შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩემი ცხოვრება ზღაპარს გავს!


12-08-2015, 16:16
ავტორი cheemiii
ნანახია 1 784

ჩემს მეგობარს თმები გავუკეთე,მოეწონა და faceze დადო.ყველას მოეწონა ვინც ნახა და თმის გაკეთებისმთხოვნელი ბევრი გამომიჩნდა.ყველა ვისაც ვუკეთებდი მეუბმებოდა,რომ ამ საქმეს უნდა გავყოლოდი,მაგრამ მეს ხვა გეგმები მქონდა.ჩემი მიზანი ჰარი სთაილსის ნახვა  იყო,ის ჯგუფ"one daireqtion"_ის წევრია მის გარდა კიდევ სამი ბიჭი.ლუი,ლიამი და ნაილია
    მაგრამ შემდეგ სხვა უფრო რიალური პრობლემები გამომიჩნდა დადა ჩემი გეგმები წლებმა გადამავიწყა.
+++
უმუშევარი ვიყავი და სამსახურს ვეძებდი.გაზეთში განცხადება ვნახე და გასაუბრებაზე,რომ მივედი მეგონა სამსახური უკვე მაქთქო მაგრამ უარი მითხრეს.ვერ გავიგე რას მიწუნებდა ის ბიჭი.ამიტო სახლში ისევ უმუშეცარი დავნრუნდი,ვისაუზმე და ფაცეზე შევედი,შეტყობინება ვნახე,რომ ერთი არასამთავრებო კომპანია სამუშაოს მთავაზობდა,ხოლო სანამ სამუშაოს ვიშოვიდი უნდა მესწავლა,სასწავლებლად კი უცხოეთში მგზავნიდნენ.თავიდან ყურადღება არ მივაქციე და შეტყობინება უპასუხოდ დავტოვე,მე ჩემ ოჯახს ასეთ სიტვაციაში ვერ მივატოვებდი მაგრამ რომ შევატყვე,რომ ამით ოჯახის დახმარება შემეძლო დავთანხმდი.გამახსენდა,რომ ენა კარგად არ ვიცოდი და ჩემ პრობლემაზე ვუთხარი.მათკი მითხრეს,რომ:ჯერ ენას ვისწავლიდი შემდეგ პროფესიას და ბოლოს სამსახურს ვიშოვიდი.ყველაფერი მოვაგვარე და ოჯახის წევრებს ჩემი გადაწყვეტილება ვუთხარი,რათქმაუნდა უარზე იყვნენ მაგრამ დავრემუნე,რომ ჩემი წასვლა საჭირო იყო.        ავირბინე ჩემს ოთახში და წასასვლელად გავამზადე ბარგი ,რომ მოვრჩი აბაზანაში შევედი და წყალში ნებივრობა დავიწყე და ჩემს გადაწყვეტილებაზე ვფიქრობდი და ვრწმუნდებოდი,რომ სწორად ვიქცეოდი.მეორე კვირას გავემგზავრე კომპამიამ ლონდონისა და ინგლისურის მცოდნე გოგონა გამომაყოლა რომელსაც ილიანა ჰქვია,პროფესიით კი რეჟისორია.საერთოდ ჩემ თავთან ჩაკეტილი გოგო არ ვარ ამიტო სალაპარაკო თემა ადვილად ვიპოვეთ,ორივეს ერთი ჯგუფი მოგვწონდა.ცოტახანში კი დავმეგობრდით და დებივით გავხდით ერთმანეთისთვის.
+++
რომ ჩავედით ილიანამ მითხრა,რომ მეორე დღეს ძალიან დავიღლებოდი და დასვენება შემომთავაზა და მეც უარი არ მითქვამს დაღლილ ვიყავი და დასვენების გარდა არაფერი მინფოდა.მეორე დღეს მართლაც ისე მოხდა როგორც ილიანამ მითხრა,მედა ილანამ კარგი ენის მცოდნე მასწავლებელი ვიპოვეთ,ამ პოვნაში კი მთელი ლონდონი  დამათვარიელებინა.პოვნის შემდეგ სწავლა დავიწყე მაგრამ თავიდან ალღო ვერ ავუღე და ვბრაზობდი,ილიმ რომ შემატყო,რომ  ნერვები მეშლებოდა ერთი ხერხი მასწავლა რასაც  თვითონაც იყენებდა და წარმატებული ხერხიც აღმოჩნდა რადან მას მერე კარგად ვსწავლობდი,ამ  სწავლას ერთი წლის ჯაფა დავალიე მეორე წელი,რომ დაიწყო მასწავლებელმა მითხრა,რომ ყველაფერი კარგად ვიცოდი და შემეძლო სწავლისთვის თავი დამენებებინა და მეც ასე გავაკეთე მაგრამ ახლა მეორე სასწავი,ჩემი პროფესია გამოჩნდა.სტილისტობასაც ერთი წელი მოვანდომე მაგრამ არ გამჭირვებია.მესამ წელი რომ დადგა სწავლას ერთი თვის მორჩენილი ვიყავი და სამსახურის ძებნაა დავიწყე და მალევეც ვიპოვე.ზაფხული რომ მოვიდა მივხვდი ,რომ ჩემი აქ ყოფნის წლები ამოიწურა და ისევ საქართველოში უნდა დავბრუნებულიყავი მეკი არ მინდოდა რადგან იქ ისევ თავიდან უნდა დამეწყო ყველაფერი და თან იქ როგორც აქ ჩემი შრომა არ ფასდებოდა ამიტონ დიდ_ბრიტანეთის მოქალაქეობა ავიღე და ცხოვრება აქ დავიწყე.მშობლების სანახავად კი რამოდენიმე კვირით ან თვით საქართველოში  ჩავდიოდი.
   ჩემს სამუშაოში კარგ თანხას ვიღებდი რითაც პატარა ზღვისპირა სახლი შევიძინე,ცოტა ძველი იყო მაგრამ,რომ შევაკეთე მშვენიერი სახლი დადგა მშვენიერი ხედით.აქაური ცნობილი ადამიანები ჩემი სახლის მსგავს სახლს მარტო იმიტომ ყიდულობდნენ რომ  დაესვენათ.მარტო ყოფნა არ მიყვარდა ამიტო ილიანას ვთხოვე,რომ  ჩემთან ეცხოვრა და დიდი ყოყმანის შემდეგ დამთანხმდა.ჩემი ოჯახი და მეგობრები მენატრწბოდნენ მაგრამ იქ როცა მე მომინდებოდა ვერ წავიდოდი,პირველი იმიტომ,რომ სამსახური მქონდა და ნეორე იმიტომ,რომ არ შეილებოდა საზთვარზე წარამარა სირბილი ამიტო ჩემს მონატრების წყურვილს სკაიპში ლაპარაკით ვკლავდი.



№1 სტუმარი energy juice

ოო ვიცი რომ ძველი დაწერილია და ამ კომენტარს არავინ ნახავს
მაგრამ ;დდ
ონე დირეცტიონ იწერება და არა ონე დაირექტიონ (ინგლისური შრიფტით ვერ დავწერე)
ნუ მოკლედ უაზრობა და ძალიან არარეალურია.
მეზარებბა სხვა რაღაცეებზე ყურეადღების გამახვილება, მაგრამ საერთოდ რომ იცოდეთ 1დ-ზე ძალიან კარგი ფან ფიკებია დაწერილი :დ ანუუ ასეთებბს არ წერენ ხოლმე :დდ

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent