შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

თარაში და ნია, ცოდვილთა თავშესაფარი (ნაწილი 2)


1-08-2015, 09:24
ავტორი liziglonti
ნანახია 1 986

-ა რ ა ვ ი ს ვ ჭ ი რ დ ე ბ ი! ვ ე რ ა ვ ი ნ ვ ე რ მ ი ტ ა ნ ს! გაიფიქრა თავისთის... გზას უკან გახედა... არავინ არ მოდიოდა მის უკან.. გული საშინლად ეწვებოდა.... ქუდი მოიხადა და შუა გზაზე გადააგდო.... ისევ არავინ.. ქუჩაში სულ მარტო იყო... ხოდა აი კრეატივი და მარტოობის თეთრი თავშესაფარი... მართლა არავის ვადარდებ... ახლა თავი რომ მოვიკლა.. რა ვითომმ... რომ ვცადო.. იქნებ... გიჟური იდეა მოუვიდა თავში....მანქანამ გადმოუხვია ქუჩაში... გზის კიდეზე დადგა... მაგრამ ვერ გაბედა წინ გადადგომა.. ამაზე უფრო მოეშალა ნერვები.. ეს იმას ნიშნავდა , რომ ამის ძალაც არ ჰქონდა ... თავის თავისთვის კი რაღაცის დამტკიცება უნდოდა... მეორე მანქანა გამოჩნდა.... ნაბიჯები გადადგა და რომ არ ძლიერი ბიძგი უკნიდან.. მინიმუმი ფეხს მოიტეხავდა... ...
ნია ძირს დაეცა და ტირილი დაიწყო...
-ისევ შენ ხარ!! რა გჭირს.. დაწყარდი! თვითონაც დაიხარა და მიეხუტა...
-ხელები გამიშვი... ს უ ლ მ ა რ ტ ო ვ ა რ!!
-მარტო არ ხარ.. აბა მაშ მე სად ვარ... წამოდექი.. ხელები სულ გაყინული გაქვს... არვიცი ეს რა ჟესტი იყო... ნიას ხელები აიღო სახესთან მიიტანა მიიხუტა და ორთქლით გათბობა დაუწყო....
მთელს სხეულში ჟრუანტელი... რამდენიმე ადამიანი გამოსულიყო ქუჩაში.. ერთი სურათს უღებდა...
ნია ფეხზე ადგა... -ფეხი ვიტკინე!! და ისევ ცრემლები ჩამოსცვივდა...
-ძალიან გტკივა....
ნიამ თვალებში შეხედა... ისიც უყურებდა ...-იციი... მე... სხვა რამ უფრო მაწუხებს და მტკივა... შეცდომა დაუშვა თუ არა მაგრამ მთელი ძალით მიეხუტა....თარაშმაც ხელები შემოჰხვია და გულში ჩაიკრა....
-მე წაგიყვან სახლში... წამოდი...
- არა.. ნია გამოფხიზლდა...- მე სახლში დღეს არ მივალ...
თარაშმა გაოცებულმა შეხედა - რას ნიშნავს არ მიხვალ? შენ რა...
-არ მივალ... არ მინდა.. ქუჩაში მირჩევნია.. სანამ დედა სახლშია....
-კარგი მაშინ ნია ხომ? გინდა სადმე წავიდეთ.. მე ცხელი ჩაი ძალიან მიყვარს.. შენც მოგიხდება სულ გაყინული ხარ..თან გაუღიმა...
-არა.. უცხოებთან ერთად არსად არ დავდივარ.. და თუ ძალიან შემცივდება ვოცი თავს როგორ მივხედო, მაგაზე ნუ იდარდებ.. და მადლობა აყენებისთვის...
-არ მგონია ... შენი თავის გათბობა ვიცი რაც არის.. ფეხებზე თოვლს დაიყრი .. მერე სახლში მიხვალ და ბუხართან ჩაგეძინება.. იმტომ რომ ძალიან გციოდა.. კაცს ეგონება არაფერი არ აქვსო.. თავს მაინც გაუფრთხილდი.. მგონი ძალიან ცივა და თარაში მოიბუზა...
-შენ რა იცი რომ ბუხართან ჩამეძინება? ან აქ საიდან გაჩნდი... აქვე სადმე ცხოვრობ?
-არა აქ არ ვცხოვრობ.. მეგობარი ცხოვრობს.. შენ რა თავის ... და უეცრად გაჩერდა... რადგან ნია გაბრწყინებული თავალებით უყურებდა.... მის თვალებში... თარაშმაც გაუღიმა....
-მე ვიცი რაც უნდა ვქნათ.. შენც მოგეწონაება თარაშ.. მე ხშირად ამას ვაკეთებ როცა მარტო ვარ... წამომყევი... არ ინანებ...
კაფიდან ნიამ და 2 ჭიქა გამოიტანა.. შემდეგ თარაშს ხელი დაუქნია გადმოდიო... პარკში შევიდნენ.. იქ ერთი სკამი იდგა კლდეს მიბჯენილი... ნია დაჯდა... ფეხები მაღლა ასწია... ჭიქა ხელში დიჭირა.. და დალევა დაუწყო....
-ამას აკეთებ ყოველდრე და არაფერი გემართება...
-არააა.. ყოველდღე რა .. ბებიასთან რა გაძლებს.. ხშირად... იცი რალამაზია.. ღამით ჩვენი ქალაქი...მოდი დაჯექი!! თორემ გაგიცივდება....
თარაში გვერდზე მიუჯდა... და სიცილი დაიწყო...ლოგიკური კითხვა - რა გაცინებს..?(ნია)
-ძალიან საყვარელი ხარ.. ცხვირი გაგიწითლდა... ყურებიც... სახე თეთრი გაქვს.. თმები გაბურძგნული და გიხდება...
-მართლა? კარგია.... მიყვარს ხოლმე ჩემი პატარა ცხვირი რომ მიწითლდება.... კლოუნს ვგავარ არა...შენ? შენ საერთოდ .. არა აარაფერი.. მეც მიყვარს ცხელი ჩაი... შენსავით შეხედა და გაუღიმა...
-ჩაი თუ ყავა? დილით ხომ ყავას სვამ.. მოსამსახურე წიოკობს ხოლმე თუ შენი წივიიი? შეაპარა თარაშმა და სერიოზული სახე მიიღო.. შემდეგ ისევ გაიღიმა და ჩაი დალია...
-შენ რა ყველაფერი იცი... მე ვწიოკობ ხოლმე.. იმიტომ რომ ნერვებს მიშლის... და საიდან იცი რომ ვჩხუბობ ხოლმე.../?
-ვიცი...
-ეეე.. რა ყველაფერი იცი.. ვიცი ვიცი ვიცი სულ ამას ამბობო.. მე კი შენზე არაფერი არ ვიცი.. მარტო ის „ვიცი“ და გაუღიმა რომ თარაში გქვია და ცხელი ჩაი გიყვარს....
-სხვა რა გაინტერესებს...? მგონი ესეც საკმარისია...
-ხო.. ხო.. საკმარისია... შეხედა და ცარიელა ჭიქა ნაგვის ვდროს ესროლა და შიგ ჩაააგდო....
-კარგი მიზანი გაქვს...
-არა.. ადრე ვერ ვაგდებდი.. მერე იმდენჯერ მომიწია რომ გავიწაფე და შემიძლია თავლებდახუჭულმაც გაავაგდო... აბა გარემოს ხომ არ დავაბინძურებთ.. ჩვენი ქუჩა ყველაზე სუფთა ქუჩა მთელს ქალაქში, იმიტომ რომ ამ ქუჩაზე.. და ნია შეჩერდა... -სულ მდიდრები ცხოვრობენ...შენც მდოდარი ხარ არა? მამაშენი ვინ არის.. შეეკითხა ნია...
-მამაჩემი? გიორგი თოლორდავა -ჰოოო.. არვიცი ეგეთი.. და ნიამ თავი გააქნია თარაშმა გაკვირვებულმა შეხედა...
მოსაღამოვდა...
-ნია მგონი დროა სახლში წავიდეთ...?
-ჰო... შემოვლითი გზით.. რადგან... და გაჩერდა.. ყველაფერი გაახსენდა ინანა და კინაღამ ტირილი დაიწყო....
-რაა?
-იცი რა ჩემს მეგობარს... ქვიანი გუნდა გავარტყი.. და თან ისევ იქ სხედან.. მაშინ მეჩხუბებიან.. შენ არ იცი როგორ ვნანობ.. სულ ასე ხდება ....
თარაშმა სიცილი დაიწყოო...- მართლა შენ ვინ ყოფილხარ.. რა ყველას ეჩხუბები.. ასეთი აზრები საიდან მოგდის... გუშინ გუნდების სროლა რომ დამიწყე ხომ არ გგონია დამავიწყდა... მასე ყველას გადაიმტერებ.. ქვა რატომღა ჩაუდე.. შენ მართალა ვინ ყოფილხარ და სიცილი გააგრძელა...
-კარგი გეყოფა... შეცდომა იყო და მინდა პატიება ვთხოვო მაგრამ ანდრია არ აპატიებინებს.. თან იმ სიმაღლე ბიჭია .. მაგის მართლა მეშინია.. დიდი ძაღლი ჰყავს...და რომ აუშვას.. მერე მიკბენს.. ადრე ც დამემუქრა...
თარაშს უნდოდა რაღაც ეკითხა მაგრამ შეჩერდა- კარგი! გინდა გასწავლო.. როგორ უნდა მოიგერიო.. ისე რომ ხმა ვეღერ გაგცეს... ?
-მინდა!
-კარგი აბა მომისმინე და კარგად დაიმახსოვრე... ესე იგი ჩვეულებრივ გაიარე და თუ რამე გითხრას უთხარი რომ ჩემი მეგობარი ხარ.. და თავს დაგანებეს და თუ მაინც კიდევ რამე გითხრას მერე მე მივხედავ.. გუნდები აღარ ისროლო... ისეტი ხომ არაფერი არ გიქნია.. მეგობარს კი ბოდიში მოუხადე კარგი?
-კარგი!! ისეთი რჩევა კი მომეცი.. თუ რაღაც იყოს გავიქცევი... თარაშ თოლორდავა! და გაუღიმა...ცხვირი ისევ დაწიტლებული მაქვს? და სახე გაუშვირა...
-კეეე.. შენ მგონი სულ მასე გაქვს...
-კარგი კარგად იყავი! სასიამვნო იყო შენი გაცნობა და ხელი გაუშვირა...
-ჩემთვისაც! იმედია კიდევ გნახავ როდესმე... ნიაკომ გაუღიმა და სახლსკენ სწრაფი ნაბიჯებით გახარებული წავიდა...
3--------------3---------------3
გზაზე .. მეგობრები არ დახვდენენ.. ამიტომ ეზოს კარები შეაღო... როგორც ჩანდა დედამისი მარტო არ იყო და სტუმრები ჰყავდა.... ფანჯარას მიეყუდა.. დაორთქლილ შუშას თვალის ფორმები გაუკეთა და შეიხედა.. მისაღებში არავინ იჯდა.. ამიტომ სახლში თავისუფლად შევიდა...
-ანიუტააააააააააააა! მთელს ხმაზე დაიყვირა.. მოსამსახურეც შეშინებული გამოვარდა...
-დედა სად არის? მოსამსახურე გაჩერდა და ხმას აღარ იღებდა...
-სად არის დედა...?
-არვიცი.. ის... ი.. მგონი თავის ოთახში არიან... თუ აივანზე.. უთხრა და ოთახიდან გავიდა...
ნიამ მაღლა აირბინა.. დედას ოთახს მიუახლოვდა .. მართო სანთლები ენთო.. აივნის მაგიდაზე კი ხილი და სასმელი იდგა.. იქვე ორი შამპანიურით სავსე ჭიქა... არც უკითხია ოთახში ისე შევიდა....და რას ხედავს დედა ვიღაც კაცთან ერტად იწვა ლოგინში და ერთობოდა... მისი შესვლა ვერც შენიშნეს... ის კი ადგილზე გაიყინა... შემობრუნდა .. არ იცოდა რა ექნა.. სანთელი ხელში აიღო... დაატრიალა.. შეუბერა და ჩააქრო.. თვალებიდან ცრემლები ჩამოსცვივდა...შემდეგი სანთელი აიღო... ოთახში ისევ შეიხედა.. საწოლისთვის არც შუხედავს.. ფარდას მიუახლოვდა და სანთელი ქვეშ დაოდო... ცეცხლი კი იმ წუთშივე წაეკიდა... ნიამ დაბლა ჩამოირბინა და სახლიდან გარეთ გავიდა ეზოში... შემდეგ ქუჩაში.. შემდეგ კი.....
3------------3-------------------3
-ასე შენ მოიქეცი ხომ შენ საზიზღარო მოსამსახურეევ.. ხომ გითხარი მაღლა არავინ ამოუშვაო...
-ქალბატონო ქრისტინე.. მე არც ამოვსულვარ ნია იყო.. ჩაიბუტბუტა და თავი დაბლა დახარა....
-ნიააა? თქვა და ჭიქა ხელიდან გაუვარდა...
-ქრისტი რა გჭირს.. ერთხელ და სამუდამოდ ხომ უნდა გაეგო .. რაც ხდება.. კარგი მეც მეჩქარება უნდა წავიდე... საღამოს აუცილებლად შემოგივლი.. სჯობს დაელაპარაკო და გააჩერო.. იმედია გაგვიგებს.. თავზე ხელი გადაუსვა.. უკვე გაციებულ ლოყაზე აკოცა და აჩრდილივით უხმოდ დატოვა სახლი სახელად „ცოდვილთა თავშესაფარი“
-სად ვიპოვო ნია.. ის სახლში აღარ დაბრუნდება.. ნერვული შეტევა აქვს... სასწრაფოდ მომიტანე ჩემი ტანსაცმელი უნდა ჩავიცვა.. და მაღლა ყველაფერი აალაგე... რომ მოვალ.. არაფერს მახსენებდეს დღეს რაც მოხდა.. ფარდაც გამოცვალე და კედელი გახეხე... შენ მერე გაგისწორდები!
მოსამსახურე შემობრუნდა და თავისთვის ჩაეცინა....“ ნ ე რ ვ უ ლ ი შ ე ტ ე ვ ა“
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------იმედია ვინმეს მოგწონთ და კითხულობთ.. თუ ასეა მითხარით ღირს თუ არა გაგრძელაბა? შევეცდები უფრო კარგად დავწერო...და ზუსტად გადმოვცე ის რაც მინდა...



№1  offline წევრი nini :)

გააგრძელე მაინტერესებს კარგია და ცოტა დიდი თავები დადე ხოლმე რააა გთხოვ ისე ყველაფერი კარგია laughing

 


№2  offline წევრი teke08

კაია ძალიან მომწონსს მასე გააგრძელე

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent