შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შენ ჩემი გახდები...(თავი 9)


25-08-2015, 12:12
ავტორი aleqsandra
ნანახია 4 612

ვნება მორეული კოცნიდა ალექსი ნინოს წითელ, დაბერილ ტუჩებს,ნინო უძალიანდებოდა,მაგრამ დაღალა მალევე გაძალიანებამ და მანაც დაუკოცნა ტუჩები ნაკაშიძეს....ალექსი,მეტსადამეტს ითხოვდა ნინოს ტუჩებისგან,ხან ზედა ტუჩს უკოცნიდა,ხან ქვედა ტუჩს,მერე ორივეს ერთად...არვიცი რამდენხანს კოცნიდნენ ეს ორი ერთმანეთს,მაგრამ უეცრად ნინო გონს მოეგო,ისევ გაძაალიანება დაუწყო ნაკაშიძეს,ხელები გაითავისუფლა და მკერდზე კრა,რათა მოშორებოდა მის ტუჩებს....
-როგორ ბედავ იყვირა გედენიძემ და სილა გაარტყა...
-ეს იმისთვის რომ გაბედე და შემეხე..მერე მეორე მოუქნია,ეს იმისთვის,რომ ცხოვრებაში უამრავი დამცირება მომაყენეეე....მესამეჯერ მოქნეული ხელი დამიჭირა და თვალებში ისე ჩამხედა შიშის ჟრუანტელმა დამიარა...
-მორჩი ისტერიკას?!...ბოლო ხმაზე მიღრიალა და ორივე ხელი გამიშვა...
-ეს,როგორ გამიბედეე?შენ მე ადამიანი მეგონეე,შენ კი ნაგავი ყოფილხარ,შენ ჩემს გამოყენებას ცდილობ იმით,რომ მიშას გაურიგდი,გინდა გამანადგურო,მაგრამ არაფერი გამოგივა....
-კი,არ ვცდილობ გამოგიყენებ კიდეც....
-ნაგავი ხარ! მეზიზღები ალექს!კაბინეტიდან გამოვარდი,მანქანაში ჩავჯექი და სწრაფი სვლით,მოვწყვიტე ადგილს.
***
-მიშას კაბინეტში შევვარდი.რა მოხდა შვილო ნინუცაა?
-მიშა ძია სიმართლე მითხარი,რატომ გააფორმეთ ხელშეკრულება ნაკაშიძეებთან?ან კიდევ მაინც და მაინც მე რატომ ამირჩიეს არქიტექტორად?მე ხომ დამწყები ვარ? სულ რაღაც მესამე კურსის სტუდენტი ვარ,რომელსაც შანსი თქვენ მიეცით და რაც ვიცი თქვენ მასწავლეეთ,რატოომ?სიმართლე მითხარით გთხოოვთ.
-ნინუცა შვილო ჩემი ფირმა უკან თუ არ მიდის,ვერც წინ მიდის ერთ ადგილზე ვარ გაშეშებული...ნაკაშიძეებმა კი სულ პატარა სამშენელო ბიურო სადააცა ჰოლდინგად აქციონ,ალექსანდრეს მამა,ზურა ძლიერი კაცია,ნელ-ნელა იმპერიას ქმნის,მხარში კი ალექსი უდგას,ძლიერი ბიჭია ეგეც,მე კიდევ დათასნაირი უმაქნისი შვილი მყავდა და ისიც აღარ,მყავს...ნაკაშიძეებთან პარტნიორობა ჩვენთვის მომგებიანია...მე ხანში შევედი და აღარ შემიძლია,ზურა ამბობს დავბერდიო და ალექსი სათავეში მაგიტომ მოვიყვანეო და მე მასზე რამდენით დიიდი ვარ იცი?შენ კი ჩემი ნდობა,რომ გაქვს დიდი ისედაც იცოდი ხოომ?მეც არ ვაპირებდი,შენს ამ საქმეში ჩართვას ყველაზე ძლიერი ხარ,მაგრამ პრაქტიკა და გამოცდილება გაკლია,მე მინდოდა უნივერსიტეტში აქტიურად გევლო....ამ საქმეში მინდოდა გიგი ჩადგომოდა და თუ გიგი არა მამუკა,მაგრამ გიგი არ ჩანს მეხუთე თვეა გაქრა,არაფერი ისმის მისი....მერე ალექსანდრე იყო ერთი კვირის წინ აქ და პირდაპირ შენ დაგადო ხელი,სხვა არავინ მინდაო და მეც დავთანხმდი...შენ თუ მაგ ბიჭთნ მუშაობა არ გინდა,რომელიც სიამოვნებით უწოდებს თავსისთავს ბატონს,ეს რამოდენიმე ნახაზი გააკეთე და წამოდი..დანარჩენ 2 წლიან კონტრაქტზე კი მამუკას გავუშვებ,იხტუნოს რამდენიც ენებოს ალექსანდრეს! მხარზე ხელი მამა-შვილურად დამადო მიშამ და ჩამიხუტა გულში.
-მაპატიეთ,მაგრამ მე მაგ ადამიანთან ვერ ვიმუშავებ,მაპატიე მიშა ძია,მე თქვენ იმედები გაგიცრუე...მე ვერ გავწიე თქვენი ამაგის დასაფასებელი სათანადო უღელი...
-ჩუუუ....ეგ მეორედ აღარ თქვა...სულ ვოცნებობდი შენნაირი შვილი მყოლოდა,მაგრამ დათა მარგუნა უფალმა,მცხვენია იცი ის რომ ჩემი შვილი იყო და თვალები ცრემლებით გაევსოოო....მე რა დავაშავე ასეთი,ცუდი მამა არ ვყოფილვარ,ყველაფერი მივეცი რაც შემეძლო და სწორედ მაგან დამღუპა...ნარკომანი იყო,შვილო დათა,ასევე სვავდა,ვცადე მემკურნალა,მაგრამ...მერე გავაგდე ჩემი ცხოვრებიდან,მხოლოდ სირცხვილი იყო ჩემს ირგვლივ,კლინიკაში დავაწვინე რამდენჯერ ვინ იცის,მერე კაციც მოკლა...ჩემი შვილი მკვლელიც გახდა...ამხელა ბუმბერაზი კაცი გატყდა თითქოს ჩემს თვალწინ,ჩაიჩოქა და ცრემლები წამოცვივდა...
-დაწყნარდით,მიშა ძია....ძლიერად მოვხვიე მკლავები და ცრემლები მოვწმინდე თვალებიდან...
-რა დამამშვიდებს,ახალგაზრდა სიცოცხლით სავსე ვაჟკაცი მოუკლა დედას,მამა მცირე წლოვან გოგონას და მეუღლე, 23 წლის გოგოს,ჩემმა ნაგავმა შვილმა...მერე კი თავიც მოიკლა ზედმეტი დოზით...მე კააცად არ ვარგივარ,შვილი ვერ გავზარდე...
-დაწყნარდით რა გთხოვთ,თქვენ ყველაზე კარგი ადამიანი ხართ ვინც კი გამიცნია ამ ქვეყნად,კარგი მეუღლე,ძლიერი მმართველი,კარგი მეგობარი და კარგი მამაც,თქვენ საუკეთესო ადამიანი ხართ...
-შეიძლება ყველაფერი რაც ჩამოთვალე მართლაც ვარგოდე რამედ,მაგრამ მამად ვერ ვივარგეე...
-რას ამბობთ,დათას არ გეუბნებით...ამ სიტყვებს პირველად ვიტყვი ხმამაღლა...თქვენ ჩემთვის მამასავით ხართ,განაკი რომელი მამა გაუკეთებს თქვენზე მეტს საკუთარ შვილს?!მე მამის სითბო სულ მაკლდა,რადგან ადრე გაფრინდა ჩვენგან,მაგრამ მე თქვენ გიპოვეთ,უკვე მეორე წელია გიპოვეთ და მამის სითბოც შევივსესავით...თქვენ მე შვილად მიმიღეთ,ერთი ლაწირაკი გოგო რომელსაც უმაღლესიც არ ქონდა დამთავრებული სრულად,სამსახურში ამიყვანეთ,ყველაფერს ნაბიჯ-ნაბიჯ მასწავლით დღემდე...განაკი კარგი მამა რომ არ ყოფილიყავით და კაცად არ ვარგოდეთ,ამ ყოველივეს სხვის შვილს გაუკეთებდით ასე უანგაროდ?! მე მეამაყებით,საუკეთესო ხართ,ჩემი იდეალი დედაჩემი და თქვენ ხართ....მინდა თქვენნაირი ძლიერი კაცი ვერა,მაგრამ ქალი ვიყო და მე და თქვენ იმპერია ერთად შევქნათ,რამდენიმე წელში...
-როგორ მშურს იცი შენი მშობლების?! შენნაირი შვილი,რომ ყავთ,შენ ნინო კარგი შვილი ხარ,კარგზე კარგი....შენნაირი შვილი,რომ მყოლოდა სამყაროსაც სხვა თვალით შევხედავდი...
-ხოდა მე მზად ვარ,მიმიღეთ შვილად,მე კარგა ხანია რაც მიგიღეთ მამად....
- ნინო,უფრო და უფრო ვრწმუნდები,რომ სწორად მოვიქეცი,როცა ვთქვი ნაკაშიძეებთანაც,რომ; ''ჩემი სიამაყეათქოო''!...
-ახლა ფეხზე წამოდექით ბატონო მიხეილ,თქვენ ეს არ შეგშვენდით.
-ნინუცა...დამიძახა უკვე კაბინეტიდან გასვლას ვაპირებდი...
-გისმენ მიშა ძია,ოდესმე შეძლებ მამა დამიძახოოო?!
-სახეზე ფერი წამერთვა,ამას არ ველოდი...გამახსენდა მამაჩემი,როგორ მიყვარდა და როგორ განვიცდიდი მის სიკვდილს და შემრცხვა,მისიც და მიშასიც...
-რა სისულელე გკითხე...მაპატიე შვილო...
-მიშა ძია,დრო გვაჩვენებს ყველაფერს...მამას ბევრი უძახის ბევრს,მაგრამ მამად არ აღიქვამს...
-მართალი ხარ...ახლა წადი.
***
მდივანი შემოვიდა ჩემთან და მითხრა ვიღაც კაცი გკითხულობთო...
კარი გაიღო და ჩემი ლექტორი იყო,კოტე...შემცხვა,სულ ვაცდენდი ლექციებს,ხელი გავუწოდე მივესალმე და დაჯდომა ვთხოვე.
-ნინო შვილო,ლექციებს სულ რატომ აცდენ?
-არ ვიცი,სულ საქმე,სულ ეს ის და ვეღარ მოვახერხე რეჟიმში ჩაჯდომა,ბატონო კოტე,რომ იცოდეთ როგორ მცხვენია თქვენი...
-ბევრს არაფერს არ გეტყვი,ვიცი შენზე ყველაფერი და ამიტომ ვერ გამტყუნებ,მაგრამ უნდა ისწავლო,მიშას ცოდნა შენ გამოგადგება,მაგრამ ისე არა,როგორც შენი...ნუ მანანებიებ,რომ მიშას შენი თავი მივაღეებინე...
-ბოდიში...და თავი ჩავხარე...შემრცხვა,ძალიან და სირცხვილის ცეცხლი წამეკიდა...
-ნინუცა,მე გამოსავალი ვიპოვე,ჩემი კოლეგებიდან მეც რომ დავიხსნა თავი და შენც...
-გისმენთ...
-აქედან უნდა წახვიდე,საზღვარგარეთ განაგრძე სწავლა,მიშასაც ვესაუბრე და თანახმაა,ნებისმიერი სასწავლებელი მიგიღეებს..ისედაც ხომ აპირებდი შენ?
-დიახ,მაგრამ...ამ დროს მიშა და დედაჩემი შემოვიდნენ უეცრად კაბინეტში,დედას აქ ნახვას არ ველოდი...
-დათანხმდი ნინია შვილო,მე მინდა წარმატება შენი კიდევ უფრო გაიზარდოს,მინდა სულ ვიამაყო შენით...მიუხედავად იმისა,რომ ყველაზე ცივი შვილი ხარ,შვილთა შორის,შენით სულ ვამაყობდი,სკოლაში პირველი იყავი,უნივერსიტეტშიც ამ ბოლო თვეებამდე,სამსახურშიც ძლიერი კადრი,შენი ერთი ჩახუტება ყველაფერს უდრის...შენ გამოცდილება გჭირდებააა,წადი და ისწავლე,შენ აქ არაფერი გრჩება...
ნინუცას გული აეწვა,''შენ აქ არაფერი გრჩება'',როგორ არ რჩებოდა,ალექსანდრე...სწორედ ამის გამო ვერ გადადგამდა ამ ნაბიჯსს.
-შენ მე იმპერიის შექმნას შემპირდი ნინუცა,ამიტომ იმპერიას საზღვარგარეთ მიღებული განათლება და ნაცნობები ჭირდებააა... უნდა წახვიდე ცხოვრება შანსს გაძლევსს....
-ნაკაშიძეებმა თუ იმპერიაა შექმნეს სულ ევროპის უნივერსიტეტები დახურესსს რა...
-შენ ნაკაშიძეებს ნუ უყურებ,შენ ''შენ'' ხარ,მითხრა მკაცრად და უხეშად დედამ...
-მოვიფიქრებ და პაუხს გაგაგებიებთ...კაბინეტი უხმოდ დავტოვე და გავეცალე იქაურობას....
***
მთელი დღე ვიბოდიალე,ვფიქრობდი წასვლაზე,ალექსზე,კოცნაზე და საერთოდ ყველაფერზე...მაინტერესებდა დედაჩემი რატომ მაძალებდა,ასე ძაალიან წასვლას....
ვფიქრობდი იმ კოცნაზე ალექსმა,რომ მაჩუქა და ცეცხლი მეკიდა ისევ ტუჩებზე,ნუთუ ისევ შურის ძიება უნდაა?! ნუთუ უნდა ისევ დამამციროს,აზრები ერთმანეთში მერეოდა.
ახლა დალევა მჭირდებოდა ყველაფრის დასავიწყებლად...სახლში მივდიოდი და თან საჭესთან ტეკილას ვსვავდი,არაფერი არ მაინტერესებდა..სახლში შევედი და დედაჩემი დამხვდა...
-რას გევხარ?რატომ სვავ?
-იმიტომ რომ ასე მინდა ქალბატონო,მარიამ....თქვენ აქ რას აკეთებთ?
-რას და უნდა დაგელაპარაკოოო...როდის დაეცი ასე ნინო,როდის?სმაც დაიწყეე?ყოჩაღ...წყენა,ტკივილი,ტანჯვა ყველაფერი ამ ერთ ნათქვამში ჩააქსოვა დედაჩემმა.
-დიახ ვსვავ,მერე რა..21 წლის ვარ უკვე...ტონს ავუწიე.
-წესიერად ილაპარაკე,ტონი შეარჩიე და გახსოვდეს ვის ელაპარაკები...
-დედა წადი სახლში და მარტო დამტოვე,არ მინდა ჩხუბი ისედაც სულ ვჩხუბობდით და ვჩხუბობთ...
-მართალია...თავიდან მამაშენი გაფარებდა ხელ,მერე გიორგი და აი რას დაემსგავსე უკვე დღეს...
-რას დავემსგავსეე?
-სიყვარულისგან და ტკივილისგან გაგიჟებულ ქალსს!თავში თითქოს რაღაც ჩამარტყეს,მხოლოდ ერთი ფრაზა მიტრიალებდა თავში;''სიყვარულისგან და ტკივილისგან გაგიჟებული ქალი''...აღელვებული გავეპასუხე დედას...
-რა სიყვარული რაებს ამბობ დეედი?
-ახლა მომისმინე,კარგად გაიგეე?! და ეგ ბოთლი გადააგდე ხელიდან...ბოთლზე წამეტანა,მაგრამ არ მივეცი...
-მომეცი ნინო შენ საოპერაციო ხარ,ავად ხარ და ტეკილა და სხვა სასმელები არ უნდა შენს გულს...
-სულ არ მაინტრესებს ჩემი გული,რა შენ ან სხვებს გაინტრესებთ?როდისმე გაინტერესებდა დედა ჩემი თავი?ჰაა? ჯერ გიორგი იყო,ყველაფერი შენთვის,მერე ნიკა გაჩნდა და იმან გადაფარა ყველაფერი,მე ვინ ვიყავი?არაფერი...ერთჯერ არ ჩამხუტებიხარ რაც გიორგი მოკვდა,ნიკას დაბადების დღემდე...და იცი რატოომ?!შენც ქვეცნობიერად მე მადანაშაულებ,შენმა გულმა იცის რომ მე მოგიკალი სიამაყე და საფიცარი,მე მოგიკალი პირველი სიხარული და მაგიტომ შემიძულეთ ყველამ...დამიკიდეთ და არ გაინტერესებთ რას ვსვამ?რას ვჭამ,რას ვაკეთებ....გიო სხვა იყო,ის თბილი,მშვიდი,გაწონასწორებული ადამიანი იყო,ყველას სულში იძვრენდა,ყველა უყვარდა და ყველას უყვარდა ისიც,მე კი ვინ ვარ,მე არავინ არ მიყვარს,მე ცივი,ფიცხი,ყველაფრის ამტანი და გამტანი ვარ და კიდევ რავიცი რა აღარ ვარ....თქვენ ყველა მე მადანაშაულებთ,მეე!
-ნინო გაჩუმდი და სილა გამაწნაა!შენ არ მოგიკლავს გიორგი..და საერთოდ დაივიწყე ის დღე,ამოშალე შენი ცხოვრებიდან...შეიძლება არ გეუბნებოდი,მაგრამ სულ გრძნობდი ამ ყოველივეს, შენ ყველაზე გაბედული იყავი და ძლიერი,გიოსაც როგორ უყვარდი გახსოვს და მამაშენსაც,ნიკოსაც და რა მე არ მეყვარებოდი ჩემი ნაშობი?!იცი შენმა სიტყვებმა როგორ მატკინაა? იცი? შენ ჩვენი სიამაყე ხარ და ასე იქნება სულ,გიორგი სხვაა,ნიკო სხვაა...შენ მე მგავხარ,ჩემნაირი მებრძოლი ძლიერი ხასიათი გაქქვს,მაგრამ შენ სიძლიერით მეც გადამასწარი,რადგან პატარაობაშივე გაგამწარა და გადაგთელა ცხოვრებამ,მე შენს სიცივეს და სიფიცხეს და იმას რომ არავის არ ინდობ არ გამტყუნებ,შენ ჩემი ''მე'' ხარ,შენ ჩემი გულის ნაწილი ხარ,შენ ცივი ხარ,მაგრამ შენი ერთი ხელის დადებაში და ჩახუტებაში ატევ ყველაფერს....ახლა შენ ამ ყოველივეს ვერ გაიგებ,მთვრალი ხარ,თანაც ამაზე სალაპარაკოდ არ მოვსულვარ.
-მაპატიე რა დეე,რაებს ვბოდავ,მეც არ ვიცი,ხო მაპატიებ?მუხლებზე დავდექი მის წინ და კალთაში ჩავუდე თავი.თავზე მომეალერსა დედა და შუბლზე მაკოცა,მივხვდი რომ მაპატია,მის სითბოში გავისუსე და ხმას აღარ ვიღებდით კარგა ხანს ორივე,მერე დუმილი დედამ დაარღვია...
-ნინია რატომ არ მიდიხარ აქედან?რა გაკავებს?გარემოს შეიცვლი და იქნებ ამ წარსულის ტკივილის დავიწყება თუ არა გადაგორება შეძლო...
- დეეე მააგდებ? არ მინდა წასვლა,აქ თქვენ ხართ და იქ იმ გადაკარგულ რომელიმე მხარეში 2 წელი რა ვაკეთოო?!
-4 წელი მიდიოდი და ასე არ გაგჭირვებია და ახლა რა ხდება?
-რა უნდა ხდებოდეს,არაფერი უბრალოდ ავარიის მერე მივხვდი,რომ მე შორს ვერ ვიქნები თქვენგან.ტკივილიანი და ცრემლიანი თვალებით ავხედე დედას და ის უმალ მიმიხვდა ტკივილს....
-ჩვენგან და ნაკაშიძესგანაც არაა??!
-რა შუაშია ნაკაშიძე,ხომ იცი როგორ ვერ ვიტან ან ეგ რატომ ახსენე?უცებ წამოვენთე...
-ნუ მატყუებ ნინო,მე დედაშენი ვარ,კარგად გიცნობ,ვიცი ახლა რასაც გრძნობ... 3 წლის წინანდელის არ იყოს ისევ შეგიპყრო ხოომ?გიყვარს არაა?მე ადრეც ვხვდებოდი ამას მაგრამ შენი ხასიათი ვიცოდი,რომ არ აღიარებდი და არ გეუბნებოდი...მიდი მომიყევი რა ხდება,მე შენ ყველაფერს გაგიგებ და დღეს არაფერს გეტყვი მაგ შენსავე მონაყოლზე...მე ხმა არ გავიღე,კარგა ხნის მერე კი ერთი ვთქვი...
-კაი რა დედა სად მე და სად ნაკაშიძე..
-მიშამ მითხრა პროექტზე მასთან რომ არ გინდა მუშაობა,რატოომ?
-არ მინდა და ვსოო...ეს შენ არ გეხება...
-ეგ გრძნობა და სიამაყე ერთად გაგანადგურებს....თავიდანვე იცოდი ჩემი აზრი მაგ ბიჭზე და კიდევ გიმეორებ..შეიძლება კარგი ბიჭია მე არ ვიცნობ პირადად,მაგრამ ეგ შენი შესაფერი არ არის...ლამაზიცაა,განათლებულიც,კარიერაშიც წარმატებული,მაგრამ შენ მეტს იმსახურებ და გაშორდი მაგ ბიჭსს,თავი დაანებე მაგაზე ფიქრებს!ერთი რამ დაიმახსოვრე; მე არ დავუშვებ,რომ თქვენ ერთად იყოოოთ თანაც არასდროს! ეს თქვა დედაჩემმა და წავიდა.ვერ გამეგო ადრეც და ახლაც რატომ მიშლიდა ალექსთან ურთიერთობას,რა არ მოწონდა მისი...მერე ხმამაღლა ამოვიხავლეე;
-განა კი არ ვცადე მისი დავიწყება,მაგრამ ვერა ვერ დავივიწყე,ეს გულია გულს კი ვერაფერს ვერ ვუბრძანებ.
***
-ალექსანდრე და დადა თავის კლუბში სვავდნენ და ალექსი,ჩაფიქრებული იყო,მერე თემოც მოვიდა და მანაც სმა დაიწყო...
-ჰე რა მოგივიდა აღარ იტყვი?
-მისნაირი ტუჩები სხვას არავის ააქვს...უამრავი ქალი მყოლია,მაგრამ მისნაირი კოცნა არავინ იცის...
-ასე დათვერი,რომ ბოდავ ალექს?კითხა დაეჭვებით თემომ...
-დღეს ვაკოცე,მერე გამწარდა და გამარტყა,თანაც ორჯერ,სიამაყე შემილახა...უკვე მერამდენედ აღარც კი ვიცი...
-არ იცი ნინუცას ხასითი,რანაირად აკოცე,ვერახარ რააა...
-დღეს უფრო მივხვდი,რომ ჩემია...მიმიხვდა ნაწილობრივ ჩანაფიქრს,ძაალიან ჭკვიანია..ფართოდ გაიღიმა ალექსანდრემ და ჭიქაზე რგოლი მოხაზა...
-გაგიჟდი...უთხრა დადამ და სასმელით შეავსო ჭიქები.
-ის სიამაყე უნდა მოვაშლევიო,რადაც უნდა დამიჯდეს,ვფიცავ მოვაშლევიებ!
***
ერთერთ მაგისტრალთან ვიყავი,როდესაც გიგის დედა დავლანდე..
-ქალბატონო ლალი,გამარჯობათ,როგორ ბრძანდებით?გაღიმებული წავედი მისკენ,მაგრამ...
-მეკითხები კიდეც,როგორ ვარ,შე გატუტუცებულო გოგოოო?თუ ჩემი შვილი არ გინდოდა რას დაეთრეოდი იმასთან ერთად რაას?მთელი ხმით ყვიროდა ლალი...
-რას ამბობთ ქალბატონო ლალი ვერაფერს მივხვდი...
-რას ამბობთ?!ვითომ არ იცი...თუ ჩემი შვილი არ გიყვარდა რას აეკიდე,რატომ არ უთხარი?რა საჭირო იყო ეს?მიპასუხე დროზეეე...
-რაზე ამბობთ,მართლა არაფერი არ ვიცი გეფიცებით..მე ჩემი ძმა გერმანიაში მყავდა და გიგი 4 თვეზე მეტია არ მინახავს...
-ვიცი რომ არ გინახავს...შენმა საქმრომ ცემა ახლა ხომ გაიგეეე,თუ არ იცოდი?!საშინელ მდგომარეობაში იყო,გონს მეორე დღეა რაც მოვიდა...რას მერჩოდი მეც და ჩემს ერთადერთ შვილსაც რა გინდოდაა?
-რა საქმრო,რის საქმროო?
-არ იცი...რა მატყუარა გოგო ყოფილხარ,მე კიდევ სუფთა ადამიანი მეგონეე...ალექსანდრე ნაკაშიძე ვინ არის შენი?
-თქვენ რაღაც გეშლებათ..
-ჩემი შვილის სიახლოვეს გაკარებული არ დაგინახო თორემ მოგკლავ ნინო გეფიცები გიგის თავს,მოგკლავ...
***
სიმწრისგან ბოლს ვუშვებდი რომ იტყვიან,ალექსანდრეს კომპანიაში მივდიოდი ისედაც და ახლა უფრო ვუმატე სიჩქარეს,ისე ავვარდი მერვე სართულზე ლიფტს არ დავლოდებივარ..მდივანმა მითხრა დაკავებულია,მაგრამ არ მოვუსმინე და შიგნით შეევვარდი.რამდენიმე მამაკაცი იყო კაბინეტში მასთან ერთად და ყველა მე მიყურებდა.
-აქ რას აკეთებ ნინო?
-ნაგავი ხარ,ალექს ნაგავი! ეს როგორ და რატომ გააკეთე რააატოომ?
-რა გავაკეთე,წესიერად ილაპარაკეე...და სკამიდან ფეხზე წამოდგა და ჩემსკენ წამოვიდა...
-მძულხარ,გიგის რა დამართე,ერთერთ პროექტს დავავლე ხელი და ნამსხვრევევად ვაქციე! რა დამართე მეთქი?ყველა გავიდა კაბინეტიდან და მარტო დაგვტოვეს.
-რატომ ცემე,რატოომ? მეზიზღები,აი ეს ნახაზები,ამის შემდეგ მე შენთან საქმე აღარ მაქვს...შენ რა გგონია დედამიწა შენს გარშემო ბრუნავს? ერთი ჩვეულებრივი ბიჭი ხარ, რომელსაც თავში აქვს ავარდნილი თავისი სტატუსი და ფული, შენნაირები სიცოცხლის ბოლოს ჯოჯოხეთში ხვდებიან.. შენნაირები უფალს არ უყვარს, უგრძნობი და გულღრძო ადამიანი.... ეს 3 წლის წინაც გითხარი და კიდევ გიმეორებ...მოულოდნელად წამიჭირა ყელში ხელი და კარებზე მთელი ძალით მიმახეთა, ზურგში გაუსაძლისი ტკივილი ვიგრძენი.. თანდათან მიჭერდა ხელს და ვგრძნობდი როგორ მიჭირდა სუნთქვა..
– ეხლა მისმინე გოგო კარგად, კბილებში გამოსცრა და ხელი გამიშვა..ჯოჯოხეთში მოვხვდები თუ სამოთხეში ეს შენ არ გეხება, როგორი ადამიანი ვარ აქაც მაგარი ფეხებზე შენი აზრი მაგრამ იცოდე, დღეის ამას იქით მე შენი მტერი ვარ,თუ რამე გრძნობა გამაჩნდა შენს მიმართ ყველაფერი მტრობამ ჩაანაცვლა და გახსოვდეს შენს ბოლომდე გასანადგურებლად უკან არ დავიხევ, ნინო გედენიძევ, ჩემს კაცობას გეფიცები შენს სიამაყეს მიწასთან დავცემ და ფეხით გადავუვლი, და თუ ამას არ გავაკეთებ მაშინ მე ალექს ნაკაშიძე არ ვიქნები..

***
-მთელი ძალით დაახეთქა იატაკზე ალექსმა საფერფლე და დადას შეხედა... არაფერი უთქვამს, გამწარებული იკვნეტდა ტუჩებს...
– რა გჭირს ტო. რა დაგიშავა ამ საფერფლემ? ალექსს, შემომხედე...– მაგიდაზე ორივე ხელით დაეყრდნო დადა და ალექსს თვალებში ჩააშტერდა...
– უსინდისო ვიყო თუ არ გავანადგურო დადა რა.. ცხოვრებას ჯოჯოხეთად ვუქცევ... დღეს ყველას თვალწინ შემარცხვინა, შეურაწყოფა მომაყენა მერე კიდევ ბოროტი ადამიანი მიწოდა, შენი ადგილი ჯოჯოხეთშიც არაააოოო.
– ასეთი რა დაუშავე ალექსს?
– შენ წარმოიდგინე და ისეთი არაფერი დადა,ვიღაც ნა****ი,ყავდა აკიდებული და იმას დაუმტვრიე ძვლები და მაგის გამო გადამეკიდა,მერე მიშასთან რო გავაფორმე კიდევ კონტრაქტი და ეგ რომ ავირჩიე... არ შევარჩენ, არც ერთ სიტყვას არ შევარჩენ.. ყველაფერს ცრემლებით ვაზღვევინებ... მაგის ტირილი ერთჯერ ვნახე ისიც მცირედი და აი,ნახავ სულ ღვარღვარებას ავატეხიებ ცრემლებისას! ყველა გრძნობა მოკლა დღეს ჩემში,ეტყობა მართლა არაფერს განიცდის ჩემს მიმართ და მეც მეტი არაფერი მინდა,გავამწარებ გეფიცები დადა ყველაზე ძვირფასს გეფიცები....
– მაშინებ ძმაო, ასეთი გაბრაზება ვის გაუგონია..ის ხომ შენ გიყვარს?! რას უპირებ მაინც ნინოს...
– მოვიფიქრებ , რაიმეს მოვიიფიქრებ დადა...და რაიმე სიყვარული აღარ ახსენოო,მე ის მძულს მთელი გულით,ეს რა გამიკეთა ტოო,ეს რა გამიკეთა..... ვანახებ როგორ უნდა მომექცეს, კულტურას ვასწავლი მაგ თავხედს... მის ტუჩებს და სილამაზესაც დავივიწყებ...გეფიცები...
– კაი,რა დაანებე თავი...აბა რას იზამდა,რატომ ცემე სულ გაუბერე?მე ხომ გითხარი ადრეც მაგას გედენიძე არ შეგარჩენსთქო ხო და გაგისწორდა...გაბრაზებული ხარ ახლა და ნუ იფიცები დაანებე თავი ისედავ სულ ტკივილი დომინირებს მის ცხოვრებაში...
– არა გეფიცები მიწასთან გავასწორებ,თუ მე არ ვუყვარვარ ვერც სხვისი ვერ იქნება,ვერასდროს,ვერასდროოს გაიგეე?!!!...გავამწარებ...იცი მისი თვალები ზღვასავით აიმღვრა როცა მეჩხუბებოდა კიდევ უფრო გაულურჯდა.. რო განახა წვრილ და სათუთ თითებს როგორ იქნევდა... როგორც ჩანს მისი თითები არაა მიჩვეული საქმის კეთებას, მე მივაჩვევ, რას იტყვი?
– მოიცა ეგ როგორ? რას ქვია მიაჩვევ ..
– ლამაზი საყვარლის ყოლა კარგი განცდაა არააა?
– ალექს საკმარისია. ხუმრობა სიგიჟეში გადაგივიდა...
– და მერე ვინ გითხრა რომ ვხუმრობ ჰაა?– გაბრზებულმა იყვირა ალექსანდრემ და სკამიდან წამოხტა.. ამ ქვეყანაზე არავის არ აქვს უფლება ეგრე მელაპაროკოს..ეგ ვინ არის ვიინ?, არავის აქვს უფლება გესმის დადა არავის...მან მე შემარცხვინა...ჩემს საყვარლად ვაქცევ,იმ ძლიერი ნინო გედენიძიდან აღარაფერი დარჩება,მერე გულს რომ ვიჯერებ მისით მივაგდებ და იტიროს მერე რამდენიც უნდა....ისე უნდა გავამწარო,ისე უუხ...არ დავუშვებ ჩემმადე სხვამ მოიქციოს მკლავებში ჯერ მე ვიქნები,მეეე...პირველი კოცნაც მე დავისაკუთრე და მოვპარეე,მეე! ასევე პირველიც მე ვიქნები მისთვის,მე მოვიქცევ მკლავებში!...მერე უშველოს და წაიყვანოს მისმა გიგიმ ნახმარი და შეიფაროს...სიკვდილს სანატრელს გავუხდი,გეფიცები....
***
ტკიოდა ნინოს ალექსის ნათქვამი თითეული სიტყვა,როდის აქეთ გახდა ასეთი უგულო..საკუთარ თავს ეკითხებოდა და ვერ პოულობდა პასუხსს...იცოდა ტყული მუქარები არ უყვარდა ალექსანდრეს და კარგს არაფერს დამართებდა..ეს ფიქრები მობილურის ზარმა გაუფანტა დახედა და მიშა იყო...
-ხო მიშა ძია...
-სად ხარ შვილო?
-სახლში მივდივარ,რა ხდებაა?
-ნაკაშიძეები წვეულებას მართავენ ხვალ,დაპატიჟებულები ვართ...ზურა ქალიშვილის დაბადების დღეს ზეიმობს...
-მიშა ძია,რაღაც არ ვარ კარგად და არ მინდა წამოსვლა,თქვენ რომ წახვიდეთ მარტო არა?! თანაც იმ გოგოსაც სულ არ ვიცნობ და რა მინდა იქ დავისვენებ ცოტას...
-იმ გოგოს თუ არ იცნობ ალექსს იცნობ...იმ წუთში ვინანე ის წამი ის რომ გავიცანი და ცრელმები მომაწვა...აუცილებლად უნდა წამოხვიდე,ხვალ ექიმთან მივიდეთ და მერე წავიდეთ კარგი,უხერხულია შენდა ალექსი პარტნიორები ხართ ბოლოს და ბოლოს...
-გამახსენდა დღევანდელი დღე და შიშმა უფრო მეტად შემიპყრო,ეს რა გავაკეთე,სიფიცხემ აი,რა გამაკეთებია...''ჩემი ფიცხი დაიკო,მოიშალე ეგ სიფიცხე თორემ ბევრ რამეს განანებიებს ნუციკო''გამახსენდა გიოს სიტყვები და ცრემლები ჯერ წამწამებზე დამეკიდა მერე კი ლოყაზე ჩამომიგორდა..
-ნინო შვილო კარგად ხარ,ხმა გამეცი...
-რაღაცაზე ჩავფიქრდი მაპატიეთ,მოვიფიქრებ მიშა ძია თუ უკეთ ვიყავი წამოვალ თუ არა და...
-მორჩი ახლა წამოხვალ, რვისთვის მზად იყავი მე და ლელა გამოგივლით...და გამითიშა ტელეფონი...
-ოხ მიშა ძია,ჩემი იქ მისვლა ხვალ უარესად გაამწვავებს ყველაფერს და გააცეცხლებს ნაკაშიძეს,რატომ არ მანებებთ თავს?!რატოომ?!
***
ალექსმა მშობლიური სახლის ჭიშკართან მიაყენა მანქანა და წივილ-კივილი შემოესმა... გოგოების სიცილის ხმა არე-მარეს აყრუებდა....
-ისევ აქ მოუყვანია ესენი,აუ წაიღეს რა ტვინი ტოოო...და გადახედა დადას...
-თუ ძმა ხარ ნუ ბრაზობ და ეზოში არ გაჩერდე დატევით უთხრა დადამ,კაბინეტში ავიდეთ,ამათთან რა გვესაქმება ჩვენ...
-ვაააუ,ჩემი ყველაზე სიმპატიური ძამიკოც მოსულააა, სიხარულით წამოიძახა მარიამმა და კისერზე ჩამოეკიდა ალექსს...
-კაი რა ჩემო პაწაწუნა გაიწი იქით,აი ნახე რა გააკეთე....კაი რაა,სულ დამასველე,როდის უნდა გაიზარდო მარი...
-აუ რა ჯუჯღუნა და წუწუნა ალექსს....რამდენი ხანია არ მინახიხარ და დამასველეო შენ იმაზე წუწუნებ?! კაი რა....
-კაი მოდი გაკოცო,ჩემო პატარავ,ჩემო თვალისჩინო,გულზე მიიკრა ალექსმა მარიამი და სახე დაუკოცნა და ყურში უთხრა:ახლა ამ შენს ლაწირაკ ვითომ სვეცკ დაქალებს აქედან აუდე,ამათი თავი არ მაქვს..თან სადღაც უნდა წაგიყვანოო...
-სად?აუციმციმდა თვალები მარიამს..
-ამოდი ზევით და გეტყვი და კიდევ ეგ რაღაცა ან ახლავე გაიხადე ან წყალში ჩახტი დროზე სანამ მე ჩაგახტუნო..რა გაცვია,ეგ..ჰაა,ჩემი არ გცხვენია დადას ვერ ხედავ აქ?!
-დადა უცხო არ არის და თუ მინდა სულ შიშველი ვივლი შენ ეგ არ გეხება..ჩემი ქმარი კი არ ხარ...არსადაც არ ჩავხტები,დაუტია მარიამმა...
-ენა გააჩუმე..ახლა გასწავლი სად ჩახტები და სად არააა....როგორ უნდა ჩაიცვა და როგორ არაა...ხელი მოკიდა მარიამს და პრონწიალ-პრონწიალით წაიყვანა აუზისკენ...შიგნით ჩააგდო ის-ის იყო,რომ მარიმ ფეხი გამოდო და ალექსიც გადაიყოლა...ამაზე სულ გაცოფთა,ნაკაშიძე...მთელს ეზოში სიცილის ხმა ისმოდა,ყველამ ნაკაშიძეს დაცინააა....
-ფუ ამის,რა მიქენი გოგო...სულ დაკარგე ტვინი?! ხვალ 18-ის ხდები თუ 8 წლის...მოგკლავ მარიამ,მოგკლავ,მარიამი იგუდებოდა სიცილით....დადამ ხელი გაუწოდა ნაკაშიძეს და ამოიყვანა წყლიდან...
-აუ ჩემი ჯერ მთელი დღე ხო ჩამიმწარა გედენიძემ და ამშალა ნერვებზე ახლა ამან კიდევ...მთელი გზა ჯუჯღუნობდა ნაკაშიძე... და მარიამს ემუქრებოდა დასჯით....
მარიამი კი დადას არ წყვეტდა თვალს და გულში იმეორებდა...
-ნეტავ იცოდე დადა როგორ მიყვარხარ,მაგრამ შენ ჩემზე იმდენით დიდი ხარ ალექსი არასდროს მოგვცემს ერთად ყოფნის უფლებას,შენც,რომ შემიყვაროოო!''....ეს თქვა და გოგოებს მოუწოდა მოწყენით წასვლისაკენ,თვითონ კი თავი საძინებელს მიაშურა ...
***
კარგა ხნის მერე მარიამმა კარზე მიაკაკუნა და შიგნით შევიდა...
-აბა ალექს გაგიარა სიბრაზემ თუ კიდევ დამბრიდავ?
-წესიერი სიტყვებით ისაუბრე მარიკო...გამიარა.აღარ დაგბრედ....
-აბა სად მივდივართ,მე შენ და დადა?
-ატაში...სიცილით უთხრა დას ნაკაშიძემ და კალთაში ჩაისვა.... სუ პატარა მახსოვს,დად რო დაკიოდა ხოლმე,შანტაჟისტი და ქთამისტი,რომ იყო გახსოვსს?ამას ვერასდროს გავიმეტებ გასათხოვებლად,ჩემი მზეა,ეს...
-ეგოისტოო...მოწყენით უთხრა მარიამმა ძმას და უჩქმიტა...
-კაი გაგათხოვებ ოღონდ დიდი რო გახდები,კაი ბიჭს შეგირჩევ აი,ისეთს ყველააფერში რო ვენდობი...
-ხო დიდი რო გავხდები,მიშველე ჯერ აღუ არ მითქვამს და პირველი კბილიც არ ამომსვლია რა...ჩემს ტოლებს უკვე შვილები ყავთ...
-რა შვილი გინდა ნამცეცაა?
-გაგანამცეცებ მე შენ კარგად...მე მიყვარს უკვე,ამის თქმა და მარიამის კალთიდან გადმოგდება ერთი იყო...
დადასაც ცეცხლი წაეკიდა გულზე,ვინ უყვარს უტრიალებდა თავში და ის ოდნავი იმედიც კი დაკარგა,რაც გააჩნდა,მისდამი...
-ვინ გიყვარს,მითხარ დროზე... მალე-მეთქიიი....იღრიალა ნაკაშიძემ.
-რა მოგივიდა ერთი ბიჭი მიყვარს დიდი ხანია უკვე,მაგრამ არ ვეტყვი...მცხვენია მისი....
-მოლბა ნაკაშიძე და თბილად კითხა;მასაც უყვარხარ?
-არ იცის მე თუ მიყვარს და რანაირად ვეყვარების მას....
-ცალმხრივი სიყვარული გკლავს გოოგო?ნორმალური ხარ შენ? სიფათს გავუნგრევ იმ ნაბ****ს! მე ვიცი ცალმხრივი სიყვარული რაცაა მარიამ და გულიდან ამოიგლიჯე,აი მე რას დამამსგავს,და შენ რას გიზამს წარმოგიდგენიაა?!...
-შენ ვინმე გიყვარს და იმას შენ არ უყვარხარ?! თვალებს დავთხრი ჩემი ხელით,იკივლა პატარა ნაკაშიძემ,ამაზე სიცილი აუტყდათ დადას და ალექს.
-აუ,ტოო ეს და ის უნდა შეაყარო ერთმანეთს,რას დაცხებენ..უუფ...ნეტა რომელი მოუგებს....ინტერესით ააფახუნა თვალები ალექსმა...
-ოო ეგ ძნელი გასარკვევია,მე მარიზე ვდებ ფსონს ამაყად თქვა დადამ და მარის თვალი ჩაუკრა....
-მე კიდევ იმაზე,ტიტანია,ძაან შხამიანი ენები კი აქვთ ორივეს,მარა ის მოუგებს მგონი...ამის თქმა იყო და მარიამმა ისე უკბინა ალექსანდრეს ხორცი კინაღამ ამოაგლიჯა...
-შენ გოგო გააფრინე სუუულ,ამის დედა****ი მგონი ხორცი მომაგლიჯა დადა...
-ღირსი ხარ,რას დაცინი ან მარის ან ნინუცას?
-დიახ,დიახ,მოგიხდება.. დაემოწმა მარიამიც და ხელი ჩაურტყა დადას....
-შენ დადა ზედმეტებს ამბობ...შეუბღვირა ნაკაშიძემ...უცებ ცქვიტა ყურები მარიმმა და ..
-აჰაა,ესეიგი ნინუცა ქვია შენს სიყვარულს?! თავლებს დავთხრი,იქნებ მაშინ მაინც დაგინახოს როგორი ლამაზი მყევხარ და აკოცა,მხურვალედ ნაკბენზე ალექსს...
***
სავაჭრო ცენტრებში წაიყვანა ნაკაშიძემ მარიამი...წინ და უკან იმდენი ატარა დადა და ის დაქანცა,როგორც იქნა სახლში მივიდნენ და ჩამოსხდნენ ბიჭები.
-დადა როგორ გგონია,ხვალ მოვა?
-ვინ?გაოცებული მზერა მიაპყრო ძმაკაცსს.
-ვინ და ელპიტე,ვიზე გკითხავ მე შენ ახლაა?
-ნინუცა....არ ვიცი ძნელი სათქმელია...
-რადაც უნდა დამიჯდეს ხვალ ჩემს გვერდით უნდა იყოს...
-რად გინდა?
-მინდა და მორჩა...რომ არ მოვიდეს კაცობას ვფიცავ,თრევით მოვათრევ!ხვალ გაიგებთ ყველანი რადაც მინდა გედენიძის ქალი! ეს თქვა ნაკაშიძემ და სასმლით სავსე ჭიქა მთლიანად გამოცალა.




ჩემო თბილებო არ ვიცი რა გამომივიდა ძაალიან ჩქარა დავწერე...მაინტერესებს თქვენი აზრი ისტორიაზე..
ასევე ალექსზე როგორ მოგწონთ?
და ნინუცაა როგორი გოგოა?
ასევე ისიც მაინტერესებს როგორი პროგნოზი გაქვთ შემდეგ თავთან დაკავშირებით?!.... გელით კომენტარებით და ამ კითხვებზე პასუხებით ჩემო საყვარლებოო <3
თქვენი აზრი ჩემთვის ძაალიან მნიშვნელოვანია...
ასევე ძაალიან დიდ მაადლობას გიხდით ფეისბუქ მომხმარებლებს,ყველანი ძაალიან უყვარხართ ალექსანდრას ყველანი,გელით კომენტარებით და თქვენი პროგნოზებით ჩემო ტკბილებოო <3



№1  offline წევრი magnolia

მალე დადე რა ახალი,ძაალიან მაგარი იყო love
ეს ნაკაშიძე უკვე მაღიზიანებს,რა დღეშიაა?ასეთი სიუხეშე გამიგიაა? აქ ამბები დატრიალდება სუნი მცემს უჰ,უჰ,უჰ fellow love
ახლა რაც შეეხება ისტორიას ძაალიან მომწონს,კარგია,რაღაცნაირი...
ალექსს ჭკუიდან გადავყავარ უკვე...ცუდი ბიჭი,მაგრამ (რავქნა რომ მაინც ძაალიან მომწონს) wink love
ნინუცა არის აი ძაან მაგარი გოგო,მეცოდება სულ როგორ უნდა იტიროს და ეტკინოს? ''მის სიამაყე'' ძლიერი ქალები მომწონს.... love
ხვალინდელის პროგნოზს კი რაც შეეხება,რაღაცა ცეცხლოვანი და მგზნებარე თავი,რომ იქნება ვხვდდები,მაგრამ რად უნდა ამ ვირ ალექსანდრეს ეს ნინუცა წვეულებაზე გვერდით ვერ ვხვდები,მაინტერესებს ძაალიან love
მაგარი გოგო ხარ,განაგრძეეე love

ისე ალექსის და ნინუცას სურათი აი,როგორები არიან მიმსგავსებით დაგვიდე რაა.... fellow love

 


№2  offline მოდერი aleqsandra

magnolia
მალე დადე რა ახალი,ძაალიან მაგარი იყო love
ეს ნაკაშიძე უკვე მაღიზიანებს,რა დღეშიაა?ასეთი სიუხეშე გამიგიაა? აქ ამბები დატრიალდება სუნი მცემს უჰ,უჰ,უჰ fellow love
ახლა რაც შეეხება ისტორიას ძაალიან მომწონს,კარგია,რაღაცნაირი...
ალექსს ჭკუიდან გადავყავარ უკვე...ცუდი ბიჭი,მაგრამ (რავქნა რომ მაინც ძაალიან მომწონს) wink love
ნინუცა არის აი ძაან მაგარი გოგო,მეცოდება სულ როგორ უნდა იტიროს და ეტკინოს? ''მის სიამაყე'' ძლიერი ქალები მომწონს.... love
ხვალინდელის პროგნოზს კი რაც შეეხება,რაღაცა ცეცხლოვანი და მგზნებარე თავი,რომ იქნება ვხვდდები,მაგრამ რად უნდა ამ ვირ ალექსანდრეს ეს ნინუცა წვეულებაზე გვერდით ვერ ვხვდები,მაინტერესებს ძაალიან love
მაგარი გოგო ხარ,განაგრძეეე love

ისე ალექსის და ნინუცას სურათი აი,როგორები არიან მიმსგავსებით დაგვიდე რაა.... fellow love


ჩემო თბილოოო,როგორ მახარებს რომ ამომიციმციმდები ხოლმე შენი კომენტარით,მაადლობა რომ არ გეზარება და მიფასებ ისტორიის თითქმის ყველა თავსს love
ახლა რაც შეეხება პერსონაჟების სურათებს ისეთი გაბრაზებული ვარ.....სურათი დავდე ალექსის. ის პიროვნება,რომელიც სურათზე იყო გამოსახული ძაალიან გავს სინამდვილეში ალექსს ამიტომ დავდე და შემიცვალეს და რა სურათია ეს?! ისე ვარ გაბრაზებული და გულ ნატკენი sad ,ნუ მიცვლით რა სურათებს გთხოვთ და ნუ მტკენთ ამით გულს,ძაალიან გთხოვთ რა...! sad sad love
ოოო,ნაკაშიძე მეც ძაალიან მომწონს ყველაფრის მიუხედავად,მაინც... love

უკვე დავწერე ახალი თავი და ხვალ ავტვირთავ,მაადლობა ყველას..დიდი სიურპრიზები გელით ჩემო ტკბილებოო.

 


№3 სტუმარი lanka

Auu dzan magariaa... Male Dade ra shemdegii

 


№4  offline მოდერი aleqsandra

xval avtvirtav,lanka <3 :-* maadloba zvirfaso <3 :-*

 


№5  offline წევრი mariko_2001

აუუუ მალე დადე რააა გთხოოვ

 


№6  offline მოდერი aleqsandra

vecdebi zvirfasooo <3 :-*

 


№7  offline წევრი mariko_2001

რატო არ დეებ დღეს ხო უნდა დაგედოო დადე რა გთხოვ ძაან მაინტერესეეებს❤❤

 


№8 სტუმარი წრიპა

დადე რააა :(

 


№9 სტუმარი bu

რატო არ დებ?

 


№10  offline წევრი ჰართ

შემდეგს არ ატვირთავ ?? <3 ^^^

 


№11 სტუმარი მლა მლა

აუ რამდენი ხანია არ დაგიდია ახალი თავი ;((((((((

 


№12 სტუმარი სტუმარი ნესტანი

ძალიან მომეწონა ეს ნაწარმოები საოცარი და საინტერესო მაგრამ ალექსი მიშლის ნერვებს ეგრე როგორ უნდა მოექცე გოგოს მითუმეტეს რომ გიყვარს...

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent