შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული წამებაა, უსიყვარულობა – სიკვდილი! (თავი 1)


31-07-2015, 15:54
ავტორი babi phoenix
ნანახია 2 222

ზამთარი, სუსხიანი დღე, ანალოგიური რაც გუშინ, გუშინ წინ, იმის წინ.. არაფერი განხსვავებული.. ისე ციოდა პატრონი ძაღლს არ გააგდებდა, მაგრამ მე სკოლაში წასვლა მიწევდა..
იმდენად უმნიშვნელო იყო ჩემი სიცოცლხე ხშირად მიჩნდებოდა კითხვა, რატომ?! რატომ დავიბადე საერთოდ? რა დავაშავე, რომ ამ საშინელ სამყაროს მოვევლინე?
ბევრჯელ მიფიქრია თვითმკვლელობაზე, მაგრამ მხოლოდ ერთი რამ მაკავებს.. მშობლები.. დედა მეცოდება, არ მინდა დავტანჯო, ისედაც მხოლოდ მე ვყავარ..

დილის 8საათზე ყოველთვის სახლიდან გავდივარ, მიუხედავად იმისა რომ სკოლა ჩემს წინაა..თითქმის ყველა დეტალს ვაკვირდები, არც ის გამომრჩენია ყურადღების ცენტრიდან, რომ ვიღაც გოგო აივანზე ზის, ყავას ან ჩაის სვამს და სკოლისათვის ემზადება..
თეთრია, როგორც თოვლი, მაგრამ მისი თვალების სიმწვანე და სიმშვენიერე ფარავს ყველა სითეთრეს, ისე ანათებს როგორც ცაზე მთვარე..
არ ვიცნობ მას მაგრამ ვხვდები, რომ ბედნიერ ვარსკვლავზეა გაჩენილი, აი მე კი ვგრძნობ რომ ჩემი ვარსკვლავი სამუდამოდ ჩაიწვა და ჩაქრა..

20 დეკემბერი იყო, სკოლაში მივდიოდი როცა დავინახე ის გოგონა, როგორ შევიდა ჩემი სკოლის მთავარ შესასვლელში, დაცვას მიესალმა და თვალს მოეფარა..
უკან დაუყოვნებლივ გავყევი, დავინახე რომ მე-4 სართულზე ავიდა და მე-8 მეოთხე კლასსში შევიდა..
მე კი ავუარე მის კაბინეტს გვერდი და მე-10 კლასსში შევიჭერი, რომელიც მისი საკლასო ოთახის გვერდით იმყოფებოდა..
რატომ არ მყავდა აქამდე ეს გოგო ნანახი? რატომ არ მახსოვს მისი გამოსვლა კოლიდორში?! ჩემს თავს ამ და უამრავ ასეთ კითხვას ვუსვამდი..

ყოველი შესვენებისას მის კლასსში ჩუმად ვიყურებოდი, მინდოდა თვალი მომეკრა, როგორც გარეთ ისევე აქაც მისი თვალები ჩემი ყურადღების ქვეშ ექცეოდა..
მოკლედ რომ ვთქვათ დღემ სხვა დღეებთან შედარებით კარგად ჩაიარა.. სკოლიდან ერთად გავედით და სხვადასხვა მხარეს გადავუხვიეთ..

მეორე დილას კი არვიცი ეს ბედისწერა იყო თუ რა დავარქვა, უეცრად შევეჯახე და მისი პროექტის ყველა ფურცელი დაბლა დაცვივდა..

-ბოდიში.. მე არმინდოდა..
-არაუშავრს..
-დაგეხმარებით..
-მადლობა არმინდა ჩემით გავართმევ თავს.. გთხოვ წადი ..

მის სიტყვებს არ დავუჯერე და მაინც დავეხმარე.. ამ დროს კი უფრო უკეთ მოვახერხე მისი თვალებისათვის მეცქირა..
5 წუთში კი გაკვეთილები დაიწყო.. მასწავლებელს არ ვუსმენდი, გულს ვერ ვუდებდი მის ნათქვამს..

-კალანდაძე დათო! რატომ არ მისმენთ? გაიმეორეთ რა ვთქვი..
-მაპატიეთ მასწ.. არ გისმენდით..
-სასწრაფოდ გარეთ გაბრძანდი!!

ასე ვთქვათ ფიქრებში გართული გარეთ აღმოვჩნდი, მაგრამ ამ ეტაპზე ეს საერთოდ არ მაღელვებდა.. მხოლოდ იმ გოგოზე ვფიქრობდი.. ამ დროს კი საკლასო ოთახიდან ისიც გამოვიდა.. ალბად რამე დაავალა მასწავლებელმა.

-ერთი წუთით..
-რამოხდა?
-დილით მომხდარი ინციდენტისათვის ბოდიშს გიხდით.. შეიძლება თქვენი სახელი გავიგო?
-რა საჭიროა?
-გთხოვ..
-ნუცა მქვია..
-ლამაზი სახელია..
-უნდა წავიდე, მასწავლებელი მეჩხუბება..
-კარგი.

ეს საუბარი რატომღაც უსასრულო მეჩვენა.. ახლა უფრო მეტად ავირიე და ტვინში სულ "ნუცა, ნუცა ნუცა" მიტრიალებდა.. დაბნეულობას ყველა მატყობდა.. დედაც კი დაინტრესდა რა მოხდაო, მაგრამ როდესაც ვერ მიიღო კითხვაზე პასუხი არ გაუგძელებია, გაიღიმა და გვერდზე ოთახში გავიდა..

--------------
პ.ს მოგწონთ? დაგიბრუნდით ახალი ისტორიით.. იმედია მოგეწონებათ და იაქტიურეთ გთხოვთ .. უფრო დიდ თავებს დავდებ..



№1  offline მოდერი ანკა

ძალიან ძალიან მომეწონა ჩემო საყვარელოოო <3 <3 <3 მაგარი ხარ როგორც ყოველთვის love გამიხარდა შენი ნიკის დანახვა და აბა შენ იცი... მოუთმენლად ველი მომდევნო თავს love
მხოლოდ ეს ორი რამ გაითვალისწინე, ძალიან უხეში შეცდომებია... :)
1) არასწორია ბევრჯელ-სწორია ბევრჯერ
2) არასწორია კოლიდორი-სწორია დერეფანი
მიყვარხააარ!!! love

 


№2  offline წევრი babi phoenix

ანკა
ძალიან ძალიან მომეწონა ჩემო საყვარელოოო <3 <3 <3 მაგარი ხარ როგორც ყოველთვის love გამიხარდა შენი ნიკის დანახვა და აბა შენ იცი... მოუთმენლად ველი მომდევნო თავს love
მხოლოდ ეს ორი რამ გაითვალისწინე, ძალიან უხეში შეცდომებია... :)
1) არასწორია ბევრჯელ-სწორია ბევრჯერ
2) არასწორია კოლიდორი-სწორია დერეფანი
მიყვარხააარ!!! love


ძალიან დიდი მადლობა <3 აუცილებლად გავითვალისწინებ love love

 


№3  offline წევრი ana))

waw ^_^ momewona kargi iyo bab . velodebi axal tavs love
--------------------
უფრთო ანგელოზი,სუსტი დემონი!

 


№4  offline წევრი babi phoenix

ana))
waw ^_^ momewona kargi iyo bab . velodebi axal tavs love

Madloba sixarulo<3

 


№5 სტუმარი დარეჯანი ჯაფარიძე

ძალიან კარგია ველოდები მოუთმენლად გაგრძელებებს წარმატებებს გისურვებ

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent