შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სახლი ლილიამებთან


19-09-2015, 20:13
ავტორი BaRiYfon. ¥¥¥^^
ნანახია 1 723

რქო , შე ლაწირაკო დაიწყევლოს ის დღე როცა შენ გაჩნდი და მოგიყვანა მამაშენმა ლილიამი ბოლო ხმაზე ღრიალებდა ხოლო მაია აგრძელებდა მის ცემას , ამ დროს რეზიმ გაიგონა ყველაფერი შევარდა დედინაცვალი იქით გააგდო ლილი გულში ჩაიკრა და დაბლა ჩავიდა ბავშვი ტიროდა და მოთქვამდა , ეს ყველაფერი ზურაბმა რო შეიტყოველდა ეცა და ავარდა : არაქალი ხარ არაქალი შენ არ გქვია ქალი სადილობისას ლილიამს ბოდიშს თუ არ მოუხდი ჩემი სახელი დაივიწყე .. ქალი ქვითინებდა და ბავშვს წყევლიდა , სადილიბის დრო , ირონიულად მოუხადა ბოდისი , ლილი მივარდა და მიეხუტა -არაუშავს დედიკო რა შენი ბრალია ) ამ დღის შემდეგ ორი კვირა გავიდა , შემდეგ 1 თვე ყველა ვინც კი ჩაუვლიდა ამ სახლს თავისთვის გაიფიქრებდა სახლი ლილიამებთან და ჩაიღიმებდა .. გიაკო 9 წლის შესრულდა არცისე მაგრამ დიდი გახდა უკვე )) მაიას გია ძალიან უყვარს მის გამო ყველაფერზე წამსველელი იყო, ერთხელ გიამ მამის იარაღი მოიპარა და იქიდან ტყვიები ამოიღო ტყეში გაიქცა და მათი აფეთქება სცადა , ბუხ ბუხ გაისმა ხმა და ამ დროს გიაკოს ტყვიამ შუბლი გაუკაწრა ბღავილით მივარდა მამასთან მამამ დატუქსა , იმ დღიდან გიაკოს ლილიამი შესძულდა , აიღო და ჩუმათ ლილიებიმო_რა მეორე დღეს კი როცა ლილიმ თავის ლილიები ასეთ დღეში ნახა წივილი დაიწყო , -რახდება ლილკ? -მამაა ჩემი ლილიეები-არაუშავს პატარავ , დღესვე ახალს მოგიტან , სცადა დამშვიდება მამამ , ლილიც ცოტატი დამსვიდდა , ხესთან ჩამოჯდა და რეზის მიეხუტა , რეზიმ კი შუბლი დაუკოცნა .. ზურაბი ყვავილების მაღაზიაში გავიდა ყვავიკების შესაძენად , უკაცრავად! -ახლავე ბატონოვ თქვა და თავი შემოატრიალა წაბლისფერთმიანმა ლურჯთვალება ქალმა :-ალაა?!

როგორ მოგწონთ? გავაგრძელო?



№1  offline წევრი BaRiYfon. ¥¥¥^^

Vici vici sruli istoria ar daudia , ramac dzalian gamakvirva , patara nawyveti ro davinaxe guli gamiskda , imitoro martla amdeni ar damiweria ufro bevri davwere da sad wavida chemi sxva nawerebi?????

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent