შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

"ს ა მ ი ზ ნ ე"!-3


13-10-2015, 09:01
ავტორი nucikela
ნანახია 2 347

კარზე კაკუნი გავიგონე,კარის გასაღებად მივედი თაკო იყო.
_თაკო?
თაკო ჩამეხუტა-ლინდა არშემეძლო მარტო დამეტოვებინე, შენთან დავრჩები გარკვეული პერიოდი,სანამ უკეთ არ იგრძნობ თავს.
კაი გოგო ხარ-უთხარი და ნაძალადევად გავუღიმე,
-უკვე გვიანია ლინდა, წამოდი დავიძინოთ, გახსოვს ბავშვობაში ერთად რომ ვწვებოდით საწოლში?ერთად ვიძინებდით.დღესაც მოდი ბავშვობა გავიხსენოთ გვერდზე მოგიწვები.
გამეღიმა.. მეორე სართულზე ავუყევით კიბეებს საწოლში შევწექით და ერთად დავიძინეთ(მართლაც ბევრჯერ დაგვიძინია ერთად, ღამეებიც გაგვითენებია ერთად ლაპარაკში)
კოშმარული სიზმარი ვნახე. შუაღამისას გამეღვიძა,ღამის 4საათი იქნებბოდა,ავდექი და ქვევით ჩავედი წყლის დასალევად, საძინებელში რომ შევდიოდი დავინახე ადამიანის ლანდები, ო არა! - ვინ არიან ქურდები? დავინახე ერთს იარაღი ეჭირა და კარებში ჩუმად შემოდიოდა, შემეშინდა(მთელ ტანში გამაკანკალა) სასწრაფოდ საძინებელში შევედი,თაკო გავაღვიძე,კარი საგულდაგულოდ ჩავკეტეთ და კარადა ავაფარეთ.(პოლიციაში ვაპირებდით დარეკვას მაგრამ ტელეფონი ორივეს დაბლა სართულზე გვქონდა დატოვებული)
"დევიდი"
იმ საღამოს ვერდავიძინე ლინდას მოპირდაპირე სახლში ვიქირავე ადგილი და მთელი ღამე ვდარაჯობდი.(ყოველი შემთხვევისთვის ჩემი მანქანა მისი სახლის უკან გავაჩრე)
დავინახე ხუთი კაცი როგორ მიიპარებოდა ლინდას სახლისკენ! რა სულმდაბლობაა(ირონიულად გამეცინა) ერთი უსუსური გოგოს მოსაკლავად 5კაცი გამოუშვეს. მინდოდა მესროლა მაგრამ ღამე ხმაურს ვერ ავტეხდი.ასერომ გავედი ოთახიდან და 2წუთში უკვე მასთან ვიყავი.შევედი თუარა ორი ახმახი მოვკალი დანით. მესამე კიბეებზე ადიოდა და მას ვესროლე,ხმაურზე ერთი ქვემოთ ჩამოვიდა უნდა ესროლა ჩემთვის თუმცა მე დავასწარი.მეორე სართულზე კივილის ხმა გავიგონე და წამში იქ გავჩნდი იმ ერთ ნაბ***რს კარი შეემტვრია და იარაღს უმიზნებდა, როცა უკნიდან წამიერად მივეპარე და კისერი მოვამტვრიე.ესეც ასე ყველა მოვიშორე.
"ლინდა"
გავიგონე კიეებზე ნაბიჯების ხმა, მე და თაკო შეშინებულები ვეხუტებოდით ერთმანეთს(და სასოწაკვეთისგან და შიშისგან ვკანკალებდით) 5წუთი არგასულა კარის ჯაჯგუურის ხმა მომესმა, ვიღაცა სახელურს აწვალებდა და რომ მიხვდა ჩაკეტილი იყო წიხლებს ურტყავდა,კარი გატეხა მე და თაკომ ყვირილი მოვრთეთ. კარადა გადაატრიალა და იარაღი დაგვიმიზნა,უნდა მოვეკალით, როცა ვიღაცამ კისერი მოატეხა ვითომ ადამიანისთვის კიარა ქათმისთვის წაეცლია კისერი, ამის დანახვაზე მეე...მეე..
"დევიდი"
დავინახე ლინდას გული როწაუვიდა,რა უსუსურია გავიფიქრე,
_შენ თაკო ხარ?ვუთხარი შეშინებულ გოგონს,მანაც თანხმობის ნიშნათ თავი დამიკრა,-თაკო თუგინდათ რო ცოცხლები გადარჩეთ ჩემთან უნდა წამოხვიდეთ თორემ ამათი ბანდიდან მოვლენ დაინტერესდებიან შესრულებულია თუარა მისია და თუ დარჩებით ბოლომდე მიიყვანენ საქმეს
წამოვალთ მაგრამ ლინდას....
ლინდას მე მივხედავ ეხლა თვალებს დახუჭავ და ქვევით ჩაგიყვან თუარგინდა ცუდათ გახდე კარგი?(როცა პირველად ამდენ მიცვალებულს და მკვდარ ადამიანს ხედავ ცუდათ ხდები.ჩემს თავზე მაქ გამოცდილი)თავი დამიკრა თანხმობის ნიშნად(შეშინებული ჩანდა)
ავიყვანე ხელში და სახლის უკანა კარიდან გავედი. ჩემი მანქანის უკანა კარებისკენ დავსვი ეხლა ლინდას ჩამოვიყვან!იცოდე რამე სისულელე არგააკეთო თორემ თქვენთვისვე იქნება უარესი.გავაფრთხილე
უკან დავბრუნდი ლინდა ხელში ავიყვანე როცა...........



№1 სტუმარი nino

გააგრძელე მაინტერესებს

 


№2  offline ახალბედა მწერალი ერკე

დეტალურად, უფრო ლამაზად შეგეძლო აგეღწერა ის სცენა, როცა ხუთივეს კლავს. კარგია გააგრძელე. შეცდომებსაც მიაქციე ყურადღება.
--------------------
თავს ღმერთად
შემოქმედად
ვგრძნობ,
როცა კალამს ხელში
ვიღებ.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent