შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ნუთუ მართლა ასეთი ხარ...? (2)


6-08-2015, 16:30
ავტორი Nialler
ნანახია 1 503

.......... კი თქვა ვინ იცის შეიძლება ხვალაც გავთხოვდეო მაგრამ რას წარმოიდგენდა მართლა თუ გათხოვდებოდაა??? არა ეს სრულიად არ წარმოედგინაა... ოხ გადამეტებულ სასმელს რა ვუთხარი თორემ ახლა სხვისი მკვლავების ნაცვლად თავის საწოლში იქნებოდა მოკალათებული საქორწინო ბეჭდის გარეშეეე..... ოპ ოპპ მოვლენებს ძაან გადავაჭარბე მოდით ყველაფერს დაწვრილებით მოგიყვებით, ამისთვის კი უკან, წარსულში დაბრუნება გვჭირდება სულ რაღაც 13 საათით...
******
ტელეკომპანია იმედის სტუდიიდან ჩქარი ნაბიჯით გამოვიდა და თავისი სიმპატიური ბიჭისკენ გაემართა ოხხხ როგორ უყვარს ეს ოხერი, ოოოო იმედია შეყვარებული არ გგონიათ რადგან იმედები უნდა გაგიცრუოთ..... შავ ბენტლში მოკალათდა და ძრავაც უმალ ააღმუილა... ოხხხ რა ქნას მანქანები მისი სისუსტეააა... ლონდონში მანქანების კოლექციაც კი აქვს აიიი უამრავი მანქანა ყავსსს თითოეული ფირმის ათამდე სახეობა... ხოოო მანქანების რაოდენობა კი ჯამში 333-ს შეადგენს... ერთადერთი რამაა მანქანა რაშიც ფულის გადაყრა უზომოდ შეუძლია... ოო კარგით ხოოო გავაგრძელებ თხრობას........
სახლში სწრაფად მიქანდა და ეგრევე შხაპს მიაშურაა... 3 საათში აეროპორტში უნდა იყოსს, ხოოო ვიცი გაიფიქრეთ მერე ასე მალე რატომ ემზადებაო მაგრამ რა ქნას ტანსაცმლის და ფეხსაცმლის არჩევას დიდხანს უნდებაა თანაც ამ უცხო ქვეყანაში გზებიც არ იცის და სანამ ეს დანიშნულების ადგილამდე მიაღწევს დაღამდება... ამიტომ ურჩევნია მალე დაიწყოს მომზადებაა....
-ხოო ლუუუ- სირბილით გამოქანდა აბაზანიდან და ამღერებულ ტელეფონს ეცა
-.........
-კარგი ხო კარგი
-.........
-ხოოოოო გავიგე დაგხვდებით აბა რას ვიზავ... დაიცა რომელი საათია?-იკითხა ინტერესით და სხეულზე ტანსაცმლის მოზომება დაიწყოო.
-................
-რააააა???? 3-ის ნახევარი????ხოო ლუ კაი კაი გამოვებივარრრრ...- სწრაფად მიაგდო ტელეფონი, ასევე სწრაფად ჩაიცვა და გარეთ გავარდა... რახან გზები არ იცოდა და თვაისთავად მანქანით ვერ წავიდა... უახლოეს ტაქსში ჩაჯდა და აეროპორტისკენ გაემართა...
-მოვედით- წინა სავარძლიდან გადმოსძახა მძღოლმა..
-გმადლობთ- ის იყო ფული ამოიღო საფულიდან რომ ტაქსის მძღოლი მობრუნდა და ფული უკან ჩაადებინა...
-ფულს ვერ გამოგართმევთ- ღიმილით თქვა ტაქსისტმა დაახლოებით 55 წლის კაცმა, როცა გოგონას გაკვირვებულ მზერას მიაჩერდა გააგრძელა-ახლა ფული რომ გამოგართვათ და სახლში მისულმა ჩემს შვილიშვილს ვუთხრა დღეს შენი კუმირი მგზავრობდა ჩემი ტაქსით და ფული გამოვართვითქო მთელი წელი ხმას არ გამცემს-ღიმილით ჩაილაპარაკა კაცმა...
-ოუუუ ძალიან გთხოვთ გამომართვით ხოლო თქვენი შვილიშვილის შემორიგებაში მე დაგეხმარებით-გოგონამაც ჩაიცინა და ჩანთა ხელმეორედ გახსნა იქიდან კონცერტის ბილეთები ამოიღო და კაცს მიაწოდა...-აი ეს ნამდვილად დაგეხმარებათ მის შემორიგებაში- მანქანის კარი გამოაღო სანამ გადავიდოდა ფული და ბილეთები სკამზე დადო კაცს ხელი დაუქნია და აეროპორტის შესასვლელისკენ გაემართა... აეროპორტის შესასვლელში უამრავ თინეიჯერს მოეყარა თავი ... როდესაც სასურველი სხეული შენისნეს მაშინვე გარს შემოეხვივნენ ... ზოგი ავტოგრაფს სთხოვდა, ზოგი ფოტოს გადაღებას , ზოგი უბრალოდ ჩახუტებას ხოო ყველაზე მთავარი კი ის არის რომ არცერთი არ აპირებდა დანებებას და თავისი სურვილის დამალვას... განა თქვენ როგორი რეაქცია გექნებოდათ თქვენი საყვარელი კუმირი ამდენი თხოვნის და ლოდინის შემდეგ თქვენს ქვეყანას რომ ესტუმრება???
ხოოო ძაან გადავუხვიეთ.....
-კარგით კარგით ბავშვებო გამატარეთ გეყოფათ ეხლა- სიცილით გაიძახოდა და ბრბოსგან გათავისუფლებას ცდილობდა. ბოლოს როგორციქნა გამოეცალა ფანებს და შენობაშიც შეახწია...
-ოჰჰჰ მობრძანდა ქალბატონი-შორიდანვე გაარჩია ლუის სარკაზმით ნათქვამი სიტყვები და თვალები გადაატრიალა, იმ მხარეს გაიხედა საიდანაც ხმა მოესმა... ერთმანეთზე აყუდებული 7 სხეული დაინახე და ესეც იცით გაექანა... ყველას გადაეხვია და მოიკითხა:
-რას შვრებით აბა??- ინტერესით მიაჩერდა
-მოიცა ჯერ რო სახლში წავიდეთ არა???????- ლუიმ მობეზრებულმა აატრიალ თვალები... და ეს უკანასკნელიც უმალ მიხვდა რომ რაღაც ისე არ იყო...
-რა სჭირს ამას?- წარბაწეულმა გადახედა მეგობრებს და ისევ ლუის მიაჩერდა...
-ოოოოო არაფერიი- მობეზრებულმა მოიკიდა ზურგჩანთა და გასასვლელისკენ წავიდა...
-ელეს ეჩხუბა- ჩაილაპარაკა ლოტიმ,,,
-გასაგებია კაი წამო წავიდეთ-ჩანთებს ხელი მოკიდეს და ლუის აედევნენ...




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent