შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩემი ცხოვრება ჩხუბი ბარში


27-10-2015, 11:48
ავტორი Giorgi Gatenashvili
ნანახია 2 028

სამწუხაროს სწრაფათ გაიარა ამ ღამემ როცა ბედნიერი ხარ დრო ძალიან სწრაფათ გადის. და აი თენდება დილის შვიდის ნახევარია 1)ლეონარდო ხო არ ჩაგეძინა ადექი აეროპორტამდეც არ გინდა გამაცილო? სამსახურში ცოტათი რო დააგვიანო არაფერია -კი მაგრამ ფრენა როდისაა -8 საათზე მამაჩემი იქ დამხვდება -კაი წავიდეთ. -ისე სამსახურში როგორ წახვალ დღეს თითქმის არ გიძინია -არაუშავს რამეს ვიზავ. 3) მედა მარიანა გავეშურეთ აეროპორტისკენ რომელიც 45 წუთის სავალზე იყო 1) აი მამაჩემიც შესასვლელთანაა აქ გააჩერეთ უთხრა მარიანამ მძღოლს. წამოდი გაგაცნობ -კაი მოვიდვარ -მამა გაიცანი ეს ლეონარდოა -გამარჯობა ლეონარდო მე ჰენრი ვარ -გამარჯობათ ბატონო ჰენრი სასიამოვნოა თქვენი გაცნობა -თქვენობით არ გვინდა ლეონარდო უბრალოდ ჰენრი დამიძახე აბა გაგვაცილებ -კი რათქმაუნდა ჰენრი წავიდეთ 3) მარიანას გამოვემშვიდობე წასვლისას თითქოს ჩემი რაღაც ნაწილი წაიღო ცოტა უაზრო ხასიეთზე დავდექი და ერთი სული მქონდა ეს დღეები როდის გავიდოდა. გავეშურე სამსახურისკენ იგივე ტაქსით რომელმაც აქ მოგვიყვანა. სამსახურის შესასვლელთან თავჩაღუნული მაიკი იდგა ახლოს რომ მივედი ლოყა დასიებული ქონდა და ერთი თვალი ჩალურჯებული 1)ჰეი მაიკ ყველაფერი რიგზეა ნუთუ იმ გოგომ გცემა გუშინ სამსახურის შესასვლელთან რო გელოდებოდა ჰაჰა მაგარიაა ანუ კარატისტი აღმოჩნდა? -ძაან სასაცილოა ლეონარდო წამოდი სამსახურში შევიდეთ და თან მოგიყვები. გუშინ ორმა ტიპმა კლუბში მჟეჟა, იმ გოგოს რაც შეეხება იქვე გავარკბიეთ ყველაფერი და წავიდა -საშინელებაა რატომ გცემეს -ერთ გოგოს ვაბავდი სასმელზე დავპატიჟე შემდეგ ვიცეკვეთ და იმ ორიდან ერთერთი იმ გოგოს შეყვარებული აღმოჩნდა -ჰაჰა ესეც ხდება ხოლმე -ხო მაგრამ ყველაზე უარესი ჯერ არ მითქვამს -უარესი მაიკ? ამაზე უარესი რაღაა -კლუბის უკანა ეზოში გადმომაგდეს ნაცემი ბნელ ადგილას სადაც ნაგავს ყრიან იქ მიმაგდეს მოულოდნელად ვიღაც გოგო გამოჩნდა ვინც დამეხმარა სახლამდე მისვლაში მომეხმარა დალურჯებული ადგილები მომიშუშა არ ვიცი რა გრძნობაა მგონი მოწონს სასაცილოა არაა? ერთ დღეს ვიღაც უცნობთან ვიღვიძებ ვისი სახელიც არ მახსოვს და მეორე დღეს უკვე ვიღაც მომწონს ასე უცებ გამოვსწორდი? -არ ვიცი მაიკ თუ ასეა ძალიან მიხარია -ხო მაგრამ ცუდი ისაა რომ რამოდენიმე დღეში მიდის სხვა ქალაქში ცხოვრობს -ხო ეგ ნამდვილად არაა კარგი ამბავი -შენსკენ რა ხდება ლეო როგორ მიდის იმ გოგოსთან საქმეები -რავიცი მიმატოვა სხვას გაყვა ცოლად გუშინ -მოიც სერიოზულად კი მაგრამ როგორ სად მოასწრო? -არა არა ვხუმრობ რამდნეიმე დღით გაემგზავრა ჩამოვა ისევ -ოხ გული გამისკდა მეგონა ვეღარ დავუნახავდი შენ გაბრწყინებულ თვალებს -ხოო აბაა უნდა გაგახარო კიდევ დაინახავ -ლეონარდო იქნებ სამსახურის მერე ბარში წავიდეთ დავლიოთ -კარგი წავიდეთ 3) ცოტახანში სამსახურის დროც ამოიწურა და მე და მაიკი ბარისკენ გავეშურეთ ბარს მივუახლოვდით იქვე ის მანქანა მოვიდა მე რომ მომწონდა მისი პატრონი კი ის იდიოტი იყო კლუბში რომ დამარტყა მე და მაიკი შევედით ბარში -ლეონარდო რას დალევ -ლუდს ოღონთ მე გადავიხდი -არავითარ შემთხვევაში მე ვიხდი 2 ლუდი თუ შეიძლება -ჰეი შენ მეცნობი ის ტიპი არ ხარ კლუბში იმ გოგოსთან ერთად რომ იყო -ხო ის ვარ -მერე აქ რას აკეთებ ამ ბარში ახლა მე ვარ და დაახვიე აქედან 3) ამ ფრაზის მერე მაიკმა ისეთი დაარტყა აზრზე მოსვლაც ვერ მოვასწარი შემდეგ იმ ტიპის ერთი მეგობარი გამოჩნდა და მაიკისკენ გაემართა პასუხის გასაცემად იქამდე არ მიმიშვია მეც ისეთი დავარტყი მოკლედ მაგრად ვბეგვეთ ორივე და ბარიდან გავიდნენ ძლივ ძლიობით ერთი კოჭლობით ნაცემები ერთერტი ჩალურჯებული თვალით უკან იყურებოდა და თითქოს ამბობდა თქვენ თავს დააბრალეთო 1) რას იტყვი ლეო კარგად გავუსწორდით იმ იდიოტებს არაა? - ხო მაიკ ასეა კარგია ბარის მეპატრონემ რო პოლიციაში არ დარეკა ან არ გაგვყარა -არა არ გაგვყრიდა ჩემი ნაცნობია -ძალიან კარგი დალევასაც მოვრჩით რას იტყვი არ წავიდეთ ? -კარგი წავედით 3)ბარიდან როგორცკი გავედით გარეთ 6 ტიპი გველოდებოდა იმ ორი ნაცემის ჩათვლით ახლოს მოვიდნენ და მანქანაში ჩაგვყარეს რაღაც ძველ დანგრეულ შენობაში მიგვიყვანეს მაგრად გვცემეს და წავიდნენ იმ დღეს ნამდვილად ცუდი დღე მქონდ ამარიანა წავიდა და მცემეს 1) მაიკ ცოცხალი ხარ? -კი მაგრამ მგონი ერთი ორი ნეკნი მაქ ჩატეხილი იქნებ გავაღწიოთ აქედან მოიც ტელეფონი მაქ სასწრაფოს დავურეკავ, ფუ ამის გატეხილია შენ ნახე აბა - ჩემი გადარჩა მიდი დარეკე 3) სასწრაფო 15 წუტში მოვიდა მოგვხედე ვიცოცხლებდით 2 საათში გამოგვწერეს გამოსვლის შემდეგ მაიკთან ავედით 1) რას იტყვი ლეო მაგრად გვცემეს არაა? -ხო მაი მაგრამ უფრო მეტი შენ მოგხვდა -ხოო ალბათ ასეა არ დავლიოთ? - კი დავლიოთ და რაღაც დროის მერე გავიხსენებთ ხოლმე ამ ამბავს -ხოო ასეა მოიცა უფროსთან დავრეკავ ვეტყვი რომ ეს ორი დღე ვერ მივალთ -მოიც უფროსაც ახლოს იცნობ? -კი რათქმაუნდა ჩემი ბიძაშვილია -სერიოზულად? მაგარია კაი მიდი დარეკე -ჰეი სტივენ ხვალ ზეგ მე და ლეო მგონი სამსახურში მოსვლას ვერ მოვახერხებთ -რამე მოხდა მაიკ? ყველაფერი რიგზეა? -კი კი თუმცარ არა ცოტა პრობლემები გვქონდა -კაი მაიკ თუ რამით შემიძლია დაგეხმაროთ მითხარი ნუ მოხვალთ რამეს მოვიფიქრებ -არა მეტი არაფრით მადლობა სტივ -არაფერს მაიკ 3) როგორც ჩანს ჩემი სამსახურის მეგობარი მაიკი კარგი ტიპი აღმოჩნდა მაინც მეორე დღე სახში გავატარე ყავა ფილმები და ძილი მესამე დღეც ასე მიდიოდა და უეცრად გამახსენდა მარიანას საყვარელია დგილი და იქით გავემართე მალე მოღამდა მე კი სახურავზე ვიყავი და ვარსკვლავებს ვუყურებდი ლეონარდო გაისმა ხმა ამოსასვლელთან იქ მარიანა იდგა 1)ლეონარდო დავბრუნდი მოგენატრე -ვერცკი წარმოიდგენ როგორ მარი -მოიცა რა დაგემართა სახეზე არაფერი ცოტა კამათი მომივიდა იმ ტიპთან მაშინ კლუბიდან -სერიოზულად რა საშინელებაა ახლა ხომ კარგად ხარ კი მარიანა კარგად ვარ მოდი აქ ვიყოთ დ ავარსკვლავებით დავტკბეთ როგორც იმ ღამეს -კარგი ლეო ასე იყოს 3) და ის ღამეც ისევ ისე გავატარეთ მარიანას მუამბე ზუსტად რაც მოხდა ცოტა გვეცინებოდ აკიდეც ამ ამბავზე მაგრამ ყველაფერი ამის მიუხედავათ ბედნიერი ვიყავი მარიანასაც ღიმილი შეჰპარვოდა სახეზე...



№1  offline წევრი maridb

მომწონს ძალიანნ <33 winked
--------------------
♥Ты Mой Kайф♥

 


№2  offline წევრი Giorgi Gatenashvili

maridb
მომწონს ძალიანნ <33 winked

კაია :P

 


№3  offline წევრი maridb

Giorgi Gatenashvili
maridb
მომწონს ძალიანნ <33 winked

კაია :P

იმეdია მაქვს მალე დადებ შემდეგ თავს<3. და ამ ისტორიას ახლა წერ თუ დაწერილი გაქვს?
--------------------
♥Ты Mой Kайф♥

 


№4  offline წევრი Giorgi Gatenashvili

არა თანდათან ვწერ ყოველდღე თორმეტის ნახევარზე ვაქვეყნებ ცოტა დრო მოდერაციას უნდა და ეგაა

 


№5  offline წევრი anuka^_^

ძალიან კარგია <3
--------------------
დრო არ კურნავს. ის გვაიძულებს შევეგუოთ...)

 


№6  offline წევრი Giorgi Gatenashvili

anuka^_^
ძალიან კარგია <3

კარგია რომ მოგწონთ და ცოტა მკითხველი მაინც მყავს გავაგრძელებ

 


№7 სტუმარი black

Uh gavskdi nakitxi:Dmara gemrieli iyo uf:Pmala Dade plll

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent