შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

არასდროს გეყვარები სიყვარულოო? (2)


26-10-2015, 00:12
ავტორი niniko_niniko
ნანახია 1 354

საღამოს პირი იყო., შევედი ფაცებუუკში- და მივწერე:
ეს დღეები ძალიან უხერხულად ვართ, ხვალინდელი დღიდან წარმოვიდგინოთ რომ მე არაფერი მითქვამს და გაგვიადვილდება ურთიერთობა...

კარგი, მარა რაგაცის თქმა მინდა...
რისი აბა გამოუშვი..

მასშემდეგ ერეთი თვე გავიდა რაც შენ მითხარი მიყვარხაროო<
დასვენებებზე გაკვირდებოდი, შნზე ჩვენ სასტავშიც გავიკითხე დააა.

ხოოუუუ? დროზე მითხარი და უნდა გავიდე..

ნუუ

მითხარიი!

კაი,კაი გადი და სხვადროს გეტყვი..

კაი წავედი და ჩვეულებრივ ვართ ხვალეეეე.

კაი..

ძილისწინ დავფიქრდი და დამაინტერესა რისი თქმა უნდოდა..
ტელეფონით შევედი ფეისბუკზე თუმცა გასული იყო მარა
ჩვენი სასტავის ერთ-ეერთი ბიჭი იყო შემოსული და ვკითხე..:

ხო არ იცი დათოს რამის თქმა ხო არ უნდა ჩEმთვიის??

გეტყვის თვითონ თუ რამე სათქმელი აქვს..რას შვები როგორ ხარ მომიკითხე მაინც რო მიახტი ბუდღას(ბუდღას დათოს ვეძახით)

რავი ვწევარ და თავი მისკდება, შენ რას შვები როგორ ხააარ?

რავი კარგად..

კარგაად?
ხოო რაიყო რო..
არა დღეს სკოლაში რო არ იყავი ეთერიმ გაგთათხა :D :D ეთერი ჩვენი მასწავლებელიუა..

აუუ მაგან წაიღო ტვინი, მაგის შიშIთ სკოლა ვერ გამიცდენია..

:D :D კაი წავედი დავიძინო..

კაი გაკოცეე.

კაი..

რამდენიმე დღის განმავლობაში რაღაცის თქმა უნდოდა თუმცა ვერ მოაბა სათქმელს თავი..
ერთ Dრესაც სასტავი მართლა უცნაურად მომეჩვენა, ყველა უცნაურად მელაპარაკებოდა, თითქოს ჩემი დიდი საიდუმლო იცოდნენ, მაგრამ დათოზე იცოდნენ..

სკოლიდან რომ გავედით ბიჭებმა როგორც ყოველთვის 20-30 მეტრით წინ წავიდნენ, თუმცა ნელ-ნელა რომ მოგვიახლოვდნენ შემოტრიალდნენ ერთმანეთს შეხედეს სუყველამ და ცოტა ხმა დაბლა თქვეეეს...
ნინო დათოს უყვარხარ,

5-წამის განმავლობაშI გავშტერდი აგონიაში ვიყავი ამ ხუთი წამის განმავლობაში შემი სახე და ბავშვები ყველა კუთხიდან დავინახე ანამ ზურგზე მიპწკინა, ცოტა შემოვფხიზლდი, ჩემი ხელ ჩანთა მარის გავუწოდე ბავშვები გაშტერებულებუი მიყურებდნენ რას შვებაო, მივედი და დათოს ჩავეხუტე.
სახლამდე მე და დათო სასტავიდან განცალკევებით მივდიოდით მთელი გზა ვლაპარაკობდით დათომ შეყვარებულობა შემომთავაზა და მეც უნახავივით დავეთანხმე ჩემს დიდი ხნის ოცნებას, თუმცა ამას არ ვნანობ..
მთელი დღეები უბედნიერესი ვიყავი ყოველ დავენებაზე გვერდი გვერდ ვიდექით სასტავი არ იმჩნევდა ჩვენს სიყვარულს რაც დიდი ნეტარება იყო..
მეთერთმედა კლასის მოსვლა და არდადეგები მძიმედ განვიცადეთ რადგან მე ჯერ ჩენ დეიდაშვილებთან მერე კი დედაჩემთან მივდიოდი..
სანამ წავედი ხშირრად ვხვდებოდით ერთმანეთს და ბოლო შეხვედრა ყველაზე მაგარი იყო..
დავემშვიდობეთ ერთმანეთს, ცოტა ცრემლები მომადგა იმის გამო რომ 3-თვე ვერ ვნახავდი, ვერც
ჩემ დაბადების დღეს ვერ დაესწრებოდა, როცა ყოველ დღე მილიონჯერ ვხედავ, და ვეფერები.. ღამე ქუჩის ბოოს ტუპიკამდე მომაცილა ,მაკოცა მაგრად ჩამიკრა გულში და წამოვედი ის კი წავიდა..
შეილება სისულელეთ მოგეჩვენოთ სამი თვის გამო რა ატირებ და ამ გოგოსო მაგრამ ჩვენთვის ამხელა სიყვარულისთვის 3-თვე 3-საუკუნე იყო..
ჩემმა ძმებმა ამის მოყოლაზე დამცინეს თუმცა ძალიან კარგად იცოდნენ რას განვიცდიიდი.
დედ-მამა დაცილებული მყავს დედა მეორედ გათხოვდა სოფელში და და იქიდან მყავ ახლა იგი 2 წლისსა.
მამა ძალიან რაღსაცნაირია, ხშირად მიგვრძნია მისგან რომ არ ვუყვარვარ..
სულ ყველაფერზე მეჩხუბება,დედიკოს ბიჭია და ვითომ მაგარი ბიჭია..
მე უმეტესად მამასთან მამიდასთან პაპასთან და ბებიასთან ვცხოვრობ რაც საშინლად აუტანელია..
ბებია ყოველ ნაბიჯს მიკონტროლებს ამხელა გოგოს..
თუმცა მამაჩემს "ჯერ" არაფერს ვეუბნები და სამუდამოდ რომ ამომასხავს მერე ვეტყვი:
-გაგიხედია მომავალში?
ვისი იმედი გაქვს? რომ ცოლს მოიყვან და მოგივლიის?
ვინ გამოგყვება ასეთი აუტანელი ხასიათი გაქვს.. არ გეგონოს შანტაძი უბრალოდ ყოველი ბგერის წარმოთქმისას დაფიქრდი..

ის სახსჰი მამამის ისეთი სიტყვებით ელაპარაკება რომმ რავიცი და ესეც შემილია ვუთხრა:
რო მკითხავს:როგორ მელაპარაკები!
-შენგან ვიღებ მაგალითს თქო ვეტყვი,,

ძალიან უსამართლობაში ვიზრდები მხოლოდ მამაზე არ ვამბობ ბებიაც და მამიდაც ეგეთი მყავს, ბებიაჩემის გაფუჭებული გაფუჭებული არაა და თუ ჩემი გაფუჭებულია სახლი მემხობა
თავზე..
მამიდაჩემი იმათთან შედარებით კიდე არაფერია..
დაყოველთვის მიკვირს.
როგორ ვიზრდები სამართლიანი..
უსამართლობას საკუთარ მამას არ ვაპატიებ და მეტი საქმე არ მაქვს სხვს მოვუთმინო..

გამარჯობათ, ნელ-ნელა გავზრდი თავებს, და ძაკიან მაინტერესებს ამ თავის წაკითხვის მერე რა შთაბეჭდილება გაქვთ?
ნახვამდიის.



№1 სტუმარი nini

Dzaan kargia da male dade kai?

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent