შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩემი ერთი ცალი ხარ! (10) დასასრული


29-08-2015, 23:21
ავტორი anuki-ano
ნანახია 4 117

ბექამ დამირეკა ჩამოდი ქვემოთ გელოდებიო.მეც უხალისოდ ჩავედი,მანქანაში ჩავჯექი და რაღაცეებს მეკითხებოდა ბექა.
-ანუკ რა გჭირს?
-არაფერი,უბრალოდ მეზარება ბარში ყოფნა.
-არა მე შემიძლია მოგიტაცო გინდა?
-არ ვარ ბექა ხუმრობის ხასიათზე
მთელი გზა ხმა არ ამომიღია.წვიმდა და ვგიჟდები წვიმაში მანქანით სიარულზე.ბართან,რომ მივედით მანქანიდან გადმოვდიოდი
-უკაცრავად,თქვენ არ მკოცნით ქალბატონო?
-უი დამავიწყდა
-მოიცა ერთ წამ.სანამ გადახვალ მანდ შენს წინ სათავსოში(ბარდაჩოკი) ვიზიტკა დევს და მომეცი რა.
-ბექა ეს რა არის?
-დაბადების დღეს გილოცავ საყვარელო
-აუ არ არსებობს,მიყვარხარ ყველაზე მეტაად.არ მჯერა
სათავსო,რომ გავხსენი შიგნით პარიზის ბილეთები იდო.თვალებს არ ვუჯერებდი.ჩემი ოცნება იყო საფრანგეთში წასვლა და რაც მთავარია ეიფილის კოშკის ნახვა და ახლა ეს ოცნება ამისრულდა,თან როგორ,ჩემი საყვარელი ადამიანიცც გვერდით მეყოლება და ეს უდიდესი ბედნიერებაა ჩემთვის.
ბექამ მისაყვედურა როგორ იფიქრე,რომ დამავიწყდებოდაო მერე მთხოვა მანქანიდან არ გადახვიდე დღეს სხვაგან მივდივართო.ვუთხარი,რომ გოგოები მელოდებოდნენ შიგნით და მითხრა არავინ გელოდება მერწმუნეო.
-ბექა ყვაზე მაგარი შეყვარებული ხარ!
-კაი ასეც ნუ მაქებ არ ვარ ასეთი კარგი,უბრაალოდ შენს გასახარებლად შემიიძლია დედამიწაც კი დავტრიალო საპირისპირო მხარეს(იცინის)
-მასხარა ხარ.
მივედით როგორც იქნა,მაგრამ გამიკვირდა ჩემვის უცხო გარემო იყო.გამიჭირდა ავღწერო ის სილამაზე რომელთან შეხებაც მომიწია.ჩემს იწან იყო უზარმაზარი ბაღი.ეზოში რამოდენიმე ლამპიონი იყო და ამ ლამპიონების სინათლეზე თავს იწონებდნენ ყვავილები.უამრავი ყვავილი იყო,ხეები,ბუჩქები თავი სამოთხეში მეგონა.ერთმა ადგილმა მიიპყრო უფრო მეტად ჩემი ყურადღება,სადაც ორი ჰამაკი იყო კიდევ მის გვერდით საქანელები მართლა გაოცებული ვიყავი ამ სილამაზით..
-გეყოს ახლა დათვალიერება და სახლში შევიდეთ,თან წვიმს და შენ მალე ცივდები კიდევ.
მივუყვებოდი მევანე ხეების კოლიდორს და უცებ უზარმაზარი სახლი აისვეტა ჩემს წინ,მაგრამ გამაკვირვქ იმ ფაქტმა,რომ სახლი სულ ჩაბნელებული იყო თუმცა მივხვდი,რომ ესეც სურპრიზის ნაწილი იქნებოდა.შევედით და უცებ აინთო შუქები.სახლი იყო ფერადი ბუშტებით და ყვავილებით მორთული და რაც მთავარია ყველა ჩემი მეგობარი იქ იყო და როგორც მივხვდი ბექას მეგობრებიც იყვნენ..სანამ ბავშვები მილოცავდნენ ბექა გამოჩნდა უცებ ხელში 19 წითელი და 1 თეთრი ვარდით.
-ეს სიმბოლოა შენი ოცი წლის იუბილის.ახლა მინდა გაჩუქო ყელსაბამი უსასრულობის სიმბოლოთი.მინდა,რომ ჩვენი სიყვარული უსასრულოდ გაგრძელდეს და არასდროს მომიწიოს შენს გარეშე ყოფნა თუნდაც ერთი წამით.ეს უკვე გამოვცადე და მწარე გამოცდილებაც მივიღე.მიყვარხარ ამ ცხოვრებაში ყველაზე და ყველაფერზე მეტად.შენ ხარ ჩემი სიცოცხლის სიხალისე და ამ სიხალისის გარეშე მოვკვდები
უნებურად წამომივიდა ცრემლები,ცხოვრებაში პირველად ვტიროდი ბედნიერებისგან არ მეგონა თუ ეს ყველაფერი ჩემს თავს ხდებოდა,რადგან ზოგადად სიყვარულის მცნება არის გაუფასურებული.მიყვარხარს ხალხი როგორც გამარჯობას ისე ხმარობს და ცოტა დაუჯერებელი იყო რომ ასე ძალიან უყვარდე ვიღაცას.გამორიცხული არაფერია თუმცა ეს იშვიათად ხდება დღევანდელ დროში რაც ძალიან მაწუხებს მეც როგორც ალბათ უმრავლესობას.
-ბექა გაჩერდი თორე ყველა ავტირდებით(ლაშა)
ბექას ჩავეხუტე და იმდენად გამიტკბა მისი ხელები და სითბო გამიძნელდა მისი გაშვება
-გვეყოს ახლა დღეს უნდა ვიმხირულოთ ბოლომდე ხვალ მე და ანო პარიზში მივფრინავთ რამოდენიმე დღით.
-რაა?სად მიდიხართ?აუ რა კარგი ბიჭი ხარ ბექა რომ ანოს აუსრულე თავისი ოცნება.ანო როგორც საკუთარი და ისე მიყვარს და კმაყოფილი ვარ იმით,რომ მის გვერდით შენ მეგულები.(ლილე)
-ლილე საუკეთესო მეგობარი ხარ
ყველაზე მაგარი დაბადების დღე მქონდა ოცი წლის განმავლობაში.ბექას გვერდით ვიჯექი და თავი მის მხარზე მედო ცოტა დავიღალე და..უკვე ღამის ორი საათი იყო და ბავშვებმაც გადაწყვიტეს წასვლა უკვე საკმაოდ ნასვამ მდგომარეობაში იყვნენ
-ლილე მეც თქვენთან ერთად წამოვალ..
-ანი შენ რა მიდიხარ?შანსი არ გაქვს,რომ დღეს აქედან გახვიდე(იცინის)
-ბექა წავალ რა სახლში გვიანია და შენთან ვერ დავრჩები...
-ვინც მიდიხართ წადით და ჩემი გოგო დამიტოვეთ მე..აუ ან ფხიზელი ვარ არ დამილევია და ეხა მე ვერ დავიძინებ შენ,რომ წახვიდე და დარჩი რაა...
ლაშამ მოკიდა ლილეს ხელი და წაიყვანა ბავშვებს აწუხებო
-კაი გავედით ჩვენ გვრიტებო და არ იცელქოთ
-ლაშა გაეთრიეეე(ბექა)
ბავშვები გავაცილეთ და შემოვედით სახლში
-დავრჩით მარტონი სიყვარულო
-ბექა გააჩუმე ენა და მომეხმარე დავალაგოთ
-აუ რა უჟმირი გოგო ხარ უფ(იცნის)ჯანდაბას მოდი მოგეხმარო აბა რა გავაკეთო?
-შეგიძლია აიღო ჭურჭელი და სამზზარეულოში გაიტანო.აქტიურად ბექაა
-რა მკაცრი ხარ შენ!(იცინის)
მივალაგე მისაღები.ბექა დივანზე იჯდა და კომენტარებს მიკეთებდა ყველაფერზე.ეს ასე გააკეთე ეს ისე..
-გეყოს შენ კომენტარების კეთება და წამოდი დავრეცხოთ ჭურჭელი
-მე ცოლი იმიტომ მომყავდა რომ იმას ეკეთებინა ყველაფერი და არა მე.
მეჯუჯღუნებოდა,თან იცინოდა.შევედით სამზარეულოში და რეცხვა დავიწყეთ.
-ბექა ნუ მწუწავ!დარეცხე!!
როგორც იქნა დავამთავრეთ ყველაფერი პირვანდელ სახეს დდავუბრუნეთ
-აუ ბექა ეზოში გავიდეთ რა მიყვარს წვიმის მერე ყვავილებში ყოფნა
-კაი მოიცა პლედს ჩამოვიტან და გავიდეთ
ეზოში ჩავედით.სასიამოვნო სურნელი იყო სველი მიწის და ყვავილების.ჰამაკში ჩავწექით და პლედი მივიფარეთ.მთელი ღამე გავატარეთ იმის მტკიცებაში ვის უფრო მეტად გვიყვარდა,როგორ გვიყვარდა.უამრავი თბილი ჩახუტება და კოცნა.
მეორე დღეს დილით ავდექით მოვწესრიგდით და სახლში წავედი ტანსაცმლის ჩასალაგებლად.გოგოებიც ამოვიდნენ და საღამომდე კარგად გავერთეთ.
საღამოს ბექამ გამოგვიარა და აეროპორტში წავედით.
ძლივს მივაღწიეთ საფრანგეთამდე.მთელი გზა ვფიქრობდი როგორი იქ ებოდა ყველაფერი ჩემი თვალით რომ ვნახავდი.აეროპორტიდან ტაქსით მივედით სასტუმრომდე.რა თქმა უნდა მოხიბლული ვიყავი პარიზით და სასტუმროთი..საღამოს ბევრი ვისეიენეთ და ეიფელის კოშკიც ვნახე ულამაზესია,რაღაც ზე საოცრება თან ღამით.ყველა ერთმათის სიყვარულშია გართული ძალიან ბედნიერი ვიყავი.ძალიან,რომ დავიღალეთ ქუჩებში ხეტიალით დასაძინებლად ავედით სასტუმროში.ისეთი დაღლიილები ვიყავით მაშინვე დაგვეძინა.მეორე დღეს ყველაფერი შემოვიარეთ ისევ კუთხე არ დაბვრჩენია,რომ არ შეგვებოდიალა.
საღამოს ბექამ მითხრა რესტორანში წავიდეთო.
დავიწყე გაპრანჭვა.. თეთრი გრძელი კაბა ჩავიცვი ფეხზე კრემისფერი ფეხსაცმელი თმებიც გავიკეთე და გავედი.
-ულამაზესი ხარ!
-ჩემო საყვარელო მიხარია,რომ არასდროს გეზარება კომპლიმენტის თქმა
-ახლა თვალები მინდა აგიკრა
თვალები ამიხვიე და თვითონ შემიყვანა.თვალზე,რომ მომხსნა და გავახილეე თვალი შოკში ჩავვარდი ულამაზესი ხედი იყო ჩემს თვალწინ გადაშლილი და მე ეიფელის კოშკზე ვიყავი
-ბედნიერიი ვარ შენი არსებობით ჩემს ცხოვრებაში ბექა შენ საუკეთესო ხარ.კიდევ არ მჯერა,რომ აქ ვარ
-ახლა კი მომისმინე.მიჭირს სიტყვების არჩევა რა გითხრა.იცი,რომ ყველაზე ძვირფასი ხარ ჩემს ცხოვრებაში.შენით ვსუნთქავ და ესეც იცი და ახლა მთავარი მაპატიე თი არასწორად ვიძახი სიტყვებს უბრალოდ ძალიან ვღელავ.
ან ცოლად გამომყვები?
ამ სიტყვების გაგონებაზე ძალიან დავიბენი რაღაც მოულოდნელი იყყო,მაგრამ მივხვდი,რომ ბევრი არ უნდა მეფიქრა რადგან ისიც ნერვიულობდა.
-ჰმმმ...მოვიფიქრებ(გავუცინე) კკი კი თანახმა ვარ შენი ცოლი გავხდდე.
რაღაც ისე მეუცხოვა ჩემს ხელის თითზე ნიშნობის ბეჭედი.არ მჯერა მე უკვე გათხოვილი გოგო ვარ არ მჯერა
-მიყვარხარ ცოლო
-ჩემო სიყვარულო
ყველაზე ტკბილი ღამე იყო ეს....
დილით უკვე თბილისში ვბრუნდებოდით და მე ჩალაგება დავიწყე
-ქმარუკაა გაიღვიძე რა დაგვაგვიანდება
-აუუ რა მაგარი დილაა ცოლი როცა გაღვიძებს ვერც ვბრაზდები
საღამოს თბილისში ვიყავით.ბავშვები დაგვხვდნენ და ჩვენც აღარ დავაყოვნეთ და ახალი ამბავი ყველას ვახარეთ ნუ რა თქმა უნდა ყველამ ბედნიერება გვისურვა.
ერთი თვის შემდეგ ქორწილი გავაკეთეთ ერთ-ერთი უბედნიერესი დღე ლილე იყი ჩემი მეჯვარე და ბექასი გიო(ლაშა უფრო უნდოდა თუმცა ლილე დავასწარი)
ბექამ მუშაობა დაიწყო მამამისის კომპანიაში.საქმიანი მეუღლე მყავდა უკვე..მეც მინდოდა სამსახურის დაწყება,მაგრამ ერთმა სასიამოვნო მიზეზმა ხელი შემიშალა....
ბექა საღამოს დაღლილი მოვიდა სამსახურიდან და საწოლზე დაწბა მაშინვე და არ გამოპარვა ყუთი საწოლზე..
გახსნა და შიგნით ბავშვის სათამაშოები ელაგა,საჭმლის ბოთლი და წარწერა "მამიკო მალე ჩაგეხუტები"
-ანიიიი ეს რა ყუთია?რაც მე მგონია ისაა?
-კი საყვარელო,მალე მამა გახდები
-ბექა დამსვი აღარ შეიძლება ორსულად ვარ უკვე...
-კარგი, მიყვარხარ არა უკაცრავად მიყვარხართ მიყვარხართ
საკმაოდ კარგი ორსულობა მქონდა და მეუღლე ხომ საერთოდ ღამის სამ საათზე დგებოდა და მარწყვი მოქონდა.არ არსებობდა ჩემი შეუსრულებელი სყრვილი.ცხრა თვეში პატარა გოგონა შეგვეძინა ნიტა.ბექა როგორც საუკეთესო მეუღლე ახლა საუკეთესო მამა გახდა.ზოგჯერ ღამით ბავშვს ისე აჭმევდა და დააძინებდა,რომ მე ვერც კი ვიგებდი..ზუსტად სამ წელში პატარა ბიჭიც შეგვეძინა მათე..ყველაზე თბილი და მოსიყვარულე ოჯახი გვქონდა ბავშვები სიყვარულით სავსე ოჯახში აღვზარდეთ და რაც მთავარია ბევრი დაბრკოლების მოუხედავად რაც ცხოვრებასს მოაქვს ჩვენს სიყვარულს ვეაფერი დააკლო ის ხომ მარადიულია..
================================
მადლობა თითოეულ თქვენგანს ვინც კითხულობდით ჩემს ისტორიას.მიყვარხართ ყველა დროებით და ვეცდები მალე დაგიბრუნდეთ ახალი ისტორიით.იმედი მაქვს მოგეწონათ ეს ისტორია <3



№1  offline წევრი Marry.Marry

ძალიან მომეწონა <3

 


№2  offline წევრი anuki-ano

Marry.Marry
ძალიან მომეწონა <3

<3 <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent