შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

პირველი სიყვარული(თავი 4)დასასრული


1-08-2015, 17:12
ავტორი Margvelashvili
ნანახია 3 379

მატყუარაა ბედნიერება,მატყუარაა.
დღეს თუ უზომოდ ბედნიერი ხარ ხვალ უკვე შესაძლოა ყველაფერი თავზე დაგექცეს.ამბობენ სიხარული,სიცილი და კარგად ყოფნა დიდხანს არ გასტანსო.სწორედ ასე მოხდა მათთანა...სიხარულს უდიდესი ტკივილი მოჰყვა.ჯერ მარიამის მშობლები.შემდეგ კი...შემდეგ...საშინელება.
^^^
-გიოო ჩვენ პატარას რა დავარქვათ?_საწოლზე მწოლიარმა დაუძახა საყვარელ მამაკაცს.
-ჩვენს პატარა :გოგოს““ სოფია მინდა დავარქვა..გახსოვს?პატარა რომიყავი ყველა შენს თოჯინას სოფიას არქმევდი და აი მაშინაც ზღვაზე რომვიყავით მე და შენ სანაპიროზე,მაშინაც ეგ თქვი.გოგონამ ჩაიღიმა და ქმარს ლოყაზე ხმაურით აკოცა.
-საზარელია განცდა,სადაც ვერ გვხედავს ჩემი თვალები....სადაც სიმარტოვის სურნელი ასდის,აქამდე შენად შერაცხულს..სადაც ცივი ფერებია ყოველ ნაბიჯზე..სადაც არ მექნება უფლება, გიწოდო ,,ჩ ე მ ი’’.


ღამით რაღაც უცნაურმა ტკივილმა გამოაღვიძა.
-გიოო..შეშინებული წამოხტა გიორგი და მარიამის გაფითრებული სახის დანახვაზე წამსვე მიხვდა რაც ხდებოდა
-მარიამ..მარიამ მისმინე ჩემო პატარავ.აწყნარებდა გოგონას_გთხოვ გონება არ დაკარგო ძალიან გთხოვ
15წუთში უკვე სამშობიარო ბლოკში იყო მარიამი და გამეტებით გაჰკიოდა.გიორი მის გვერდიღ იდგა და ხელს ხელზე უსვამდა.წყლის მოსატანად გავიდა სამშობიარო ბლოკში შესულს კი ყველა მას უყურებდა დაღონებული.
-არააა...არაა არაა_ღრიალებდა ბოლო ხმაზე-მარიამ გამოფხიზლდი მარიამ ჩემო პატარავ და ცხოვრების აზრო.ხომიცი როგორ მიყვარხარ,მარიამ გთხოვ შეხედე როგორი საყვარელი პატარა გვყვავს უშენოდ რა გვეშველება ჩვენ.პატარა უკვე სახელი სოფია-ს მატარებელი გოგონა გულზე დაუწვინა და ცდილობდა როგორმე გონზე მოეყვანა მეუღლე.მარიამ კენტად გადმოუგორდა ცრემლი,თვალები გაახილა გოგონას შეხედა და ისევ მიელულა თვალები.
მარიამის გარდაცვალებიდან სამი თვის განმავლობაში პატარა სოფია ნათლიასთან იზრდებოდა.გიორგის შვილის დანახვა ეზიზღებოდა.მიზეზი?მიზეზი ერთი იყო,გოგონა ძალიან გავდა დედამისს.როგორ ახსოვს პაატარა მარიამი რომ დაიბადა ხელში რომ აიყვანა არც თვითონ იყო დიდი ვაჟკაცი მაგრამ მაშინ ოთხივე ძმაკაცს თავიანთი თავები დიდები ეგონათ.მის მერე რაღაც განსხვავებულად უყვარდა ეს პატარა გოგონა.მაგრამ ძმაკაცებს და მითუმეტეს საბას ამას როგორ ეტყოდა,რამდენჯერ ჰყავს ნაცემი გოგონას თაყვანისმცემლები.


-გიო..ვიცი რომ საშინელებაა ასეთი რაღაც ვიცი მაგრამ ის ხომ ჩემი ნათესავი იყო,პატარა დაიკო და დაზე უკეთესიც კი...მეც განვიცდი მაგრამ იმ პატარას რას ერჩი ტო...ჯერ მარტო ისეთი ფუმფულაა და საყვარელი,ქერა თმებით,მწვანე თვალებით,ძალიან გთოვ რა ბავშვს ნათლიებთან ნუ გაზრდი,მას მამა სჭირდება გესმის?ამის დედე შევ*** მეც ხომ,განვიცდი ეგრე რომ მომხდარიყო ჩემთან ბავშვს ისე როგორ გავაზრდევინებდი ნათლიებს.დამიჯერე ძმაო ხომიცი ერთად მოვდივართ ჩვენ და ყოველთვის მხარში გედექი მაშინაც კი როცა გავიგე შენ და მარიამს ერთმანეთი გიყვარდათ და მიიღე ამ ერთხელად სწორი გადაწყვეტილება.უხმოდ ადგა სავარძლიდან,ბოთლს დასწვდა და ფეხით წავიდა საყვარელი ქალის საფლავზე.იქვე მუხლებზე დაეცა და ლაპარაკი დაიწყო.
-ჩემო გოგო..ჩემო ციცქნა როგორ მიყვარდი ჯერ კიდევ მაშინ პატარა რომ იყავი..მიყვარდი..მიყვარხარ და მეყვარები სიცოცხლის ბოლომდე ხომიცი.პირველი სიყვარული ხარო ჩემიო რომ მითხარი,მაგრამ შენ დასავით მიყურებდი ყოველთვის და იმას როგორ გეტყოდი რომ შენს მიმართ სხვა გრძნიბები გამაჩნიაო..როგორ მეხუტებოდი მთელი ჩვიდმეტი წელი როცა შეგეშინდებოდა და თავს გულზე მადებდი..ერთი წელი ვიყავით ერთად ჩემო სიხარულო,მთელი 366 დღე და მაინც რა საშინელება ყოფილა როცა სიყვარული გტოვებს.მითუნმეტეს თუ შენნაირი სიყვარული დატივებს კაცს.თავი გააქნია და გოგონას მომღიმარ სურათს შეხედა.დღეიდან ყველაფერი შეიცვლება შენს თავს ვფიცავარ მარიამ,არცერთ გოგოს არშევიყვარებ იმიტომ რომ შენ იყავი ჩემი პირველი სიყვარული,მაგრამ ამას გვიან მივხვდი,არრასწორად ვიქცეოდი ვიცი.პატარა სოფია როგორ „მივაგდე“ და ნათლიამისს დავუტოვე.სალიტა რათქმაუნდა თავისი საკუთარი შვილივით ზრდის მაგრამ მას მართლაც სჭირდება მამის ხელი ისე როგორც თქვა საბამ.
-პირობას ვდებ მარიამ.რაც არ უნდა მოხდეს ბავშვი ჩემთან იქნება და არასდროს!არასდროს აღარ გავეკარები სასმელს!შენს ოცნებას სფიას ავუსრულებ რადგან შენ ვერ აგისრულე ორსულობის გამო.წავიყვანს პარიზში,ლონდონშიც და 15წლისას თუ სურვილი ექნება ისევე როგორც შენ მითხარი 15წლისამ პარაშუტიდან მინდა გადმოხტომაო მას ავუსრულებ.ხევსურეთში წავიყვან მერე რა რომ ზამთარია,ცივა და სოფიაც პატარაა.სამაგიეროდ ჩემთან იქნება ბუხრის წინ დავსხდებით ჩვენს სავარძელში.
მამაკაცი ფეხზე წამოდგა,დასვრილი ტანსაცმელი გაიფერთხა და ბავშვისაკენ წავიდა რომელიც საბას ეჭირა და მთელი ამ დროის განმავლობაში გიორგის უსმენდა.
-ჩემი პატარა..ჩემი ცხოვრება..მამას გოგო მოდი ემთან.ეფერებოდა ციცქნა სოფიას და თან გულში იხუტებდა.ხევსურეთში რამდენიმე დღით წავიდა შვილთან ერთად მაგრამ მალევე დაბრუნდა უკან შეეშინდა პატარა არ გაცივებულიყო და სახლისაკენ დაიძრა.
როდესაც გოგონა წამოიზარდა 15წლის ასაკში მამას გაუმხილ თავისი ოცნების შესახებ,იგივე მეორდებოდა აქაც.სოფიასაც უნდოდა პარაშუტიდან გადმოხტომა ისევე როგორც მარიამს.სოფიასაც უნდოდა მოგზაურობა პირველ რიგში პარიზში შემდეგ კი ლონდონსა და ნივიორკში ისევე როგორც მარიამს.რათქმაუნდა ეს ყოველივე გოგონამ გვიან შეიტყო ისრომ დედემისსაც ერთ დროს იგივე ოცნებები ჰქონდა დღიურში ჩანიშნული როგორც მას.როგორც გიორგი დაპირდა მარიამს 15წის ასაკში ხევსურეთში წაიყვანა გოგონა და იმ ბუხრის წინ იმავე სავარძელში ისხდნენ როდესაც ყველაფერი მოუყვა..
^^^
სოფიას დეიდამისთან(ანასთან)ძალიან კარგი ურთიერთობა აქვს.ყველაფერს უყვება თავის პირველ სიყვარულზეც კი რომელსაც გიუშას ეძახდა,მეგობარი იყო მაგრამ მის მიმართ სხვა რამეს გრძნობდა რაღაც უჩვეულოს და განსაკუთრებულს.ბიჭისგანაც მოდიოდა განსხვავებული სითბო (ისევ იგივე მეორდებოდა მაგრამ იმ განსხვავებით რომ აქ გიუშა &სოფია იქნებოდნენ ალბათ).
სალიტასა და რეზის ორი შვილი ჰყავთ დემეტრე და მარიამი.ნიკუშა და მისი მეუღლე საცხოვრებლად პარიზში გადავიდნენ და მათი ხშირი სტუმარია სოფია.დათო მარიამის სიკვდილამდე რამდენიმე თვით ადრე ავტოკატასტროფაში დაიღუპა როდესაც შეყვარებულისთვის ხელის სათხოვნელად მიდიოდა.საბას კი ჰყავს მეუღლე რომელიც ახლა ელოდება პატარა ტყუპებს და სავარაუდოდ ალექსანდრეს და ტასიკოს დაარქმევენ.გიორგი..გიორგი კი ისევ განიცდის მარიამის დაკარგვას მაგრამ ცდილობს რომ თავის ქალიშვილს ეს ყოველივე არ აგრძნობინოს.თავისი პატარა ცოლის დაღუპვის შემდეგ ქალისკენ სხვანაირად არც კი გაუხედავს.



„...ცხოვრება ხანმოკლეა-დაარღვიეთ წესები.......ადვილად აპატიეთ და ნელა აკოცეთ.....გიყვარდეთ ღრმად,იცინეთ ხშირად და არასოდეს არაფერი ინანოთ-ეს ღიმილს მოგგღვით....“

----------
მადლობა ბავშვებო ვინც ამ ისტორიას კითხულობდით <3 ჩემთვის ძალიან სასიამოვნო იყო თუმდაც იმ ერთი კომენტარის წაკითხვა რომ ძალიან მოგეწონათ და გაგრძელებას ითხოვდით..)) ეს ისტორია 8თავამდე უნდა ყოფილიყო მაგრამ რავიცი ასე გადავწყიტე რატომღაც^^ ახალი ისტორიისთვის მუზები მაწუხებენ და იმედია მოგეწონებათ ♥ 1კვირით გემშვიდობებით სიყვარულით #მარგველაშვილი ♥




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent