შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

Born to Die (1)


30-09-2015, 16:12
ავტორი bllenk space
ნანახია 1 701

-მაინც? ეჭვიანად შეხედა და თვალები გაუფართოვდა, რადგან ახლა უკვე თავის თვალით ხედავდა ყველაფერს.....
-მაინც რა და.. ეს? მოკლედ... ძნელია ამის თქმა, მაგრამ ის მოკვდა.. ჩვენ კი საქმეს ისევ გავაგძელებთ როგორც ადრე...
გოგონამ რამდენიმე სურათი აიღო მაგიდიდან.. ერთი ხანი უყურებდა.. შემდეგ სახესთან უფრო ახლოს მიიტანა.. თითქოს არ სჯერა რასაც ხედავსო... თვალები დახუჭა.. სურათი გულში ჩაიკრა და ოთახიდან გავიდა...
-ეი ..! მოიცადე მასე არ გამოვა.. გრძნობები და რაღაც...
-შემეშვი!!.. ეს როგორ გამიკეთე!!.. ოთახში უკვე ფანჯარის იდგა და გარეთ იყურებოდა...
-ცრემლები.. რა ტირი? ნაბიჯები გადადგა და მის ზურგუს უკან მოექცა...
-ანა არასოდეს ტირისს! ძლივს წარმოთქვა და მას შეხედა.. თვალები უკვე ჩასწითლებოდა... სურათი ხელით მოეჭმუჭნა და მაგრად უჭერდა... -ხანდახან ადამიანებს მარტო უნდათ დარჩენა... ყველასგან შორს!! და ეს ასეთი მომენტია.. გარეთ გავდივარ!! ტყეში ვიქნები.. ხვალ კი ქალაქში წავალ..
-არ გაგიშვებ მარტოს....
-სიტყვები ზედმეტია..! ხელი ჰკრა.. და კარებისკენ წავიდა...
ფეხზე ჩაიცვა... ხის კიბე ჩაირბინა.. და სახლის წინ დადგა.. გარშემო სულ ხეები იყო... გადაწყვიტა ტბისკენ წასულიყო. სადაც შესაძლებლობა ექნებოდა უფრო წყნარად ეგრძნო თავი... ტბის ნაპირას ფერად-ფერადი ფოთლები ეყარა.. ოდნავ ნესტიანი, რადგან წინა დღეებში ეწვიმა... შემოსაცმელი გაიხადა და ძირს გაფინა.... ზედ დაჯდა... ფეხები მოხარა ,თავი მიაყრდნო... და ტირილი დაიწყო...
%%%
-ვხედავ ბუხარი უკვე დაგინთია? რა ვითომ უკვე აცივდა... ? თვალი ჩაუკრა და ოთახში მიიხედ-მოიხედა.-ანა სად არის? სძინავს თუ...
-გარეთ გავიდა... ფეხზე წამოდგა
-რატომ?? ამ დროს ?
-გაიგო, რომ დათო მოკვდა და...და ....
-შენზე... ნამდვილი .. ახლა სად არის? დაიყვირა და ხელები გაშალა... - აქედან მარტო როგორ გაუშვი.. შენი აზრით უკან დაბრუნდება.. გაიქცევა ბიჭო!.. მერე ჩემმა მტერმა იპოვოს კიდე შენ ხომ კაცი არ გენდობა... თუ ვერ ვიპოვე იცოდე რომ ცოცხალი აღარ ხარ! მერე უჯექი ბუხარს!!
-აქ ვარ!! ძალიან შეგეშინდა ? გავიქცეოდი ვითომ? აივანზე ამოვიდა და კარების ზღრუბლზე გაჩერდა... -არა ეგ არ მიგულისხმია... ძალიან მომენატრე და მეგონა ვეღარ გნახავდი... შემოდი.... ხელი მხარზე მოკიდა- ცივი ხარ.. შეგციდა..!!
-კოცნა არც გაბედო!!.. სახე მოარიდა, ხელი გაუშვა და ბუხრისკენ წავიდა....
-მე რატომ მიბრაზდები ვერ ვხვდები? ვითომ რამე დავაშავე.. კარადიდან სასმელი გადმოიღო და ჭიქებში დაასხა.. ორივე ხელში აიღო და ანისკენ წავიდა.. დაიხარა და ჭიქა გაუწოდა.. გამოართვა და გადაკრა.. კ-კიდევ დამისხი! კიდევ მინდა... ხელები ერთმანეთს გაუხახუნა და ბუხრისკენ გაიშვირა... პლედი აოღო და ზურგზე შემოახვია.. თვითონაც გვერდზე მიუჯდა...
-ბოთლი სადაა? არ მეგონა თუ კიდევ გვქონდა... ხელში მოჰკიდა და პირისკენ წაიღო მაგრამ ხელზე მოუჭირს..
-ჩემი აზრით.. აღარ უნდა დალიო... ძლიერია..! ბევრი არ შეიძლება.. გოგონამ გაიცინა მთელ ხმაზე... - მომეცი.. ნუთუ ცდილობ კიდევ რამე ამიკრძალო.ის სამი რასაც ერთად ვაკეთებთ ჩემი საკუთრებაცაა და მე გადავწყვეტ...
-არა.. არ შეიძლება...!!
-ხომ კარგი!! ხელებს გავითბობ და დავწვები..ცოტნე სად წავიდა..?
-გარეთ გასულა... კარებს გახედა...
-ხვალ ქალაქში მივდივარ...
-ვერ წახვალ..
-წავალ..
-არა...!!!
-კიიი!!
-ისევ შენსას იწყებ ხომ?
-მინდა და წავალ რა შენი საქმეა.. შენი ტყვე ვარ თუ რა არის? შენს ნებაზე ვიარო? დამოუკიდებელი ადამიანი ვარ.. დამოუკიდებელი...!! სიტყვის სრული ამ მნიშვნელობით.. თავი გადახარა და იატაკზე გაწვა..
-ქალაქში ვისთან წახვალ მაინც? ვინმე კიდევ დაგრჩა?
ჭერს ახედა.. და მიაშტერდა....
-ცხოვრებას ახლიდან დავიწყებ... ! მერე რა მოხდა? ბოლო წინადადება დამარცვლით თქვა და ბგერები ყელში გაეჩხირა... წამოიწია და ბიჭს ზურგი შეაქციაა...
-ყველაფერი ახლიდან დაიწყება.. შენი იქ ჩასვლა და სიკვდილი ერთი იქნება.. თუ ამას გაკმარებენ...?
-სი კვ დი ლი? მერე? კაი კაი რამდენ ნაძირალას ვნახავ 5ს? მე არ მჯერა მაგეთების/.. მოკვდები და შენისხეული საერათოდ გაქრება მანდ მთავრდება ყველაფერი. არც მჯერა იმის რომ სიკვდილის შემდეგ ვინმეს ნახვას მოვახარხებ... ან ვისი ნახვა უნდა მინდოდეს?ნეტავ მალე მოვკვდებოდე... კარგი იქნება! და ისევ ნაღვლიანად შეხედა ...
-შენს ძმას ნახავ... არ გინდა?
ხმა ვეღარ ამოიღო.. თავი დახარა..- ეგ აღარ მიხსენო... თორემ ტირილს დავიწყებ...
-თორემ ახლა არ გიტირია... მომისმინე! შენი გადასწყვეტია რას იზამ, მაგრამ მე თუ მკითხავ სჯობს არ წახვიდე...
-წავალ და ყველაფერი დამთვრდება ჩემო ძვირფასო.. სახეზე ხელები ჩამოისვა. ნაღვლიანად გაუღიმა და პლედ შემოსხმული თავის ოთახისკენ წავიდა...

3 წლით უკან .. 2012 წელი.. შემოდგომა ..



№1  offline წევრი lilu7

born to die - ლანა დელ რეის მუსიკის სათაური. ძალიან მაგარი სიმღერა. <3 დასაწყისი ძალიან კარგია და სათაური გამართლე! <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent