შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გვეგონა ყველაფერი კარგად იქნებოდა(3)


22-09-2015, 08:13
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 2 576

-იცი ლიზი? მე ყველაფერი გავიგერაც მოხდა და ძალიან მეცოდები.
-ხო რას იზამ ცხოვრებაში ყველაფერი ხდება.
-ლიზი, არ მინდა რომ ეგრე ჩაკეტილი იყო შენს თავში. ნუ გეშინია ყველაფერი კარგად იქნება, თუ ხალხთან ურთიერთობას გააგრძელებ. ყველაფრის დავიწყებას შეძლებ.
-ვის ვესაუბრო? ჩემს მოსმენას ვერავინ შეძლებს.
-მე მოგისმენ(მივა და ჩაეხუტება). მე დაგეხმარები ამ ყველაფრის დაძლევაში.
-მადლობა ზურა. შენ მართლაც კარგი მეგობარი ხარ.
ზურას ყოველ დღე დაჰყავს ლიზი მეგობრებთან ერთად კაფეში, სასეირნოდ და ცდილობს როგორმე გამოიყვანოს სტრესიდან. თან მისი დაბრუნებაც სურს. დროთა განმავლობაში ლიზის ისევ დაუბრუნდება ის გრძნობები. რომელიც ადრე ზურასადმი გააჩნდა, მაგრამ ამას მალავ, რადგან ეშინია ისევ არ ეტკინოს გული. თან არ იცის აქვს თუ არა გრძნობები ზურას მისდამი. ერთ დღეს ლიზის ტელეფონი რეკავს. დახედავს ზურას ნომერია.
-გისმენ ზურა. როგორ ხარ?
-კარგად ლიზი. შენ როგორ ხარ?
-მეც რავი არა მიშავს. ფილმს ვუყურებ.
-ლიზი რაღაც მინდა გიტხრა და შეგიძლია შემხვდე?
-კი შემიძლია. როდის და სად შეგხვდე?
-1 საათში გამოგივლი. გავისეირნოთ და ყველაფერს გეტყვი.
-კარგი 1 საათში გელოდები ზურა.
ლიზიმ ფიქრი დაიწყო. ნეტა რისი თქმა უნდაო. ამიტომ ერთ სულზე იყო როდის შეხვდებოდა ზურას. დადგა ეს წუთიც. ლიზის ზურამ დაურეკა ჩამოდი შენს სადარბაზოსთან ვერ. გახარებულმა ლიზიმ მალე ჩაირბინა კიბეები და ზურას შეეგება.
-ჰეი ლიზი როგორ ხარ?
-მე კარგად თავად როგორ ბრძანდებით ბატონო ზურაბ?(ღიმილით)
-მეც კარგად. წამო გავიაროთ თან სათქმელსაც გეტყვი. იცი ლიზი? მე ამის თქმა 6 წელია მინდა, მაგრამ ვერ ვბედავდი. როცა გავიგე რომ შენ გიყვარდი მეც ძალიან შემიყვარდი და ეხლაც მიყვარხარ, ამას იმიტომ ვერ გეუბნებოდი რომ მრცხვენოდა. მერე გიო შეგიყვარდა და აზრი აღარ ქონდა. ეხლა კი მინდა იცოდე რომ სიცოცხლეზე მეტად მიყვარხარ და არასოდეს მიგატოვებ. ლიზი შენ რას გრძნობ ჩემს მიმართ??
-იცი ზურა? მეც ძალიან მიყვარხარ. ყოველთვის მიყვარდი. როცა გიოს ვხვდებოდი მაშინაც არ მყავდი დავიწყებული. მერე რა რომ შენ გრცხვენოდა ამ ყველაფრის ტქმა. მე ბედნიერი ვარ რომ ეხლა ერთად ვართ.
ამის შემდეგ ლიზი და ზურა ყოველდღე ხვდებოდნენ ერთმანეთს.მათი ამბავი ყველას უხაროდა. რა თქმა უნდა ანისაც, ის გახარებული იყო რომ მისმა საუკეთესო მეგობარმა ნამდვილი სიყვარული იპოვა. ზურას ძალიან ძლიერი სიყვარული გააჩნდა ლიზის მიმართ. ამას ის თავისი საქმეებით ამტკიცებდა. არასოდეს იშორებდა ლიზის გვერდიდან. ლიზიც ყველანაირად ცდილობდა თავისი გრძნობების გამოხატვას.
მათი ურთიერთობა მშვენივრად მიდიოდა წინ, არაფერი აწუხებდათ მანამ, სანამ ერთ დღეს საშინელება არ მოხდა. როცა ლიზი მეგობრებთან ერთად კაფედან შნ ბრუნდებოდა მანქანით, ავარიაშ მოყვა.(ზურა იქ არ იყო). ძალიან მძიმედ დაშვდა. ექიმები შოკში ჩაცვივდნენ ყველაფერს აკეთებენ მისგადასარჩენდა, მაგრამ არავინ იცის ზუსტად გადარჩება თუ არა, რადგან......

თუ მოგეწონათ გთხოვთ დაწეროთ კომენტარებში



№1  offline წევრი Li Zi

ქაია ვწლი შემდეგ თავს :3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent