შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

The h3artless (1)


5-08-2015, 22:33
ავტორი Candice
ნანახია 2 052

-ტაისია ლიზას შემდეგ შენი გამოსვლაა ხომ იცი, ხურავ შოუს და არ დაიწყო შენებურები!!!! - ეუბნებოდა შავ წელამდე ჩახნილ კაბაში გამოწყობილ გოგონას რომელსაც აშკარად ერთი სული ჰქონდა სულ თმით ეთრია უზრდელი დიზაინერი.
"არა მაინც როგორ ბედავენ ჩემთან ტაისია მაღლაკელიძესთან ასეთ ლაპარაკს , ტყუილად კიარ ვატარებ ჩემ გვარს" .
ბავშვობიდანვე ქედმაღალი იყო მაღლაკელიძე, სწორედ ამიტომ 20 წლის განმალობაში მხოლოდ 1 მეგობარი, ლიზა შემორჩა.
ლიზაც და ტაისიაც მოდელები არიან, თუმცა სადაა ლიზაზე ისეთი მოთხოვნა როგორც ტაისიაზე. შოუ არ არის ან არ გახსნას ან არ დახუროს მაღლაკელიძემ, ამის გამო ლიზა არასდროს დაბოღმილა, პირიქით ყოველთვის უხაროდა მეგობრის წარმატება. ლიზას ძმაც ჰყავს ზუკა. რომელზეც წლებია ტაისიას ეკეტება
ჭკუა, თუმცა ბიჭს საცოლე ყავს და ამის გამხელას საუკეთესო მეგობართანაც ვერ ახერხებს.

*****
-ტაისია გამლფხიზლდი რაა საუზმე გავაკეთე! ტასოოო გეყოფა ამდენიხანი ძილიი - ბევრი ცდის მიუხედავად მაღლაკელიძე ადგილიდან არ დაიძრა სანამ ლიზამ სულ ძალით არ წამოაყენა ფეხზე. ფეხის თითები ცივ იატაკს შეეხო თუ არა აზრზე მოსვლა მოახერხა და სწრაფად გამოფხიზლდა, ერთი გემრიელად გაიზმორა და შოლტივით ფეხები ძლივს-ძლიობით წაათრია აბაზანაში. სარკეში ჩაიხედა და გული გაუსკდა, ღმერთო რას გავდა არ უნდა დაელია ამდენი წუხელ, თუმცა ზუკა როცა დაინახა ჩვენებაზე მოსული საცოლესთან ერთად, ჯერ ლამის სცენიდან ჩამოვარდა და რომ არ დაელია ალბად სულ თმით ითრევდა იმ ქალბატონს. არა რითი ჯობია ის დიდ ცხვირა- ტაისია მაღლაკელიძეს. თან რა უგემოვნოა, ასე ჰგონია თუ კავალის კაბას ჩაიცმევს მაგისნაირი მეორე არ დადის. არადა როგორ არ უხდებოდა კავალის შავ კაბას მაქქუინის ფეხსაცმელი. ღმერთო რა კატასტროფაა, და ზუკას უდგას გვერძე. ძლივს-ძლიობით იხსენებდა წუხანდელ ამბებს და სარკეში თავის ანარეკლს უყურებდა. ალბად ასე იოცნებებდა მთელიდღე ზუკაზე ლიზას რომ არ დაეყვირა. არა მაინც საიდან ამოსდის ამ პატარა გოგოს ამხელა ხმა, გაიფიქრა და კარადიდან მოკლე ჯინსის შორტი და მოკლე ტოპი გამოიღო. სამზარეულოში გასულს კოპალიანმა ზუკაზე ლაპარაკი დაუწყო. ესღა აკლდა ახლა მთელოდღე თავიდან ვერ ამოიგდებს.
-გოგო დღეს ჩემ ძმას თამაში აქვს ხოიცი და გეხვეწები იქ მარტო არ გამიშვა. ანიც იქნება - ზიზღით თქვა ლიკამ.
-ხოო წამოვალ - თითქოს უინტერესოდ თქვა ტაისიამ. ყოველთვის ეხერხებოდა ემოციების დამალვა. არადა როგორ გაეხარდა ლიზას ნათქვამი ერთი სული ჰქონდა ზუკა კიდევ ერთხელ ენახა.....
********
ტანსაცმლის რჩევაში მთელი დღე ისე გავიდა ვერც შეამჩნია, მხოლოდ 5 საათზე ლიზიმ როცა დაურეკა და უთხრა მე და სანდრო 5 წუთში მოვალთო, მაშინ დაიწყო ფაცხაფუცხით გამზადება.
15 წუთი კი ალოდინა მაგრამ რა ვიდზე იყო...... მოკლე ჯინსის შორტი ეცვა, ზემოთაც მისი შესაფერისი შავი ტოპი, ფეხზე მუხლს ზემოთ შავი ჩექმა და წელზე წითელი საროჩკა ..საოცრად მიმზიდველი იყო. უი სულ დამავიწყდა სანდრო ლიზას შეყვარებულია. არაჩვეულებრივი ბიჭია. ზუკა თავიდან უარზეიყო როგორც უფროსი ძმა, მაგრამ მალევე შეეგუა ყველაფერს... 2 თვის წინ დაინიშნნენ და ქორწილი იქითა თვეში აქვთ. ლიზამ მთელი ქორწილის ორგანიზება ტაისიას მიანდო. ყოველთვის ენდობოდა მის გემოვნებას, მაღლაკელიძეც სიხარულით დასთანხმდა და თითქმის ყველაფერი მოფიქრებული აქვს. სანდროს ფული თავზე საყრელად აქვს, ამიტომ არაფერში შეზღუდული არარის. კვირის ბოლოს კაბის ასარჩევადაც მიდიან, მათთან ერთად ზუკაც მიდის და ტაისიას ერთი სული აქვს შაბათი როდის მოვა... რა იქნებოდა ზუკა დაშორებოდა ანის და მაღლაკელიძეც ლიზასნაირად ქორწილისთვის ემზადებოდეს.. გრძელ, თეთრ, ტანზე გამოყვანილ კაბას ჩაიცვამდა და სამუდამოდ ბედნიერი იქნებოდა კოპალიანთან...... ფიქრებიდან მანქანის სწრაფმა დატორმუზებამ გამოიყვანა.....

-კინაღამ დამეჯახა ეს იდიოტი -ღრიალებდა სანდრო და მანქანიდან გადასვლას აპირებდა როცა ტაისიამ ხელით დაიჭირადა სთხოვა ადგილზე დარჩენილიყო...
საბრალო მაღლაკელიძეს ფერი არ ედო სახეზე, ამის მიზეზს კი მხოლოდ ტაისია და ლიზა ხვდებოდნენ. მანქანაში რომელიც მათ წინ იდგა ბექა ლევიძე იჯდა..
ბექამდე ჯერ არ მივსულვარ და სანამდროა ჯობია მოვყვე... მოკლედ ბექა ტაისიამ 17 წლის ასაკში გაიცნო, მაშინ ბავშვიიყო, არც ჭკუა ქონდა თავში, ყველას ნათქვამ მიყვარხარ-ს უჯერებდა. ბექა მაღლაკელიძეს 26 წლის ბიჭი ეგონა რომელიც სიგიჟემდე უყვარდა, თუმცა ყველა ისტორიას ჰეფი ენდი ვერ ექნება. 1წლიანი ურთიერთობის შემდეგ აღმოაჩინა რომ ბექა ლევიძე დაოჯახებულია და 3შვილი ჰყავს. ტაისიას კი ბავშვობიდანვე ფიცი ჰქონდა დადებული, არ გაკარებოდა ცოლიან მამაკაცებს, რადგან სწორედ ასე დაინგრა მისი ოჯახიც. ტაისიას დედა დაღუპული ჰყავს ხოლო მამა ზედმეტად ფულიანი და გავლენიანი კაცია... ვერ გაუძლო დედამისმა ქმრის ღალატს და შვილის დაკარგვას და თავი მოიკლა.. მაშინ ტაისია 9 წლის იყო. ახსოვს როგორ წამოიყვანა დეიდამ სახლიდან და გაზარდა როგორც საკუთარი შვილი, მამას კი არ აღიარებს მაღლაკელიძე გვარიცკი დედის აქვს..
მოკლედ საიდან სად გადავხტი..... გოგონებმა როგორციქნა დაამშვიდეს სანდრო, ასე უთხრეს ახლა ჩხუბის დრო არგვაქვს თამაშზე ისედაც ვაგვიანებთო და ძლივსძლიობით დააქოქინეს მანქანა... თამაშზე მისულებმა მაშინვე ზუკას და ანის ძებნა დაიწყეს. ზუკა მალევე გამოჩნდა სტადიონზე ანიკი არსად ჩანდა....



№1  offline წევრი Candice

აუ ბოლოში დამავიწყდა მიწერა :დ მოკლედ ესაა რაცაა ხოდა აი ძაანგთხოვთრო დაწეროთ მოგეწონათ თუარა იმიტორო ვისთვივწერომეე :(( მიყვარხაართ

 


№2 სტუმარი okay

ჰო, ცუდი არ არის winked
მაგრამ ცოტა "მძაფრი" ემოციები სჯობს love
კიდევ რა უნდა გითხრა, ასე მოკლე-მოკლედ ნუ ყვები ამბებს. ცოტა დიალოგიც ჩაურთე და ამბავიც, უფრო მხატვრულად მოყევი.
"საიდან სად გადავხტი" "ჯობია დროზე მოვყვე" ეს ჩართვები არ მომწონს.

წარმატებები love

 


№3  offline წევრი Candice

okay
ჰო, ცუდი არ არის winked
მაგრამ ცოტა "მძაფრი" ემოციები სჯობს love
კიდევ რა უნდა გითხრა, ასე მოკლე-მოკლედ ნუ ყვები ამბებს. ცოტა დიალოგიც ჩაურთე და ამბავიც, უფრო მხატვრულად მოყევი.
"საიდან სად გადავხტი" "ჯობია დროზე მოვყვე" ეს ჩართვები არ მომწონს.

წარმატებები love

ჰმმმ დიდი მადლობა

okay
ჰო, ცუდი არ არის winked
მაგრამ ცოტა "მძაფრი" ემოციები სჯობს love
კიდევ რა უნდა გითხრა, ასე მოკლე-მოკლედ ნუ ყვები ამბებს. ცოტა დიალოგიც ჩაურთე და ამბავიც, უფრო მხატვრულად მოყევი.
"საიდან სად გადავხტი" "ჯობია დროზე მოვყვე" ეს ჩართვები არ მომწონს.

წარმატებები love

სიმართლერო გოთხრა ეგენი მეცარ მომწონს :დ უბრალოდგადახედვა ვერ მცახერხე.დარწმუნებულივარ გრამატიკული შეცდომებიც უამრავია

 


№4 სტუმარი okay

გრანატიკული შეცდომები არის მაგრამ თუ პუნქტუაცის არ ჩავთვლით, საგანგაშო არაფერია.
მე რომ ახლადდარეგისტრირებულს, ასეთ კომენტარს ვუწერ, ესეიგი მართლა არ არის ცუდი.
(გადახედე თუ გინდა ჩემს კომენტარებს)
ჰო, მე შემდეგ თავებსაც ვნახავ.
შენი მიდგომა კრიტიკასთან, ძალიან მახარებს და ზუსტად ვიცი, ძალიან გავითარდები და დაუხვეწები :*

 


№5  offline წევრი Candice

okay
გრანატიკული შეცდომები არის მაგრამ თუ პუნქტუაცის არ ჩავთვლით, საგანგაშო არაფერია.
მე რომ ახლადდარეგისტრირებულს, ასეთ კომენტარს ვუწერ, ესეიგი მართლა არ არის ცუდი.
(გადახედე თუ გინდა ჩემს კომენტარებს)
ჰო, მე შემდეგ თავებსაც ვნახავ.
შენი მიდგომა კრიტიკასთან, ძალიან მახარებს და ზუსტად ვიცი, ძალიან გავითარდები და დაუხვეწები :*

hope so :d აი მართლა პირველადვწერ.. ქართულის თემებსაც ძალით მაწერინებენდა რამმომიარა კაცმა არიცის :დ

 


№6 სტუმარი okay

პირველთან შედარებით, აშკარად ძალიან კარგია laughing
წარმატებები კიდევ ერთხელ love

 


№7  offline წევრი Candice

❤️❤️❤️❤️❤️

 


№8  offline წევრი cancara

კაია კაი მალე დადე

 


№9  offline წევრი Candice

cancara
კაია კაი მალე დადე

დღეს დავდებ საღამოს აუცილებლად❤️

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent