შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უცნობი ბაიკერი (1)


14-10-2015, 15:24
ავტორი ოქროსგულა
ნანახია 3 763

- გვანცა ! გვანცა ! გაიღვიძე უნივერსიტეტში გაგვიანდება (დედა)
-კაი ხოო . ბუზღუნით ვთქვი და ლოგინიდან თვალების ფშვნეტით ავდექი. სააბაზანოში შევედი ,თავი მოვიწესრიგე და სამზარეულოსაკენ გავწიე .ისეთი გემრიელი სუნი გამოდიოდა სამზარეულოდან ,რომ მაშინვე ვკითხე რას აკეთებდა დედა . სამზარეულოში ჩემი საყვარელი ფენოვანი ხაჭაპური დამხვდა . მმმმმ ისეთი გემრიელი იყო ,ჭამას ,რომ მოვრჩი დედას ვაკოცე და ისევ ჩემს ოთახში ავედი. ჩემი საყვარელი შორტი ლურჯი საროჭკა და კეტები ჩავიცვი ,თმები კუდად ავიწიე ჩანთა ავიკიდე ჩემი ბაიკის ფარეხიდან გამოვიყვანე და 10 წუთში უკვე უნივერსიტეტის შესასვლელში ვიყავი.
ჩემი დაქალი ლიზა დავინახე და მისკენ წავედი.
-როგორ ხარ გვანცულ ?(ლიზა)
-კარგი რა ლიზა დილიდანვე იწყებ ! ჩემი სახელია გვანცა და არა გვანცულა .
-კარგი ხო კარგი ნუ მებუზღუნები ,სიცილით მითხრა ლიზამ
ლექციები დაგვიმთავრდა როგორც იქნა.მე და ლიზა კაფეში წავედით . ლიზას ბაიკის ეშინია ამიტომ ბაიკის დატოვება მომიხდა უნივერსიტეტთან. კაფედან რომ გამოვედით ლიზასთან უნდა წავსულიყავი მაგრამ გადავიფიქრე და ვუთხარი,რომ საღამოს სადმე წავსულიყავით ,ლიზაც დამთანხმდა . ბაიკს მოვახტი და თბილისის ქუჩებში გავიჭერი სიჩქარეს თანდათან ვუმატებდი ,უცებ ვიღაც უცნობმა ჩამიქროლა მოტოთი ჩემ წინ მოაფხოჭიალა ბაიკი , ამიმტვერა გზა , მოატრიალა მოტო და წავიდა ისე რომ არცარაფერი უთქვია , გაოცებული ვიყურებოდი ვერ მიხვდი რამოხდა . ნეტა ვვინ იყო ის ადამიანი ? ვფიქრობდი ჩემთვის .
საღამოს როგორ მე და ლიზიმ მოვილაპარაკეთ კლუბში ვაპირბდით წასვლას .
-გვანცა, ხო მოდიხარ ? (ლიზი)
-რათქმაუნდა (მე)
-ოღონდ , ირაკლი და ბიჭებიც მოდიან და არდაიწყო ეხლა ბუზღუნი (ლიზი)
-კაი ხო ,არვიწყებ წამოვიდნენ ,ბიჭები რას მიშლიან. ირაკლიმ თუ ისევ სცენები მართა მერე რავქნა ? იცოდე შენი ბრალი იქნება .რატო უნთხარი წამოდიიო ?
-მე ეხლა მაგას ვეტყოდი ირაკლის ? უბრალოდ თოკას დაურეკე მეთი ამ საღამოს გავერთოთქო და ისიც იქ იყო ,რა ჩემი ბრალია რავიცოდი თუ იქ იქნებოდა ? (ლიზი)
-კაი ხო ჯანდაბას შენი თავი .( მე )
-ალეკო გამოგივლის და ერთად წამოდით .( ლიზი)
-კაი რა ლიზი ,შენი აზრით ალეკომ რომ არ გამომიაროს ვერ წამოვალ ? შენ გეშინია მოტოების თორე ერთად წავიდოდით მე და შენ .ისე ერთხელ როგორ ვერ უნდა დაგსვა მოტოზე. იქნებ აღარ შეგეშინდეს (მე)
-ოოო ,მორჩი რაა.მეშინია და მორჩა .(ლიზი)
-კაი კაი ჩემო გოგო საღამომდე (მე)
რაუნდა მეკეთებინა საღამომდე ლეპტოპი ავიღე და სოციალურ ქსელში შევედი საინტერესო არაფერი იყო როგორც ყოველთვის და მალევე გამოვედიი..სააბაზანოში შევედი წყალი გადავივლე და მოვწესრიგდი .. ჯინსის შორტი , ყვითელი მაიკა და კედები ჩავიცვი.მაკიაჟს არასდროს ვიკეთებდი ვერვიტან გაშპაკლულები რომ დადიან , ბუკებბრივად უფრო ლამაზები არიან და თავს კლოუნებს ამსგავსებენ .
ბაიკი გამოვიყვანე ფარეხიდან ,ეს მოტო ყველაზე მეტად მიყვარდა იმიტო, რომ მამა მაჩუქა 18 წლის რომ გავხდი .და მას შემდეგ ჩემი განუყრელი მეგობარია .
კლუბში მივედი და ჩემდაგასაკვირად შესასვლელთან იმ მოტოს მოვკარი თვალი გიჟივით რომ ამიმტვერა გზა. ყურადღება აღარ მიმიქცევია ალბათ მეშლებოდა ასეთი მოტო ხომ შეიძლება ბევრს ყავდეს. კლუბში შევედი და ჩემებისკენ წავედიი.
-ვა ვაა გვანცა მოსულა .. (ალეკო)
-გამარჯობათ ბავშვებო ,როგორ ხართ? (მე)
-კარგად გვანცულ შეენ ? (თოკა)
-თორნიკეე .. ისევ იწებ გვანცა მქვია ხალხოო მე და არა გვანცულაა.. მოწყენილად ვთქვი მე
-კარგით გეყოთ ეხლა გვანცას გაბრაზება ,თავის ჭკუაში დამიცვა ირაკლიმ
-შენი დახმარება არ მჭირდება (მე)
-მადლობა ლამაზო მეც კარგად ვარ , სიცილით მითხრა ირაკლიმ.
-ჰაჰაჰჰა , მასე ნუ ხუმრობ გეხვეწები , თორე გადაიწვები ( მე)
ირაკლის აღარაფერი უთქვია. ირაკლის 3 წელია უკვე უყვარვარ ,მაგრამ მე არმიყვარს და რავქნა . ჩემ თავს ხომ ვერ ვაიძულებ რომ შევიყვარო .


გამარჯობათ ბავშვებო smile იმედია მოგეწონებათ ეს ისტორია .ველი შეფასებას . თუ მოგეწონებათ გავაგრძელებ. ნუ დაგეზარებათ კომენტარების დაწერა იმიტომ ,რომ ჩემთვის მნიშვნელოვანია თქვენი აზრი . მადლობა მათ ვინც წაიკითხავს fellow tongue



№1 სტუმარი Tttttt ako

Sainterrsoa ... gaagrdzele

 


№2  offline წევრი Tako Tsiklauri

Gaagrdzele aucileblad :* :*

 


№3 სტუმარი nino

დამაინტერესა ძალიან კარგი ჩანს თავები გაზარდე და უკეთესი იქნება

 


№4  offline წევრი anushka1

დამაინტერესა კი გააგრძელე

დიდი თავები დადე

 


№5  offline წევრი Mariami_MariamOo

Mxolod imitom shemovedi, rom bikeze da bikerebze vgijdebi :D
Shinaarsi momewona, tumca gramatikulad daxvewa gchirdeba, tavtologia gaqvs da arcise sainteresod ikitxeba, garemos agwera aklia Ai magalitad klubshi rom.shevida ra garemo daxv, kafeshi rogori situaciaa iyo minebiani iyo kutxeshi dajdnen Tu ra adgilas.... Es ufro sainteresos gaxdis da kargad wasakitxs, mkitxveli uketesad warmoidgensda gaigeb imas rac ginda rom gadmosce.
Veli shemdeg tavsda imedi maqvs am rchevebs gaitvaliswineb :*

 


№6  offline წევრი ოქროსგულა

Tttttt ako
Sainterrsoa ... gaagrdzele

მადლობა <3

Mariami_MariamOo
Mxolod imitom shemovedi, rom bikeze da bikerebze vgijdebi :D
Shinaarsi momewona, tumca gramatikulad daxvewa gchirdeba, tavtologia gaqvs da arcise sainteresod ikitxeba, garemos agwera aklia Ai magalitad klubshi rom.shevida ra garemo daxv, kafeshi rogori situaciaa iyo minebiani iyo kutxeshi dajdnen Tu ra adgilas.... Es ufro sainteresos gaxdis da kargad wasakitxs, mkitxveli uketesad warmoidgensda gaigeb imas rac ginda rom gadmosce.
Veli shemdeg tavsda imedi maqvs am rchevebs gaitvaliswineb :*

აუცილებლად გავითვალისწინებ <3 მადლობა რომ წაიკითხე :* და არ დაგეზარა კომენტარის დატოვება

nino
დამაინტერესა ძალიან კარგი ჩანს თავები გაზარდე და უკეთესი იქნება

ძალიან მიხარია თუ მოგეწონათ <3 აუცილებლად გავითვალისწინებ ყველა თქვენს რჩევას <3

 


№7  offline წევრი cancara

კაია კაი მალე დადე

 


№8 სტუმარი nana

Kaia gaagrdzele

 


№9 სტუმარი ნინუცი

მიყვარს ბაიკი და რომ არ წამეკითხა სირცხვილი იქნებოდა გააგრძელე სიტუაციები კარგად აღწერე და უფრო კარგი იქნება

 


№10  offline ახალბედა მწერალი მორი-ელი

ქართული შრიფტით წერეთ კომენტარები :-* . მე ახლა გადავხედე რადგან ახალი ხარ და რაც გირჩიეს აუცილებლად გაითვალისწინე.და კიდევ ბანალურად დაიწყე.მეტი ინტერესი შეზძინნე.გაამრავალფეროვნე ნაწერი.მხატვრული გახადე.არ გინდა სახელები ფრჩხილებში ულამაზოა.მოკლედ.ბევრი დახვეწა უნდა. იმედია გამოასწორებ.წარმატებები.
--------------------
“ნამუსი ყვავილია, რომელიც თუ მოსწყდა თავის დღეში აღარ ამოვა…”

 


№11  offline წევრი ana 11

საინტერესო ჩანს გააგრძელე აუცილებლად :)

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent