შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

პირველი სიყვარული


24-07-2015, 03:16
ავტორი Margvelashvili
ნანახია 3 143

ყოველთვის მინდოდა ისეთი ცხოვრება როგორიც ფილმებშია:ბევრი ფული,მანქანა,სახლები,აგარაკები და კიდევ უამრავი რამ.არაფრით გამორჩეული გოგონა.მარიამ ონიანი 17წლის თბილისიდან,ასაკთან შესაფერისი სიმაღლის,ქერა წელს ქვემოთ თმით,არც ძალიან გამხდარი და არც მსუქანი ერთი სიტყვით ყოვლად ჩვეულებრივი ამქვეყნიური არსება.მყავს დაქალი სალიტა რომელიც ჩემზე ბევრად (დასტოინია)ჭკვიანი და უფრო თავდაჭერილი.მე კი..... მე ცანცარა და გიჟი,გადარეული(,რათქმაუნდა გააჩნია სად და რა სიტუაციაში ვართ)ერთადერთი რითიც გამორჩეულივარ ეს ჩემი უდრეკი ხასიათია:ჯიუტი,რაღაც სხვანაირი ხან როგორ განწყობაზე ვარ ხან როგორზე უბრალოდ მეც ვერ ვხსნი ამ ჩემს უაზრო ხასიათს.მყავს დედა_ნანა,მამა_ერეკლე და პატარა 5წლით უმცროსი და_ანა.სწავლას რაც შეეხება კარგი მოსწავლევარ (ბებიაჩემის თქმით ფრიადოსანი)ოცნებად მაქვს პარიზში წასვლა ან ნიუიორკში,როგორც სხვებს მეც მომწონს შავგვრემანი ბიჭები მაღლები და სექს ბომბები(ვერიტანს ამ სიტყვას სალიტა)
ბაიკერებზე ვგიჟდები და ერთი თვის წინ კლასელმაც შემომთავაზა ბაიკზე დაჯდომა მაგრამ ჩემმა ძმამ არდაჯდეო და შეწინააღმდეგებასაც აზრი ღარ ქონდა(ძმა არარის მაგრამ ბავშვობიდან ერთად ვიზრდებით და რადგან ჩემი ოცნება უფროსი ძმა იყო ამიტომ ძმობასაც მიწევს და მეგობრობასაც,ძმაკაცობასაც და რთულ მომენტებში ჩემს გვერსითაა...) მასსაბა ქვია ან საბუნა ან საბუუ ან საბუბნუნა და ნერვებს ვუშლი ამ საბუნუნა-თი უკვე დაამთავრა სკოლა 24წლისაა დასაოჯახებელი ჯერკიდევ მაგრამ მისთვის მთავარი ჯერ კარიერაა,გართობა ღამის კლუბები,ნაშები და მთელი ამბაბი. ძმაკაცები ყავს ერთმანეთზე უკეთესი სამი ახმახი:რეზო-24წლისაა,მაღალი შავი თმით და ყავისფერი თვალევით,გიო(გიუშა)-საშუალო სიმაღის ცისფერთვალება ქერა ბიჭი და ამათგან განსხვავებით ბევრად კაი ტიპია ცანცარა და მის გვერდით ვერმოიწყენ 22წლის,ნიკუშა-სშავთმიანი და შავთვალება ბიჭია 23წლის და ერთი ყავთ კიდე მაგრამ ზედმეტად უჟმური ყოფილა ნუ მე ნანახიც არამტავს უბრალოდ ამათგან ვიცი რო კარგი ბიჭია მაგრამ ზედმეტად დასტოინი ყოფილა.
შეყვარებული ჯერ არმყოლია მოწონებითაც სულ რაღაც ერთხელ მომეწონა ბიჭი და ისიც საბუს ძმადნაფიცი რომელსაც შემდეგში აღმოჩნდა რომ ყოლია შეყვარებული და მეც თავი დავანებე მასთან სიახლოვეს არადა დასავით მივლიდა და ცივ ნიავსაც კი არმაკარებდა.ბავშვობიდან ყველას და ყველაფრის ღები ვყოფილვარ,წიეილები მიყვარდა თურმე სოფელში რო ჩავდიოდით დასასვენებლად და ხელში ლამის ჩამკვდომოდა საცოდავი "წიპო-წიპო"(ასე ვეძახდი თურმე)




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent