შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

არ დაგთმობ(3)


3-08-2015, 09:16
ავტორი ubralod me
ნანახია 2 651

დილით მაღვიძარას ხმამ გამაღვიძა, საშინლად დაღლილი ვიყავი,4საატიც არ მეძინა, ისეთი შეგრძნება მქონდა თითქოს გირები მეკიდა მთელს სხეულზე.
მაინც ავდექი სხვა გზა არ მქონდა, სასწავლებელში აუცილენლად უნდა წავიდე. იურიდიულზე ვსწავლობ პირველ კურსზე ვაარ, ნინი სამხატვრო აკადემიაში სწავლობს, საოცრად ხატავს განსხვავებული ხედვა აქვს და ფერებსაც განსხვავებულად ახამებს.. უკვე გამოფენისთვისაც ემზადება. ციტა გამოვფხიზლდი ნინიმაც გაიღვძა, სააბაზანოში გასვლა დავაპირე და ნინის გავხედე ეტყობა ჩანაფიქს მიმიხვდა, სინათლის სისწრაფით გავარდა ოთახიდან სააბაზანოს კართან მივიდა დაკეტილი დახვდა ირაკლიმ შეგვასწროო... გაბუსული გამობრუნდა და ირაკლის მიაძახა
_დროზე გამოდი თორე რიგი დადგა უკვეე..
იქვე სავარძელში მოკალათდა და თავის "რიგს" უცდიდა, მე ოთახში შევედი, კონსპექტები ავიღე გასამეორებლად.. ცოტახანში ნინის ხმა გავიდე შენი ჯერიაო მომაძახა. სააბაზანოში შევედი და მოვწესრიგდი.. რომ გამოვედი სამზარეულოში მოფუსფუსე ირაკლის დანახვაზე გამეცინა...
_ ვაა ირუუშ, შენ რა ყოჩაღი ბიჭი ყოფილხარ, ასე თუ გააგრძელებ თანახმა ვიქნები ჩემი დაქალი მოგათხოვო... ვუთხარი და დავეჩყანე
_რაო? რა თქვიი? მე მარტო ნინის თანხმობა მჭირდება... ნინის მიუახლოვდა და მთელი სახე დაუკოცნა..
_ ისა და ხელს თუ გიშლით გავალ მეე..
_ოო კაი სად გახვაალ...
_მაშინ მოშირდით ერთმანეთს და ისაუზმეეთ... მაგიდა შემოვუსხედით და გემრიელად ვისაუზმეთ, ჩემი ტელეფონი ავიღე უნდა დამერეკა, ყოველთვის ვურეკავდი ხატიას სახლიდან გამოსვლის დროს ისიც გველიდა ხოლმე თავის სახლთან.
_სად რაკავ? (ნინი)
_ ხატიასთან, ვეტყვი მოემზადოს...
_ ხატია მცხეთაშია ქმართან, დაგავიწყდა გუშინ სად იყავი?
_ააა ხოო... აშკარად შემეტყო უგუნებობა.
გარეთ გამოვედით, ისეთი ამინდი იყო კარგ ხასიათზეც რომ ყოფილიყავი მაინც გაგიფუჭებდა განწყობას... მანქანაში უხალისოდ ჩავჯექი და დავიძარით..
ნინი და ირაკლი უკვე მომავალ შაბათ-კვირას გეგმავდნენ..
_ანი შენც ხო წამოხვალ შაბათს წყნეთში?(ნინი)
_აა? რა მკითხე ნინი? ვერ გავიგე..
_აუ ეს რა დაგრუზულია რააა... რა გჭირს გოგო ასე თუ გააგრძელე ნერვიულიბა თმა გაგითეთრდება..(ირაკლი)
ნუ მეღადავებიი რაა...
_მე ვიცი შენ რაც გიშველის. ერთი კარგი ბიჭი უნდა გაგაცნოთ, მერე შეგიყვარდებათ ერთმანეთი და როგორც არიის რაა... (ირაკლი)
_ჩემს თავს მე თითონ ვუშველი... გააჩერე მანქანა ფეხით წავალ..
_კაი რაა ელა მაინც რა ვთქვი ისეთი.. გაბრაზდა ირაკლი... მორჩა ხმას არ ამოვოღებ... ესე ჩუმათ მიმიყვანეს სასწავლებელში, ირაკლის დავემშვიდობე რადგან ქუთაისში ბრუნდებოდა ძმაკაც უნდა დახვედროდა კოპიტნარის აეროპორტში. სასწავლებლის შესასვლელთან ლანა და ელენე (კურსელები) დამხვდნენ, უხასიათობა შემატყვეს და მიზეზი მკითხეს ხატიას ამბავი რომ გაგიგეს სუხარულისგან ტაში შემოკრეს ქორწილში ვიჩითებითოო..
მთელი დღე უხალისოთ გავიდა განსაკუთრებილი არაფერი მომხდარა...შუადგეზე ჩემმა ტელეფონმა დარეკა, როგორც იქნა ვიღაცას გავახსენდი, ხატიას ნომრის დანახვაზე თვალები გამინათდა... მითხრა რო ხვალ თბილისში ჩამისვლას აპირებს... ისე გამიხარდა ეს ამბავი არ ვიცოდი რა მექნა სიხარულისგან... ლანას და ელენესაც ვუთხარი.. გადავწყვიტეთ დახვედრა მოგვეწყო.. ლექციების შემდეგ ნინის დავურეკე ვუთხარი ჩვენს საყვარელ კაფეში მოსულიყო და ხვალის ამბები დაგვეგეგმა.. მალე კაფეშიც მივედით ნინიც მალე შემოგვიერთდა, ლანას და ელენეს ენა არ გაუჩერებიათ მგონი დაგეგმეს ყველაფერი...კარგ განწობაზე ვიყავი... ბედნიერება სახეზე მეწერა..
_ ვაიმე ანი შენ თუ ასე გიხარია ხატიას ჩამოსვლა საერთოდ არ გავუშვებთ მცხეთაში... (ნინი)
_ ისედაც მოუწევს.... სწავლა ხომ უნდა გააგრძელოს.. თან ლექტორმაც იკითხა დღეს...
_ხოო ეხლა საქმეს მივხედოთ გოგოებოო... (ელენე)
თავიდან ვფიქრობდით სახლში მოგვეწყო ყველაფერი მაგრამ ერთ დღეში ყველაფრის გაკეთებას ვერ მოვასწრებდით ამიტომ გადავწყვიტეთ რესტორანში მოგვეწყო ყველაფერი...
_მოდით გოგოებო მარტო ჩვენ ვიყოთ ჩვენს შეყვარებულებთან ერთად.. [სიტყვით გამოვიდა ელენე)
_ხო ეგ კარგი აზრია მაგრამ არამგონია ირაკლიმ მოახერხოს ჩამოსვლა, ამ დილით წავიდა ქუთაისში ძმაკასც უნდა დახვდეს და ხვალისთვის არ ვიცი რას იზამს...
_შენ უთხარი და ჩამოვა უეჭველი.. თან ძმაკაციც წამოიყვანოს, ანის გავაცნოოთ.. [ლანა)
_ ოოო გეყოთ რაა... რას გადამეკიდეეთ?
_ კაი ვუხუმრეეთ.. ეხლა დავიშალეეთ აპა ხვალამდე გოგიებოო...



№1  offline წევრი milangirl

ეს ისტორია ადრე ხომ იდო აქ თუ მეშლება?

 


№2  offline წევრი ubralod me

Araa.. AQ ar damiweriaa.. Es chemi pirvrli istoriaa am saitze

 


№3 სტუმარი Dercio

Ah yes, nicely put, evnyroee.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent