შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ვნება აშლილნი ..2..


12-08-2015, 15:57
ავტორი terooo
ნანახია 5 044

წერილი ხელის კანკალით აიღო, ლამის მთელმა ცოვრებამ განვლო სანამ წერილი გახსნა.
დილა მშვიდობისა
,,ბექა ეს რა საშინელება ჩავიდინეთ, ეს აღარ უნდა განმეორდეს, ვწუხვარ“
p.S. ადექი რამდენი ხანია გძინავს, ვჭამოთ და გვაგვიანდება და თან შენც შეხვედრა გაქვს. სწრაფად აწიე შენი ერთი ადგილი და მოეგდე გელოდები. სამზრეულოში ვარ არ დაიკარგო.
რა იგრძნო წერილის კითხვისას? როგორ ინატრა თითოეული წამის მარადისობა, როგორ იგრნო მისი სამუდამოდ დაკარგვის საშიშროება, როგორ უნდოდა ამ წამს მის გვერდით ყოფილიყო.
წამში წამოდგა და სკამზე ლამაზად დაკეცილ შარვალს მისწვდა, ,,მეგილომ, ჩემმა მეგილომ დაალაგაო“ და დაამატა
–წერილის გამო დაისჯებიო–დაემუქრა და ოთახი დატოვა.
მეგი სამზარეულოში დახვდა, ღიღინით ამზადებდა სადილს, ბექა კარის ჩარჩოს მიეყრდნო და უყურებდა როგორ ლაღად დაფუსფუსებდა მეგი, როგორ სათუთად ეხებოდა ყველა ნივთსა დაა ინგრედიენტს. ბექამ დიდხანს ვერ გაუძლო ცდუნებას, ზურგიდან მიეპარა, მუცელზე შემოხვია ორივე ხელი და ყურზე აკოცა.
–აააა–წამოიკივლა მეგიმ–ბექა როგორ შემაშინე–უთხრა და ბექას ხელებს მისი ხელები გადაუსვა და შემოაჭდო.
–აჰა, მე შეგაშინე კიდე–უცებ დაატრიალა და თვალებში ჩახედა–ხომ ვერ მეტყვი ეს წერილი რას ნიშნავს?–და ცალი ხელით ჯიბიდან წერილი ამოიღო.
–აა, ეს წერილიი? –გაიცინა მეგიმ–დილა მშვიდობისა გისურვე უბრალოდ.
–უბრალოდ დილა მშვიდობისა არა?–თვალებში ჩახედა ბექამ წელზე ხელები შემოხვია და მუცელზე აიკრა.
–და კიდევ სადილი მზადაა–გგაუღიმა მეგიმ.
–ეგ იქ არ ეწერა–ზურგზე გადაუსვა ხელები დ ტუჩებე წაეთამაშა ტუჩებით, გოგონას თვალები მიებლიტა.–ლამისაა დადნე–ყურთან უჩურჩულა ბექამ და მსუბუქად უკბინა ყურზე, შემდეგ კი სველი კოცნა დაუტოვა. გოგოს სიამოვნების ოხვრა ამოხდა.
–ბექ, ესე ნუ შვები საზიზღრობააა–ძლივს მიაბა სიტყვები
–სხვა ახსნა ვერ მოუძებნე ხომ ამ გრძნობას და ემოციას?–ღიმილით ჩატეხა ტუჩის კუთხე და ისევ სველი კოცნა დაუტოვა ახლა ყელში.
–საზიზღრობაა–თვალებში ჩახედა და ახლა თავად წაეთამაშა ტუჩებზე.
–ეგრე ხოო?–ბექამ ხელში აიყვანა, მისი ფეხები წელზე შემოიდო და მაგიდამდე მანძილი წამში დაფარა, ზედ მაგიდაზე დასვა და უფრო მაგრად აიკრა სხეულზე. გახელებული დაეწაფა მის ტუჩებს, სახეს, ყელს, მაისური წამში გადააძრო და უმისამართოდ მოიფრიალა. იგრძნო როგორ გააკანკალა გოგოს შიშველი ტანით რომ შეეხო, როგორ დაუარა ჟრუანტელმა და როგორ გააკანკალა, როგორ დაეხუჭა თვალები სიამოვნებისგან, ისევ სინაზის შენარჩუნებას ცდილობდა და ისევ ცდილობდა ფაქიზად შეხებოდა მაგრამ მეგილოს ხელები რომლებიც უმისამართოდ დადიოდა ბიჭის სხეულზე ყურადღებას უფანტავდა და სინაზის შენარჩუნება უჭირდა.
ოთახში გახშირებული სუნთქვისა და ხმამაღალი ალერსის ხმები ისმოდა. შიშველი მკერდი მონაცვლეობით რომ დაუკოცნა, ხელში აიტაცა, გოგონა მყარად აეკრა, ხელები მაგრად შემოხვია ყელზე, ფეხები წელზე. ბიჭი საძინებლის გზას გაუდგა, ახლა გოგონა კოცნიდა ყელში და სველი კოცნებით გაიკვლია ბილიკი მთავარ არტერიამდე, იგრძნო როგორ შეწყვიტა გულმა ფეთქვა და როგორ გამოტოვა რამდენიმე დარტყმა. ბექას სიამოვნების ოხვრა ამოხდა და ყურთან უჩურჩულა.
–კიდევ ერთხელ მასე გააკეთებ და საკუთარ თავზე პასუხს არ ვაგებ
–არც გთხოვ რომ აგო პასუხი.–უთხრა გოგომ და ახლა ყურისკენ გადაინაცვლა. და ხმაურიანად აკოცა და მერე მსუბუქად უკბინა.
ბექამ გოგონა კი არ დასვა დააგდო და ზემოდან გადაემხო, არც ერთს არ შეუწუხებია არც დაგდებას და არც ზემოდან დამხობას, წაში შემოეძარცვათ ტანსაცმელი. ისევ სიაოვნების ზღვა და ისევ ფრთა შესხული წყვილი, სიაოვნების ოხვრა და გახშირებული სუნთქვა.
წყვილი სუნთქვის დარეგულირებას ცდილობდა, მეგი მუცელზე იწვა, ბექა კი ის თმებს ეთამაშებოდა და შიშველ ზურგზე ეფერებოდა.
–ისევ რომ გამექცე და აქ არ დამხვდე თავს აღარ შევიკავებ–ბრაზმორეულმა უთხრა თბილად და ზურგზე კოცნის ბილიკი გაიყვანა.
–კარგი არ გავრბივარ მაგრამ– მეგის სახეზე მაცდური ღიმილი დასთამაშებდა.
–მაგრამ?–კითხვა დაუბრუნა
–მგონი გაგვიანდება და საკმაოდ თან–ახლოს მიუჩოჩდა და თავად აკოცა.
–მგონი დღეს აღარ მეჩქარება–კოცნაში აყვა და გოგონა წამში მოიქცია ზემოდან დ მონატრებული ტუჩებივით დააკვდა.
–გეყოს–ღიმილით უთხრა–არ ვაპირებ შენზე ცუდი ზეგავლენა მოვახდინო და ესე გაცდუნო სულ
–შენ... ჩემზე... ცუდიიი.... ზეგავლენააა....–ისტერიკული სიცილი აუტყდა ბექას.
–დიახადაც–სიცილს ძლივს იკავებდა მეგიც–მიდი ადექი ყავას გაგიკეთებ და წადი–წამოდგომას აპირებდა ისევ ბექას მკერდზე რომ დაეცა.
–კარგი დავწყნარდები და ავდგები ოღონდ ჯერ მაკოცე–პასუხს არც დალოდებია ისე დალაშქრა გოგოს დაწითლებული ტუჩები.–მიდი ყავა გამიკეთე და წავალ.
მეგი წამოდგა და იქვე სკამზე მიკიდებული ხალათი მოისხა.
–გირჩევ ესეთ დროს სხვა რამე მოიცვა ხოლმე–ღიმილით მიარტყა საჯდომზე ხელი–კიდევ კარგი ახლა მეჩქარება. ძალიან გრძელია ისეთი გრძელი რომ უკანალს ძლივს გიფარავს.
–გეყოს და ადექი–მეგი უცებ დაიხარა და უცებ აკოცა და ოთახიდან გაუჩინარდა
–ეგეთები არ იყოს–კართან მისულს დააწია.
სამზარეულოში შესულ ბექას ყავა და ტკბილეული დახვდა მაგიდაზე, მეგი გაზქურაზე რაღაცას წვავდა. ისევ უკნიდან მიეპარა და ჩაეხუტა.
–კატლეტს ხომ შეჭამ?
–არა ხოლოდ ყავას დავლევ, მაგას საღამოს შევჭამ–ყელში კოცნიდა და თან სველ კოცნებს უტოვებდა–მოდი დაჯექი შენც რაღაც მინდა გითრა და პირველი გაეშურა მაგიდისკენ.



№1  offline წევრი gvichiani

მმმმმმმმმ
ძალიან გამიხარდა ახალი თავი love
ძალიან ორიგინალური ხარ
მომწონს,მომწონს,მომწონს love

 


№2  offline წევრი p♥♥h ^^

ერთი აბზაციიიიი
--------------------
ყოველ ადამიანში მზეა-აცალეთ, რომ ანათოს!

 


№3  offline აქტიური მკითხველი terooo

gvichiani
მმმმმმმმმ
ძალიან გამიხარდა ახალი თავი love
ძალიან ორიგინალური ხარ
მომწონს,მომწონს,მომწონს love
ძალიან ძალიან ძალიან ძალიან ძალიან ძალიან ძალიან ძალიან ძალიან მიხარია

p♥♥h ^^
ერთი აბზაციიიიი

ვიცი პატარაა... ხვალ შედარებით დიდი იქნება

 


№4  offline აქტიური მკითხველი ნარჩიტა

Mmmmm malee dadee mainteresebs :*

 


№5  offline აქტიური მკითხველი terooo

ნარჩიტა
Mmmmm malee dadee mainteresebs :*

Male davdeb an axla an dilit

 


№6  offline წევრი Annee

ტერო რა ხარ მოკლედ რა!

 


№7  offline აქტიური მკითხველი terooo

Annee
ტერო რა ხარ მოკლედ რა!

ნუ შენ ხომ იცი რაც ვარ...

 


სამწუხაროა ახლა რომ აღმოვაჩინე ეს ისტორია

ზედმეტად კარგია

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent