შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

რთულია ცხოვრება როცა სხვას არ გავხარ თავი 1


8-09-2015, 15:02
ავტორი mariami kusa
ნანახია 2 248

ხანდახაან ასეც ხდება, გინდა გაიქცე ყველასგან მოშორებით იყო და არავინ და არაფერი განაღვლებდეს. უბრაალოდ იცხოვრო შენნი ცხოვრებით, არ გაწუხებდეს ხალხის აზრი, იყო ის ვინც ხარ, არავის აზრი არ გაითვალისწინო და იცხოვრო შენი ცხოვრებით. სწორედ ეს უნდოდა ნინის, ის ჯერ კიდევ 15 წლისაა და უკვე იმდენი აქვს გადატანილი რომ მასზე გამოცდილი ადამიანი არ ჰგონია ვინმე იყოს ამ ასაკშიც კი. თავის ტოლებზე მეტი ჭკუა აქვს, არ გავს იმ ღლაპებს რომლებსაც თავში აქვთ ავარდნილი და სხვაა ყველაფერი კიდიათ. უნდა დაიკიდოს ყველა და ყველაფერი მაგრამ არ შეუძლია იმიტომ რომ ის ასე გაზარდა დედამ. ჯერ კიდევ სამი წლის იყო როცა მამა ციხეში ჩასვეს, მაშინ გამოიარა მძიმე ცხოვრება. ამ პატარა გოგოსთვის ხომ სრულიად ძნელი იყო მამის გარეშე ცხოვრება. დედა ზრდიდა და არაფერს აკლებდა ის იყო მისთვის ყველაფერი მამაც და დედაც.
როცა თავის თანატოლებს ხედავდა მამებთან, მის თვალებში დიდი ტკივილის ამოკითხვას შეძლებდით. თავისზე 5 წლით უუფროსი ძმა ჰყავს, რომელიც ძალიან უყვარს. როცა პატარა იყო მაშინ გაიარა ის რთული პერიოდი რასაც მისი ხასიათის ცვლილება გამოიწვია. ძმის გარდა კიდევ ერთი ბებია ჰყავს რომელთანაც ხშირად უწევს ჩხუბი მაგრაამ მაინც ძალიან უყვარს. რა ქნას ძველი თთაობის წარმომადგენელია ბებიამისი და ნინის სტილიც და საქციელებიც ხშირად იწვევს უკმაყოფილებას მასში.
ნინი ჯერ კიდევ 11-წლის იყო როდესაც შეუყვარდა. ბავშვური სიყვარულიი იყო მაგრამ წრფელი, პირველი სიყვარული მუდამ გულში რჩებაო ალბათ გაგიგიათ სწორედ ასეე დარჩა იგი ნინის გულშიც. მერე რა რომ დაშორდნენ და ნიკა სხვაგან გადავიდა მთავარია ის მაინც იყო მის გულში. შემდეგ უკვე 13 წლის იყო როცა ბიჭი მოეწწონა ის მასზე 4 -წლით უფროსი იყო მაგრაამ გატაცება გამოდგა და მალევე დაავიწყდა. აი 14-ის რომ გახდაა მაშინ იგემა მეორე სიყვარული. მაშინ მოპარეს პირველი კოცნაც დაა მაშინ დააშორა ოჯახმა როცა სიყვარული პიკს აღწევდა. იყო ჩხუბი საყვარელი ადამიანის გამო, ოჯახში ვერავინ უგებდა. ეუბნებოდნენ შენ ლამაზი ხარ ყველას მოეწონები და მაგ ბიიჭს შეეშვი უკეეთესი გამოჩნდებაო. ვერავინ უგებდა რამდენჯერ დალია წამლები, რამდენი ღამეე გაატარა ტირილში, რამდენს გაუძლო და მაინც ბოლოს აღმოაჩინა რომ ის ისეთი არ იყო როგორიც მას ეგონა. ის არ აღმოჩნდა მისი ღირსი, ოჯახი მართალი აღმოჩნდა. ამდენმა ჩხუბმა ოჯახში მართლაც ტყუილად ჩაიარა. შემდეგ იყო იმედ გაცრუება, დეპრესია სულ იმის ფიქრი რომ, ის, არავის უყვარდა. ჰყავდა დაქალები მაგრაამ ისინი მხოლოდ პონტის მეგობრები იყვნენ, მარტო ერთი დაქალი ჰყავდა ნამდვილი მეგობარი აი ისეთი ჭირშიც და ლხინშიც რომ სულ მის გვერდით იყო მაგრამ მაინც ის შორს იყო ნინისგან... საზღვარგარეთ იყო და ვეღარ ნახულობდა. მარტო ზაფხულობით ხვდებოდნენ 1 ან 2 თვით. მაინც მოახერხა გადალახა ეს ტკივილიც და ახლა როცა უკვე მხიარულია როგორც ადრე ისეთივე გიჯი და ისეთივე ლაღი გახდა აღარ ჩხუბობს არავისთან, ჰყავს ნამდვილი ძმაკაცებიც რომლებიც უგებენ და რჩევებსაც აძლევენ. ნინი 15-წლისაა და ისეთი გარეგნობა აქვს მართლაც არ ტოვებს მამრობით სქესს გულგრილს. ისეთი თვალები აქვს აი იცით როგორია? გარედან ერთი რგოლი ნაცრისფერია მერე მეორე რგოლი უკვე მწვანეში და ყვითელში გადაის, მესამე რგოლი თაფლისფერია და მერე თვალის შავი კაკალა ეს მართლაც საოცრებაა ასეთი ტვალები მარტო დედამისს თვითონ და მის ძმას აქვს, სხვას არ შეიძლება რომ ჰქონდეს განსხვავებულია ყველასგან და არავის არ უნდა დაემგვანოს. ტმები არცც თუ ისე გრძელი აქვს მაგრამ თმაც განსხვავებული აქვს სპილენძის ფერი თმა აქვს, რამდენჯერ გაუჩერებიათ ქუჩაში და უკითხავთ სად შეიღებე თმა ან რა საღებავი გისვიაო. პატარა ცხვირი ასე ვთქვათ კურნოსა ცხვირი აქვს და დიდი გამობურცული ტუჩები, ახლა საწოლში ნებივრობს სიცხე აქვს ქალბატონს, თანაც ზამთარია და ურჩევნია ასე იწვეს საწოლში ვიდრე გამათბობელთან დაჯდეს ახლოს თან 4LOVE-ზეა შესული და ისტორიებს კითხულობს. ოო როგორ უდა მასაც ჰყავდეს ისეთი ბიჭი როგორიც დემეტრეა და ისევე ზრუნავდეს მასზე სიცხის დროს როგორც ანაზე ზრუნავს ... ეცინება და ამ ყველაფერზე და წარსული ახსენდება მაგრაამ მალევე იშორებს ფიქრებს და საწოლიდან დგება. ფანჯრიდან იყურება და შავ ბეემვეს ხედავს ეცნობა მანკანა მაგრაამ სიცხისგან თვალები ისე აქვს დაბინდული კარგად ვერ ხედავს. კარგად აკვირდება და უცებ სიხარულისგაან ხტუნვას იწყებს ეს ხომ მისი ძმაკაცია ანდრეა რომელიც ასე ძალიან უყვარს, დიდი ხანია ერთმანეთს იცნობენ მაგრამ ის ამერიკაში იყო და ახლახანშ ჩამოვიდაა, როგორც ჩანს სიცხემ გამოაშტერა ნინი რადგან არც დაურეკავს ანდრიასთვის ეს დღეებია. ეგრევე ჩავარდა დააბლა მის სანახავად, სულ დავიწყდა ამ ჩერჩეტს რომ თმა გაბურDზნოდა და ტანზე პიჯამოებით და ხალათით იყო. ეგრევე ჩავიდა სირბილით და ასევე სირბილით გაექანა მანქანისკენ გამოხსნა კარები და გიჯივიით ჩაუხტა ანდრიას კაალთაში. ბიჩი დაიბნა ჯერ გოგოს შეხედა მერე პიჯამოებს და გულიანად გადაიხარხარა.
- ჩემი გადარეული გოგოო, როგორ მომენატრეე ეს რა გაცვია პატარავ ხარხარებდა ანდრია და ნინის გულში იკრავდა. როგორ მომენატრეეე
- ეხლა გაგახსენდა პატარაა შე ბოროტო? ნინიმ ტუჩები დაბრიცა და ანდრიას ქვემოდან ამოხედა, მაგრამ მალევე გაუნათდა თვალები და ანდრიას ძლიერად ჩაეხუტა.
- მეც მომენატრე ანდრიი .
- რა გინდა აქ ვის ელოდები? უცებ დასერიოზულდა და ანდრიას კალთიდანაც გადმოხტა რადგან მანქანაში კიდევ იყო ვიღაც, ვისაც მძროლის გვერდით ადგილი დაეკავებინა და ღიმილით შესცქეროდა ამ ორი გიჯის საქციელებს.
- აი ეს ლევანია გაიცანი ნინი, უცებ დასერიოზულდა ანდრია. აქ ცხოვრობს და მას მოვაკითხე აი იქით კორპუში და ხელი მოპირდაპირე კორპუსისკენ გაიშვირა ანდრიამ. ახლახან მორჩა ჯარს და მინდოდა მენახაა მეც გუსინ დავბრუნდი და ბოდიში ვერ შეგეხმიანე პატარავ. გაუღიმა ანდრიამ და ისიც მანკანას მიეყრდნოო ნინისავით. ამასობაში კი უცნობიც გადმოვიდა მანკანიდან და ნინის მიუახლოვდა.
-გამარჯობა ნინი სასიამოვნოა შენი გაცნობა ჩემთვის პატარა ქალბატონო.
- ნინი დაიბნა არ ელოდა ამდენს მითუმეტეს პატარა ქალბატონო ცუდად მოხვდა მის ყურთასმენას და წარბები შეკრა თან უთხრა: ჩემთვისაც ლევან.
ლევანი ერთხანს გაკვირვებული უყურებდა და ფიქრებით სხვაგან იყო ის და ანდრია კი ენას არ აჩუმებდნენ და გულიანად ხარხარებდნენ.
ანდრიამ იმდენი დასცინა ნინის ეს რა გაცვიაო რომ, ნინი ბოლოს გაებუტა მაგრამ ანდრიას როგორც ჩვევიაა ჩAეხუტა და უთხრა:
- ახლა სახლში ადი პატარავ თორემ უარესად გაცივდები ამ ზამთარში ეგრე რომ ხარ ჩAმოსული, შუბლზე აკოცა და ნინი ისეთი ცხელი იყო რომ მაშინვე და სწრაფაად გაქანაა ხელში აყვანილი სადარბაზოსკენ.სახლში აიყვანა საწოლში ჩააწვინა თვითონ კი დაბრუნდა ლევანთან და ისევ გააგრძელეს საუბარი. ნინი კი ისეთი გაოცებული იყო ვერაფერის გაანალიზება ვერ მოასწრო ვერც დაემშვიდობა ლევანს ისე სწრაფად წამოიყვანა ანდრიამ. ლევანმა ანდრიას მხარზე დაკრა ხელი გდაეხვია და უთხრა
- ძმაო მგონი დამერხა ამხელა კაცს და მალე ძმაკაცი დაგიქლიავდება.
ამ სიტყვებს კი ორივეს ხარხარი მოჰყვა. დაემშვიდობნენ ერთმანეთს და ლევანიც სახლში წავიდა. იმ ღამეს ჩვეულებრივად დაეძინა ორივეს ნინის სიცხე აღარ ჰქონდა და ეს ახარებდა რადგაბ სკოლა მოენატრა. არ იყო შკოლნიკი არ იფიქროთ ასე უბრალოდ მობეზრდა სახლში ჯდომა და სულ გაუჩერებლად ჩხუბი ასეთსაც კი არ ეშვებოდა ბებიამისი და სულ ჩხუბობდნენ. ნინის ძმა საზგვარგარეთ მუშაობს თორემ ბებიამისი მასაც ეჩხუბება ხოლმე და ნინისთვის დრო არ რჩება ახლა კი გაორმაგებულაად ცხუბობს ნინისთან და ეს ნინის ნერვებზესაშინლად მოქმედებს.
გათენდდა მეორე დღეც ნინი დილით ადრე ადგა, უხაროდა სსკოლაში წასვლა და ამიტომაც არ დაიზარა დღეს. სწრაფად მორჩა დილის საქმეებს და მაშინვე სამზარეულოში გავარდა მოკლე პიჯამოებით, ისაუზმა შემდეგ კი გარდერობთან მივიდა გადმოიგო შავი შარვალი მუხლებთან გადაჩრილი, თეთრი მაიკა და ამავე ფერის ბენსიმონები შეუხამა მოიცვა თყავის კურტკა და ჩანდაშიც სწრაფად ჩალააგა წიგნებბი, ხმები შემოესმა სამზარეულოდან და სწრაფად გავიდა გარეთ. იქ ბებიამისი და დედამისი დახვდნნ რომლებიც რაღაცაზე საუბრობდნენ უფრო სწორედ კი რაღაცზე კიარა ვიღაცაზე. ბებიამისი სულ ლანძღავდა იმ ჩ....ხ ქალს თუ კაცს დედამისი კი მობეზრებული სახით იყურებოდა. ნინის დანახვაზე ახლა ახალი თემა მიეჩა ბებიამისს და ისევ დაუწყო ნინის სტილს და ჩაცმულობას ლანძღვა. ნინიმ ყურადღება არ მიაქცია ისე გავიდა სახლიდან. გარეთ გასულს მისი კლასელი შეხვდა ბექა რომელთანაც ასე თუ ისე კარგი ურთიერთობა აქვს, მოიკითხეს ერთმანეთი და ერთად დაადგნენ სკოლისკენ მიმავალ გზას. ამ დროს კი ფანჯრიან იყურებოდა ლევანი და აკვირდებოდა ნინის რომელმაც ასეეთი დიდი კვალი დატოვა მის მეხსიერებაში, ხვდებოდა ლევანი რომ მას მოწონდა ეს პატარაა არსება და თავის თავზე ბრაზობდაა ასე ფიქრობდა რომ ნინი პატარა იყო და ეს გრძნობაა უნდა დაემალა ჯერჯერობით მაინც. მისი დანახვა კი ბექასთან ერთად არ ესიამოვნა, იფიქრა აალბათ შეყვარებულიაო, სწრაფად გასრისა სიგარეთი აივნის მოაჯირზე და სახლში შევიდა. მაშინვე დარეკა ანდრიასთან.
- ბიჭო გაიღვიძე რა ამდენ ხანს ძილი ვის გაუგია?!
- რა გინდათ ტო არ შEმარგოთ ძილი რააიყოო.
ტელეფონიდან გაღიზიანებული ანდრიას ხმა ისმოდა და ლევანს ეცინებოდა, რომელი საათია ჯერ კიდევ 9 საატიააა? მოგკლავ ბ.......ი ვიყო ლევან რა ჯანდაბა გინდა ამ დილაა ადრიან, თუ არ გიინდა რომ შენი ზარის გამო მიგასიკვდილო გირჩევ რამე ისეთი მითხრა რამაც შეიძლება სიცოცხლე გაგიხანგრძლივოს. იმუქრებოდა ანრია.
- კაი ბიჭო არ მცემო რა დღეში გაქვს ნერვები ტო
ხარხარებდა ლევანი.
- მოკლედ საქმე მაქვს შენთან და ამო რა ჩემთან გელოდები.
- კაი რა დაამაძინე ამ დილაადრიან რა წიკები გაქვს .
- ამოხალ თუ ამოვიდე ძAლითა ჩემითა.
- მოვალ 1 საათში.
- კაი მალე გელოდები.
სწრაფად გაუთიშა დაა ძმაკაცის ლოდინი დაიწყო. 1 საათი ასე თუ ისე, მალე გავიდა და კარზე ზარის ხმაც გასიმე...
- რა პუნქტუალური ძმაკაცი მყავს ტოო, ხარხარებდა ლევანი და თან ანდრიას თვალებზე უფრო ეცინებოდა... ძმაკაცი ისე უბღვერდა რომ მართლაც ვერ გადაურჩებოდა.
- რა ჯანდაბა ხდება აბა გისმენ .
- დაჯექი რაა სერიოზული საქმე მაქვს. უცბად დასერიოზულდა ლევანის.
- მოკლედ ძმაო გუშინ რომ გითხარი მერხევა თქო ხომ გახსოვს?
- კი მერე? უცებ გაიხსენა მომხდარი ანდრიამ და ცოტაა არასასიამოვნოო მოსასმენი სიტყვებისთვის მოემზადა.
- მოკლედ ძმაო მგონი ნინი მომწონს გუშინ რომ გამაცანი.
- ანდრიას უცეებ შეეცვალა სახე გბრაზდა და ფეხზე წამოდგა.
- რას ქვია ბიჭო მოგწონს? გუშინ გაიცანი და უკვეე რეებს ბაზრობ ხვდები მაინც? ის ჯერ პატარაა 15-წლისაა. იცი მაინც ამდენი გამოიარაა? სულ პატარა იყო მამას რომ დააშორეს მერე იყო სიყვარულის იმედგაცრუება იმ ს...ა რომ გამოიყენა და ასეე ააჯანყა ოჯახის მიმართ იცი რა დაუჯდა მაინც ამ ციცქნას. ერთი შეხედვით უსუსური არსებასავითა მაგრამ ძალიან ძლიერი პიროვნება იმალება ამასს უკან.
- მე მართლა მომწონს არ ვუყურებ ისე როგორც გასართობ ნებისმიერ გოგოს, მე აღარ ვარ პატარა და შემიძლია მისი დაცვა ახლა მარტო ეს არის ჩემი მიზანი. არ მინდა რომ ვინმემ, ისევ ატკინოს გული. მე ჯარში ვიყავი და იქ ბევრი რამ გამოვიარე დამიჯერე, მის დაკარგვას ან სხვასთან ეერთAდ დანახვას ვერ ავიტან, ახლა კი მითხარი შეყვარებული ყავს?
- უცებ ანდრიას სახე ღიმილმა, გაანათა და ძმაკაცს ხელი დააკრა მეგობრულად მხარზე.
- არა ძმაო არ ყავს. მეც გამახარებთ თუ რაამე გამოგივათ ოღონდ რომ აწყენინო არ ვიცი რას გიზამ ის ჩემი დაიკოა და არავის ვაპატიებ ცუდის თქმას მასზე ან რამეს მიქარვას ასე რომ იყავი ჩკვიანად, გენდობი.
ანდრიამ მალე დატოვააა ლევანის სახლი და წავიდა საქმეები მოიმიზეზა. ლევანი კი დატოვა თავის ფიქრებით. ამ დროს ლევანმა გადაწყვიტა სოციალურ ქსელში მოეძებნა ნინი დაა მისი ფოტოებით მაინც ყოფილიყო ჯერჯერობით მასთან ახლოს, მაგრამ ვაი რო გვარი არ იცოდაა... სწწრაფად მოიძია ტელეფონი და დაურეკა ანდრიას.
ანდრიამ სიცილით უპასუხა ლევანს და მის კითხვაზე გულიანად დასცინა მაგრამ მალევე მოეგო გონს და უპასუხა
- გაბრიაძეების ასულია ძმაო აწი დაიმახსოვრეე.
ლევანიმ სწრაფად გათიშა ტელეფონი და თავისთვის ჩაილაპარაკა.
- გააბრიაძეების ასულო ...


დაგიბრუნდით ახალი ისტორიით... კომენტარებიდან და თქვენი აქტიურობიდან გამოჩნდება მოგეწონათ თუ არა დაა გავაგრძელო თუ არა. მიყვარხართ ძAლიამ :* ველოდები თქვენს აზრებსს და შEცდომებისთვის ბოდიში



№1  offline წევრი Firefly

კარგი იყოო გააგრძელე
--------------------
M.T

 


№2  offline წევრი mariami kusa

♥მარიამი♥
კარგი იყოო გააგრძელე

ხვაალ დავდებ მადლობა კომენტარისტვის :*

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent