შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გოგონა სალამანდრას ტატუთი -2-


8-09-2015, 13:04
ავტორი Firefly
ნანახია 3 956

არეული სახით ვუყურებდი ჩემს წინ მდგარ ჭააღარა შერეულ კაცს და ვერაფერზე ვრეაგირებდი,ვერც იმაზე რომ კარებში მამაჩემი იდგა და კითხვისნიშანი მზერით მიყურებდა.დაორიგრამებულივით წამოვწიე სხეული სავარძლედან ჩანთა ავიღე და შენობა დავტოვე.ისევ სასაფლაოზე წავედი და ვიტირე გაუჩერებლად,მაგრამ ვერფრით მოვიოხე გული...ვტიროდი და მძულდაჩემი თავი დაბადების დღეს ვიწყევლიდი...ვგრძნობდი რომ აღარშემეძლო ამდენის გაძლება... მინდოდა მეც მქონოდა თბილი ოჯახი,ოჯახი სადაც იქნებოდა პატრ-პატარა პრობლმები რომლებსაც ერთად მოვაგვარებდით.მინდოდა ოჯახი სადაც სითბოს და სიყვარულს ვიგრძნობდი...მაგრამ მე არ მარგუნა ბედმა ეს ყველაფერი,მყავს დედ-მამა ფულზე დახამებული რომლებმაც სიყვარულზე არაფერი იციან.გული მიღონდება როცა იმ მოხუც კაცს ჩემს გვერდით წარმოვიდგენ და გულის რევის შეგრძნება მეუფლება...როგორ უნდა გაიმეტო 18 წლის შვილი 53 წლის კაცზე გასათხოვებლად?უკვე სიგიჟის ზღვარზე ვიყავი ამიტომ ქეთისთან ავედი და კარების გაღებისთანავე ძლიერად შემოვხვიე ხელები.
-მარი რაგჭირს?-
-მიშველე ქეთი....მიშველე ვზლუქუნებდი მე და ტირილს უფრო ვუმატებდი.
-მეტყვი რახდება?-
-მათხოვებენ!გესმის მატხოვებემ ვიღაც გაბღენძილ ბებერ ნარკომანზე!აი ეს ხდება-
-მოიცა რაა გაგიჟდნენ შენები?-გაფითრდა ქეთი და უფრო ძლიერად ჩამიკრა გულში.
-გაიქეცი მარი საერთოდ და ვერაფერს გაიძულებენ დატოვებენ ქვეყანა და შორს წადი-ამღვრეული თვალებით მამშვიდებდა ქეთი.
-არა უნდა გავყვე ცოლად იმ გაბღენძილს თორემ ბაბუას ციხეში ჩასვამენ.-
-დაგემუქრნენ?-
-ჰო-
-რო უჩივლოთ?-
-არაფერი გამოვა მამაჩემის კომპანიას რაღაც გაუყალბებია თუ რაღაც და ახლა აშანტაჟებს-
-არვიცი რაგითხრა-
-არაფერი მითხრა ქეთუ უბრალოდ მაგრძნობინე რომ ჩემთან ხარ-ამოვისრუტუნე და მის კალთაში ჩავდე თავი.
-გპირდები სულ ერთად ვიქნებით-


<><><><><><><><><><><><><><><><><>
სახლში დაბრუნებისთანავე მეცა დედაჩემი და ხელში ჟურნალები მომაჩეჩა საპატარძლო კაბა და ვარცხნილობა აირჩიეო.ისეთი თვალებით შევხედე ცოტახანი მიყუჩდა ჟურნალები მაგიდაზე მივუყარე და ჩემი ოთახისკენ ავიღე გეზი.საზიზღარი ქალი ხარ მაკა!ვლანძღავდი გულში დედაჩემს და წყლის ჭავლის ქვეშ ვნებივრობდი.
-მაკა რაგინდა ჩემს ოთახში?-ვკითხე დედაჩემს რომელიც შხაოის მიღების დროს შემოცუნცულებულა ჩემს ოთახში.
-მალე ჩაიცვი შენი დედამთილი მოვა მალე-
-ვა ცოცხალია?-გულწრფელად გამიკვირდა მე.
-გოგო რეებს ბოდავ გამოეწყვე და ძირს ჩამოდი ზეგ ქორწილია და ბოლო შტრიხებს გადავხედავთ-
-კარგი მაკა მოვალ დამელოდე-მაკამ კარგი გაიხურა და მეც გავშალე საწოლი და საცველებისამარა შევდორდი საწლოლში სველი თმით და ამდენი ფიქრის შემდეგ ძლივს მომეკიდა რული.
დილით კარგ ხასიათზე გამეღვიძა გრძელი მაისური გადავიცვი და ქვემოთ ჩავედი ჩემი ტკბილი ოჯახი საუზმობდა მეც დავკავე ჩემი ადგილი.
-მარი დე დღეს კაბა ავარჩიოთ ისაუზმე და წავიდეთ-
-კარგი დედიკო მაგრამ შენ სხვა საქმეებიც გექნება კაბას თვითონ ავარჩევ და თაიგულსაც-სარკასტულად გავუღიმე დე წვენი მოვსვი.
-შენ არიცი რაკარგი ბიჭია ერეკლე შენ თუ დაეხმარები ნარკოტიკსაც გადაეჩვევა-
-ხო დე ჩვენი სიყვარული ყველაფერს გააკეთებს.მაგრამ ასაკშია და მეშინია არ დავქვრივდე-
-გოგო ნუ ნაგლობ საერთოდ არიცნობ ბიჭს და ნუგამოგაქ წინასწარ დასკვნები!-აღრიალდა დედაჩემი
-გემრიელად მიირთვით!-ავდექი და ისევ დავბრუნდი ჩემს ოთახში.მოვემზადე და კაბის საყიდლად წავედი.ბოლოსდაბოლოს ყოველთვის ხომ არ თხოვდები თან ესენი ისეთ გრანდიოზულ ქორწილს აწყობენ არმინდა ცუდად გამოვიყურებოდე.ხანგრძლივი ბოდიალის შემდეგ ვიპოვე ის ერთადერთი და ვიყიდე სახლში არ დავბრუნებულვარ ბაბუასთან ავედი აგარაკზე.
-ბაბუ როგორ ხარ?-დაკოჟლრილი ლოყები დავუკოცნე ჩემს ერთადერთ ოჯახისწევრს.
-ჩემი გოგო როგორ მოენატრე ბაბუას რომ იცოდე-დიდი ხანი ვასაყვურელობოდი ბაბუას მერე კაბა ჩემს ოთახში ავიტანე არმინდოდა დედაჩემს ენახა ქორწილამდე ამიტომ ბაბუსთან დავტოვე და მე თბიკისში დავბრუნდი საღამოს რბოლა ეწყობოდა პირველად ვიღებდი მონაწილეობას და ვღელავდი ცოტას.პატარაობაში მედანიკას გვინდოდა მრბოლელები ვყოფილიყავით 14წლის ვიყავი როცა ტარება მასწავლა.მერე როკერობა გვინდოდა მე ისევ მღერი მიყვარს ძალიან როკი და თავისუფალ დროს როცა სახლში არავინაა ვმღერი ჩემი ბასგიტარით და კედლებს ვაზანზარებ.წელს უნივერსიტეტში ჩავირიცხე ექიმობა მინდა.
-მარი დე კაბა იყიდე?-შემომაკითხა დესაჩემმა.
-ვიყიდე მაკა-
-მანახე სიხარულო ვნახო როგორია-
-აქ არმოვიტანე ქოეწილში ნახავ-
-გოგო ქორწილში უნდა ბრწყინავდე გასაგებია?ხვალ ქორწილია შენ კი არხეინად გაწოლილხარ საწოლზე!-
-მაკა ნერვებს ნუ მიშლი რა ხვალ დილით 9ზე მომიტანენ კაბას რაგინდა მეტი?-
-ვნერვიულობ ქალიშვილი მითხოვება-სახე მოექუფრა დესას."ნეტავ მართლა ღელავდე რამეს"გავიფიქრე და საათს დავხედე.
-ჯანდაბა მარიამ!-შევუძახე ჩემს თავს და საწოლიდან წამოვფრინდი ტყავის ელასტიკები ამოვიცვი თეთრი პერგი და შავი ტკავის მოკლე ქურთუკი სათველეები დავიკოსე ცხვირზე,თმა ავიწიე და ჩავიბწვენი და გარეთ გავვარდი.
-სად მიდიხარ გოგო?-მომაძახა დესაჩემმა მანქანაში რომ ვჯდებოდი.
-რბოლაზე-სარკასტულად გავუცინე და მანქანა გავიყვანე.დანიშნულების ადგილზე დროზე მივედი.რადგან პირველი ვიყავი ამზრეზით ამათვალიერეს გოგო მარტო მე ვიყავი.როგორცკი გაზს ფეხი მივაჭირე და სივრცეში გავიჭერი უდიდესი სიამოვნება ვიგრძენი.მტვრის ბუღი ხელს მიშლიდა მაგრამ იმდენად ვიყავი აზარტში შესული რომ მხოლოდ გამარჯვებაზე ვფიქრობდი და გავიმარჯვე კიდეც.ბევრმა მომილოცა და მოგებული თანხა და თასიც გადმომცეს.ქეთი გაგიჟებული იყო ის შორიდან ადევნებდა თვალს რბოლას.სახლში გასავათებული დავბრუნდი და იმწამსვე საწოლში ჩავგორდი.
-გააღვიძეთ როგორმე-კიოდა დედაჩემი და ხელებს ასავსავებდა ლაქი რომ გაშრობოდა.ლასლასით წამოვდექი საწოლიდან შხაპი მივიღე და გამოსვლისთანვე მეტაკნენ სტილისტები.დედაჩემი გავაგდე ოთახიდან ქეთი ბაბუაჩემის ვილაზე გავუშვი კაბის მოსატანად.დიდი არაფერი არ გავაკეთებინე მინდოდა ბუნებრივი ვყოფილიყავი მსუბუქი მაკიაჟი,შავი ოდნავ სახვეული თმა მაქვს და ზალიან ლამაზად დამიმაგრეს კეფაზე რამდენიმე კულული წინ გადმომიყარეს ამასობაში კაბაც მომიტანეს.დედაჩემი კარებიდან ქოთქოთებდა დროზეო.ბოლოს როცა ყველა გავისტუმრეთ და ეკეაიაში გავუშვით ამოვიტანე კაბა და ჩავიცვი.ზუსტად ჩემი სტილის იყო სწორი უკან პატრა შლეიფით,ღრმად ამოჭრილი ზურგით საიდანაც ჩემი სალამანდრა მაცდურად იწონებდა თავს.წინაც ულამაზესი დეკოლტე ჰქონდა პაწაწინა თვლებით გაფორმებული.ყვავილი დავიკავე და კიბეზე ჩავედი.ქეთი ისე იყო ცრემლები ვერაფეით ვერ შევუშრე პატარა ბავშვივით კრუსუნებდა.
სამებაში უამრავ ადამიანს მოეყარა თავი.მანქანის გაცერებისთანავე ყველამ გადამოგვხედა ჯერ მამა მოუახლოვდა მანქანიდან გადმოსვლაში დამეხმარა და მერე ეკწლისაშიც შევედით.დავინახე ჩემი საქმრო და გულმა ბაგაბუგი დაიწყო ჰაერი აღარ მყოფნიდა,მამამ შეამჩნია რომ ვერ ვიყავი კარგად დახელი მომიჭირა.
საკურთხეველს რომ მივუახლოვდი გვერდით ჩავუარეთ იმ კაცს მერომ ჩემი საქმრო მეგონა,მან თბილად გამომხედა და მის გვერდით მდგომ საოცრად სიმპარიურ ბიჭს გადახედა და თვალი ჩაუკრა."აქ რაღაც ისე ვერაა "გავიფიქრე.შარში ხარ მარიამ დასკვნა გამოვუტანე ჩემს თავს.



№1  offline წევრი brooklynbaby

ყოჩააღ love ველოდები შემდეგ თავს love

 


№2 სტუმარი xatia

Patara iyo ar meyo :( dges dadee ra ^_^♥♥

 


№3  offline წევრი Firefly

xatia
Patara iyo ar meyo :( dges dadee ra ^_^♥♥

არვიცი თუ მოვახერხებ... შემდეგ თავს უფრო დიდს დავდებ ♥
--------------------
M.T

 


№4  offline წევრი jilda666

Auu male. Dadee.. dzaan damainteresaa.. magari gogo xar shen

 


№5  offline წევრი Firefly

jilda666
Auu male. Dadee.. dzaan damainteresaa.. magari gogo xar shen

Madloba♥male davdeb
--------------------
M.T

 


№6  offline წევრი გიჟი გოგონა :)

აჰაჰა რა მაგარი იყო... არ მეყო გოგო, დღესაც დამიდე დიდი(დიდზე-დიდი) თავი wink
მარია dროზე გამიგრძელე მოვიკვნიტე მთელი ფრჩხილები wink

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent