შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მე კუპიდონი და ჩემი თავგადასავლები


18-10-2015, 16:13
ნანახია 2 270

სიყვარული ფართო მცნებაა მხოლოდ ერთეულებ შეუძლიათ მისი შეცნობა შეგრძნება კი ყველას ამა კი მე კუპიდონი ვუზრუნველყობ. ვინმეს რომ კითხოთ რა არის სიყვარულიო? იცით ხშირ შემთხვევაში პასუხობენ რომ ამას სიტყვებით ვერ გადმოცემენ და მართლებიც არიან ამ გრძნობას სიტყვები არ სჭირდება მხოლოდ უნდა დატკბე მისით და ბოლომდე უნდა გაყვე სიყვარულის მდინარეს რომელიც იმ ერთადერთთან მიგიყვან რომელიც მე თქვენთვის შევქმენი, გაგიკვირდებათ და ბევრიც იტყვის რომ მე არ ვარსებობ მაგრამ არ შეცდეთ მე ვარსებობ და ამას იმიტომ ვწერ რომ მოგეხსენებათ ბევრ ადამიანთან მაქვს შეხება ზოგი გიჟია , ზოგი სერიოზული ,ზოგი საქმიანი და ზოგიც უსაქმური მაგრამ მათ მხოლოდ ერთი რამ აერთიანებთ -სიყვარული. ჩემთვის არ არსებობ მდიდარი და ღარიბი მოხუცი და ახალგაზრდა ჭკვიანი და სულელი ,ამპარტავანი თუ თავმდაბალი დამიჯერეთ მე ყველა თქვენგანთან მოვალ ყველასთვის მაქვს შენახული ერთი ისარი რომელიც სიყვარულის ცეცხლში გაგხვევთ.
როგორც მიხვდით მე საქართველოში ვარ და ჩემს ერთადერთ სამუშაოს ვასრულებ. სიყვარულის სამინისტრომ გაანაწილა ქვეყნები და მე საქართველო მხვდა წილად საერთოთ ამ ქვეყანაზე დიდი მოთხოვნა ერთმანეთი დაწიწკნეს იმ „ოხრემა“ კუბიდონებმა მაგრამ მე გამიმართლა და საქართველო შემხვდა ალბად გაგიკვირდეთ ასეთი ამბავი რომ იყო, ეს იმიტომ რომ,საქაერთველო ერთადერთი ქვეყანაა სადაც ჯერ კიდევ იციან სიყვარულის ფასი წმინდა სიყვარულისა და არა ბინძურის. ჩვენი მინისტრი ძალიან დიდი სტაჟის მქონე კუბიდონია .ალბად გაგიგონიათ „ტრისტანი და იზოლდა“ მათ ერტმანეტი იმ სიროფმა კი არ შაყვარა ამამედ ჩვენმა მინისტრმა რომეოზე და ჯულიერაზე აღარ ვლაპარაკობ. სამინისტროში დიდ ცვლილებებია რადგან ადამიანებს აღარ უყვართ ერთამანეთი სიძულვილმა იმატა და ჩვენც გაორმაგებული ძალებიტ ვცდილობთ რომ ბალანსი აღდგეს ამის გამო რა შარში არ გავხვეუვარ, ერთხელ ავტობულის მძღოლად გადაქვიქეცი ბიჭიც იქ იყო და გოგოც არაფრით შეხედეს ერთმანეთ ვიფიქერე გაბრაზებულმა „თქვენ გასწავლით ჭკუას თქო“ და მკვეთრ მოსახვევში შეუხვიე ხალხი ერთმანეთს დაახტა ესენი კი ერთი წამითაც არ შეტოკებულან მერე დავამუხრუჭე და როგორც იქნა დავაჯახე და ასე გაიცნეს ერთმანეთი ამათ შემხედვარე ისე გამიხარდა ლამის გავგიჟდი მაგრამ ვინ გაცალა ვიღაც მოხუცი ქალი წამომადგა თავზე და ის ჩანათა ისე მხეთქა თავში რომ ორი დღე ვერ ავფრინდი ზემოთ რომ ვუთხარი მეტკინათქო იცით რა მიპასუხა -მეც მეტკინა . შტერი -კიდევ ერთხელ მომხვდა ჩანთა და ავტობულიდან ჩავიდა ბევრი რომ აღარ ვილაპარაკო პირდაოიე საქმეზე გადავალ წიგნს ვწერ „კუბიდონის მემუარები“ და იქ შემაქვს სიყვარულის საუკეთესო ისტორიები ჩემი ხანგძლივი ცხოვრების და არსებობის მანძილზე ბევრ წყვილთამ მომიწია ურთიერთობა ზოგი ისეთი უჟმრ იყო რომ სიყვარული არაფრის დიდებით არ აუხსნა მეორეს და ეს ქორწილამდე მიყვანილი საქმე არ ჩამიშალა ამიტომ როცა თქვენამდე მოვალ და ისარს პირდაპირ გულში გესვრით ნუ შეეცდებით მის ამოღებას რადგან დამიჯერეთ ეგ თკივილი არაფერია იმ ბედნიერებასთან რომელსაც ამ ჭრილობას განკურნებისას იგრძნობთ . მოგიყვენით ისთორიებს რომელიც განსაკუტრებულია და ამ ხალხის სიყვარული სამუდამოა უკუნითი უკუსისამდე ჩემ მიერ გამოგზავნილი წერილებ კი ვიღაც მაჭანკალის მონაჩმახი არ გეგონოთ იცოდეთ მალე თქვენთანაც მოვალ.
დიდი სიყვარულით თქვენი მონა-მორჩილი კუპიდონი



№1  offline წევრი lilu7

მეც მიშველე რამე! :D :D :D :D

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent