შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩემი ცხოვრება ვარსკვლავებით მოჭედილი ცა


26-10-2015, 11:38
ავტორი Giorgi Gatenashvili
ნანახია 1 690

დილით ადრე გამეღვიძა შვიდს ხუთი ეკლდა ცოტა კისერი მტკიოდა უკომფორტო ძილი გამოვიდა მაგრამ უკმაყოფილა არ ვყოფილვარ რადგან მასთან ჩახუტებულს მეძინა. ვფიქრობდი თუ რა მომემზადებინა საუზმეთ მაგრამ ვერაფერი მოვიფიქრე ამიტომ მოპირდაპირე მხარეს 24 საათიან პიცერიაში გადავირბინე და პიცა ამოვიტანე ცოტახანში მარისაც გაეღვიძა 1)ჰეი ლეო დილამშვიდობის როდის გაიღვიძე მაგრად ჩამძინებია კისერი მაწუხებს ცოტა -რავი ცოტახნის წინ ავდექი -აბა რა მოამზადე -რავი პიცის მომზადება მოვასწარი აი გასინჯე ძაან გემრიელია -მმმ მართლა კაია ჰუგოს კაი პიცა გამოსდის -ჰუგოს? ჰუგო ვინაა? -მოპირდაპირე პიცერია რომ აქვს ჰუგო ქვია -ჰაჰ ანუ მიმიხვდი? -ხო რათქმაუნდა ლეო -კაი ჩემი სამსახურში წასვლის დროა მე გავემზადები შეგიძლია ყავა მომიმზადო? -კი მეც მინდ აყავა შენ უშაქრო ხო? -კი სწპრად გახსოვს -კაი, დღესაც ადრე ამთავრებ მუშაობას? მინდა ერთ ადგილას წავიდეთ აქ საცხოვრებლათ გადმოსვლის შემდეგ იმ ადგილას რამდენიმეჯერ ვიყავი ძაან მომწონს -ხოო წავიდეთ და რა ადგილია -ამას ნახავ სამსახურიდან რო მოხვალ -კაი ვკვდები ცნობის მოყვარეობით შენთვის არ მითქვამს რა ცნობისმოყვარე ვარ? -არა არ გითქვამს სხვათაშორის მეც ეგეთი ვარ. 3) პიცის და ერთი ჭიქა უშაქრო ყავის შემდეგ გავუდექი სამსახურის გზას გარეთ ძალიან კარგი ამინდი იყო გუშინდელი წვიმის მიუხედავათ. მზე არცერთი ღრუბელი ცაზე, ოდნავი ნიავი იყო სუფთა ჰაერი ახალი ნაწვიმის შემდეგ გაწმენდილი პარკიდან მოსული ხეების. მე კი მივდიოდი ნელი მშვიდი ნაბიჯით და ვფიქრობდი თუ სად უნდა წავეყვანე მარის. აი მივუახლოვდი სამსახურსაც შევედი აქ ტრადიციულად მაიკი შემომხვდა როგორ ახერხებს ჩემზე ადრე მოსვლას ვერ ვხვდები 1)ჰეი ლეო გუშინ მაგარი ღამე გავატარე ქალაქის ერთერთ კლუბში დაიჯერებ? ღამე კი ვიღაც გოგოსთან ვიღვიძებ ვისი სახელიც არ ვიცი ცოტა რთულ სიტუაციაში ვიყავი მაგრამ გამოვძვერი მისი ჩანთა გადავჩხრიკე და პირადობის მოწმობა ვიპოვე -მაიკ მოკლედ არ იცვლები პატარა ხომ აღარ ხარ როდის უნდა დაიწყო სერიოზული ურთიერთობა აი მე მაგალითად უკვე შეყვარებული მაყვს -შეყვარებული? სერიოზულად? აი თურმე რატო გიბრყინავდა თვალები გუშინ -ხოო ალბათ მაგიტომ, შენ არ ფიქრობ ვინმესთან დაიწყო ურთიერთობა? რომელიც 1 თვეზე მეტ ხანს გასტანს -ჰაჰა არა ლეო მე და სერიოზული გრძნობები? არ გამოდის ჯერ სულ რაღაც 26 ის ვარ ახლა ვიწყებ გართობას -ჰაჰ მაგარია წამო მაიკ უკმაყოფილო კლიანტებს მივხედოთ -ხოო ცოტახანი მოგვიწევს მათი უკმაყოფილო სახეების ატანა უფროსი დღესაც ადრე გვათავისუფლებს ასე რომ დღესაც ალბათ კლუბში წავალ გავერთობი შენ რა გეგმები გაქ ლეო -რავი შეყვარებულთან ერთად გავატარებ დროს სადმე რომანტიულ გარემოში ალბათ -ოჰ შენ და შენი რომანტიზმი ლოა არც შენ იცვლები ძაან რაღაცნაირი ხარ ცოტა უნდა მოეშვა -ბარიბარში ვართ მაიკ არცერთი ვიცვლებით -ჰაჰაჰა ხოო ასეა ლეონარდო 3) სამსახურიდან მე დ ამაიკი ერთად გამოვედით აქ გამოსასვლელთან მას ვიღაც გოგო ელოდებოდა რაღაც კამათი დაიწყეს მგონი მაიკი შარშია. მე კი გავნაგრძე გზა სახლისკენ სახში ასვლის შემდეგ მარის ბლინები მოუმზადებია 1) ლეონარდო ნახე რა ბლინები გამოვაცხო მოდი დააგემოვნე და წავიდეთ -კარგი, მმ ძაან გემრიელია მართლა კარგი ხელი გაქვს-ოჰ მადლობა მიდი გაემზადე -კაი ახლავე მინიშნება მაინც მომეცი სად მივიდვართ იმედია მართლა ჯონის თანამძრახველი არ ხარ და ჩემი ჩათრევა არ გინდა სადმე ბნელ სარდაფში -არა დამშვიდდი არაფერი მსგავსი -ოჰ ცოტა დავმშვიდდი. 3) გავემზადე მე და მარიანა გავუდქეით მისი საყვარელი ადგილისკენ გზას, მივადექით ერთ 8 სართულიან შენობას რომელიც პარკის ოდნავ მოშორებით იყო და თითქმის მთელ ქალაქს გადმოყურებდა და სახურავზე ავედით აქედან კარგათ მოჩანდა პარკი, სადაც მარიანა გავიცანი ის კლუბი, სადაც მაგრად მლეწეს და ჰუგოს პიცერია, და კიდევ უამრავი ადგილი 1)რას იტყვი ლეო როგორია მოგწონს? როცა მოწყენილი ვარ ან ცუდ ხასიეთზე აქ ამოვდივარ და ვუყურებ ყველაფერს თუ როგორ ცოცხლობს ქალაქი აქედან ყველაფერი ჩანს ძაან მომწონს დ ამამშვიდებს -მართლა კაი ადგილია მარიანა მეც მომეწონა დღეიდან მეც აქ ამოვალ ხოლმე -ლეონარდო შემომხედე მინდ აგითხრა რომ ძალიან მიყვარხარ და მეყვარები -ხო მეც მიყვარხარ მარი კი მაგრამ რა მოხდა თვალები აგიცრემლდა ყველაფერი რიგზეა რამე მოხდა? -კი ყველაფერი რიგზეა მოდი ჩამეხუტე და უბრალოდ ხედით დავტკბეთ 3) თვალებ აცრემლებული ამრიანა მეხუტებოდა უჩუმრათ არაფერს ამბობდა და წინ ვიყურებოდით გადავყურებდით ქალაქს დრო ძალიან სწრაფათ გავიდა ბინდი ჩამოწვა ცაზე ვარსკვლავები გამოჩნდნენ მთლიანი ცა ვარსკვლავებით იყო მოჭედილი ძირს წამოვგორდით სახურავზე და ვარსკვლავებს ვუყურებდით 1) დამპირდი რომ ყოველთვის გეყვარები ლეონარდო - ხო გპირდები რო მეყვარები და ამას რატომ ამბობ ყველაფერი რიგზეა? -კი ყველაფერი მოდი უბრალოდ ვუყუროთ ვარსკვლავებს და ამით დავტკბეთ -მართლა ძალიან ლამაზია მოდი აქ ხშირად ამოვიდეთ ხოლმე -კაი თანახმა ვარ, მაგრამ ხვალ მამაჩემს მივყვები 2-3 დღით სხვა ქვეყანაში ამ დილით ვესაუბრე ტელეფონზე -კი მაგრამ რომელ ქვეყანაში ან რატომ -გერმანიაში კერძოთ ბერლინში რაღაც საქმე აქ პლიუს ქალაქსაც დავათვალიერებ -გამიჭირდება უშენოთ ძალიან მომენატრები არაუშავს ლეო მალე ჩამოვალ მეც მაგრად მომენატრები - ხო მაგრამ ჩემთვის ძალიან გაიწელება -ხო ჩემთვისაც მოდი უბრალოდ ამ წუთებით დავტკბეთ როცა ერთად ვართ -კარგი მინდა რომ ეს წუთები არასდროს გავიდეს აქ შენთან ერთად ვიყო ვარსკვალვებით მოჭედილი ცის ქვეშ და გაძაფხულს ჰაერით გაჟღენთილი შენობის სახურავზე გეხუტებოდე და ვტკბებოდე შენს გვერდით -ჰაჰ პოეზიამ შეგიპყრო? -ხოო ასეა მარიანა ასეა...



№1  offline წევრი Giorgi Gatenashvili

როგორც ყოველთვის კომენტარებს ნუ დაიშურებთ

 


№2  offline წევრი anuka^_^

ძაალიაან მაგარია ^__^
--------------------
დრო არ კურნავს. ის გვაიძულებს შევეგუოთ...)

 


№3  offline წევრი maridb

ძალიან ძალიან კარგიაა<3 მოუთმენლად ველი შემდეგ თავს<3 love
--------------------
♥Ты Mой Kайф♥

 


№4  offline წევრი Giorgi Gatenashvili

maridb
ძალიან ძალიან კარგიაა<3 მოუთმენლად ველი შემდეგ თავს<3 love

ხო შემდეგი თავიც იქნება ხვალ იგივე დროს :P

 


№5 სტუმარი black

Kaeeeaa magari xar momewonaa:D;)

Ratqmaunda velodebi shemdgs da abs Shen icii

 


№6  offline წევრი Giorgi Gatenashvili

black
Kaeeeaa magari xar momewonaa:D;)

Ratqmaunda velodebi shemdgs da abs Shen icii

აჰამ კაეეეა ვარ :D :D

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent