შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

წერეთელი (მესამე ნაწილი)


24-10-2015, 15:43
ავტორი KGB
ნანახია 1 971

ბევრი რამ მქონდა მოსმენილი სიყვარულზე და მაინც არ მეჯეროდა რომ სიყვარულის გამო ადამაინს ყველაფრის დათმობა შეეძლო,ის რომ როდესაც გიყვარს მზე სხვანაირდ ანათებს,დეედამიწა სხვანაირად ბრუნავს,ყველაზე ცივ და სუსხიან ამინდშიც კი შენ არ გცივა,რადგან ეს გულიდან წამოსული სითბოა.კიდევ უამრავი მაგალითის მოყვანა შემიძლია,მაგრამ ეს მაგალითები თქვენც კარგად იცით.ჩემი აზრით, სიყვარული ის გრძნობაა,რომელსაც სიტყყვეით ვერ გამოხატავ,ამაზე შეგიძლია საათობით ილაპარაკო მაგრამ საბოლოო დასკვნამდე მაინც ვერ მიხვიდე.ამის თქმა ყველას შეუძლია მაგრამ არავის ისეთი გრძნობთ და ისე დამაჯერებლად გარდა შეყვვარებული ადამიანისა.
არარის აუცილებელი მისგან სიტყვა ,,მიყვარხარ" მოვისმინო,თვალებში ჩახედვითაც კი ვხვდები რომ ჩემ გამო ყველაფერს გააკეთებს,შემიძლია მივენდო,ბოლომდე გავიხსნა,ველაპარაკო,ერთმანეთით არ დავიღლებით,მასთან ლაპარაკი არ მღლის...მე შეყვარებული ვარ და უბედნიერესი,რადგან გვერდით გიგი წერეთელი მყავს!


-ჩამეხუტე რა.მაშინ არ ჩამეხუტე,10 წელია არ ჩაგხუტებივარ გიგი!ჩამეხუტე რა

რამდენიმე წუთი ისე ეხუტებოდნე ერთმანეთს,თითოს წლები არ უნახავთ ერთმანეთი.მონატრებით და სიყვარულით ავსებდნენ ამ საქციელს და იმ წუთში მხოლოდ ისინი იყვნენ დედამიწაზე.ვერავის და ვერაფერს გრძნობდნენ,გარდა ერთმანეთისა...

-გიგი წეღან მკითხე მიყვარხარო.პასუხი ისევ გაინტერესებს?
-კი
-ხოდა ისევ გეტყვი რომ არ მიყვარხარ და ამას მილიონჯერ გაგიმეორებ.იმიტომ რომ შენს მიმართ სიყვარულს არ ვგრძნობ,ჩემთვის რაღაც უფრო მეტი ხარ.შენს მიმართ ერთი გრძნობა არ გამაჩნია,ბევრს ერთად ვგრძნობ,ბედნიერებას,სიყვარულს,სიხარულს,სიძულვილსაც,საერთოდ ყველაფერს.ჩემთვის მეგობარიც ხარ და ამავე დროს საყვარელი ადამიანიც,უბრალოდ ვიცი რომ თუ დამტოვებ მოვკვდები,შენს გარეშე ვერ ვიცოცლებ.ვერასდროს დავივიწყებ ბავშვობიდან მოყოლებულ გრძნობებს შენს მიმართ,მეგობრობა სიყვარულში და მერე სიგიჟეში გადაგვეზარდა (იცინის)
-ძალიან მიყვარხარ
-მეც


თამდოს არ გამოპარვია ხელიხელჩაკიდებული წყვილის სახლში მისვლა.ეგრევე ჩანთას დასტაცა ხელი და გიგის უტხრა დედიდაჩემია ცუდად და უნდა მივხედოო.გიგი რათქმაუნდა მიუხვდა ეშმაკურ საქციელს მოხუც ძიძას,მაგრამ არ შეიმჩნია.ორივე საძინებელში ავიდნენ,მთვრალები იყვნენ,ამიტომ უფრო მეტ სითამამეს იჩენდნენ.
გიგი დუცბად და მოულოდნელად შეეხო თეკლას ბაგეებს,თეკლამაც არ დააყოვნეა,თავიდან დაიბნა,მაგრამ თამაშში აჰყვა.

-გეშინია?
-ცოტა

გიგიმ ტანსაცმელი ერთი ხელის მოსმით გახადა თეკლას,თვითონაც გაიხადა და უცბად ორივე საწოლზე აღმოჩნდა.გიგი სათითაოდ უკოცნიდა თეკლას სხეულის თითოეულ ნაწილს.თეკლა სიამოვნებსგან გარინდული იყო,თვალებმინაბული მთლიანად ემორჩლებოდა და ენდობოდა პარტნიორს.უცბად ტკივილისგან ამოიკვნესა და თან ამოაყოლა ერთბაშად ყველა ამოცია,გიგი ბიძგებს ნელა აგრძელებდა თეკლა კი ტკივილის და სიამოვნებას კვნესით განოხატავდა.
დაღლილებს და ჩახუტებულებს ჩაეძინათ...


-რას აკეთებს ჩემი გოგო?
-საუზმეს (თქვა სიცილით თეკლამ)
-ეე შენ ეგეთებიც იცი?
-რა იდიოტი ხარ!კარტოფილს ვინ გიწვავდათ ხოლმე აღარ გახსოვს?
-აჰაჰაჰა
-წადი მოწესრიგდი და მოდი
-არის უფროსო


გიგი საპირფარეშოში ღიმილით შევიდა.

მაინც რას მიკეთებს ეს გოგო ასეთს,რომ სულ ბედნიერი ვარ მის გვერდით.ბავშვობიდან მიყვარს და მის გარდა არავინ მაინტერესებდა.იმენა შემისრულა

-მოვედიი,აბა რა მომიმზადე
-შემწვარი ბეკონი და კვერცხი,რძიანი ყავა დაბლინები შოკოლადით
-აუუ ჩემი მაგარი გოგო აბა გამასინჯე
-გემრიელია?
-ასეთი საშინელების გაკეთებას მარტო შენ თუ შეძლებდი,პიცა რო გამოვიძახო და ეს არ შევჭამო ხო არ გეწყინება?
-არა გამოიძახე მიდი.
წყენით თქვა თეკლამ,თან თვითონაც გასინჯა ტავისი ნახელავი და გაკვირვებით აიჩეჩა მხრები რა არ მოეწონაო.
-კაი რას მოიღუშე გეღადავე გოგო (კვდებოდა სიცილით გიგი)
-აუ რა იდიოტი ხარ მე მართლა დავიჯერე
-აჰაჰაჰა დამიდე მიდი მშია



თეკლა ბოლო დროს ცუდად იყო.თავი ხშირად ტკიოდა,გული ერეოდა,თავბრუც ეხვეოდა,მუცლის არეში ყრუ ტკივილსაც გრძნობდა.რარაცას ეჭვობდა,მაგრამ დარწმუნებული არ იყო.ექიმთან მაინც წავიდა იქიდან კი უბედნიერსი ქალი და უკვე მომავალი დედა გამოვიდა.


გიგიმ ცოლს შუბლძე აკოცა და სააბაზანოში შევიდა.თეკლა გიგის ყვირილმა გააღვიძა.ზუსტად იცოდა ასეთი რეაქცია ექნებოდა როცა გაიგებდა და სიცილი დაიწყო.

-ეს რაარის?
-ანალიზების პასუხები
-ფეხმძიმედ ხარ?
-არ გაგიხარდა?
-პირიქითთ!!ბიჭა თუ გოგო
-ჰჰაჰაჰა გიგი ჯერ არ ვიცი,რამდენიმე თვეში გავიგებთთ
-მიყვარხართთთ


-თორნიკე ნუ წიწკნი თმას ნანუკას
-მა ხო იცი გოგოს არ უნდა დაარტყა ეგ გასწავლე მე შენ?
-კაი ლა მა,მაბლაზებს
-რაცარუნდა გაგაბრაზოს მა მაიც არ უნდა დაარტყა
-კაი აღალ ვიზამ


თეკლას და გიგის ტყუპები შეეძინათ.თბლი და საყვარელი ოჯახი ქონდათ.ერთმანეთი უყვარდათ,ერთმანეთით ცხოვრობდნენ და ერთმანეთს ბოლომდე ავსებდნენ.ზოგს გიგისი შურდა,ზოგსაც თეკლასი,მაგრამ მათი წყვილი ვერცერთმა ვერ დაშალა.
ნიკუშამ და ბექამაც მოიყვანეს ცოლები.ნიკუშას ცოლი მეშვიდე თვეში იყო ბექას 1 წლის შვილი ყავდა.ასე დამთავრდა მათი ისტორია,ბედნიერი დასასრულით <3





ბავშებო იმედია დასასრული ძალიან საშინელება არ გამომივიდა და იმედი არ გაგიცრუეთ.თუ მოგეწონებათ დაწერეთ კომენტარები თუ არ მოგეწონებათ მაინც დაწერეთ.თქვენი აზრი ჩემთვის ბევრს ნიშნავს და მაძლევს სტიმულს,რომ ახალი და ახალი ისტორიები შემოგთავაზოთ.
თქვენი KGB!!



№1  offline აქტიური მკითხველი uchveulo

auu dzaan mipurtxushebuli iyoo

 


№2 სტუმარი Giji G Gogona

Au boloshi cota ragacnairi iyo ise kai iyo

 


№3  offline წევრი KGB

uchveulo
auu dzaan mipurtxushebuli iyoo

Xo vici ubralod ro ar mkonda sacerad da tavebis dagvianebas male damtavreba varchie

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent