შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ერთ დღეში შეცვლილი ცხოვრება (თავი 2)


17-08-2015, 14:38
ავტორი cbieri.gogona
ნანახია 2 160

დილით როდესაც გავიღვიძე თავი ძალიან მტკიოდა, ოთახი როდესაც მოვათვალიერი დავრწმუნდი, რომ ჩემს ოთახში ნამდვილად არ ვიყავი თან ამ ყველაფერს ჩემს გვერდით მწოლიარე მამაკაციც ამტკიცებდა.
თავზარი დამეცა.
ადრე ასე არასდროს მოვქცეულვარ, ასე უპასუხისმგებლოდ.
სასწრაფოდ უნდა გავცლოდი ამ ოთახს და საერთოდ ამ სახლს.
მამაკაცის ხელი ფრთხილად ავიღე ჩემი წელიდან ისე, რომ არ გაღვიძებოდა მას რადგან საერთოდ არ მინდოდა უაზრო საუბრის ატანა.
იქვე მიყრილ ჩემი ტანსაცმელს მოვკარი თვალი სასწრაფოდ ავიღე და ჩავიცვი, ეხლა შხაპი ჩემთვის მისწრება იქნებოდა მაგრამ ამს სახლშიც მოვასწრებდი.
კარებში როდესაც გავდიოდი პირველად შევავლე თვალი Gუშინდელი ღამის პარტნიორს ის გამოიყურებოდა რაღაც მომნუსხველად.
შავი თმები, საუცხოო სხეული, უხეში ნაკვთები.
ვაიმე ანასტასია რაზე ფიქრობ რა არის ეს, შემოვუძახე ჩემი თავი და სასწრაფოდ დავტოვე უცნობი ღამის პარტნიორის სახლი.
მივდიოდი გზაში და ვფიქრობდი თუ რატომ წავედი ღამე იმ ბარში, რამ მომაფიქრა იქ წასვლა ჰა?
მაგრამ პასუხს ვერ ვპოულობდი.
ამასობაში სახლშიც მივედი ტანსაცმელი გავიხადე და პირდაპირ აბაზანაში შევედი და დუშის ქვეშ დავდექი.
სიმართლე რომ გითხრათ ჯაკუზი არ მიყვარს და რატომ არ მიყვარს ეს მეც კი არ ვიცი, ესე უბრალოდ არ მიყვარს.
აბაზანიდან გამოსულს სხეული შევიმშრალე ხალათი მოვიცვი და ლოგინზე გავიშოთე, მალევე გადავეშვი მორფეუსის სამყაროში.
როცა გავიღვიძე უკვე შუადღე იყო.
თავიდან ამოვიგდე ის ღამეც და ის უსექსუალურესი ღამის პარტნიორი.
შეცდომა დავუშვი რომ ასე უპასუხილმგებლოთ მოვიქეცი, გიო და ზაზა რომ აქ ყოფილიყო ზუსტან ვიცი გვერდში დამიდგებოდნენ და არა სხვა ადამიანებივით გამკიცხავდნენ ან სახლიდან გამაგდებნენ.
ძალიან მენატრება ისინი რა ვქნა ვერაფრით ვერ ვავსებ მათ დანაკლისს.
-ანასტასია შენ ცხოვრება უნდა გააგრძელო, არ მოეწონებოდათ შენი ასე დანახვა ზაზას და გიოს და ამიტომაც უნდა ადგე ფეხზე და ცხოვრება უნდა გააგრძელო და ცუდი წარსული ფეხქვეშ უნდა მოიტოვა.
ამის შემდეგ იმ კლუბთან მივედი მანქანის წამოსაყვანად და შემდეგ სასაფლაოზე ყვავილები ავიტანე ჩემი ეზოსი და მათ საფლავზე დავაწყე.გიოს და ზაზას საფლავზე დავიფიცე რომ შევიცვლებოდი აღარასოდეს აღარ ვიტირებდი და ვიქნებოდი სულ სხვა ანასტასია ბრეგვაძე ისეთი ანასტასია როგორიც მამას უნდოდა გამოვსულიყავი.
ამის შემდეგ მაღაზიებში წავედი გარდერობის გასაახლებლად.
მაღაზიაში როდესაც შევედი კონსულტანტმა გოგონებმა ამრეზით შემომხედეს ჩემი ჩაცმულობის გამო მაგრამ მე მათი სახისთვის ყურადღება არ მიმიქცევია.
ვყიდულობდი ყველაფერს რაც მომწონდა: შორტებს, ზედება, კაბებს კედებს, ქუსლიანებს და ბევრ წვრილმანს.
ამის შემდეგ ლევანს დავურეკე და ახალი ამბავი ვუთხარი
-გამარჯობა ლევანი ბიძია როგორ ბრძანდებით
-კარგად ანი შვილო შენ როგორ ხარ
-კარგად გმადლობთ მეც კარგად ვარ.ლევანი ბიძია გადაწყვეტილება მივიღე და ხვალ მამს კომპანიაში მოვალ და მუშაობა მინდა დავიწყო.
-ძალიან კარგი, ძალიან გამიხარდო ანო(ესე მეძახის ხოლმე ლევანი)
ესეთი კარგი რამ რამდენი ხანია ჩემთვის არ გითქვამს ძალიან გამიხარდა.
-კარგი კარგად აპა ბიძი და ხვალ მეთვითონ მოვლ ჩემი მანქანით
-კარგი აპა ბიძია გენაცვალოს და შენთვის კაბინეტს მოვამზადებინო თუ შენთვის მოამზადებ?
-არა იყოს არაფერი მომზადება არ არის საჭირო ისეთი იყოს როგორ სხვა არაფერი განსაკუთრებული. კარგით აპა ვიძინე და ხვალ შევხვდებით.
-კარგი აბა გელოდები ხვალ კომპანიაში ანასტასია.
ძალიან მეძინებოდა მაგრამ მანამდე უნდა მეჭამო თორემ ჩემმა მუცელმა საპროტესტო აქცია დაიწყო.
მაცივრიდან პიცა გამოვიღე შევაცხელე და შევჭამე.
შემდეგ კი პირდაპირ გავშპი ლოგინისაკენ და დავიძინე.
სიზმარში ის ღამის პარტნიორი დამესიზმარი თითქოს სადღაც შევხვდით რაღაცაზე ვჩხუბობდით შემდეგ კი გაქრა გაშავდა ყველაფერი.
დილით ძალი8ან კარგ განწყობაზე გამეღვიძა უბრალოდ თეთრი კლასიკური შარვალი ჩავიცვი, თეთრი ოდნავ ქუსლზე ფეხასმელები შაცი ზედა და ასევე თეთრი პიჯაკი.
თმა უბრალოდ გავიშალე წაბლისფერი თმები მქონდა და ბთან გრძელი და ამით ძალიან ვამაყობდი.
მაკიაჟი თქვენ წარმოიდგინეთ და საერთოდ არ გამიკეთებია.
მოვკიდე მანქანის გასაღებს ხელი და წავედი.
ნახევარ საათიანო მგზავრობის შემდეგ მივადექი დიდი შენობას და გაოცებულმა შევხედე, ყვეფერი ძალიან შეცვლილი იყო.
არა ისე 5 წელი გავიდა რაც აქ არ ვყოფილვარ და ეს განა ცოტა დროს?
შეიცვლებოდა აპა რას იზამდა.
ჩვოულებივათ შევედი ყურადღება არავისთვის არ მიმიქცევია და არც სხვას შეუწუხებია თავი ამისთვის.
11 სართულზე ავედი ლიფტით და პირდაპირ ლევანის კაბინეტიკენ წავედი.
ისე კი გამიკვირდა ლევანი რომ არ დამხვდა მაგრამ ალბათ საქმეები ჰქონდა.
ლევანის კაბინეტზე დავაკაკუნე და შევედი იქ კიდევ ჩემგან ზურგით ერთი კაცი იჯდა ვერ შემამჩნია ალბათ მდივანი ვეგონე.
-გამარჯობა ლევანი
აი მეც ამოვიღე ხმა
ლევანს სახე გაუბრწყინდა ჩემი დანახვისას ამ წუთასვე ფეხზე ადგა ჩემსკენ წამოვიდა და გულში ჩამიხუტა.
იმ კაცმაც ინება გამოხედვა და როცა დავინახე კი აგილზე გავშრი ის ის ხომ ის კაცი იყო რომელთანც მე ღამე გავატარე და რომლის დავიწყება მე ასე მსურდა და აქ რატომ ღმერთო აქ რატომ გამომეცხადა.

____________________
არ მოგწონთ?
მითხარით და თუ არადა თავს გავანებებ წერას.



№1  offline წევრი tamuna.s

რას ამბობ თავის დანებება არ გაბედო belay ერტი სული მაქვს ახალი თავი წავიკითხო. მალე დადე რა, ძალიან მომწონს winked

 


№2  offline წევრი cbieri.gogona

tamuna lobjaidze
რას ამბობ თავის დანებება არ გაბედო belay ერტი სული მაქვს ახალი თავი წავიკითხო. მალე დადე რა, ძალიან მომწონს winked

კარგია თუ მოგწონს

 


№3  offline წევრი Sexy Mädchen

ავტორ,შენ თვითონ მოგწონს ეს ისტორია?
--------------------
:)

 


№4  offline წევრი cbieri.gogona

Sexy Mädchen
ავტორ,შენ თვითონ მოგწონს ეს ისტორია?

მოდი თუ არ მოგწონს ნუ კითხულობ რა...
მე უბრალოდ დაწერა მინდოდა რაღაცის და უბრალოდ ეს სიტუაციაა ავიღე...
ვიცი ბანალურია მაგრამ სხვა სუტუაციაც რომ გამომეყენებინა ისევე ბანალური იქნებოდა ისიც და ასე რომ თუ არ მოგწონს გზა დიდია

 


№5  offline წევრი Sexy Mädchen

აზრის გამოთქმა თავად ითხოვე და ნუ ღიზიანდები,ვინმეს თუ არ მოსწონს შენი ისტორია:) არეული,უემოციო ნაწერია,მიფუჩეჩებული გაქვს ყველაფერი.გამოასწორებ, იმედია:)
--------------------
:)

 


№6  offline წევრი tamuna.s

ვისაც მოგვწონს გაგვატარეთ wink

 


№7  offline წევრი cbieri.gogona

Sexy Mädchen
აზრის გამოთქმა თავად ითხოვე და ნუ ღიზიანდები,ვინმეს თუ არ მოსწონს შენი ისტორია:) არეული,უემოციო ნაწერია,მიფუჩეჩებული გაქვს ყველაფერი.გამოასწორებ, იმედია:)

ici ra? Shen tviton midi da dawere istoria .me sanam weras daviwyebdi sxvanairad mqonda gegmashi magram roca wera daviwye yvelaferi gaqra da is sityvebic ki damaviwyda rac unda damewera da ase rom chemo kargi wera ase advilic ar gegonos adviliu mxolod ocneba da isic shennairebisatvis

 


№8  offline წევრი Sexy Mädchen

ამიტომ ჯერ უნდა დაწერო ისტორია თავიდან ბოლომდე და მერე დადო:) ყველა შენნაირი მოცლილები არ ვართ საყვარელო,რომ ისტორიების წერა დავიწყოთ,მაგრამ მე პირადად აზრის გამოთქმისთვის კი მრჩება დრო:დდ და ნუ მეაგრესიულები,მემგონი შენ ჩემგან მსგავსი არაფერი გიგრძვნია და ნერვები დაიოკე,ახალი თავი გაქვს დასაწერი და მე არ დამაბრალო მერე,კიდევ ესეთ რაღაცას თუ დაწერ:)
--------------------
:)

 


№9  offline წევრი anni-gio2001

Sexy Mädchen
ამიტომ ჯერ უნდა დაწერო ისტორია თავიდან ბოლომდე და მერე დადო:) ყველა შენნაირი მოცლილები არ ვართ საყვარელო,რომ ისტორიების წერა დავიწყოთ,მაგრამ მე პირადად აზრის გამოთქმისთვის კი მრჩება დრო:დდ და ნუ მეაგრესიულები,მემგონი შენ ჩემგან მსგავსი არაფერი გიგრძვნია და ნერვები დაიოკე,ახალი თავი გაქვს დასაწერი და მე არ დამაბრალო მერე,კიდევ ესეთ რაღაცას თუ დაწერ:)

Shen moclili rom xar nagdad getyiba Ra tan ise elodebi rodis dawers xolme shens komze es gogona pasuxs am yvelafers es faqti amtkicebs.
Da mere meor mwerals uswordeba amis wera Da Shen jobia traki daiyeno bashtard

 


№10  offline წევრი cancara

კაია კაი მალე დადე

 


სრული იდიოტიზმი.
ვაბშე არ უნდა დაგეწერა.

 


№12  offline წევრი Sexy Mädchen

აქ თუ ვინმემ უნდა დააყენოს,ეს შენ ხარ,ჩემო კარგო:) ზრდილობას მოუხმე გირჩევნია,არავინ გეკითხება,მე კომენტარს როდის და სად დავწერ,გამიგე? ხო,უსაქმურობას რაც შეეხება,ვინაა უფრო მოცილი,ის,ვინც ამისთანა სასწაულებს ჯღაბნის საათების განმავლობაში,თუ ის,ვინც ორ ან სამხაზიან კომენტარს წერს?:დდ დაფიქრდი,აბა:))))
--------------------
:)

 


anni-gio2001
Sexy Mädchen
ამიტომ ჯერ უნდა დაწერო ისტორია თავიდან ბოლომდე და მერე დადო:) ყველა შენნაირი მოცლილები არ ვართ საყვარელო,რომ ისტორიების წერა დავიწყოთ,მაგრამ მე პირადად აზრის გამოთქმისთვის კი მრჩება დრო:დდ და ნუ მეაგრესიულები,მემგონი შენ ჩემგან მსგავსი არაფერი გიგრძვნია და ნერვები დაიოკე,ახალი თავი გაქვს დასაწერი და მე არ დამაბრალო მერე,კიდევ ესეთ რაღაცას თუ დაწერ:)

Shen moclili rom xar nagdad getyiba Ra tan ise elodebi rodis dawers xolme shens komze es gogona pasuxs am yvelafers es faqti amtkicebs.
Da mere meor mwerals uswordeba amis wera Da Shen jobia traki daiyeno bashtard

ვახ რა ზრდილობიანი ხარ.
ჯობს,დაწყნარდე.

 


№14  offline წევრი anni-gio2001

Yvela dawynardir

 


№15  offline წევრი anni-gio2001

[quote=თუკა]Shen moclili rom xar nagdad getyiba Ra tan ise elodebi rodis dawers xolme shens komze es gogona pasuxs am yvelafers es faqti amtkicebs.
Da mere meor mwerals uswordeba amis wera Da Shen jobia traki daiyeno bashtard[/quote]

ჯერ ერთი წერე ქართული შრიფტით კომენტარები და მეორე, დაიცავი ცენზურა და კულტურულად წერე , მეორე ასეთი შემთხვევის დროს დაგედება ბანი. და შემდეგზე დაიბლოკები...
აზრის გამოხატვას ვერავის დაუშლი.!!!!!!!!!!
[/quote]
oh bani bani mere ragas elodebit?

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent