შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გენერალი (ნაწილი მეოთხე)


5-08-2015, 02:57
ავტორი SaLoOme
ნანახია 2 391

****
-არაფერი არ არის ასახსნელი ბატონო მიხეილ .შეძლებისდაგვარად გაუღიმა და ქურთუკი დაკიდა .სამზარეულოდან სინათლე გამოდიოდა და იქითკენ დაიძრა.
-კეკე დღეს შენთან დავიძინებ რაა, ყელი ჩამოუწია სანდრომ
-დღეს რაზე გეტყვი უარს ?! დღეს ყველა სურვილს გისურვებ იცოდე სიცილით ჩაუხტა კალთაში .
-შენ ხო ვერ გაიზარდე რა -ჯუჯღუნით წამოდგა მაგიდიდან ციალა და ამას რა გაათხოვებს ფრაზით დაიძრა გასაასვლელისკენ .
-ბეე მე კი გავთხოვდები მარა შენ რა გეშველება მერე , თუმცა მოიცა ბე მოდი გეტყვი რაღაცას, თვალი ჩაუკრა სანდროს და სერიოზული სახით გასძახა ბებიას .
-შენ უნდა მომკლა მე , აქ რო ვიყავი მაშინ გეთქვა წუწუნი დაიწყო ციალამ ,-ბებო დაჯექი ისე ვერ მოგიყვები ხო იცი ემოციით უნდა მოგიყვე ქალი დაკონწალა მაგიდასთან სკამზე და მოშორებით დადგა თვითონ.
-ბევრი ვიფიქრე , ავწონ-დავწონე , ყველა მხრიდან შევხედე და ასეთი დასკვნა გამოვიტანე- ხელი ზემოთ ააფრიალა და სერიოზული სახით გადახედა ჯერ სანდროს და შემდეგ ციალას -ვიცი მე რატო ეჩქარება ჩემი გათხოვება ამ ქალბატონს,ამდენი ხანია უკვე მარტოა მოენატრა სითბო ხოდა გამასაღებს , მერე თავისხელა ნაშებს ამოიყვანს და დილამდე იბაბანებს -სიცილით მოწყდა ადგილს და გიჟივით გავარდა კარში . აბაზანაში შევარდნილს სანდროს სიცილის ხმა და ციალას ქოთქოთი კიდე დიდხანს ესმოდა , რომ დაიღალა იქ ჯდომით გამობრძანდა და ჩაბნელებულ სამზარეულოში შუქი უკანალით აანთო.
-მეგონა იძინებდი -მიშკას ხმა გაისმა .
-კი , ვაპირებ წყალი მინდა უბრალოდ,მაგრამ შენ სიბნელეში ჯდომა ვერ დავამუღამე ფიქრებისთვის რომანტიულ გარემოს იწყობ ლამპიონების შუქზე ? სიცილით მოიყუდა მაცივრიდან გამორებული ბოთლი .
-არა , შენ გელოდებოდი , სალაპარაკო გვაქ .
-მე მასე არ ვთვლი , მეძინება... კარებისკენ გატრიალდა კეკე .
-მე რომ ვთვლი ეგეც საკმარისია , ხელი ჩაავლო მკლავში და მოატრიალა - ბევრის უფლებას ხომ არ აძლევ საკუთარ თავს ჩემს სახლში -ნაპერწკლებს ყრიდა კეკე და უშედეგოდ ცდილობდა ხელი გამოეგლიჯა.
-წესიერად თუ მოიქცეულიყავი ეს ყველაფერი საჭირო არ იქნებოდა , ხელი გაუშვა და კასასვლელისკენ დადგა.
-როგორც მივხვდი სხვა გზა არ მაქ , გისმენ ..
-მორალატე არ ვარ როგორც ფიქრობ , 4თვის წინ რომ ჩამოვედი რომანტიკული საღამო მოვაწყვე მაშინ ორივე დავთვერით მაგრამ მე ისე არა რომ არ მახსოვდეს რა მოხდა .იმ ღამეს ისე დავიძინეთ არაფერი მომხდარა ჩვენს შორის , მეორე დრეს დილით ოპერაციისთვის დავიწყე მზადება და ოპერაციის მერე პირდაპირ წამიყვანეს ერაყში .ახლა ჩამოვდივარ და მეუბნება იმ ღამეს ჩაისახა ბავშვიო,არაფერს ვეუბნები ვცდილობ არ ვანერვიულო მაგრამ როგორც კი ბავშვი გაჩნდება მაშინვე ვეტყვი რომ სიმართლე ვიცი , მიღალატა და უნამუსოდ მაჯერებს ბავშვის ჩემიანობაში,რაც შეეხება ჩვენს კოცნას .. - კეკეს წარბის აწევაზე გაეღიმა და განაგრძო-უფროსწორედ ჩემ კოცნას კი შეცდომა არ უწოდო არასდროს.
-გასაგებია. გაღიმება სცადა და კარისკენ დაიძრა.
-მეტს არაფერს იტყვი ? შუბლი შეკრა და კარების ჩარჩOს ხელით დაეყუდა რომ არ გაეშვა.
-რა თქმა უნდა , ძილინებისა . მიშკას ხელის ქვეშ გაძვრა და თავის საძინებლისკენ დაიძრა. ლოგინზე სანდროს ვასკვლავის ფორმაში ეძინა.ძლივს მიუჩუცქდა, სანდრო გაიჩოჩა და კეკე გულზე აიკრა. ყველაზე მშვიდად და კარგად ეძინა ამდენი ხნის განმავლობაში და სამსახურისკენაც არხეინად წავიდა,სახლში მიშკა რო არ გამოეხმაურა მიხვდა რო არ იყო, სამსახურთან ზაზა იდგა და ორ პოლიციელს ეჩხუბებოდა.
-ზაზა რა მოხდა რატო ჩხუბობ ? შეშინებულმა კითხა მეგობრის საქციელით გაკვირვებულმა.
-მიხეილის მამის მკვლელის ვინაობა გავიგეთ ,დღეს დილით დავიჭირე და განყოფილებაში სხვებიც ჩაუშვა, ამეებმა კიდე მიშკას უთხრეს სიტუაცია, ის კიდე გაქრა , ერთ-ერთის სახლთან დგას მისი მანქანა თვითონ კი არსად ჩანს.
-კაი , მაგას მე მივხედავ არ იდარდო შენ , სახლში წადი , მორიგე იყავი , ლიზა ცოდოა დღეს ველაპარაკე დილით და წელი მტკივაო , დრო მოგივიდათ ჯობია მის ვერდძე იყო.
-დარწმუნებული ხარ კეკე ? ვიცი ჩემი დახმარება გინდა . მივალ ლიზას ვნახავ და დავბრუნდები .
-არა არ მინდა მართლა. ლუკას გავიყოლებ თუ რამე , არ გაბედო მოსვლა იცოდე. ხელით უბიძგა მანქანისაკენ თვითონ კი კაბინეტში ავიდა.

–––––––––
ბავშვებო ვიცი როომ პატარაა , იმედია არ მიწყენთ , ხვალ აუცილებლად დავდებ დიდ თავს გპირდებით ♥ ♥ ♥



№1  offline წევრი SaLoOme

ello1997
ტვინი უნდა გაგასხმევინოს კაცმა, შე... კარგო ბავშვო! აი მე რა კულტურული ვარ, ზოგიერთი გოგოსგან განსხვავებით:დ მელე დადე გოგო, ამომხდა სულიიი. 29თებერვალი მიმიქარავს, შენ რო სიახლეებს აქვეყნებ. არც მე ვარ პუნქტუალობის განსახიერება, მაგრამ მაინც!♥♥

ტვინი უნდა გაგასხმევინოს კაცმა, შე... კარგო ბავშვო! აი მე რა კულტურული ვარ, ზოგიერთი გოგოსგან განსხვავებით:დ მელე დადე გოგო, ამომხდა სულიიი. 29თებერვალი მიმიქარავს, შენ რო სიახლეებს აქვეყნებ. არც მე ვარ პუნქტუალობის განსახიერება, მაგრამ მაინც!♥♥


ოჰ :დ რასაც შემ მე მაწვალებ ღირსი ხარ ამოგხდეს სული :დდ :დდ love love ჰო დღეს დიდ თავს გაჯახებ :დ <3

 


№2  offline წევრი p♥♥h ^^

Saertod, adamiani tavis natqvamze pasuxis mgebeli unda iyos ;)
--------------------
ყოველ ადამიანში მზეა-აცალეთ, რომ ანათოს!

 


№3  offline წევრი SaLoOme

p♥♥h ^^
Saertod, adamiani tavis natqvamze pasuxis mgebeli unda iyos ;)



პუუჰ არ გამიბრაზდე , გუშინ მამაჩემმა გადაწყვიტა მამასტან ყოფნის დღე მოეწყო და მტელი დღე მატარა წინ და უკან , რომ მოვედი არაფრის თავი არ მქონდა , შესაბამისად ძაან პატარა თავის დაწერას ვამჯობინე საერთოდ არ დამეწერა , თუმცა ახლა დავიწყებ წერად და დიდ თავს დავდებ love

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent