შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სამუდამოდ ჩემში დარჩები (2თავი)


5-10-2015, 08:19
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 3 168

-აუ როგორ მინდოდა დღეს გართობა, მაგრამ ჩამშხამდა, ნუ რას ვიზამ. ვერც კომპიუტერით ვერთობი, არავინაა სოციალურ ქსელში, ყველანი ერთად არიან. აუ ეხლა თუ ნიკა მირეკავს გადავირევი.
-ბატონო, გისმენთ, ლიკა რა ხდება?
-რა ხდება? რახდება და ნიკამ მითხრა ინა სად არისო, მე ვუთხარი იცი ინათქო და გავშეშდი, რა უნდა მეთქვა? ის მიხვდა და მითხრა ჩემს გამო არ წამოვიდა არაო? ვერაფერი ვუთხარი და თვითონ მითხრა დუმილი თანხმობის ნიშანიაო, ვერაფერი ვუთხარი. გაიგე?
-გავიგე მაგრამ მე რატომ მომიყევი ეგ ამბავი?
-გოგო შენ კარგად ხარ? უყვარხარ ნიკას. უყვარხარ. რა სახე ქონდა ტიპს რომ გაიგო მის გამო არ იყავი იცი? დაგეწვებოდა გული. შენკიდე პატარა ბავშვივით იქცევი.
-აუ კაი რა ლიკა. ვუყვარვარ არა ის. რომ ვუყვარდე ამდენი ხანი მეტყოდა, მაგრამ, არ ვუყვარვარ. თუგინდ ვუყვარდე, მე მაინც არ მიყვარს.
-ინა რად უნდა ამას თქმა? თვალებში ჩანს რომ უყვარხარ. მის ყოველ სტყვაში და მოქმედებაში ჩანს სიყვარული. ალბათ ელოდება და გეტყვის მალე. მაგრამ ესე ცივად ნუ ექცევი რა.
-კარგი რა ლიკა. ვუყვარდე მერე. მე მაგის ქცევები არ მომწონს. დ არა გინდა რომ ვქნა? არ მიყვარს. მორჩა და გათავდა.
-ინა, ინა, ინა, ოხ მოვკლავ ამ ბავშვს რა. რატომ გათიშა? ოხ ინა.
-რა ხდება ლიკა? ხომ მშვიდობაა?
-ნიკაა? აქ რას აკეთებ? კი მშვიდობაა.
-რაღაც მეეჭვება მშვიდობა რომ იყოს. ინას ელაპარაკებოდი? რა გოთხრა ეგეთი? ჩემზე ელაპარაკებოდი არა? მოვისმინე. გთხოვ მითხარი ლიკა. არსად ვიყვი.
-იცი ნიკა? არ შემიძლია. ეგ ჩემი საქმე არაა.
-გთხოვ ლიკა მითხარი, არსად ვიტყვი და მეც გეტყვი რაღაცას.
-ხო კარგი. ნიკა ინა გიყვარს?
-რათქმაუნდა. საკუთარ თავზე მეტად, მაგრამ ჯერ ვერ ვეუბნები, რაღაცნაირად შებოჭილი ვარ, კიმაგრამ ეგ რა შუაშია? რა ხდება?
-იცი? ინას აღიზიანებს რომ ყველა თქვენზე საუბრობს. მას კი არ ჯერა რომ შენ გიყვარს იმიტომ რომ არ გითქვამს. არ უნდოდა ხალხს თქვენზე ეჭორავა და სწორედ ამიტომ არ წამოვიდა დღეს.
-ვიცოდი, ვიცოდი რომ ჩემს გამო არ წამოვიდა, მაგრამ რავქნა? რაღაცნაირად მიჭირს მისთვის ამის ტქმა. ლიკა არ დამიმალო ინას ვუყვარვარ?
-იცი ნიკა? არა. ინას არ უყვარხარ. ყოველი შემთხვევისთვის სიტყვებით ამას ამტკიცებს, მაგრამ გულში რა ხდება არ ვიცი. მეტს ვერაფერს გეტყვი ახალს. მაპატიე.
-კაი რა. რაა საპატიებელი? პირიქით დიდი მადლობა. იცი მართლა როგორ ძალიან მიყვარს ინა? სიგიჟემდე. ყოველდღე 24 საათი მასზე ვფიქრობ. მასთან მინდა სულ ყოფნა და ამიტომ არ ვშორდები ის კი ამას ცუდად ღებულობს. მეკიდე რა ვქნა? მრცხვენია თქმა, არადა ძალიან მიყვარს.
-ნიკა, არ ვიცი. მგონი მოვიდა დრო რომ გაუმხილო გრძნობები. არ ვიცი მას ეს გაუხარდება თუ ეწყინება, მაგრამ ვფიქრობ ეს შენი მხრიდან სწორი გადაწყვეტილება იქნება.
-ლიკა იცი? მართალი ხარ, როდემდე უნდა ვმალო? მგონი მართლა დროა რომ ვუთხრა, მოვიფიქრე. ხვალვე შევხვდები და ყველაფერს ვეტყვი. ამ საქმეს ვეღარ გადავდებ. მაგრამ გთხოვ ხვალამდე ინას არაფერი უთხრა. სიტყვ არ დაგცდეს. კარგი?
-არა ნიკა რას ამბობ. ეგრე მიცნობ? პირობას გაძლევ არაფერს ვეტყვი.
ვაიმეეეე. გაჩუმდი ტელეფონო რა იქნება? ვინ არის რომ შემიკლა ხელში?
-დიახ, გისმენთ. რომელი ხარ?
-ინა ნიკა ვარ. როგორ ხარ?
-ნიკაა? კარგად ვარ. ამ დილაუთენია რამ დაგარეკინა?
-ინა უკვე 12 საათია. ბოდიში თუ გაგღვიძე.
-კარგი არაუშავს. მითხარი რა ხდება.
-ინა რაღაც მინდა გითხრა...




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent