შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სამუდამოდ ჩემში დარჩები (1თავი)


4-10-2015, 13:48
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 4 301

-ინა დღეს საღამოს რის ჩაცმას აპირებ?
-არვიცი ლიკა. ჯერ ვერ გადავწყვიტე. შენ რას იცვამ?
-მე ახალი კაბა ვიყიდე შავი, თან მაღლებს ვიცვამ და თმები უნდა დავიხვიო.
-მე მგონი ახალ ლურჯ კაბას ჩავიცვამ, მაღლებს და თმები ჯერ ვერ გადავწყვიტე როგორ გავიკეთო.
-შენც დაიხვიე ინა. ხომ იცი ნიკას დახვეულ თმებში ძალიან მოსწონხარ.
-კარგი რა ლიკა. გთხოვ ნიკას ჩემთან ნუ ახსენებ რა.
-რატო? რა დაგიშავა ისეთი? ის რომ ძალიან მაგრად უყვარხარ და ზრუნავს შენზე?
-აუ კაი რა. რაიცი რომ ვუყვარვარ? ჩემთვის არ უთქვამს და შენ საიდან მოიტანე? თან ნერვებს მიშლის თავისი საქციელით. შეძლებულია და ავარდნილი აქვს თავში.
-კაი რა ინა? სიმდიდრე რა შუაშია? თან რად უნდა იმას ტქმა რომ უყვარხარ, მთელი სამეგრობო მაგაზე საუბრობს, ყველა ხვდება. მართლა საყვარელი ბიჭია და არ უნდა გაუშვა ხელიდან.
-კარგი რა ლიკა, გთხოვ მორჩი მაგაზე მსაუბარს. მე ვერ შევიყვარებ არ არის ჩემი გემოვნების ბიჭი, თან ჩემთვის არ უთქვამს რომ ვუყვარვარ და მაგიტო. კაი მოვრჩეთ მაგაზე საუბარს. იმედია დღეს იქ არ იქნება.
-ეხლავე გაგირკვევ იქნება თუ არა დღეს. გინდა?
-კი მაინტერესებს, მაგრამ საიდან გაიგებ?
-გოგო გიგას დავურეკავ ეგენი ხომ ძმაკაცები არიან. (გიგა ლიკას ლოვე)
-მაგას როგორ გამოვრჩებიო. იქნება ინა დღეს, იქნება.
-რაა? ხუმრობ ლიკა? აუ არა რა.
-არ ვხუმრობ მართლა იქნება. ეგ და გიგა ერთად მოვლენ. აუ რა მაგარია. ინა რატომ მოიწყინე?
-მე აღარ მოვდივარ ინა. არადა როგორ მინდოდა წამოსვლა.
-აუ კაი რა ინა. ეხლა არ გადამრიო. წამო რა, არ შეგჭამს ნუ გეშინია. წამო თორე მეც არ წავალ უშენოდ.
-არა ლიკა. მერე იტყვის კუდში დამდევსო, ესეიგი მოვწონვარო. მერე მაგას ყველას მოადებს. არ წამოვალ მე, აი შენ კი წახვალ, იმიტო რო გიგა შენი შეყვარებული იქ იქნება და სირცხვილია რომ არ მიხვიდე.
-აუ კაი რა ინა. მე უშენოდ რა მინდა იქ? კიმაგრამ...
-არავითარი მაგრამ ლიკა. შენ წახვალ და გაერთობი, მეკი ვრჩები. მორჩა და გათავდა ამაზე საუბარი.
-ხო კარგი. ეგ შენი გადასაწყვეტია. აპა დროებით მე წავედი უნდა მოვემზადო აწი. მიყვარხარვ და თუ გადაწყვეტ წამოდი.
-არა ლიკა. აპა დროებით. მეც მიყვარხარ.
ლიკას არ სურდა მარტო წასვლა, მაგრამ ინას ხათრი ვერ გუტეხა, თან იფიქრა გიგასაც ვნახავო. იქ მისულმა მკლავზე შეხება იგრძნო.
-გამარჯობა ლიკა როგორ ხა? ინა რატომ არა?
-მე კარგად ნიკა შენ როგორ ხარ?
-მეც რავი. არამიშავს. ინა რატომ არაა?
-იცი ნიკა? ინა....
-ჩემს გამო არ წამოვიდა არ?
- - - - - - - - - - - - - -
-დუმილი თანხმობის ნიშანია.
-ნუ ნიკა.. ინას არ...
-კარგი გასაგებია. მადლობა ლიკა.
-კი მაგრამ ნიკა მომისმინე.



დავბრუნდი ახალი ისტორიით. იმედი მაქვს მოგეწონებათ. კომენტარები არ დაიშუროთ.



№1  offline წევრი cancara

კაია კაი ასე გაგრდზელე დიდი თავებ იდადე და მალმალე

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent