შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გოგონა სალამანდრას ტატუთი -5-


11-09-2015, 14:09
ავტორი Firefly
ნანახია 3 665

ძალიან მოულედნელი იყო მისიაგვარი ქცევა ჩემთვის.თავიდან თითქოს გავირბრძოლე მარამ სიმართლე გითხრათ არმინდოდა გაჩერებულიყო ხელები კისერზე შემოვხვიე და მეც ავყევი კოცნაში და როცა ნახა აღარ ვფარათხალებდი ქმარუკელა უფრო გახელდა და უფრო მომთხოვნად დამიწყო კოცნა.ბოლოს ძლივს მოვწყდით ერთმანეთის ბაგეებს როცა უჰაერობამ შეგვაწუხა.
-გემრიელი იყო-კმაყოფილად გაისვა ენა ტუჩებზე ერეკელმ
-ვარდკაჭაჭა?-გავისულელე თავი
-არა შენი ტუჩები-მაცდურად ააფახუა წარბები და ისევ ჩემს ტუჩებს დაასო ხარბი მზერა.მეც ფეთიანივით გავხტი განზე "ტელეფონზე მირეკავენ"-თქო მოვიმიზეზე და სასწრაფოდ შევირბინე საძინებელში და ვარსკვლავის ფორმაში გავწექი.-რას მიშვრები ყიფიანო ჰა?მთლად გამომაშტერე თავი შორს უნდა დავიჭირო შენგან ვაჟბატონო სანამ ცოტა ფიქრის საშუალება გამაჩნია!ვფიქრობდი გულში და სახე გაბადრული თითს ტუჩზე ვისვამდი.რამე გრძნობა რომ გამიჩნდეს მისმიმართ მერე სად წავიდე?ხომ დავიტანჯები?მაგრამ ახლა მთავარი ისაა რომ როგორმე გადავაჩვიო ნარკოტიკებს მერე კი ყველაფერი თავისით დალაგდება.
-მარიი სახლში ყოფნა არ მოგბეზრდა?წამო რა სადმე კლუბში წავიდეთ.-ოთახში შემოსულმა ერეკლემ მკითხა.
-კარგი წავიდეთ-ფეხზე წამოვდექი და გაერერობს მივვარდი.კარადიდან ყვითელი მოკლე ზურგამოღებული კაბა გამოვიღე და ჩავიცვი მერე შავი მაღლები და ჩანთა შევუხამე.გრძელი შავი თმები გვერდზე ჩავიბწვენი მსუბუქი მაკიაჟიც გავიკეთე სუნამო მივიბკურე და ქვემოთ ჩავედი.
-რასაკეთებს ამდენ ხანს მაცოდინა!-ჩავიბუზღუნე როცა ერეკლე მისაღებში არდამხვდა.ალბად თავის ოთახშია გავიფიქრე და სამზარეულოში შევკაკუნდი წვენის დასალევად.
-გამაგიჟებს ეს გოგო რაა-მოესმა ერეკელს ხმა.-გოგოო ჩამოდი ძირსსად ხარ-ყვიროდა ერეკლე.
-ბიჭო რა გაყვირებს შენზე ადრე ჩამოვედი და გელოდები!-წინ ავესვეტე მე.ჯერ ამათვალიერა მერე წავიდეთო და სახლი დატოვა.
-იდიოტო-ხავიქირქილე და უკან გავყევი არაა რაუქნებოდა რამე ტკბილი სიტყვა ეთქვა?გახსნას ბაგე მაგ ჟმოტმა.სასიძღარი ხარ ქმარო მაგრამ მოგარჯულებ და შაქარივით დაგატკბობ ოღონდ მაცადე...ვფიქრობდი გზაში და ეშმაკურად გადავხედავდი საჭესთან მჯდარ ქმარუკელას.-მომწონს კიარადა მაგიჟებს ეს ბიჭი!-როგორც იქნა გამოვუტყდი ჩემს თავს და ისევ ერეკლეს გასავხედე.
კლუბური სიტუაცია არასდოროს მიზიდავდა.გამონკისი ახლაც არიყო,ერეკემ ძველი მეგობარი ნახა და მათან საუბრობდა მე კიდევ კოქტეილს ვწრუპავდი და ხალხს ვათვალიერებდი.
-შეიძლება ვიცეკვოთ?-მკითხა ვიღაც ბიჭმა და მეც გავყევი.ნახევარიცეკვის შემდეგ ერეკელემ ჩემს ცოლს თუ დამითმობო და ისიც შურდულივით მოსწყდა ადილს.ერეკლემ მჭიდროდ შემომხვია წელზე ხელები და ცეკვა განაგრძო.
-რაუნდოდა იმ ბიჭს?-
-მეცეკვეო რაუნდა ნდომოდა-
-არავის აქვს უფლება ჩემს გარდა შეგეხოს,მოგეფეროს.-
-ერეკლე დათვერი?-გამიკვირდა ერეკელს სიტყვები.
-არა სამი ჭიქა დამათრობს?!-იწყინა ბიჭმა.
-ჰო რავიცი-
-ვგიჟდები შენს ტატუზე ჩემი სალამანდრა ხარ-ყურთან ახლსოს მიჩურჩულა ერეკელმ.მე კიდევ გაბადრული ვუსმენდი მის ჩურჩულსნდა შიგადაშიგ ვიღიმოდი.სახლში გვიან დავბრუნდით და ჩვენს ჩვენს ოთახებში შევიძურწეთ ნალიშზე თავის დადება და ჩაძინება ერთი იყო.დილით ადრე გავიღვიძე მოკლე შორტები და მაისური გადავცვი კედებში ფეხი ჩავაცურე და ერეკლეს ოთახში შევედი.
-ერეკლეეე-ისე საყვარლად ეძინა მიმდოდაა მივსულიყავი და ძალიან მაგრად ჩავხუტებოდი."რა აზრებით მოძრაობ მარიამ??"შევიძახე ჩემს თავს და მის საწოლს მივუახლოვდი.
-ქმარო გაიღვიძე-
-მმმმ-
-რა მმმმ ბიჭო ადექი აშენდა სოფელი!-დოინჯი შემოვირტყი მე და ალმაცერად დავხედე ბალიშს ცახურებულ ქმარს.
-გოგო დამაძინე-
-რადოს ძილია ადექი სარბენად მივდივართ-
-არმინდა შენ წადი-
-კარგი გუშინ ლაშამ მითხრა ერთად ვირბინოთო და მასთან ერთად წავალ.კარგად გამოიძინე ქმარუკააა ჰაეროვანი კოცნა გავუგზავნე ისიყო უნდა გავსულიყავი ხელი დამავლო საწოლზე დამაწვინა და ზემოდან მომექცა.
-ვინარის გოგო ლაშა?-
-ჩემი პარტნიორი-
-რაუნდა?
-არაფერი ვმეგობრობთ-მეცინებოდა ჩემს თავზე საიდან მოვიტნე ლაშა არვიცი არც ვიცნობ არც გამიცნია უბრალოდ მინდოდა ჩემი ქმარი გამეღიზიანებინა.
-არ გაგიშვებ მარტო ირბინოს არაა საჭირო ახვის ცოლს მოაბეზროს თავი და შეაწუხოს!-
-არ მაწუხებს-წარბებიავაფახულე მე და თვალებში შევხედე და ნეტა არ შემეხედა ნელა დაიხარა და ნაზად შემეხო ტუჩზე.
-შენ მატო ჩემი ხარ -
-შენ ძაან მიეჩვიე ჩემს ტუჩებს და არ გირჩევ!!-გამაფრღხილებლად ავწიე წარბები და ადგომა ვცადე მაგრამ ამაოდ.მის მკლავებში მოქცეული ვერც კი ვინძრეოდი.
-ერეკელე გამიშვი რაა-ამოვიკნავლე საწყლად.
-არაა მეძინება და შენც უნდა დაიძინო-საფეთქელზე მაკოცა და თვალები დახუჭა.

***
-ქეთუუ როგორ ხარ?-
-მომენატრე მარუუ-
-მეც საყვარელო ძალიან ერთკვირაში ჩამოვალთ და მარგად ჩაგეხუტებიიი-
-ახლა გადმოვძვრები ლეპტოპში მითხარი სიძე რაშვრება?ხოა ჯანზე?-ჩაიფხუკუნა ქეთიმ.
-ქეთინოოოო ეხლაა სირბილით ჩამოვალ თბილისში და გაგპუტავ-მწყრალად ვუხარი მე.
-მართლა რაშვრებით მოგწონს იქ?-
-კი ძალიან ლამაზი ადგილია-
-მინდა ბედნიერი იყო დაო -თვალები აუწყლიანდა ქეთის.
-ქეთუ ნუ ტირი მე კარგად ვარ ერეკელე კარგი ბიჭია კარგად მექცევა ზოგჯერ ნერვებს კი მიშლსი მაგრამ კარგი ადამიანია და მგონი მომწონს-
-აუ რამააგარია ჩემი მარი შეყვარებულია-ხტუნვა დაიწყო ქეთიმ.
-ოხ ქეთი...წავედი ახლა მე მელოდება ქმარი-
-კარგი მომიკითხე სიძე-

მთელი სახლი გადავქექე და ვერსად ვიპოვე ერეკლე.მერე მის საძინებეკლში შევედი და იქ ვნახე იატაკზე იყო გაწოლილი.შეშინებული მივვარდი მაგრამ ვერაფრით გამოვაფხიზლე სულ ერთიანად ლურჯი ჰქონდა ტუჩები თვალებიც ჩაწლითლებული.საბედნიეროდ დღეს მებაღე იყო დღეს მოსული და ქვემოთ ეზოს ასუფთავებდა კისრისტეხვით ჩავირბინე კიბეები მებაღეს დავუძახე რომ ჩამოყვანაში დამხმარებოდა მანამდე მანქანც გამოვიყვანე და მებაღემაც ჩამოიყვანა ერეკლე.მთელი ისჩქარით მივაქროლებდი მანქანას და ერკელს ვლანძღავდი.-საშინელი ბიჭი ხარ ყველაფერი გადავუყარე და საიდან მოიტანა სოფელში ნარკოტიკი.გამოფხიზლდი და მერე განახებ მე შენ სეირს დამპალო.-ვბუტბუტებდი ჩემთვის და ცრემლებს ცალი ხელით ვიმშრალებდი.
უკვე საკმაო დრო იყო გასული რაც პალატაში შეიყვანეს ჩემი ქმარი და ძალიან ვნერვიულობდი.თანდათან ვხვდებოდი რომ ერეკლე ჩემთვის იმაზე ძვირფასი იყო ვიდრე წარმომედგინა.ვნერვიულობდი რამოხდებოდა რომ დამეკარგა?ვერდაგავიტანდი ამდენს,ყველა ვინ გულთან ახლოს მივუშვი თანდათან მეცლებოდა ხელიდან და ეს მანადგურებდა.პალატის კარზე მქონდათვალი გაშტერებული და ველოდებოდი ექიმს რომლის სიტყვებიც ჩემს ცხოვრებას რადიკალურად შეცვლიდა.ხანდახან მინდა რომ პატარა ბავშვი ვიყო რომელასაც არ აწუხებს პრობლემები,რომლის გონებაც ფერადია რომელსაც წარმოდგენაც კი არაქვს რართულია ცხოვრება.
პალატის კარიც გაიღო ექიმი თანდათან მიახლოვდებოდა და მე გულის ფანცქალით ველოდი მის პასუხს მანაც არ დააყოვნა.
-დოზა ზედმეტი მოუვიდა როგორც ჩანს.ახლა მდგომარეობა დამაკმაყოფილებელია მოგვიანებით შეგიძლიათ ნახოთ.



№1  offline წევრი მაშო

ძალიან კარგიაა <3 . მარა სოფელში ბარებიც იჩითება ? :D

 


№2 წევრი Firefly

მაშო
ძალიან კარგიაა <3 . მარა სოფელში ბარებიც იჩითება ? :D

გავჩითე :დ
--------------------
M.T

 


№3 სტუმარი mako

აუუ მალე გააგრდზელე ხოლმე გტხოვ ინტერესით უკვე ვეღარ ვჩერდები

 


№4 წევრი Firefly

mako
აუუ მალე გააგრდზელე ხოლმე გტხოვ ინტერესით უკვე ვეღარ ვჩერდები

ყოველდღე ვდებ
--------------------
M.T

 


№5 წევრი Firefly

eremar
rac elandeboda , is esizmrebodao- es chirs axla amis damwers :D :D

vaimee, ramdeni vicinee... gavskdi sicilit :D :)))))))) gaagrdzele midi :D mainteresebs ras dawer :D

შენი ირონია გადაჭარბებული ხომ არ არის?გავაგრძელებ წერას აუცილებლად შენი თხოვნის გარეშეც.და თუ ჩემი ნაწერი გაღიზიანებს არ წაიკითხო!
--------------------
M.T

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent