შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მერე რა რომ პატარავარ,სამაგეროდ დიდი გრძნობები მაქვს!!


13-10-2015, 00:12
ავტორი ninito
ნანახია 2 059

ღამის 10 საათია,მომზადებიდან მოვდივარ ნაუშნიკებში ვუსმენ სიმღერას და არ მესმის რა ხდება ქუჩაში ან რა საჭიროა რომ გავიგონო?!
უცებ წვიმამ დასცხო ძან გამიხარდა რადგან მიყვარს წვიმა.არ ვარ რომანტიკოსი,მაგრამ მიყვარს და ჰა..
ვსეირნობდი თან ხვალინდელ გამოცდაზე ვფიქრობდი კი ჩავაბარებ,მაგრამ რას მივიღებ ეგა მთავარი.თუ მაღალი ქულები მივიღე მამაჩემი მზადა მიყიდოს სახლი და გამიშვას მარტო საცხვორებლად..
მე მარიამი ვარ,18 წლის წელს ვამთავრებ ძან გაწამაწიაში ვარ მიუხედავად იმისა რომ ფარმაცევტიულზე ვაბარებ.მაინც ვცდილობ რომ ყველა საგანი კარგად ვისწალო.ამავდროულად მინდა ფსიქოლოგიურიც,მაგრამ რატომღაც 7 წლიდან ვიძახი რომ(წამლების გამყიდველი უნდა გამოვიდე)ეს ბავშობაში ბავშური ენით.მყავს ძმა 21 წლის ამჟამად საზღვარგარეთ არის სწალობს,მაგრამ ამ ზაფხულს ჩემთან იქნება..მყავს უსაყვარლესი დედ-მამა დედა დისახლისია მამა პოლიციელი.მეც მინდოდა მის კვალს გავყოლოდი,მაგრამ სასტიკად ამიკრძალა მამამ და ჩემ ძმამ.ამიტომ 12 წლიდან მაგაზე არაც მიფიქრია.
მყავს ძმაკაცი ნიკა და დაქალი ლიკა.აი ამ ორ ადამინის იმაზე მეტად ვენდობი ვიდრე საკუთარ ნაბიჯებს.უსაზღვროდ მიყვარს ორივე,არასდროს გამიმრცევია გიგასგან არცერთი.
ახლაც ნიკა მირეკავს
-ჰოუ?
-ნორმალური პასუხი ვერ ვასწავლე ამ ბავშვს.მიხვდეი სახლში?
-არა მივდივარ
-კაი ადი,ამოვალთ მე და ლიკაც
-ოკ.გავუთიშე და კიბებზე ავირბინე.მიუხედავად იმისა რომ მეშვიდე სართულზე ვცხოვრობ ათაში ერთხელ თუ ავდივარ ლიფტით რადგან არ მიყვარს თანაც მეშინია...
-დე მოვედი.კარები მივაჯახუნე და ჩანთა ოთახში შევაგდე,აბა დედაჩემს დაენახა
-რა გაყვირებს მერე?ან კარებს ნორმალურად ვერ დაკეტავ?
-მოიცა რა.ჩემი ქოთქოდა დედიკო რა გვაქვს საჭმელი?ბავშვებიც უნდა ამოვიდნენ
-კრაბის სალათა.
-კაი,აუ დე გაშალე რა მე აბანოში შევალ უცებ
-კაი მიდი.
უცებ გადავივლე და გამოვედი ბავშვები სახლში დამხვდნენ.
-გოგო არ გინდა ხვალ შენნ და ლიკა გამოცდას რომ ჩაბარებთ ჩემთან წავიდეთ?
-აუ კახეთი როგორ მომანატრა.მე მინდა.ხო დე?
-გინდა მარიამ ხო.გაგვიცინა
ცოტახანი კიდევ ვილაპრაკეთ და ნიკა წავიდა ლიკა ჩემთან დარჩა წავმეცადინეთ და დავწექით.დილით ძან ვნერვიულობდი ხელპირის დაბანა მავიწყდებოდა ისე ძან ვნერვიულობდი,მე და ლიკა გავედით სახლიდან პირველი ისე შედიოდა მერე მე.ჯერ იმაზე ვინერიულე იკა რას იზამდა,მაგრამ 9.5 რომ გამოვიდა ამოვისუნთქე და მეც შევედი.ჯერ ჩემი დავწერე მერე ბავშვებსაც მივეხმარე ცოტა და გამოვედი ისეთი ქულით რომელსაც არ ველოდი 9.8 დედას გადვურეკე მერე მამას მერე ჩემ ძმას.
-აი ეჭვიც არ მეპარებოდა რომ ასეთი ქულით გამოხვიდოდი.ყოჩაღ გეუკუთვნის შენ სახლი
-ოჰ.
-კაი ჩემო პატრა წავედი ლექცია მეწყება.ძან მიყვარხარ
-მეც.
ნიკამ ბევრი შოკოლადები მოგვიტანა წარმატებულ გოგრბს და მერე სახლებში დაგვარგია ბარგი რომ წამოგვეღო.რათქმაუნდა გასამზადებელი ვიყავი ნიკა კი აბუზღუნდა,მაგრამ ჰქონდა სხვა გზა?არა!
3 სათიდან ვემზადებოდი და 5საათზე ძალით ჩამიყვანეს,რათქმუნდა ნიკას ორი ძმაკაციც იქნებოდა ლაშა და ბექა.
ბევრი ილაპრაკეს ჩემ მოუწესრიგებლობაზე,არაპუნქტუალობაზე და მაგრად გამომლანძღეს რა.რომ ჩავედით ბებო ვნახეთ და დავლაგდით მერე ჰამაკში ჩავწექით და დავიწყეთ ფიქრი რა გვეკეთებინა:ბიჭებმა დავიოთო.მერე ჩვენ რისი ლიკა და მარი ვიყავით სასმელზე უაი გეთქვა ამიტომ მაღაზიაში გაიქეციტ მზა საჭმელი ვიყიდეთ რადგან გვეზარებოდა გაკეთება და ბებოს ხომ არ გავაკეთებინებდით?
სუფრა გავშალეთ და შევუდექით ქეიფს.მერე მეზობლები გადმოვიდნენ
-ვა მარიამი და ლიკა ტო?
-მაშა.გაიკრიჭა ლიკა და გიოს გადაეხვია მერე მე გადავეხვიაე
-აი როგორ მომენატრეთ თქვე ოხრებო რატომ არ ჩამოდიოდით?
-რავი ქალაქში გავიჩითეთ და აღარ გვინდოდა კახეთი.გავიცინე და წვენი მოვსვი
-ეს მაიმუნობას კიდე არ მორჩა ხო?გაიცინა გიომაც
-უჰ უარესებს შვება.აუ იმდღეს მაღზის გამყიდველს ეჩხუბა მზესუმზირაზე 10 თეთრი ფაზდაკლება რა არისო?ქალი გადაირია მე რა შუაში ვარო.
-ეგრე არ იყო რა.ნუ გამოგყვარა უზრდელი.გავიცინე.უბრალოდ ვთქვი 10 თეთრი რა ჯანდაბათქო და ქალმა თუ არ მოგწონს არ იყიდოვო.ხოდა ესე უხეშები რომ ხართ იმიტომ არავინ არაფერს არ ყიდულობს აქთქო და იმქალმა მე რა შუაშივარო.ბიჭებმა სიცილი ატეხეს
-ააუ ეს უფრო გაგიჯებულა ტო.თქვა გიომ
-მაშა.
ცოტახანი კიდევ ვისხედით და ბავშობის ამბები გავიხსენეთ მერე მაგიდა ვალაგეთ ბებოს მივეხმარეთ ოთახების გაწყობაში და დავიძინეთ დილით შუბლზე კოცნამ გამაღვიზა გიგა რომ დავინახე არ იცით რა ბედნიერი ვიყავი.
-ჩემი ბიჭი აი აი ყველაზე მეტად მიყვარხარ.დაბადების დღეზე ამაზე მაგარი საჩუქარი რა უნდა ყოპილიყო.
-ჩემი პატრა გაზრდილა.მომეხვია ისე ვიყაი აკრული ვერავინ ვერ გამწიწკნიდა..-დედამ იცის?
-არა ჩავალთ საღამოს და ვეტყვით
-აუ.ვიყვირე სიხარულისგან
-გიჟო.თავზე მაკოცა.მერე მაგრად მომხვია ხელი.
მე-19 დაბადებისდღე და ასეთი მაგარი არ ველოდი.ამაზე მეტად ვერაფერი გამახარებს ორიწლის უნახავ ძმას რომ გულში ჩაიკრავ ამაზე ბედნერება რაღა უნდა იყოს?რავი არაფერი მგონი.



№1  offline ახალბედა მწერალი ერკე

სასვენ ნიშნებზე არაფერს გეტყვი კაი wink wink ისტორია ძალიან ჩვეულებრივი იყო, ჩვეულებრივი ენით დაწერილი და არც იმდენად დამაინტრიგებელი მკითხველი რომ მიაჯაჭვოს მაინცდამაინც. რაღაც განსაკუთრებულს ველოდი, რომ მოხდებოდა, რაღაც ისეთი რაც მართლა აზრზე მომიყვანდა და გამომაცოცხლებდა კითხვისას მაგრამ არა... wassat ყველაფერი ძალიან მარტივად იყო, არანაირი დაძაბულობა...
იმედია გამიგებ, რის თქმაც მინდა და უკეთ განაგრძობ შემდეგ თავს. love
წარმატებებს გისურვებ. აუცილებლად უნდა გააგრძელო. თუ არ გააგრძელებ, როგორ გავიგებთ რა მოხდება? :დდ <3
--------------------
თავს ღმერთად
შემოქმედად
ვგრძნობ,
როცა კალამს ხელში
ვიღებ.

 


№2  offline წევრი ninito

ErckeMydass25
სასვენ ნიშნებზე არაფერს გეტყვი კაი wink wink ისტორია ძალიან ჩვეულებრივი იყო, ჩვეულებრივი ენით დაწერილი და არც იმდენად დამაინტრიგებელი მკითხველი რომ მიაჯაჭვოს მაინცდამაინც. რაღაც განსაკუთრებულს ველოდი, რომ მოხდებოდა, რაღაც ისეთი რაც მართლა აზრზე მომიყვანდა და გამომაცოცხლებდა კითხვისას მაგრამ არა... wassat ყველაფერი ძალიან მარტივად იყო, არანაირი დაძაბულობა...
იმედია გამიგებ, რის თქმაც მინდა და უკეთ განაგრძობ შემდეგ თავს. love
წარმატებებს გისურვებ. აუცილებლად უნდა გააგრძელო. თუ არ გააგრძელებ, როგორ გავიგებთ რა მოხდება? :დდ <3

:* მადლობა <3 <33

 


№3  offline ახალბედა მწერალი ერკე

არაფერს :* შენს ისტორიას ქმნი და შენს სამყაროს, ეს უკვე ნიჭია, მაგრამ ახლა ის უნდა ისწავლო, როგორ შექმნა ისე, რომ შთაბეჭდილებაც მოახდინო მკითხველზე დიდი და ასევე როგორ ჩამოაყალიბო კარგად. მთავარი გაქვს - ნიჭი, დანარჩენი კი დროის, გამოცდილების და იმ რჩევების ამბავია, რომელსაც მერე გაუცილებლად გაითვალისწინებ... კრიტიკა კარგია, ამიტომ არასდროს გეწყინოს და გაგაბრაზოს ხოლმე ამან. არ მოგწონდეს შენი ნაწერი იმდენად, რომ მხოლოდ კარგს ხედავდე მასში. კრიტიკულიც იყავი და წინსვლას არასდროს შეწყვეტ... <3
--------------------
თავს ღმერთად
შემოქმედად
ვგრძნობ,
როცა კალამს ხელში
ვიღებ.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent