შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

წყევლა 5 (სამეფოების ისტორია)


23-10-2015, 18:12
ავტორი blue jeans
ნანახია 5 435

მომეჩვენა თითქოს ლუკასი დავინახე და შევშინდი ზუსტად არ ვიცი რატომ.
კაიუსის და ჩემი შეხვედრა ემოციური გამოდგა.
როდესაც სასაუუბროდ დავსხედით უამრავი შეკითხვა გამიჩნდა მაგალითად რატომ არის სამეფოებში განსხვავება უფრო მეტი მინდოდა გამეგო მაქციებზე და ვამპირებზე
-ვინ არიან ივაშკოვები?
პირდაპირ მივახალე .
-მუქსისხლიანები.
-უფრო ზუსტად? (მე)
-ანუ არა სამეფო ოჯახის წარმომადგენლები.სამეფო ოჯახი შენ და მამაშენი ხართ და თქვენი შთამომავლობა შენით გაგრძელდება ასევე არის კიდევ რამდენიმე ოჯახი თუმცა ძალიან შორს ზოგი ახლოსაც თუმცა თავისთვის ყოფნა ურჩევნიათ.თქვენ სულ თავიდან მოდიხართ ანუ თქვენი ოჯახი დიდი ხნისაა. პირველყოფილები ხართ სამეფო ოჯახებს შორის ყველაზე დაწინაურებული დრაგომირები არიან.ხოლო ივაშკოვები და ასეთი წვრილი სამეფოები მუქსისხლლიანები არიან ისინი კბენით გადაიქცნენ.მე ნახევრად მუქსისხლიანი ვარ დედაჩემი დრაგომირი იყო და ეს გენი მაქვს ვახლობლობთ უფრო მეტად დედის სისხლი მძლევს და სისხლი მიყივის ხომ ხვდებ არა ?? მამაჩემი მუქსისხლიანი იყო თუმცა გულს ვერ უბრძანებ დედაჩემს შეუყვარდა თან ისე რომ ცოლად გაყვა.სამეფოებს არ მოსწონდათ თუმცა შეეჩვივნენ.მამაჩემი გმირი იყო-ამის თქმის დროსა თვალები აუელვარდა-სამეფოებს უერთგულა წარმოგიდგენია? მუქსისხლიანები რომლებიც მხოლოდ თავიანთ სისხლზე ფიქრობენ და რომლებიც საკუთარი ტყავის გადარჩენის მეტს არაფერს აკეთებენ, მან მეფისთვის თავი გასწირა.და მე მიხარია მიხარია და მემაყაება არ ვიცი რა დავარქვა ამას.
-და რა ხდებოდა მაშინ აჯანყებების დროს?
-ეს იყო საუკუნის აჯანყება ასეთი არასდროს მომხდარა ბინძურსისხლიანები გავიძულებდნენ რაც არ უნდა მომხდარიყო გაგვეყიდა მეფე და გვეღალატა თუმცა ამას არცერთი წმინდა სისხლიან არ გააკეთებდა ამიტომ ნახევრადმუქსისხლიანებს მოგვაკითხეს.ეგონათ რახან მათ ვგავდით მალე ამოვღერღავდით ბევრი მოღალატე გამოდგა ზოგმაც გაუძლო ზოგმა ვერა რადგან ეს წამება მათთვის საშინელი იყო.ეს საუკუნის საშინელება იყო საკანში სადაც დაბმული ვიყავი მესმოდა ნაწამები ხალხის კვნესა,მუდარა,წამების დროს კივილი...ქალებს არ ინდობდნენ თუმცა უნდა გენახა მათი გაოცებული თვალები როცა ქალებმა უფრო მეტი გამბედაობა და ძალა გამოიჩინეს საკუთარი პრინციპები დაიცვეს და მტრებს აჩვენეს ‘’სქესს მნიშველობა არ აქვს მთავარი სულისკვეთებააო’’. თუმცა მალე მოგვევლინა მცველი ‘’რევოლუციონერი’’ ის ასევე ცნობილია ვერცხლის ცრემლებით რომელიც მაშინ სდის როცა ძალიან გულნატკენია.ის მუქსისხლიანებს ისე მოერია თვალიც არ დაუხმხამებია.მას დედაშენზე დიდი ძალა ქონდა.ზუსტადად ამ აჯანყების დროს იხოცებოდა მილიონობით ხალხი თქვენი ისტორიკოსები ამას მაღალსიკვდილიანობას მიაწერდნენ.
რა იყო ამის მოსმენა ჩემთვის? ეს იყო სწორი გზის პოვნა ლაბირინთში,ეს იყო წყალი უკაცრიელ უდაბნოში,ეს იყო საშველად გამოწვდილი ხელი ,სწორი გზა რომლითაც უნდა მევლო.
ეს იყო ჩემი ფესვების ისტორია მე ძლიერი ვარ თუმცა არსებობდნენ ჩემზე ძლიერებიც ამის გაფიქრებისას ტანში ჟრუანტელი მივლიდა რადგან მივხვდი რომ მეც კი მეტად ადამიანური ვარ.
როცა კაიუსმა ჩემს სახეზე ამდენი ემოცია შენიშნა გააგრძელა
-ეს ყველაფერი კარგი თუმცა უნდა აღინიშნოს რომ ვამპირები ყველაზე მეტ სისხლს ღვრიდნენ არა მარტო მტრის არამედ მისი მოძმის სისხლსაც.ყველაზე მოღალატეები დაერთმანეთს გადაკიდებული ზებუნებრივები ვართ.იგივეს ვერ ვიტყვით მაქციებზე.ბევრს არ უნდა აღიაროს მაგრამ მათ იციან ოჯახის ფასი და იცავენ კიდეც .ისინი ერთ სხეულს წარმოადგენენ.ჯადოქრები წინაპრებისგან იღებენ ძალებს.მათთან ურთიერთობისას მხოლოდ ერთი რამ ვისწავლე მათი ნდობა არ შეიძლება.



№1  offline წევრი lilu7

აუ ძაან მაგარია! <3 განსხვავებულია თან! <3 გააგრძელე და აღარ დააგვიანო რაა! :დ

 


№2 სტუმარი ბუსა

აამმ კაია კაია კაია არ ვიცი სხვა რა ვთქვა ეს ისტორია რაც მე წაკითხული მაქ ყველასგან განსხვავებულია დაა ეს მომწონს:))

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent