შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

თუში (თავი 1)


11-08-2015, 20:06
ავტორი Kaxeli
ნანახია 2 332

პროლოგი
 
მთაში მეტი სიყვარულია, ჰაერი სიყვარულით და ერთგულებითაა გაჟღენთილი..
იქ მდიდარს და ღარიბს არავინ არჩევს.....
მთაში მეტი სიწმინდეა.....
მაღლა მთაში ახლოს ღმერთთან
--------------------------------------------------------------
-ადექი თუშეთში მივდივართ
-სად? საწოლიდან გიჟივით წამოვხტი
-თ უ შ ე თ შ ი, მალე ჩაალაგე
და ოთახიდან გავიდა ჩემი ძმა გიორგი 23 წლისაა, თბილისელი ბიჭია, სწავლობს, სამსახური აქვს, და ყველაზე მთავარი ეკეტება ჩვენს მშობლიურ კუთხეზე თ უ შ ე თ ზ ე...
საწოლიდან წამოვხტი და ეგრევე ბარბარეს დავურეკე, ჩემი ბავშვობის მეგობარია
-აეე თუშეთში მივდივართ, ვგულაობთ(მე)
-თამარ ქალო ხო ხარ კარგად? (ბაბი)
-კი, გოგოო თუშეთში მივდივარ ჩემთან და ხო წამიხვალ?(მე)
-აბა მარტო გაგიშვებ?(ბაბი)
-2 საათში გამოგივლიით(მე)
2საათში თუშეთის გზას დავადექით, თითქმის ყოველ ზაფხულს მივდივარ აქ მაგრამ მაინც ვერ ვტკბები ამ სანახაობით.... ერთ მხარეს აღმართული არის კლდე, ულამაზესი ჩანჩქერები, ვიწრო გზები, უნიკალური ბუნება.....ყოველთვის მაინტერესებდა რატომ გადაწყვიტა პირველმა თუშმა აქ ამოსულიყო? არვიცი,ყველაფერი ხომ უფლის ნებაა ......
საღამოთ თუშეთში ჩავაღწიეთ, იქაურობა ისევ ისეთი იყო, სითბოთი და სიკეთით გაჟღენთილი.....
---------------------------------------------------------------------
საღამოთ ზემო ომალოში ავედით, ისტორიული უბანი-კესელო მოვინახულეთ, ეს ციხე-სოფელია სადაც 7 კოშკია შემორჩენილი.....
სოფელში ორი სალოცავი ნიშაა და ლუდის სახარში შენობა, მიუთითებს იმაზე რომ ეს სოფელი იყო მნიშვნელოვანი დასახლება თუშებისათვის.
შემდეგ გეზი ავიღეთ ნასოფლარი ნა ჰეღოსკენ
- ისტორიული ცნობების თანახმად სოფელს გარს ერტყა გალავანი. ლეკის ჯარი დიდხანს ცდილობდა მის აღებას, ლეგენდის მიხედვით ლეკებმა მსტოვარი გაგზავნს დაღესტანში მაშენებელ ოსტატთან, რათა ციხის ყველაზე სუსტი ადგილი გაეგოთ. არის თქმულება რომ ციხე და მშენებელი ფიცით ყოფილან შეკრულნი, რომელიც იქაურ მოძღვარს მოუხსნია და მაშენებელსაც გაუცია საიდუმლო. საიდუმლო ერთ თეთრ ქვაში იყო, რომლის გალავნიდან გამოღების შემდეგ მთელი კედელი ჩამოინგრა და ამჟამად იქ შემორჩენილია მხოლოდ ნასახლარები(მე)
-საინტერესოა(ბარბარე)
მთელი თუშეთი ფეხით შემოვატარე ბავშვები, ბოლოს ისინი სახლში წავიდნენ, მე კი ცხენით გასეირნება გადავწყვიტე ...


პ.ს ბავშვებიოო აბა როგორია??



№1  offline წევრი maskaradi

გამიხარდა ვიღაცამ თუშეთის სილამაზესაც რომ შეავლო თვალი.თუ გაინტერესებს მკითხველის აზრი გაგრძელებასთან დაკავშირებით მაშინ ცოტა დიდი თავი უნდა დაგეწერა სადაც ოდნავ მაინც შეგვექმნებოდა წარმოდგენა რა იქნებოდა სავარაუდოდ შემდეგ თავებში.
ასე რომ დაველოდები შემდეგ თავს და მერე გეტყვი როგორია,თუშეთის რაგაც დოზით აღწერა კი ცუდი არაა.
იმედია არ მიწყენ.

 


№2  offline წევრი Kaxeli

♡♡
maskaradi
გამიხარდა ვიღაცამ თუშეთის სილამაზესაც რომ შეავლო თვალი.თუ გაინტერესებს მკითხველის აზრი გაგრძელებასთან დაკავშირებით მაშინ ცოტა დიდი თავი უნდა დაგეწერა სადაც ოდნავ მაინც შეგვექმნებოდა წარმოდგენა რა იქნებოდა სავარაუდოდ შემდეგ თავებში.
ასე რომ დაველოდები შემდეგ თავს და მერე გეტყვი როგორია,თუშეთის რაგაც დოზით აღწერა კი ცუდი არაა.
იმედია არ მიწყენ.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent