შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სხვისი ცოლის მესაკუთრე-(დასასრული)


8-10-2015, 09:04
ავტორი nucikela
ნანახია 5 357

ვხვდებოდი გონს მოვდიოდი, ლაპარაკი ბუნდოვნად მესმოდა.
_ექიმო კარგად არის?
_კი უბრალოდ დიდი სტრესი გადაიტანა,აი ეს წამლების სიაა, დამამშვიდებლებია და დაალევინეთ
_მადლობთ ექიმო.
თვალი გავახილე და დავინახე ეს...ეს გაბრიელის ოთახი იყო აქ როგორ მოვხვდი?რამინდოდა აქ?ან რამოხდა?საერთოდ რატომ ვარ ცოცხალი?
კარი გაიღო და ო ღმერთო თვალებს არ ვუჯერებდი შენ...შენ ხმა გამიწყდა.
გაბრიელი მომიახლოვდა ეს როგორ გამიკეთე მუშტებს გამეტებით ვურტყავდი გულ-მკერდზე, ლამის გავგიჟდი!ვერ გიტან! დამპალო! ეს როგორ გააკეთე....ძლივს ამოვისლუკუნე.
გაბრილმა გულში ჩამიკრა,დამშვიდდი ნია კაი? ყველაფერს აგიხსნი მითხრა და მხურვალედ მაკოცა.
იცი, როგორი ძნელი იყო შენი გაშვება ჩემთვის?....მე ყოველთვის გიყურებდი და გხედავდი ჩემო სიყვარულო, რაც გაგიშვი ყოველთვის ვიცოდი შენი თითოეული ნაბიჯი. მივხვდი იმ ნაბ***რს რომ აღარ დაუბრუნდებოდი,მაგრამ არც ჩემთან მოდიოდი,ამას ჭკუიდან გადავყავდი ნია, არვიცოდი რას ფიქრობდი გესმის?გადავწყვიტე ბარბარეს დავლაპარაკებოდი და შენთან დაერეკა ლამის 1თვე ვეხვერწე რომ დამთანხმებოდა,მეც მიმძიმდა ამის გაკეთება, მაგრამ უნდა გამეგო რას გრძნობდი ჩემს მიმართ.რომ დავინახე რადგეში ჩავარდი....ხმაგაებზარა....შემზიზღდა ჩემი თავი, შემზიზღდა, იმ ღამეს მთელი ღამე გითვალთავლებდი თავს რამე არაგეტეხა, შემდეგ დაგინახე რომ გამოხვედი ტბასთან,ახლოს იდექი, მინდოდა მოვსულიყავი, მაგრამ არმინდოდა დაგენახე და როცა დავინახე წყალში ხტებოდი და გკარგავდი რამის გადავირიე, წყლიდან ამოგიყვანე და ღმერთს ვევედრებოდი შენი თავი არწაერთმია და ეპატიებინა ის დიდი ტყუილი და ტკივილი რაც შენ მოგაყენე.
მაპატიე ნია გთხოვ მაპატიე!
როგარ შემეძლო არ მეპატიებინა იმ მამაკაცისთვის, რომელიც სიცოცხლეზე მეტედ მიყვარდა და ჰაერივით მჭირდებოდა, მაგრად ჩავეხუტე,არმინდოდა ეს ყველაფერი სიზმარი ყოფილიყო ლამის გავჭყლიტე,არშემიძლია არგაპატიო ,გაბრიელ, არა! ვუთხარი და მოწყვეტით ვაკოცე.
გაბრიელმა დამამშვიდებელი დამალევინა მოვითენთე და მის მკლავებში ჩამეძინა.
როცა გავიღვიძე დავინახე ნახევრად შიშველი გაბრიელი სააბაზანოდან გამოდიოდა(ოჰ როგორი სიმპათიურია გავიფიქრე)
-როგორ ხარ ნია?
-კარგად!
მომღიმარი და გაბწყინებული სახით მიყურებდა მომიახლოვდა მაკოცა და დიდი ყუთი გამომიწოდა.
-ეს ჩაიცვი კაი ?
თვითონ შავი შარვალი და თეთრი პერანგი ჩაიცვა და ოთახიდან გავიდა.-ქვევით დაგელოდები.
მართლა კარგად ვგძნობდი,ბედნიერი ვიყავი "ჩემი ურჩხული"რო მყავდა გვერდით მიხაროდა.შხაპი მივიღე და ყუთი გავხსენი მუხლებამდე შავი ძალინ ლამაზი კაბა ამოვიღე და ჩავიცვი(ამ ბიჭს ჩემი ზომა არასდროს ეშლება გავიფიქრე და გამეცინა)ამავე ფერის ფეხსაცმელი იდო ყუთში
კაბა ჩავიცვი,მაკიაჟი გავიკეთე ,თმა გავიშალე და ოთახიდან გამოვედი, ქვევით ჩავედი.
იქ "ჩემი ურჩხული"დამხვდა,რომელიც ყველაზე და ყველაფერზე მეტად მიყვარდა,მომღიმარე სახით იდგა და მიყურებდა.
_წავიდეთ, შენთვის სიურპრიზი მაქვს!მითხრა და სახლიდან გამოვედით.
მანქანაში ჩავჯექით,სადღაც მივყავდი, არამადარდებდა სად, მასთანერთად ქვეყნის დასალიერში წავიდოდი.ხელი ჩავჭიდე, შემომხედა,მისი სახე ისევე იყო გაბწყინებული, ალბათ როგორც ჩემი.
არვიცი სად,სადღაც დაჩაზე ერთ მყუდრო სახლთან გააჩერა მანქანა. ყველაფერი ჩაბნელებული იყო.შუქი აანთო და დავიანახე ვარდების ბილიკი მანქანიდან სახლამდე,საოცარი განათებებით, მანქანიდან გადმოვედით და სახლში შევედით.ულამაზეს ოთახში შემიყვანა,სადაც არ უნდა მიგეხედა ყველგან ვარდის ფურცლებს და წარწერას დაინახავდით სიტყვით"მე შენ მიყვარხარ".
გავვოცდი არვიცოდი რომანტიკოსი"ურჩხული"თუ მყავდა,მისკენ გავიწიე და ჰოი საოცრება უკან იწევდა კიდე ერთი ნაბიჯი გადავდგი და კიდევ იწევდა უკან თან ღიმილი დასთამაშებდა(მეკაიფები არა გავიფიქრე)ზურგი ვაქციე.
_ჰმ ეს კაბა რაღაც მიჭერს, ჯერ ფეხსაცმელი გავიხადე, შემდეგ კაბა უნდა გამეხადა როცა წამში ჩემთან გაჩნდა ხელები წელზე შემომხვია და ყურში ჩამჩურჩულა მაგიჯებ! თავისკენ შემატრიალა და მაკოცა.
ერთმანეთს მხურვალეთ ვეფერებოდით და ვკოცნიდით,იმ ღამეს ორივე გადავეშვით სიყვარულის და ვნებების მორევში.დილით ერთმანეთზე გადახლართულს გაგვეღვიძა. "ჩემს ურჩხულს" წელზე ქონდა შემოხვეული ხელი და ჩემს მკერდში მოეკალათებინა თავი.
_იცი სიგიჯჟმდე მიყვარხარ "ჩემო ურჩხულო" ვუთხარი.
თავი აწია შემომხედა და მითხრა
_აი მეკი უკვე გამაგიჟა შენმა სიყვარულმა,"ჩემო ვნებიანო ალქაჯო.
დღეები გადიოდა გაბრიელის სიყვარული ჩემს მიმართ დღითი დღე იზრდებოდა,მეც დღითი დღე მემატებოდა "ჩემი ურჩხულის"მიმართ სიყვარული.
სადაც არუნდა წავსულიყავით გინდ პარკში, გინდ რესტორანში არცერთ მამაკაცს არაჭაჭანებდა ჩემთან ახლოს,ისე რომ მე ვერ მიმხვდარვიყავი,მაგრამ ქალს ვერაფერს გამოაპარებ.ვბრაზდებოდი თუ არა?არა გაბრიელი "მესაკუთრე" იყო. "თავის განძს"უფრთხილდებოდა და ახლოს არავის აკარებდა.მომწონდა კიდეც ეს ფაქტი.
დიტომ როგორც იქნა გაბედა და ბარბარეს ცოლობა თხოვა,ვატოსაც ბევრი არუფიქრია და თათას სიყვარულში გამოუტყდა.
დიტომ და ვატომ გადაწყვიტეს ქორწილი ერთად გადეხადათ.თათამ ძლივს დაითანხმა თეთრი შარვალი და საროჩკა მაინც ჩაეცვა ვატოს,აი ფეხსაცმელზე ვერშეთანხმდნენ და წითელი ფეხსაცმელი და პიჯაკი ეცვა,რასიზავს თათა ესეთი გიჟმაჟი და არანორმალური როა ალბათ იმიტომ შეუყვარდა.
თათაც და ბარბარეც ყურებამდე შეყვარებულები და ბედნიერები იყვნენ.
ბაჩოს ვალები დაუგროვდა მისი "ბიზნესი" უკან და უკან მიდიოდა. ის სახლი, რომელიც დარჩა ბანკში ჩადო და დაკარგა. მისი ბიზნესი კი ჩაიძირა,ლოთობა დაიწყო და ხელიდან წავიდა ამსიტყვის სრული მნიშვნელობით(მისი სიკვდილი არასდროს არმინატრია.მიხაროდა ცოცხალი რომ მაინც იყო)
ჩემი ოცნება ახდა,6 თვის გაბერილი ვიყავი ბიჭს ველოდებოდით.მე და გაბრიელი ბევრს ვჩხუბობდით.ვჩხუბობდით რა ვკამათობდით ჩვენი პატარასთვის რა დაგვერქმია მე საბა მინდოდა,მას ლუკა, ბოლოს კი დანიელზე გავაჩერეთ ორივემ არჩევანი.
როცა ვიმშობიარე, საერთოდ არ მტოვებდა ერთი წუთითაც კი მარტო.
-გაბრიელ წადი დაისვენე დაღლილი ხარ
-უშენოთ იმ გაყინულ სახლში ვერგავძლებ მეუბნებოდა და ჩემთან რჩებოდა
როგორიი მამა იყო?საოცარი ესეთ მამას ჩემი შვილისთვის ვერცკი ვინატრებდი
ერთხელ როცა დილით ავდექი პატარა დანიელისთვის უნდა მიმეხედა დავინახე გაბრიელი როგორ უვლიდა როგორ გამოუცვალა და როგორ აჭმევდა "ჩვენს პატარას"გავვოცდი მივედი და მაგრად ჩავეხუტე,ფეხის წვერებზე დავდექი და ყურში ჩავჩურჩულე"სუპერ მამიკო ხარ" ის(იცინოდა)
დღეები დღეებს მისდევდა მეგონა გაბრიელის სიყვარული განელდებოდა,ალბათ ყველა ქალის გულის სიღმეში აწუხებს ის ფიქრი რომ "ის სიყვარული რასაც მისი ქმარის მიმართ გრძნობს და მისი ქმარიც გრძნობს იმ სიყვარულს",ადრეთუ გვიან განელდება და ის "დიდი სიყვარული"ნაწილებად დაიფშვნება,მაგრამ არა "ჩემს ურჩხულს"ისე ვუყვარდი დრო კიარ ანელებდა პირიქით ისე ამჭიდროებდა და ისეთ ძლიერ და მჭიდრო ჯაჭვს ქმნიდა როვერანაირი ძალა მას ვერ გაწყვეტტდა....
HEPPY END
*******
ძვირფასო მკითხველებო იმედია მოგეწონათ ჩემი ნაჯღაპნი
მადლობას გიხდით კომენტარებისთვის და სტიმულისთვის,გულშემატკივრობისთვის
ყველას გისურვებთ ისეთი ძლიერ და მჭიდრო სიყვარულს უხილავ ჯაჭვს რომელსაც ვერანაირი ძალა ვერ გაწყვეტს!



№1  offline წევრი lamazmani

ძაან მაგარი იყო ვიცოდი მჯეროდა რომ გაბრიელი ცოცხალი იქნებოდა მომეწონა მაგრად მაგარი გოგო ხარ მაგარი დასასრული ქონდა მეც მინდა გაბრიელისნაირი არ იცი ვინმე? wink ძაან მაგარი ისტორია იყო love ველოდები შენ ახლა ისტორიას love love love

 


№2  offline წევრი nine

love კაი იყო ამ თAვს სულ ღიმინით ვკითხულობდი ნი ყოჩაღ კარგი გოგო ხარ :* :* :* :* გული რომ არ გამიხეთქე მიტომ :D გელოდები შენი ახალი იდეებით love
--------------------
მე ვბერავ ლამაზ ბუშტებს, ოცნების ლამაზ ბუშტებს, ისინი ფრენენ მაღლა,წვდებიან მაღალ ღრუბლებს, ჩემი ოცნებაც ცაში მიყვება ლამაზ ბუშტებს, მიწაზე არ აქვს სახლი ჩემს ოცნებებს და ბუშტებს

 


№3  offline წევრი susik-fusik

ძალიან მაგარი იყოოო
--------------------
A.M

 


№4  offline მოდერი bibo

Ukargesi xarrr da ukargesze ukargesi dasasruli iyoooo :*

 


№5  offline წევრი kora

dzalian magari iyo, mjeroda rom ragac sascauli moxdeboda magram mtlad aset saocrebas ar velodi. umagresi gogo xar, madloba am tbili istoriistvis da dzalian bevri dadebiti emociebistvis <3
--------------------
kira.G

 


№6 სტუმარი სიცოცხლე უნდა ქარიშხალი იყოს

ძალიან მომეწონა.ვკითხულობდი ამ ისტორიას და წინა თავზე გავბრაზდი,ვიფიქრე სულ გააფუჭა ყვრლაფერი თქო.

 


№7  offline წევრი nucikela

ძალინ დიდი მადლობა თქვენი გულთბილი შეფასებისთვის winked ძალიან მიხარია რომოგეწონათ love

 


№8  offline წევრი სესილია

კარგი იყო ძალიან love

 


№9  offline ახალბედა მწერალი ერკე

დამაჟრიალააააააააააააააააააააა...
ვკითხულობდი ბოლოს და მაინც მიკვირდა, კიდევ "ჩემ ურჩხულს" რატომ ეძახდა ეს ნია...
და კიდევ სულ უფრო ვხედავდი ჩემსა და გაბრიელს შორის მსგავსებას :დ მომეწონა დასასრული, მართლა კარგი აქვს. მეც მესაკუთრე და ეგოისტი ვარ ამ მხრივ და ვიცი რომ არასდროს გადამიყვარდება ქალღმერთი... love love
--------------------
თავს ღმერთად
შემოქმედად
ვგრძნობ,
როცა კალამს ხელში
ვიღებ.

 


№10  offline აქტიური მკითხველი aanamaria

კარგი ხარ კიდე მე ეს ისოტირა love

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent