შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული გგავს შენ!


29-08-2015, 12:27
ავტორი likuna12345
ნანახია 2 937

არაფერი მახსოვს, არაფერი ერთი რამის გარდა მას ვნახავ! შევეხები!ვაკოცებ! ჩავეხუტები!მოვეფერები! ამდენი წლის შემდეგ, ამდენი თვისა და დღის შემდეგ შევიგრძნობ რეალურად მის აჩქარებულ გულისცემას, მის შეხებას, ცხადად შევიგრძნობ მის სურნელს! და ასე მგონია რომ ეს ძალიან ბევრია და ერთხელ ამდენ სიხარულს ვეღარ გავუძლევ და საბოოლოდ გამოვემშვიდობები მის ზღვისფერ თვალებს!
ყველაფერი ტრიალდება ჩემს გარშემო არაფერი მესმოდა და ვერაფერს ვგრძნობდი, არც ჩემი აჩქარებული გულისცემა მესმოდა არც შეძახილებბი , ვერც ცრემლევს ვგრძნობდი, ვერც სიხარულისგან დაბუჟებულ სხეულს!
მონატრება? ერთდროულად საშინელი და საოცრად სასიამოვნო გრძნობაა! შინაგანად განადგურებს გკლავს და მიწასთან გასწორებს, შხამიან ისარს პირდაპირ გულში გესვრის და არც ნანობს. მაგრამ,როცა მონატრებულ სხეულს მოეხვევი როცა თვალს შეავლებ უდიდეს ადრენალინისა და მოძღვავებულ ენერგიას გრძნობ და დამიჯერეთ ეს ამად ღირს.
როცა მის ძლიერ ხელებს გრძნო შენს წელზე, მის კოცნას შეიგრძნობ და სიამოვნებისგან მთელ ტანში გცრის. სიხარულის ცრემლები გადგება ყველაფერი ქრება შენს გარშემო და მხოლოდ შენ და ის რჩებით.
ვერც კი მივხდი როგორ ავღმოჩნდი აეროპორტში,რამდენი ხანი ველოდი შევჩენკოს მაგრამ კარგად მახსოვს მის დანახვაზე როგორ ამიკანკალდა მთელი სხეული, როგორ იდიოტივით გამეღიმა, ჰაერის უკმარისობაც ვიგრძენი მაგრამ თავს ვერ ვაპატიებ ახლა სიხარულისგან გონება რომ დავკარგო. ლით წავედი მისკენ სწრაფად შემოვხვიე წელზე ფეხები და მისი ძლიერი ხელები ვიგრძენი დაკიდევ უფრო იდიოტივით გამეღიმა.
–ძალიან მომენატრე დიკ!
არავინ მაინტერესებდა ამ მომენტში სწრაფად დავეწაფე ბაგეებზე , არც ის შემწინააღმდეგებია. მყუდროება სიცილმა დაგვირღვია ნელა ჩამოვედი გიორგიდან მაგრამ მაინც არ მოვშორებულვარ, საშინლად ვეგოისტოდი მაგრამ რა ვქნა რომ ასე ძალიან მიყვარს და არ მეთმობა? გრძნობებს კონტროლს ვერ ვუწევ და ეს არცაა საჭირო ამ შემთხვევაში. უამრავი ადამიანი დახვდა გიორგის ოჯახს , გოგოეი შურით მიყურედნენ და მეც ამაყად ვუყრიდი მზერას. რა ვქნა ასეთი ვარ რაც ჩემია ჩემია და მორჩა!!!
ცოტახანში აეროპორტი დავტოვეთ დავემშვიდოეთ სახლში ვაპირედი წასვლას, გიორგიმ რომ შემაჩერა! გაკვირვებულმა გავხედე ჯერ მას და შემდეგ მომღიმარ მშოლებს და ისევ გიორგის შევხედე გაოცებულმა. არაფერი უთქვია მაგრად შემომხვია ხელები და ღრმად ჩაისუნთქა და ვიცი ვიგრძენი რომ გაიღიმა. ღმერთო მისი ღიმილი, ეს სულ სხვა თემა!!!
საოცარი შეგრძნეა გეუფლება როცა გიყვარს, ყოველ დილა, ყოველი საღამო მისით იწყება და მთავრდეა, ყოველ დღე თავიდან და უფრო თავდავიწყებით გიყვარდება. ყოველ წამს ელი მისგან შეტყოინებას, დაროცა ეს მომენტი დგება ერთიანად გიპყტობს ბედნიერებსი ელფერი, დეbილივით გეღიმება, და......
ცხოვრებაში მხოლოდ ერთხელ გვიყვარდება, ერთადერთხელ ვხდებით მას და სწორედ აქედან იწყება და იცვლება ყველაფერი.... ის შეიძლება პირველი იყოს ან უკანასკნელი მამაკაცი რა მნიშვნელოა აქვს მერამდენე იყო ან იქნება? სიყვარული ერთია, ის ერთხელ მოდის ერთხელ გეცნობა?! შეუძლებელია ყველა გიყვარდეს, ყველა არ გვიყვარს, უბრალოდ გვგონია ან გვინდა რომ გვიყვარდეს მაგრამ ეს ასე არ არის! ურალოდ ასე არ გამოვა ეს კანონონია რომელიც ვერასდროს ვერც ერთ ეპოქაში ვერცერთ საუკუნეში ვერ დაინგრევა!
ნელა მომშორდა სწრაფად მაკოცა შუბლზე და ოჯახის წევრებს გაყვა, ისევ ეგოისტობის სურვილმა სემიპყრო მაგრამ რა ვქნა ყველაფერი სიყვარულის ბრალია... გამთენიისას მივედით სახლში, რომ გამომეღვიძა შუადღე იყო ვიღაცის მწველ მზერას ვგრძნოდი გვერდით გადავტრიალდი და გიორგი დავინახე. ადგილზე გავშეშდი არ იმჩნედა მაგრამ ყველა დეტალს აკვირდეოდა, თვალები რამდენჯერმე დავხუჭე და გავახილე?!
და მაინც ხანდახან მგონი რომ იმდენად ძლიერ მიყვარს, იმდენად მყავს გათავისებული მთელ სხეულში, იმდენად მიყვარს მისი სიყვარული, რომ ალბათ არ ვიცი როგორ დავასრულო. შეიძლება როდესმე ერთმანეთს დავშორდეთ უბრალოდ უნებურად ჩვენს შორის დიდი კედელი ავღმართოთ მაგრამ ვიცი მჯერა და მწამს რომ ორივე მხარეს იარსებებს სიყვარული!!! და როცა კედელი ჩამოინგრევა როცა სიყავრული ყველა გრძნოაზე უფრო ძლიერი გახდება ვიგრძნობ რომ მთელ დედამიწაზე ყველაზე ძლიერი ვიქნებბი!
ხანდახან გასაფრენათ ყოველთვის არ არის საჭირო თვითფრინავი, არც ფრთები და არც ფარაშუტი?! მხოლოდ მისი თვალები, შენი დანახვისას სიხარულის ნაპერწკალი რომ ჩნდება! მის ზღვისფერ თვალებს რომ ვუყურე სადღაც უსასრულოდ ვიძირები და მისი სიყავრულიც უსასრულოდ უკიდეგანოდ გრძელდება!
–არ გეჩვენება აქ ვარ!
–შინაგანად უამრავ ემოციას ვგრძნობ , შენი დანახვა, შეხება ყველაზე რთული იყო. იმ დროს მე მე არ ვიყავი, ალბათ იმ მომენტში ათიათასჯერ მოვკვდი სიხარულისგან და მაინც შენს სიყვარულზე მეტად არავინ მიყვარს!
–ახლა რომ დავიწყო ახლა როგორ მიყვარე ჩათვალე მოგატყუებ და იცი რრატომ? იმიტომ რომ შენდამი სიყვარული ენით აუღწერელია გესმის? ის გრძნობა რასაც მე შენი შეხებისას განვიცდი ყველაზე სასიამოვნოა. და ის მონატრეაც რომელიც შენ გეკუთვნის ყველაზე მეტად მტკივა! ყველა უშენო დღე და წამი მტკივა, მაგრამ ეს ყველაფერი მაძლიერებს!
არაფერი მითქვია მაგრად მოვხვიე ხელები და მაგრად დავხუჭე თვალეი, ხანდახან როგორ ძალიან მინდება დროის გაჩერება!!!
–მინდა რომ დღეს სადღაც წაგიყვანო
–სად?
–სიურპრიზია უბრალოდ ლამაზად გამოეწყე
–საინტერესოა როგორ მომხიბლაბთ ბატონო შევჩენკო
–ნუ მაიმუნობ დიკ მიდი მოწესრიგდი და ჭამე
–შევჭამ
–დიახაც შეჭამ
ცრემლებბი წამომივიდა გაოცებულმა შემომხედა ნელა წამოვიდა ჩემსკენ სწრაფად მომიქცია მის მკლავებში. ხმას არცერთი ვიღებდით, მაგრამ ზუსტად ვიცი რომ მაშინვე თუარა მალევე მიხვდა რატომ ვტიროდი თავზზე მაკოცა ღრმად ჩაისუნთქა და საუბარი დაიწყო!
–ვერ დაგპირდები ვერ მოგცემ დიკ იმის პირობას რომ მთელი ცხოვრება შენთან ვიქნები!!! ვერ მოგატყუებ და არაკაცი ვერ ვიქნები! გეფიცები ამ წუტას ყველაზე ძლიერი სიყვარულით მიყვარხარ დიკ და შენთან ერთად ცხოვრების გატარებას არაფერი მირჩევნია მაგრამ არ ვიცი რა მოხდება მერე! არ მინდა 2 ან 3 წლის მერე ამ დაპირებამ გაგანადგუროს და შენით მერე მე გავნადგურდე ყველაზე დიდი სისულტე და სიძლიერე ხარ ჩემში! !!
–უბრალოდ ნუ დამიკარგავ იმედს იმედს რომხარ!
არაფერი უთქვია მაგრამ ვიგრძენი როგორ ეტკინა შიგნით რაღაც მოვწესრიგდი და ლით ჩავიარე კიბეები მაგრამ გიორგი აქ არ იყო მაგრამ დამხვდა მისი წერილი!
–საღამოს გელოდები
მაცივრიდან საჭმელი გადმოვიღე და აუჩქარებლად უღიმღამოდ დავიწყე ჭამა ისიც მხოლოდ გიოს ხათრით!
მერე რა რომ შეიძლება შორს იყოს მერე რა რომ მას ვერ ხედავ მთავარია ყოველთვის ყევლგან მის სიყვარულს გრძნობ! რა მნიშველობა აქვს მანძილს სირთთულეს როცა გიყვარს ყველაფერი ადვილი გგონია! სასაცილოა მაგრამ შეყვარებული ადამიანი ბავშვბზე იდიოტია!
მთელი დღე იდიოტივით დავდიოდი სახლშიც ვერ ვჩერდეოდი დრო ისე სწრაფად გადის გააზრებასაც ვერ ვასწრებ! საღამოა! ნელა გადმოვიღე გიორგის გამოგზავნილი წითელი კაბა და სხეულზე მოვირგე, მკრთალი მაკიაჟ გავიკეთე და ახლა მხოლოდ გიორგის ველდობი. მანაც არ დააყოვნა შეტყობინება ომწერა
–დაბლა გელოდებიან
მოსაცმელი მოვილური ჩანთა ავიღე და სახლში დავტოვე დაბლა გიორგის მეგობარი მელოდეოდა თბილად მოვიკითხე და დათქმულ ადგილას წამიყვანა! არ ვიცი ზუსტად სად ვიყავი მაგრამ ვიცი რომ თბილის გავცდით ცოტახანში მანქანა ულამაზეს ადგილას გაჩერდა. პატარა სახლში ულამაზესი ბაღი და საოცარი ხედი. მანქანიდან გადმოსვლაში დამეხმარა და წავიდა! ნელა გავუყევი გზას რომელიც სულ სანთლებით იყო მოფენილი. იქვე ხეზე წარწერა იყო
–როგორ მიყვარს და თან როგორ ჩემია
ეგ შენი მწვანე თვალები, შენი ღიმილი
ჩუმად დავიჩემე და და ჩემ გულსაც სიყვარულით გიწვდი!
გამეღიმა ნელა ძალიან ნელა მივდიოდი და გზა უსასრულოდ და თან სასიამოვნო იწელებოდა სიცივეც კიარაფრად მომეჩვენა ამ წამს. მოულოდნელად სასიამოვნო სიმღერა გაისმა ჩვენი სიმღერა მთელ თანში გამცრა ერთიანად დამიარა ყველაფერმა. უამრავი წარწერა , ჩვენი სურათეი და რაღაც ამონაწერი ჩვენი დიალოგიდან. როგორც იქნა კარებს მივუახლოვდი და აქაც დამხდა წარწერა
–სხვა ვერასდროს წაიღებს იმას რაც მე და შენ ასე ძალიან გვიყვარს?!(ქეთათო)
წამით გავჩერდი უცებ გადამირბინა თვალწინ დღევანდელმა ფაქტმა ღრმად ჩავისუნთქე და შიგნით შევედი, სულ სიბნელე იყო. არც გიორგი ჩანდა ინტუიციას ვენდე და არც შემცდარვარ გიორგისთან მოხვდი! ბუხარი, მუსიკა, ვახშამი რომანტიკუსი საღამო!
ნელა გამოემართა ჩემსკენ და მისი შეხება ისეთივე იყო როგორც დენის დარტყმა, მოსაცმელი ნელა გამხადა და ჩემს ადგილას დამსვა. სწრაფად ჩამოასხა წითელი სითხე წიქებში და ჩემს წინ დაიაკვა ადგილი
–სხვა ვერასდროს წაიღებს იმას რაც მე და შენ ასე ძალიან გვიყვარს?!(ქეთათო)
–და თუ მაინც წაიღო რამოხდება?
–მაშინ გამოვა რომ არცისე ძალიან გვყვარებია, ძალიან რომ გვყვარებოდა ბოლო წვეთამდე ვიბრძოლებდით და არ დავთმობდით იმას რაც ჩვენია?!
–მაოცებ შევჩენკო!
–შენ არ იცი როგორია შეყვარეული კაცის გული
–შენს გვერდით ყოფნა არასდროს მომეზრდება
–სიყვარული არ ბერდება იცი? დაუბერებელია მუდამ ლაღი და ახალგაზრდა! როცა პირველად გნახე სასაცილოდ ჟღერს მაგრამ ვიგრძენი რომ შენ იყავი! რომ დღეს თუ არა ხვალ აუცილებლად გამოჩნდებოდი ჩემს ცხოვრებაში! ხანდახან როცა ყველაფრის სურვილი მეკარგეა მოულოდნელად თვალწინ მიდგები და მიღიმი და ვხდები რომ ამ მომენთი ყველაზე უსური დალაჩარი კაცი ვარ შენს წინაშე!
შენხარ ქალი, რომლისთვისაც სიცოცხლე მიღირს!
შენხარ ქალი ჩემი არსეობბის საუდუმლო!
შენხარ ქალი რომელიც ყველაფრად მიღირს!
შენხარ ქალი რომლის გამოც თავს ათიათასჯერ გავცვლი
შენხარ ქალი მშვენიერება, ქალი ბედნიერება, ქალი ჩემი ბედნიერება?!
შენხარ ისქალი რომელის ყურებაც აასოდეს არ მომბეზრდება
უბრალოდ იცოდე რომ შენთვის იქამდე ვირძოლებ სადამდეც შენს სიყვარულს ვიგრძნობ! მაგრამ უბრალოდ როცა ვიგრძნობ როომ რაღაც შეიცვალა იცოდე რომ ვეღარ ვირძოლებ , ვერ გავუძლებ და ვერ ავიტან მე ამ მცვლილებას! და იცოდე რომ არაფერს გავაკეთებ მის აღლადგენად! რომ იცოდე თუნდაც ახლა ეგ სიხარულის ცრემლები რა მძიმედ ეხეთქება ჩემს გულს, ჩემი თვალიდან რომ შეგეძლოს შენი დანახვა! არაფრად ვღირვარ რაც არ უნდა გავაკეთო შენი ცრემლეის ფასად არ ვღირვარ დიკ! შენი ცრემლები შეუფასებელია , ჩემთვის შენი სიყვარულის შემდეგ ყველაზე ძვირფასია და არვვის ვაპატიებ, საკუთარ თავს განსაკუთებით. როცა ვხდები რომ შენი ცრემლების მიზეზი ვხდები საკუთარი თავი მძულდება, გულის რევის სეგრძნება მიჩნდება და მინდა რომ ნაკუწებად ვაქციო საკუთარი თავი! ვერ ავიტან შენნს უნდოლობას ყველაზე მეტად ეს გამადგურებს, მიუხედავად იმისა რომ ძალიან ეჭვიანი ვარ მე შენ გ ე ნ დ ო ბ ი! ვიცი რომ შენც მენდობი ამაში ეჭვი არმეპარება მაგრამ თუ ოდესმე გამოცდის წინაშე აღმოჩნდეი მინდა მაშინ დავამტკიცოთ ორივემ!
–მე მე არ ვიცი რავთქვა ისეთი რომ შენ გაჯობო! უბრალოდ მინდა იცოდე რომ შენ ის სიყვარული ხარ მხოლოდ ერთხელ რომ მოდის, შენ ის სიყვარული ხარ მხოლოდ ერთხელ რომ გეცნობა თავს გაყვარეს და მთლიანად ისადგურეს შენში დამერე როგორც არ უნდა ეცადო სულიდან რომ ვერ ამოშლი! შენს სიყვარულს ვერც დრო და ვერც რომელიმე დაავადება დამავიწყებს, იმიტომ რომ ჩემი სიყვარული ძლიერია! დამინდა რომ დიდი ხნის შემდეგ შვილებს ვუთხრათ რომ სიყვარულს დიდი ძალა აქვს! ყველაზე მეტად ამ ცოვრებაში შენთან ერთად სიკვდილი მინდა , მინდა რომ ბოლო წუთს შენს ზღვისფერ თვალებს შევხედო და ისეთი სიმშვიდე ვიგრძნო როგორც ყოველტვის მისი დანახვისას მეუფლება! მინდა რომ ბოლოს შენი ღიმილი ვნახო ასე ძალიან რომ მიყვარს, მინდა ბოლოს შენი შეხება ვიგრძნო და მთელ ტანში ისე დამაჟრჯოლოს როგორც არასდროს, მინდა ბოლოს შენი კოცნით დავლიო სული და ყველაფერი ერთად შევიგრძნო შემდეგ კი მშვიდად განვისვენო შენთან ერთად!
ახლა არც ჭამის თავი მქონდა და არც ფიქრის ნელა წამოვდექი ჯერ მე და შემდეგ ის აივანზე გავედით ჰამაკზე წამოწვა მის გვერდით მანიშნა სწრაფად დავიკავე ადგილი და თავი მის გულზე დავდე. მთელი ღამე ასე ვიყავით მხოლოდ გამთენიისას შემომეპარა ძილი და მიხვდი რომ ასე კარგად ჯერ არ მძინებია!
10საათი ხდებოდა სახლში რომ დავბრუნდით ვერც დაღლილობას და ვერც უძილობას ვგრძნობდი, ასე მსუბუქად ჯერ არ ვყოფილვარ. სახლში როგორც კი მივედი წყალი გადავივლე მოვწესრიგდი და დასაძინებლად დავწექი რომ გამომეღვიძა საღამო იყო არაფრის თავი მქონდა არც ავმდგარვარ ჩემი საყვარელი წიგნნი ავიღე და კითხვა დავიწყე. ესეც რომ მომბეზრდა მობილური შევამოწმე მაგრამ არანაირი შეტყობინება იყო გიორგისგან. გვიანი იყო დაძინებას ვაპირებდი წელზე ვიღეცის ხელები რომ ვიგრძენი ყვირილს ვაპირებდი მაგრამ.....
–გაგიჟდი გიორგი?
–არ იცოდი? სიცილით მკიითხა
–დიდი ხანია?
–არა შენი გაცნობის დღიდან!
–მე მაბრალებ შენს გაგიჟბას? სიცილიც ვუპასეხე
–აბა ვის უნდა დავაბრალო კუს!
–სულ მენატრები აი ახლაც გიო!
–მინდა რომ ეს ზაფხული ყველაზე დასამახსოვრებელი იყოს შენს გონებაში!
–ჩემთვის შენთან გატარებული ყოველი წამიც კი დასამახსოვრებელია?
–ასე როდის შეგიყვარდი?
–არ ვიცი
–მინდა, რომ სულ ასეთი თვალებით მიყურებდე, მინდა რომ როცა შეგეხები შენი სისულტე ვიგრძნო, მინდა რომ არასდროს ჩაქრეს შენი თვალები ჩემი დანახვისას და ვერც შენი სისუტე ვიგრძნო შეხებისას!
–გიო სიყვარული უსასრულოდ გრძელდება?
–უნდა გაგრძელდეს სხვანაირად არ გამოვა!
–წვიმა დაიწყო
–ვიცეკვოთ?
–ჩავიცმევ და გავიდეთ
–გაცივდები არა აქ
–გთხოვ!
–კარგი კარგი მაგრამ თბილად ჩაიცვი
სწრაფად მოვიცვი გიორგის დახმარეით მოსაცმელი და ფანჯრიდან გადავძვერით კდიევ უფრო მოუმატა წვიმამ მე და გიორგი კი სიცილით მივუყვებოდით გზას. ცოტახანში გაჩერდა ხელს მიეყრდნო წამით თვალები დახუჭა გაიციბნა და სწრაფად გამოიქცა ჩემსკენ. დამაბზრიალა შემდეგ კი ისევ მიწაზე დამსვა მობილურში მუსიკა ცართო და მომიტრიალდა
–შეიძლეა ვიცეკვოთ ქალბატონო?
–რატომაც არა
–დიდი პატივია ჩემთვის თქვენნაირ ქალთან ცეკვა
–როგორ შეიძლება უარი უთხრან თქვენნაირ სიმპატიურ მამაკაცს
ძალიან ახლოს მიმწვია მის ძლიერ მკლავებსი მომიქცია რადგან გიორგი მაღალი იყო ხელში ამიყვანა და ასე ვცეკვავდით ვალს, უკვე სიცილისგან ვეღარ ვსუნნთქავდით
–გიორგი მძიმევარ დამსვი
–გაჩუმდი გოგო მთელი ცხოვრება ხელში აყვანილი გატარებ თუ საჭირო გახდა
–კარგი გეყოფა ახლა
–არ გჯერა?
–მე სულ მჯერა შენი სიყვარულო
–დამცინი კუს თუ რა ხდება ახლა?
–მე? რას მკადრებთ
დაბლა ჩამომსვა ერთი შემომხედა და ნელა დამეწაფა ბაგეებზე გამაკანკალა და ზუსტად ვიცი გიორგიმ იგრძნო, მალევე მომშორდა ხელი გადამხვია და გზა გავაგრძელეთ უაზროდ დავბოდიალობდით, მაგრამ ყველაზე სასიამოვნო ბოდიალი იყო მასთან ერთად!!!1
–ჩემი მზეხარ დიკ!
–გიო რამდენი შვილი გინდა?
–ჩემზე რომ იყოს სულ არ გაგაჩენინედი მერე ჩემთვის დრო აღარ დაგრჩება თუმცა როგორ არა გავრის გამგრძელებელი ხომ გვინდა
–ღმერთო როგორ გაკლია შევჩენკო
–4შვილი მინდა არა 5 მინდდა
–რას დავარქმევთ?
–ანდრეა ლიზა ლუკა ელენიკო და სანდრო
–ყველაზე ბედნიერი ქალი ვიქნები!!!
–ვიცი
–რათავმდალობაა!
–ხომ მჩვევია
–ბათუმში წავიდეთ რა!
–წავიდეთ ხვალვე
–ხვალ?
–ხომ რა გვიშლის ხელს ჩემი მანქანით წავიდეთ
–ყველგან სენს გვერდით მიგულე ბატონო შევჩენკო
–სხვა გზა მაინც არ გაქვს ქალატონო დიკა
–რომც მქონდეს ამას ავირჩევდი
10საათამდე გარეთ ვიყავით შემდეგ სახლამდე მიმაცილა ძალით მაჭამა თავისი ხელით საჭველი ისევე როგორც მე და წავიდა. წყალი გადავივლე რძიანი ყავა დავლიე და ხვალისთვის ბარგის ცალაგება დავიწყე. მთელი დღე უაზროდ გავიდა დილით გამთენიისას მომაკითხა და ატუმის გზას დავადექით. გული რაღაცას მიგრძნობდა აღარ მინდოდა წასვლა რაღაცის მეშინოდა მაგრამ გიორგის არაფერი ვუთხარი. საღამოს უკვე ბათუმში ვიყავით ერთ–ერთ ცნობილ სასტუმროში დავინავდით ორ ოთახში!!!
ეს დღე მარტო ოთახში გავატარეთ დილით ზღვაზე გავედით გიორგი მასწავლიდა მაგრამ იმდენს მაცინებდა ყველაფერი წყალში ეყრრეოდა. ვგრძნობდი გოგოების მზერას, და უდიდეს სიამაყეს ვგრძნობდი ასეთ დროს კი განსაკუთრეით გიორგი რომ მიდგას გვერდით.
ორი დღე რჩებოდა და წამოსვლას ვაპირედით ბარში ემლოდებოდა გიორგი სწრააფდ სევედი და ადგილზე გავქვავდი დავიანხე ვიღაც გოგო როგორ ეცა გაბრზებული წავედი მათკენ ხელით ნელა გამოვწვიე უკან გიორგი გამომცდელად მიყურებდა
–დაგვინახე?
–შენ დაგინახე როგორ ეცი ცხოველევით და თუ გგონია ამის გამო პრობლემებს შევქმნი ძალიან ცდები
–ასე არ დავამთავრებ !!!
–შენ იცი
არაფერი მითქვია მხოლოდ გავუღიმე მაგრამ ეს გაღიმება ყველაფრის ფასად და მთელი ძალის მოკრებად დამჭირდა. დავინახე როგორი ნდობა გამომიცხადეს მისმა თვალებმა და ეს ყველაზე ბევრი იყო ჩემთვის. გიორგის ბოლომდე ვენდობი მაგრამ....
წასვლის წინა ღამეს სიუპრიზი უნდა მომეწყო გიორგისთვის მაგრამ მე მომიწყვეს სანახაობაა. მთლიაანდ შიშველი იყო ის გოგო გიორგი კი ხალათიანი
–დიკას არაფერს ვეტყვი თუ....
–დიკამ არც არაფერი უნდა გაიგოს.....
ვიგრძენი როგორ დამიბნელდა ყველაფერი გონს რომ მოვედი გიორგი მედგა თავზე ცრემლები უნებურად ცამომცვივდა. უკან დაიხია კარეს მიეყრდნო
–არაფერს მეტყვი? ან რა საჭიროა შენს თვალებში რომ ცაიხედო ყველაფერი ნათელია აი მაშინ ზუსტად ამას ვგულისხმობდი ^^ ბარგი ზმად გაქვს უკანვრუნდები და შეწინააღმდეგებას აზრი არ აქვს მე მოგიყვანე და მევე დაგაბრუნებ უკან.
–დამთავრდა ყველაფერი!!!
–ზოგჯერ ყველაფერი ისე არ არის როგორც გგონია!!! და თუ ოდესმე ვიგრძენი რომ შეშლამდე მაკლიხარ მე მოვალ დიკა!!!
არაფერი მახსოვს არაფერი მახსოვს საერთოდ. მაგრამ მახსოვს როგორ მომაძახა სანამ სახლში შევიდოდი რაღაც
–არაფრის მიჩვევა არ ღირს დროთა განმავლობაში ყველაფერი იცველბა?!
ვიცი ისევ დაბრუნდება!!!
ვიცი ისევ გამიღიმებს
ვიცი ისევ შემომხედავს
ვიცი ისევ შემიყვარებს
ვიცი ისევ მომეხვევა
ვიცი ისევ გავმთელდებით
და იცოდე მე შენ გელი და ვიცი რომ დარუნდები?!!
საშინელებაა როცა ელი მაგრამ თან ამ გრძნობას მთელი გრძნობათა კორიანტელი ებრძოლება. როცა გინდა თავს გადფააბიჯო და სხვანაირად მოიქცე ესე საკუთარი თავსი არასდროს შემრცხვენია!! გუშინ მთელი ღამე წერილს დავყურებდი და საკუთარი ,მძულდა
–გამარჯობა დიკა!!! არ ვიცი როგორ დავიწყო ვერ მოვედი თვალებში ვერ სემოგხედე და სიე ვერ გითხარი სიმართლე. იმ დღეს არაფერი მომხდარა, ვიცოდი რომ სიურპრიზის მოწყობა გინდოდა და დრო ვიხელთე სააბაზანოდან ახალი გამოსული იყო მოულოდნელად მის ოთახში შევედი და გავშიშვლდი ძალიან მრცხვენია ვიცოდი აუცილებლად მოჰვისწრედი. მაშინ გიორგიმ რომ მითხრა დიკას არ უთხრაო პირიკით გაიგე მას არ უნდოდა ჩემგან გაგეგო მას უნდოდა თავისით ეთქვა მას ხელის თხოვნა უნდოდა შენს საღამოზე!!! შეცდომეის გამოსწორება შეუძლებელია და ის ისევე რჩება ისტორიაში როგორც გამარჯვება!!!
მთელი ღამე ათიათასჯერ გადავიიკითხე და ატიათასჯერ მოვკვი!!! მასთან დკაარგვაც კი ვერ გავბედე ფიზრზე ზედმეტია საუაბრი. 12 მაისი გათენდა ყველაზე მეტად ეს დღე მტკივა ცხოვრებაში !!!1 ნელა სევედი აეროპორტში მოგონებეგი გადამეშალა მაგრამ წინ აღვუდექი. ალბათ ოდესმე როცა საკუთარ თავს ვაპატიებ ამ დანაშაულს მე დავბრუნდები და ბოდიშს მოვუხდი მაგრამ ახლა ძალიან მრცხვენია და ჩემი სასჯელი მტკივა......
ექსკალატორზე ვიდექი უკნიდან ვიღაცის მწველ მზერა ვგრძნოდი მოულოდნელად კი ნაცნობი ხმა გავიგე და ვიგრძენი რომ....
–წარსული სიყვარულს ვერაფერს ვერ მოუტანს, თუ ერთად ვიქნებით, მაშიმ ჩვენ გავუძლებთ დრო.
უკან მიხედვა არ მინდოდა არ მჯეროდ რომ ახლა მე რეალობაში ვიყავი რომ შეიძლება ადამიანს ისე უუყვარდეს რომ ყველაფერი დათმოს. თვალები ცრემლებით ამევსო ჩანთა იქვე დავაგდე და ნელა შევტრიალდი მისკენ ღიმილიანი სახით მიყურებდა
–სიყვარული გგავს შენ!!!



№1  offline წევრი yvavi

საყვარლები :3 ^^

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent