერ იგებდნენ , ერთად გამოვიდნენ სამსახურიდან და ქუჩას დაუყვნენ . კეკე და ზაზას ცოლი ლიზა მეზობლები იყვნენ სამი კორპუსი აშორებდა ლიზას კეკესგან თუმცა მთელი დღეებს მაინც ერთად ატარებდნენ , უნივერსიტეტში გაიცნო კეკემ ზაზა და დაქალს გააცნო , მაშინ დაწყო თვალების პაჭუნი, სულ იცინოდა ზაზას სასიყვარულო რეპლიკაზე ლიზას აწითლებულ ლოყებს რო ჰკიდებდა თვალს კეკე და ბედნიერი იყო ამ ორის ბედნიერებით, რაც ფეხმძიმედ არის ლიზა მშობლებთან გადმოვიდა ცოტა რთული ორსულობა მაქვს და დედა დამეხმარებაო , ზაზა მეუღლის გარეშე სამსახურში ვერ ძლებდა და ღამე დარჩებოდა თავიანთ ბუდეში მარტო?! ხოდა ახლა ბენიერად გამოუვლის კეკეს ზაზა სამსახურში ერთად მიდიან და მოდიან.
-რაღა ახლა გამიფუჭდა მანქანა რა , ბუზღუნით მოყვებოდა გვერდში კეკეს და სრიალ სრიალით ცდილობდა არ ჩამორჩენოდა,არა რაა ზაპასაც კიდე უნდა ვიყიდო მანქანა თორე მე და უმანქანობა მიუღებელი მოვლენა ვართ მუნებაში, წუწუნს აგრძელებდა და თოვლს იფერთხდა პალტოდან.ამის თქმა და ზაზას სრიალით ქუჩის გადაკვეთა ერთი იყო , კეკე სიცილისგან სამად იყო მოხრილი და უყურებდა მეგობრის ცეცხლოვან ცეკვას ყინულზე.
-იცი რიისი ბრალია ეეს?მთელი დრე რო წუწუნებ! სიცილით გაუყარა "პადრუშკი" და ქუჩის მეორე გზაჯვარედნისკენ დაიძრა, ორივე სიცილით იგუდებოდა ზაზას ცეკვის გახსენებით და მანქანებს ზედაც არ უყურებდა . სანამ ძლიერი დამუხრუჭების ხმა არ გაიგო და შავ ტოიოტას ჯიპს არ კრა თვალი , რომლის ჩაწეული ფანჯრიდანაც სანდრო იურებოდა ყურებამდე გაკრეჭილი.
-გოგო იცინიხართ იცინიხართ გზაზე მაინც იყურეთ ცალი თვალით,თვალი ჩაუკრა და მანქანიდან ისკუპა,კესოს თვალი მანქანაში მძღოლისკენ გაექცა და საოცრად სიმპატიურ კაცს მოჰკრა თვალი რომელიც როგორც შეეძლო ისე იბღვირებოდა და ნაპერწკლებს ყრიდა თვალებიდან.არ მისალმებია ისე გატრიალდა უკან და სანდროს გამოკითხა მისი სახლში მისვლის დაახლოებითი დრო .
-გვიან მოვალ მე და ამიტომ არ დამელოდო დაიძინე , ცხვირზე აკოცა და როგორც გადმოხტა ისე უცებ შეხტა მანქნაში.
*****
ისე ესიკვდილებოდა სამსახურშჳ მარტოს წასვლა და თან უცხო კაცთან სახლში მისვლა დასაკითხად , კინაღამ ლოგინში დაბრუნდა, მერე გაახსენდა უფროსის მრისხანე თვალები და უღიმღამოდ გაღეჭა სამზარეულოს მაგიდაზე ციალას წინასწარ მომზადებული ბუტერბროდი.
სამსახურში მისამართი აიღო დასაკითხის და ხელს სამსახურის მანქნა გააყოლა, დიდ ლამაზ სახლთან გააჩერა მანქანა და ფანჯრიდან გახედა სამ სართულიან სასახლეს , რომელიც ასე ძალიან გავდა მის საოცნებო სახლს.კარები ვირაც აყლაუდამ გაუღო და მანამ არ შეუშვა ეზოში სანამ გამომძიებლის დამადასტურებელი საბუთი არ ააფარა თვალებზე, ეზოში შვა ტოიოტას მოჰკრა თვალი მაგრამ სანამ რამის გააზრება მოასწრო ზედიზედ დიდი შავი ძაღლის კადრი რო წამოვიდა ცნობირებაში რომელიც ყეფით მორბოდა მისკენ.თვალები დახუჭა მოლოდინში რომ ძაღლის ლუკმა გახდებოდა მაგრამ ყურთასმენას მამაკაცის მკაცრი ბარიტონი მოხვდა ." ბობი მოდი აქ " ყურებში ჩაესმოდა და თვალებს არ ახელდა .
-კიდე დიდი ხანი უნდა იყო თვალებ დახუული? ცინიკური ტონი მოესმა და თვალები დააჭყიტა.-რას ვიფიქრებდი სანდრექსას ძმიშვილი თუ იძიებდა მამაჩემის მკვლელობის საქმეს,ესეიგი მე ცალკე უნდა გამოვიძიო საქმე შენსავით ცანცარა გოგო რისი გამომძიებელია , ჩაიცინა და ძაღლის გალიაში შეყვანის ბრძანება გასცა.
-თქვენ ... თქვენ ვინც მოგცათ უფლება შეურაწყოფას რომ მაყენებთ.გაისმა კეკეს წარმოთქმული სიტყვები რომელიც თვითინ ძლივს გაიგო.
-თქვენ თუ ასე კითხავთ მოწმეებს , მთლად კარგად ყოფილა ჩვენი საქმე , ირონიას არ აკლებდა მიხეილი.
-ძალა ძლივს მოიკრიბა სამი სიტყვის სათქმელად .-ძალიან გთხოვთ წინასწარ ნუ გამოგაქვთ დასკვნები.
-რაღა წინასწარ პირველად რო გნახე ვიღაც ბიჭზე იყავი ჩამოკიდებული და ბოლო ხმაზე იცინოდი , თავხედურად არც კი მომესალმე , მეორედ კიდე 6 თვის ძაღლმა ისე შეგაშინა თვალებს არ ხელდი, წინასწარ ვიცი ვერაფერს გამოიძიებ და ტყუილად უნდა იწვალო და მაწვალო მეც,შუბლშეკრული აგრძელებდა კეკეს ლანძღვას და თვითონაც ვერ გაეგო რატო აყენებდა მის პროფესიონალობას ეჭვქვეშ ვინაიდან იცოდა ყველაზე ახალგაზრდა გამომძიებელი იყო რომლის გახსნილ საქმეს მეასე დაგვირგვინება სჭირდებოდა,აღიზიანებს ეს გოგო და თან დანახვისთანავე ქუჩაზე რო მოკრა თვალი ბიჭთან ერთად,უსიამოვნო ფიქრებშI გამოიჭირა თავი და უფრო გაბრაზდა.
-თქვენ ყველაზე უხეში და უზდელი ბრძანდებით ვინც კი იოდესმე მინახავს,ტქვენი საქმე არაა მე ვის ჩამოვეკიდები კისერზე, და მაშინ თქვენც შეგეძლოთ მომსალმებოდით, ახლა კი აქედან იმიტომ არ მივდივარ რომ ჩემს გრძნობებს საქმეზე წინ არ დავაყენებ .ამიტომ გთხოვთ ან აქ გამცეთ კითხვებზე პასუხი ან განყოფილებაში წამობრძანდეთ. თვითონაც არ იცოდა საიდან შეძლო ძალის მოკრებვა და ამხელა წინადადების თქმა კაცის წინაშე რომელიც უბრალო გამოხედვით უსუსტებს მუხლებში ძალას.
მიშკას აღარაფერი უთქვამს თემიდან გადახვევით მშვიდად პასუხობდა კეკეს დასმულ კითხვებს , ხანდახან კი გაურევდა ცინიკურად კეკეს პროფენიონალიზმზე რეპლიკებს და სიამოვნებით ხვდებოდა საპასუხო კეკეს მუხლების და ქვედა ტუჩის ცახცახს.
სახლიდან მოსამსახურემ გამოაცილა და მანქნასთან მისულმა ამოისუნთქა,24 წლის ქალია და ჯერ ასეთი სისუსტე არ უგვრძნია მამაკაცთან ლაპარაკის დროსაც კი , მიშკამ კი სრულიად დაიპყრო მისისი ცნობიეება. დაკითხვის შემდეგ ერთი კვირა ისე გავიდა არც საქმეზე დაჭირვიათ მიშკა და არც მიშკას მოუკითხავს როგორ მიდიოდა გამოძიება.სწორრეს ეს აეჭვებდა კესოოს და ტავში სულ მისი ფრაზა უტრიალებდა რომ თავად გამოიძიებდა მამის მკვლელობას, საბოლოოდ ამაზე ფიქრში მეთვალთვალე დაუყენა მიშკას პოლიციის ლეიტენანტი და თავი იმართლა მათ უსაფრთხოებაზე ვზრუნავო.სინამდვილეში კი იცოდა რაღაცას გეგმავდა მიხეილ მაისურაძე.
******
-ჩემო დედოფალო დააბრუუნდიი სახლში , კარებში შეეგება სანდრო და კესოს ყივისაგან დასუსხული ლოყები დაუკოცნა.იცოდე ხვალ ვიცი რო არ მუშაობ და მინდა გითხრა ივენთზე მოდიხარ ჩემთან ერთად,ასე რომ საძინებელში რომ ლამაზი წითელი კაბაა ის მოიზომე და ფეხსაცმელში აუყარე ფეხები, დამენახე როგორი გემოვნება მაქ კიდევ ერთხელ რომ შევიქო, სიცილით გააძრო ქურთუკი და ხელის კვრით საძინებელში შეაგდო ისე რომ გაპროტესტება ვერ მოესწრო .
-კარებიდან თავი გამოყო და ყელი ჩამოუწია, გეხვეწები ცოტას დავისვენებ ვიბანავებ და მერე გავიზომავ ახლა სანამ ვიცვლი სუფრა გამიშალეთ ოჯახის დიასახლისებმა სიცილით ანიშნა მიშკას მორგებულ წინსაფარზე რომელზეც ქალის ტანს მიუსტი მოეშიშვლებინა.
საღამოს კარებშ შარვალ-კოსტუმში გამოწყობილმა სანდრომ კესოს რო მ ჰკიდა თვალი თვალები გაუფართოვდა,რა მალე გაზრდილიყო ბიძიას გოგო და რა უცებ დაქალებულიყო, გრძელ წითელ კაბაში საოცრად მომხიბლელი იყო თმა აბურძგნული კეკე .
-რა იიყო გოოგო სანამ ტავამდე ამოვედი რა ბედნიერი ვიყავი , ეს რა გაგიკეტებია თმებისთვის სიცილს ვერ იკავებდა და ციალას მუჯლუგუნებს ყურადღებას არ აქცევდა სამად მოკეცილი სანდრო.
-აუ რა გაცინებს თმებს ვერ ვიყენებ, მოგვიწევს სალონში შერბენა თვალი ჩაუკრა და ჩანთა კლაშს დაავლო ხელი.
რესტორანში რომ შევიდნენ ყველას ყურადღება მიიპყრეს, კესომ თვალი მოავლო სანაცნობო წრეს და დიდად გაკვირვებული დარჩა როცა შინაგან საქმეთა სამინისტროს საახალწლო წვეულებაზე ამოყო თავი,ზაზა და ლიზა ნაზად აყოლებდნენ ტანს სასიამოვნო მუსიკას, მათ შემხედვარეს სიცილი აუტყდა ზაზა გადმოხრილი იყო ლიზასკენ უკანალი კი სასაცილოდ გაებზიკა, რა ექნა მუცელი უშლიდა ლიზასი ხელს 1 თვეც და არარ მოუწევდა ცოლთან მოკუზულს ჩახუტება. კესოს და სადროს დანახვაზე ორივე მათკენ წამოვიდა , ლიზა აუღელვებლად ნაზად ადგამზა წელში გასწორებული ნაბიჟებს ზაზა ი წელს იზელდა და უკანალი მაინც უკან რჩებოდა.რაც შემოვიდა რესტორანში მას შემდეგ გრძნობდა მხურვალე მზერას და მალევე არმოაჩინა თვალის მაბურღველი მიშკა რომელიც მინისტრს ელაპაარაკებოდა თუმცა ზედაც არ უყურებდა მას.სანდრომ რა თქმა უნდა იმ მხარეს წაიყვანა კესო და ყველასაც გააცნო, ყურთან სიმხურვალე იგრძნო კეკემ და მალე ბგერებიც გაისმა "არაპროფესიონალი უზრდელი მაგრამ ლამაზი გოგო ხარ "
იმდენად გააღიზიანა მიშკას თავხედობამ სულ მთლად კაბის ფერი დაედო სახეზე და , დასამშვიდებლად საპირფარეშოსკენ აიღო გეზი სადაც უეცარი ბიძგი იგრდძნო და მასზე აშკარად ძლიერი სხეული შეყვა კარებში სადაც მალევე "ააყუდეს" და ველური მომთხოვნი კოცნით დააჯილდვეს,გულბანების ასული სამწამიანი სიამოვნების მერე გონს მოვიდა და ხელის კვრით მოიშორა მიშკა რომელსაც ვნების ალი დასთამაშებდა თვალებშიდა სიამოვნებით ილოკავდა ტუჩებს.
-შენ .... შენ ყველაზე ტავხედი და უტაქქო ხარ ვიცნ კი მინახავს კვლავ გაიმეორა სიტყვები და არ დალოდებია მამაკაცის რეაქციას ისე წავიდა რესტორნის დარბაზისკენ სადაც ლიზა ელოდებოდა.

მოცულობა გავზარდე ბავშვებო იმედია ეს თავიც მოგეწონათ , დიდი მადლობა რომ კითხულობთ მიიყვარხაართ



№1  offline წევრი p♥♥h ^^

Zudtadac es tabic mogvewonaa da velodebit axalss ❤
--------------------
ყოველ ადამიანში მზეა-აცალეთ, რომ ანათოს!

 


№2  offline წევრი Jeje Lava

სალოო საოცრება ხარ <3

 


№3  offline წევრი SaLoOme

p♥♥h ^^
Zudtadac es tabic mogvewonaa da velodebit axalss ❤

Jeje Lava
სალოო საოცრება ხარ <3

დიდი მადლოობა გოგოეებოოო ♥♥♥♥♥♥♥ გვანცულ შენ კიდე ჩემი საოცრება ხარ ♥♥♥

 


№4  offline მოდერი Kira

ვაიმე ჩემი კვატუნია აქ რა საოცრებას წერს და მე ეხა გავიგე... აიი ძაან ძაან მომეწონა ველოდები შემდეგს.. love love
--------------------
ზვიგენი დაფრინავს!!!

 


№5  offline წევრი SaLoOme

Kira
ვაიმე ჩემი კვატუნია აქ რა საოცრებას წერს და მე ეხა გავიგე... აიი ძაან ძაან მომეწონა ველოდები შემდეგს.. love love

შემდეგის წერის პროცესში გახლავარ ჩემო კვატო love love

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent