შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

არეული აზროვნება (1)


3-07-2015, 09:01
ავტორი liziglonti
ნანახია 1 662

-ასეთი სისულელე რამ ჩაგადენინა.. გაგიჟდი? რა დაგემართა? ვითომ მეგობრებიც არ გყავდა ჩვენთვის გეთქვა რაც გიჭირდა და დაგეხმარებოდით ახლა რა ვქნათ... სულელო პატარა გოგონავ! დაუყვირა და ფანქარი სახეში ესროლა....
-კარგი ლიზა! ანიშნა ცირამ და კუთხეში მჯდარ მტირალ გოგონს მიუახლოვდა რომელიც შიშით ვერცერტ ვერ უყურებდა...
--შენ შეცდომა დაუშვი და ჩვენ დაგეხმარებიტ მიეხუტა და ლოყაზე აკოცა- მაშ მეგობრები რისთვის ვართ!! დაწყნარდი ელენე...
ლიზა ერთი ხანი იდგა... საერთოდ პატარაობიდანვე გამოირჩევოდა ასეთი საქციელით.. თუ ვინმე რამეს დააშავებდა მას არ დააკლებდა სალანძღავ სიტყვებს, მაგრამ გულში ძალიან შესტკივოდა მასზე გული...
-კარგიტ ხომ არ გამებუტო!! ხომ იცი როგორ ვარ და ისიც ელენეს მიუახლოვდა- მაგრამ მოფერებას ვერ დაგიწყებ! 16 წლისა ხარ უკვე და ბევრზე უნდა გეფიქრა.....
გოგონამ ტირილს უმატა////
-ახლა რა ვქნათ.. ის ბიჭი როგორ მოვიშოროთ// არა მასეთი როგორ იშოვე.. წესიერი მაინც გაგეცნო თან ჩვენზე 3 წლით დიდია.. ვერც ანდრეას ვეტყვი... რა უბედურებაა.. ერთი ვარიანტია სადმე ვნახავ და მაგრად უნდა გამოვლანძღო.. იდიოტი! და ფეხი სკამს ჰკრა....
ელენეს გაეცინა.... ცირამაც გაეღიმა და ელეს აეკრა...
-რა გაცინებთ? დაიყვირა ლიზამ და მათ შეხედა...
-ლლიზზ! ცოტა დაწყნარდი... რა გჭირს.. უთხრა ცირამ და გაუღიმა- მასე არაფერი არ გამოგვივა.. ისე იქცევი მეც მეშინია შენი რამე არ დაგვიშავო... კარგი რა!!
-ცირა? შენ როგორც ყოველთვის და ლიზამ ხელით ანიშნა... ელენეს მოფერება კი არა კარგად ცემა სჭირდება....ბიჭი მაინც ვიყო... არა რა... და ფეხი ისევ სკამს ჰკრა....
-ღმერთო დაგვიფარე.... წამოიყვირა ნუცამ( მათმა კლასელმა) და ოთახში შემოვიდა....
ლიზამ მას შეხედა..- რა მოხდა? რამე ახალია
-არა... მე არ მეტყვით რა ხდება? რატომ ჩხუბობ ლიზა? შენი ყვირილი გარეტაც ისმის...თან ზარი დაირეკა.. ვერც კი გაიგეთ...
-მოეკეტე! შენ რა უნდა გიტხრა რომ მერე ყველას მოსდო!! მიახალი პირში და თან ჩანთა აიღო...
-ცირა! ელენე! არ მივდივართ.. და მათ ანიშნა...
ელენემ ცრემლები მოიწმინდა და ადგა .. ჩანთები მათაც აიღეს და და ლიზას გაჰყვნენ....
კარებში გიორგი დახვდათ... წინ ლიზას გადაეღობა....
-გოგოები სად ვიპარებით!! მგონი სამო კიდევ დაგვჩა....
ლიზა ახლაც იტყოდა მოკეტეო მაგრამ გაჩერდა არაფერი არ თქვა .. გიორგის ხელი ჰკრა და გარეთ გავიდა...
--ოეეე!! ამან მართლა .. და საკლასო ოთახში შევიდა....
-სამი საუკეთოსო მეგობარი.. რაღაც სჭირთ! ნამდვილად! ელენეს პრობლემი აქვს და ლიზა ეჩხუბებოდა..დაასკვნა
და ნუცაც გარეთ გავიდა..
-------------------------------------------------------------------------
არ ვიცი რამდენად მოგეწონათ... მაგრამ ვეცდები კარგად დავწერო და საინტერესო იყოს წასაკითხად... თუ გინდათ გავაგრძელო მაშინ მანიშნეთ.. ძალიან მიყვარხართ ყველა...
-----------
მარიამ ნაკაშიძე



№1  offline ახალბედა მწერალი ტომაჩკა

ნუ კარგია მაგრამ კარგი იქნება თუ გაგვარკვევ კიდევ რა მოხდა :3 ინტრიგანო :3 (ხუმრობით) ძალიან მომეწონა

 


№2  offline წევრი harryhermione

მომეწონაა კარგია ძალიან <3 რა მაინტერესებს :დ სურათზე რომ ბიჭია მაგის სახელი ხო არ იცი? ვერაფრით გავიგეე recourse

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent