შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მაპატიე (თავი 2)


10-09-2015, 17:40
ავტორი buzgu))
ნანახია 2 817

-მოვედიი!!-დაიძახა მარიმ როდესაც კარი შევაღთ.
-ასე მალე?-გულწრფელად გაუკვირდა დიმიტრის.
-ხო რა მოხდა ჩვენი ნახვა არ გიხარია?
-არა რა თქმა უნდა, შმოდით, შმოდით-ოთახში შეგვიპატიჟა სადაც მისი მეგობრები იყვნენ.მარი ცოტა გაბრაზდა და ლოყები აუწითლდა, ეს დროულად შევამჩნიე და ოთახში გავიყვანე.
-მთავარია მე გავიდე სახლიდან და მაშინვე ძმაკაცები ამოჰყავს... ვერვიტან რაა ამ ბიჭებს-თქვა გაბრაზებულმა მარიმ.
-კაი რაა შენც ხომ იცი რომ კარგი ბიჭები არიან რას ერჩიი...
-აუ რავიცი არ მომწონს... კაი მოვრჩეთ ამაზე ლაპარაკს.
-კაი ოგონდ დამპირდი რომ მათ არაფერს ეტყვი.
-გპირდები-დიდი ხნის ყოყმანის შემდეგ მითხრა მარიმ.
-დედაჩემს უნდა დავურეკო...-ვთქვი და ტელეფონი ამოვიღე.
ზარი გავიდა...
-გისმენ ანა
-დეე ქორწილიდან ადრე წამოვედი და მინდა მარისთან დავრჩე.
-რატო რა მოხდა?-მკითხა შეშინებულმა დედამ.
-არა არაფერი ქართული სუფრა და ჩხუბი დარავი რაა... ჩვენ გამოვეცალეთ, ხვალე მოგიყვები დღეს მარისთან დავრჩები.
-კაი ძილინებისა დეე...-მითხრა და ტელეფონი გათიშა.
-აბა რაოო?
-რა და ვრჩები... აბა რა გავაკეთოთ?
-მგონი არც ისე ცუდი ბიჭები არ არიან რამეს მოვიფიქრებთ!-გაიცინა მარიმ.... ტანსაცმელი გამოვიცვალეთ და ოთახში გავედით.
მარი მართალი იყო, არც ისეცუდი ბიჭები ჩანდნენ. მოკლედ ღამე გავათენეთ. ხან ფილმს ვუყურებდით, ვთამაშობდით ხან საშიშ ისტორიებს ვყვებოდით. ძალიან კარგად გავერთეთ. დილით მარისთან საწოლში გამეღვიძა. ძალიან ტკბილად ეძინა, შემეცოდა და არ გავაღვიძე. ავდექი და ჩაცმა დავიწყე.სამზარეულოში დიმიტრი დამხვდა (მარის ძმა)
-დილამშვიდობის!(დიმი)
-დილამშვიდობის!(მე)
-რა ადრე გაიღვიძე...-მითხრა სიცილით.
-აბა რაა-გავიცინე და სააბაზანოში შევედი. პირველის ნახევარი იყო... არ მშიოდა, ამიტომ დიმიტრის დავემშვიდობე, ჩანთა ავიღე და კარი გავიხურე.
ტაქსის ნომერს ვკრიფავდი როდესაც წინ შავი BMW გაჩერდა. ეს ის ბიჭი იყო, ქორწილიდან...
-ჩაჯექი , სახლამდე მიგიყვან
-არა მადლობ ტაქსს გამო...
-ჩაჯექი რაა, რატო ჯიუტობ?
-ვაფშე ვინ ხარ ამდენს რომ ბედავ... მანქანას აჩერებ სრულიად უცხო ადამიანი რომელსაც არც ვიცნობ...
-სამაგიეროდ მე გიცნობ... ჩაჯექი მანქანაში
-რაა??... არ ჩავჯდები შენი მეშინია-ერთი გადაიხარხარა და შემდეგ უცებ დასერიოზულდა
-მაგას სერიოზულად მეუბნები?
-ღადაობის რამეს მატყობ?... არა თქო და ვსო-ლამის ვიყვირე.
-კაი...-გაბრაზებული მანქანაში ჩაჯდა, კარი მიიჯახუნა და მოშორებით დადგა... ტაქსი თხუთმეტ წუთში მოვიდა, ჩავჯექი და ტაქსის მძღოლს მისამართი ვუთხარი. მთელი გზა უკან მომყვებოდა. "რა უნდა ხომ არ გააფრინა" ვფიქრობდი ჩემთვის, მაგრამ მალევე შევწყვიტე ამაზე ფიქრი და სხვა რამეზე გადავერთე. დედას მივწერე რომ მივდიოდი შემდეგ კი ფანჯარაში ყურება დავიწყე.
სახლში რომ მივედი დედა შემომეგება, (დედაჩემს ქეთა ქვია). ოთახში შევედი და ჩემ ძმას მოვეფერე, (ჩემი ძმა ჩემზე 5 წლით პატარაა) მერე კი მისაღებში შევედი. მამა ტელევიზორს უყურებდა... დედამ ეშმაკური სახე შემომანათა მაშინვე როდესაც ვთქვი რომ ყავას დავლევდი.
-მე მოვადუღებ-წამოიძახა დედამ. ეშმაკური სახით შვხედე ვიცოდი რაც აინტერესებდა. შემდეგ დაღლილი წამოვდექი და დედასთან მივედი.
-წამო ჩემს ოთახში და ყველაფერს დაწვრილებით მოგიყვები-დედამ თავი დამიქნია. მე ოთახში გავედი გამოვიცვალე და მოვემზადე. დედა კი მალევე ადუღებული ყავებით ხელში ჩემს ოთახში შემოვიდა.
..............................
მგონი კარგია... თქვენი აქტიურობა მინდა... გთხოვთ კომენტარები არ დაიშუროთ. თქვენი ყოველი კომენტარი ძალიან მახარებს... თუ იაქტიურებთ თავებსაც გავზრდი ნელნელა! )))
<3 სიყვარულით ბუზღუ <3



№1 სტუმარი ninia

cota diidi tavebii raa istoria momcons da azartshi rom shevdivar mtavrdeba

 


№2  offline წევრი buzgu))

ninia
cota diidi tavebii raa istoria momcons da azartshi rom shevdivar mtavrdeba

ხალხი არ აქტიურობს no ბოდიში.. ვეცდები უფრო დიდი თავები დავდო ხოლმე love

 


№3  offline წევრი qurdi gogo ^_^

აუუ ცოტა დიდი თავები დადეე რა.

 


№4  offline წევრი KaTE:))

გვანცა,არ მინდა გაწყენინო, მაგრამ...
პირველი და მეორე თავი გადავიკითხე დადავღონდი... მხოლოდ დიალოგები მოთხრობას ხიბლს ვერ მისცემს... ამასთანავე, გრამატიკული შეცდომებიც ხშირი გქონდა ტექსტში... სიახლეს გაალამაზებ, თუ გარემოს აგვიხწერ, გრძობების შესახებ გაგვანდობ და ა.შ. ზედმეტად ადვილი ტექსტით გაქვს დაწერილი ორივე თავი, მე მას "სალაპარაკო ენას" ვეძახი. როდესაც მოთხრობას წერ სასურველი დიდი და მრავალაფეროვანი სიტყვებით შეამკო თითოეული წინადადება... აუცილებელია აბზაცებითაც დატვირთო... იმედია ყველაფერს გაითვალისწინებ <3 და ცუდად არ მიიღებ...
--------------------
Think Happiness
Make Happiness
Share Happiness
And
Be Happy

 


№5  offline წევრი buzgu))

მადლობ რჩევისათვის fellow ქეეთ

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent