შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ერთ დღეში შეცვლილი ცხოვრება (თავი 3)


18-08-2015, 12:05
ავტორი cbieri.gogona
ნანახია 2 125

შემდეგ იმ უცნობ კაცს შევხედე და არ ვიცი რა დამემართებოდა რომ ლევანს ჩახუტებული რომ არ ვყოლოდი, მალე ლევანსაც მოვშორდი და უცნობს შევხედე რომელიც ურცხვად მაკვირდებოდა და ირონიულ ღიმილს არ იშორებდა სახიდან და ამ უკანასკნლის დანახვაზე კი საშინლად ვღიზიანდება და როგორც ვატყობ მას ეს არ გამოპარვია.
-ანასტასია შვილო გაიცანი ეს გაგა ბარათაშვილი გაგა კი ეს ლამაზი ქალბატონი ანასტასია ბრეგვადზე ამ კომპანიის მფლობელი.
-სასიამოვნოა ჩემთვის დავიჩურჩულე
-იმავე შემიძლია გითხრათ მეც ქალბატონო ანასტასია.
ისე მიყურებდა გეგონებოდა თვალებით გაშიშვლებსო, ისე ურცხვად აკვირდებოდა ჩემს სხულს უკვე აღარ ვიცი სად წავსულიავი და აი ამ დროსაც როგორც იქნა ლევანმა ამოიღო ხმა.
-ანო ბატონი გაგა ჩვენი პარტნიორი იყო ბევრ საქმეში ჩვენი ნაწარმოები პროდუქტები ყოველთვის მის კომპანიას გადაქონდა საზღარგარეთ და არასდროს არაფერი პრობლემა შეგვქმნია და იმედია მომავალშიც არ შეგვექმნება.
-ვნახოთ....ჩემთვის ჩავიბურტყუნე ლევანი ვერ მიხვდა რაც ვთზი და აი ბატონ გაგაზე რა მოგახსენოთ...
-კარგი ლევან შეგიძლია ჩემს კაბინეტში შემიყვანო.
-კი კი...მამაშენის კაბინეტში შეგიყვან ყველაფერი ისევ ისეა როგორც იყო არაფრისთვის გვიხლია ხელი.
-კარგი. ვთქვი და მამის გახსენებაზე თვალზე ცრემლები მომადგა და ისე გამოვედი კაბინეტიდან არც ლევანისთვის და მითუმეტეს ბატონი გაგასთვის არაფერი მითქვამს. ალბათ ლევანი მიხვდებოდა რაც დამემართა და აი ბატონი გაგას აზრი საერთოდ არ მაინტერესებდა.
გაგა ის უკანასკნელი ადამიანის იყო ვისი ნახვაც ეხლა მინდოდა ან მისი ირონიული სახის დანახვა ან საერთოდ მისი ხმის გაგონება რომელიც ძალიან მომეწონა, მაგრამ ეხლა მხოლოდ მარტო ყოფნა მინდოდა.
მამას კაბინეტში როდესაც შევედი ჩანთა იქვე მივდე მე კი სავარძელზე დავეშვი.
მამას კაბინეტს დღემდე შერჩენოდა მამას სუნამოს სუნი რომელიც მე ასე ძალიან მიყვარდა.
-ანი თავი ხელში აიყვანე შემოვუძახე ჩემს თავს, ვერავინ უნდა შეგატყოს შენი სისუსტე შEნ ხომ პირობა დადე, რომ არასოდეს აღარ იტირებდი და აი პირობის შესრულების დრო დადგა.
ამასობაში ლევანიც შემოვიდა ჩემთან.
-ანო შვილო ხომ კარგად ხარ?
-კი კი ლევანი ბიძია კარგად ვარ
-კარგი მაშინ მოემზადე და თათბირს ვაწყობ ხალხს უნდა წარვუდგინო შენი თავი და 1 საათში გელოდები დიდ დარბაზში.
-კარგი ბიძი მოვწესრიგდები და გამოვალ
თავი მოვიწესრიგე და უბრალოდ გადავეშვი ოცნებებში.
გაგაზე ვფიქრობდი ნეტავ რას ფიქრობდა ჩემზე პირველივე შემხვედრს, რომ ჩავუწექი ლოგინში.
კიდევ ვერ მომინელებია ჩემი ესეთი უაზრო საქციელი.


ამასობაში 1 საათიც გავიდა მე რომ შევედი დიდი დარბაზში ყველა შეკრებილები იყვნენ და ამ დროს ლევანი ბიძიამ კი თქვა.
-მინდა წარმოგიდგინოთ კომპანია AGZ_ის მფლობელი ანასტასია ბრეგვაძე, და შემდეგ ბიძიამ მაგიდის თავში სკამი გამოგვიწოდა და იქ დამაჯინა თვითონ კი გვერდით მომიჯდა.
და ეხლა მე დავიწყე ლაპარაკი.
-გამარჯობათ.
-გაგიმარჯოთ.
ყველამ ერთად თქვა.
რაღაც ძალიან დებილობა გამოვიდა.
და მე შემდეგ ისევ გავაგრძელე საუბარი.
-იმედი ჩვენი თანამშრომლობა დიდხანს გაგრძელდება და ერთან ბევრ კარგ საფმეს გავაკეთებთ, მაგრამ მინდა ასევე გითხრათ, არავის არ ვაპატიებ ერთ შეცდომასაც კი და არ მიყვარს არაპუნქტუალური ხალხი.
ეს კი მხოლოდ ბატონი გაგას გასაგონად ვთვი რომელიდ თათბირზე ჩემს შემდეგ შემოვიდა და შემდეგ მას შევხედე ირონიულად და შემდეგ ლაპარაკი გავაგრძელე.
-ახლა კი თათბირი დასრულებული ვინმეს თუ რაიმეს თქმა სურს მე მამაჩემის კაბინეში ვიმუშავებ აწინ. კარგად ბრძანდებოდით.
ყველა წამოიშალა ყველამ ხელი ჩამომართვა მომილოცა ძალიან თბილი ხალხი იყო რამოდინიმე გოგონას თუ არ ჩავთვლიდ და ბიჭებს რომლებიც ურცხვად მაკვირდებოდნენ და როგორც ვატყობდი ჩემთან ფლირს ცდილობდნენ.
ბოლოს ჩემთან ბატონი გაგა მოვიდა ხელი ჩამომართვა.
ისეთი ცივი ხელი ჰქონდა რომ ჩამორთმევისას გამაკანკალა და შემდეგ ყურში ჩამჩურჩულა.
-იმედი ჩვენი თანამშრომლობაც გაგრძელდება ისევე სასიამოვნოთ როგორც დაიწო ქალბატონო ანასტასია და შემდეგ მისი შავითვალები შემომანათა და ადგილს მოწყდა მე კი დამტოვა ასე ერთ ადგილზე გახევებული.



№1  offline წევრი cbieri.gogona

არ ვიცი გავაგრგრძელო თუ არა

 


№2  offline წევრი tamuna.s

თუ არ დაასრულებ, მე ვთვლი რომ ეს მათ მიმართ ვინც კითხულობს უპატივცემულობა იკნება, თუნდაც ეს ერთი ადამიანი იყოს. ასე რომ ბოლომდე მიიყვანე ძალიან გთხოვ. :)

 


№3  offline წევრი cancara

კაია კაი მალე დადე

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent