შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარულიდან სიკვდილამდე


11-08-2015, 12:04
ავტორი Soow
ნანახია 2 144

ათასობით წლების განმავლობაში ადამიანები ცდილობდნენ გამოეთვალათ თავისი ცხოვრების არსი.ზოგს უმართლებს ზოგს კი არა.
ზოგი კი უბრალოდ შექმნილია ერთადერთისთვის სიყვარულისგან სიკდილისთვის.
როდრიგო სილვა თავის ლაბორატორიაში თავისი ქალიშვილის დნკ-ს დასცქეროდა და იმ საიდუმლოს ამოხსნას ცდილობდა რომელიც მთელი 16 წლის განმავლობაში სიცოცხლეს უმწარებდა და საყვარელ ადამიანებთან აშორებდა.მისი ქალიშვილის დნკ ანომალური იყო და არ შეესაბამებოდა არანაირი ცოცხალი ორგანიზმის დნკ-ს.
დიახ,მისი ქალიშვილი უნიკალური იყო მაგრამ თვითონ ადრიანა ვერაფერს ამჩნევდა გარდა იმისა რომ იმაზე ჭკვიანი იყო ვიდრე მისი მასწავლებლები,პროფესორები რომლებიც თავისი IQ-ს ქულებით ამაყობდნენ.
ლაბორატორიაში ზარი გაისმა მისტერ სილვა გამოვიდა აგონიიდან და და ტელეფონი აიღო.
-გისმენთ !
- ოლა,ჩემო არგენტინელო მეგობარო როგორ ხარ?!
- მაქს მე ბრაზილიელი ვარ.
- რა მნიშვნელობა აქვს, მისმინე მე საფრანგეთში მივფრინავ და გამოგივლი იმედია უარს არ მეტყვი და შენც წამომყვები.
-რომელ ქალაქში მიდიხარ?
-მარსელში ბიძაჩემთან თავს ფრანგათ რომ ასაღებს.
-მარსელში ვერ წამოვალ.
-კარგი რა მისტერ მეგობარო რა იყო იქ შენი ერთ-ერთი ყოფილი ცოლი ცხოვრობს?
- მისტერ მეგობარო არა ის(სიცილით)არა ერთ-ერთი შვილთაგანი.
-კარგი ნუ ღადაობ.
-არ ვღადიობ ნუ როგორც არის თქვენ ჟარგონებს ხომ ვერაფერი გავუგე.
-როდი რომელი შვილია იქ მოვინახულებ
-შენი საცოლე (სიცილით)
-როდი მაგაზე ხომ ვილაპარაკეთ, შენს შვილს ცოლად როგორ მოვიყვან? ჯერ ნანახი არ მყავს მერე რომელი ნორმალური ადამიანი მომანდობს მე შვილს ?
-მამაშენს ჰკითხე მან მოინდომა რომ ნათესავები ვყოფილიყავით,მამაშენი ძალიან ტრადიციული ადამიანია მისი გაბრაზება არ ღირს.
-როდიი! ნამდვილად არ გყვარებია შენი შვილი.
-კარგი გეხუმრები წავედი აღარ მცალია.
-ჩაო როდი !
მაქსს მარსელში ჩასვლა მარტო მოუწია. მართალია მის უფროს მეგობარს გაუარა ბრაზილიაში, თუმცა მისტერ სილვას მარსელში ჩასვლა სარისკო იქნებოდა,იმიტომ რომ მას აქტიურად აკვირდებოდნენ მეცნიერები რომლებსაც საშინლად სწყუროდათ მისი ქალიშვილის ხელში ჩაგდება და სხვადასხვა ექსპერიმენტერბის ჩატარება მასზე.
თანაც იცოდა რომ ადრიანას მისი თავი მიტოვებული ეგონა.როდრიგოს ეშინოდა მისი შვილისტვის სიმართლის მოყოლა.



№1  offline წევრი sergio ramos

mmm kargiaaa velodebi shemdeg tavs.male dade raa

 


№2  offline წევრი Soow

მადლობა დიდი

დავდე უკვე მეორე ნაწილი ვისაც დაგაინტერესად შეგიძლიათ წაიკითხოთ!

 


№3 სტუმარი nino

Kargia sainteresoa, magram radgan qartuli saxelebi araa ver vimaxsovreb. :D ganagddze wera. :*

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent