შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სამუდამოდ ჩემში დარჩები(17თავი)


29-10-2015, 08:13
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 2 001

-ღმერთო ჩემო ყველა ნიკას როგორ უნდა დაზდევდეს? რა ვქნა ეხლა?
-გისმენ ჩემო სიცოცხლე. რაიყო მოიწყინე უკვე?
-ნიკა, მომისმინე. შენს მანქანას მუხრუჭები გადაჭრილი აქვს, ამიტომ ჩქარა არ იარო. არვიცი ეს ვის რაში აწყობდა, მაგრამ მანქანა როგორმე უნდა გააჩერო. გესმის ნიკა? ნიკააა...
-უკაცრავად სად შეიძლება ნიკა ნიჟარაძის ნახვა?
-იცით შესვლა არ შეიძლება. თქვენ ვინ ბრძანდებით?
-მე მისი შეყვარებული ვარ. როგორ არის? ხომ კარგადაა?
-კი არაუშავს, უბრალოდ დაჟეჟილობები აქვს მეტი არაფერი. არანაირი მოტეხილობა. არ იღელვოთ კარგად იქნება.
-მისი ნახვა სად შემიძლია ქალბატონო?
-იცით? ეხლა პატრულის თანამშრომლები ესაუბრებიან და რომ გამოვლენ შეგიძლიათ მიბრძანდეთ.
-ისე პატრულის თანამშრომლებს მეც რომ დაველაპარაკო რა უჭირს?
-არაფერი. შეგიძლიათ მიბრძანდეთ.
-გამარჯობა. ჩემი სახელია ინა, მინდა მომხდართან დაკავშირებით დაგელაპარაკოთ.
-თუ თქვენ რაიმე იცით მაშინ ყურადღებით გისმენთ.
-დიახ ვიცი. ეს პირველი შემთხვევა არაა რაც ნიკას მოკვლა სცადეს, წინა ჯერზე იარაღით დაჭრეს ორ ადგილზე, ეხლა კიდე ეს. ვფიქრობ რომ ვიღაცას ნიკას სიკვდილი ძალიან უნდა და ვერ მოისვენებს სანამ მიზანს არ მიაღწევს.
-ვინმეზე ეჭვი ხომ არ გაქვთ?
-არავიზე. არასოდეს ყოლია მტერი და არვიცი ეხლა ვინ შეიძლება იყოს.
-კარგი თუ რამეს გაიხსენებთ შეგვატყობინეთ და აუცილებლად გამოვიკვლევთ.
-ნიკა როგორ ხარ? ძალიან ხომ არ გტკივა?
-არც ისე ინა, კიდე შენ გადამარჩინე. შენი მადლიდან ცხოვრებაში ვერ ამოვალ და ალბათ ამ ვალს ვერ გადაგიხდი.
-კარგი რა ნიკა ნუ შულელობ. ჩემი ვალი არასოდეს გქონია და არც აწი გექნება. იმიტომ რომ მე შენ მიყვარხარ და შენს გადასარჩენად ყველაფერს გავაკეთებ. თუ კიდე რაიმე იქნება საჭირო მე მზად ვარ.
-კარგი რა ინა. შენ უკვე საჭიროზე მეტი გააკეთე. კიდე რომ რამე მოხდეს და შენ რომ დაშავდე ჩემს გამო, ჩემს თავს ვერ ვაპატიებ. მერე მართლა არ ექნება ჩემს სიცოცხლეს აზრი.
-ნიკა გთხოვ ნუ სულელობ. შენ აღარაფერი დაგემართება. არ მოკვდები. აუცილებლად გადარჩები. ამის პირობას მე ვდებ. თუ შენ ვერ გადარჩები მე მოვიკლავ თავს. მაგრამ ეს ასე არ მოხდება. მიყვარხარ.
-მეც ძალიან მიყვარხარ ინა და გპირდები რომ დაგიცავ და ვიცზრუნებ შენზე. ჩემს გამო შენ არაფერი დაგიშავდება. ჩემი სუნთქვა ხარ. შენ რომ რამე დაგემართოს ვიცი ვერ გადავიტან.
-კარგი ნიკა მოდი საუბრის თემა შევცვალოთ. ნიკა ვის შეიძლება სურდეს შენი სიკვდილი? ვინ შეიძლება ედგეს სათავეში ამ ყველაფერს? ოდესმე თუ გყოლია მტერი?
-არა ინა არვიცი. აზრზე ვერ მოვდივარ ვის შეიძლება სურდეს ჩემი სიკვდილი. მტერი არასოდეს მყოლია მთელი ჩემი სიცოცხლის განმავლობაში, მაგრამ ფაქტი ერთია და ნათლად ჩანს რომ ვინც არ უნდა იდგეს ამ ფაქტის უკან, აუცილებლად ვერ მოისვენებს სანამ მიზანს ვერ მიაღწევს.
-მე დავასვენებ სამუდამოდ. ნიკა რაღაც მინდა გითხრა. ორჯერ მოვუსმინე მაგათ საუბარს. ჯაშუშები ვინც არიან მაგათი ხმა ძალიან უცხო იყო, ცხოვრებაში რომ არ გამიგონია, მაგრამ უფროსი, უფროსის ხმა თითქოს მეცნობოდა, თითქოს სადღაც განაგონი მქონდა ეს ხმა. ნიკა ვიღაც ახლობელი, ნაცნობი დაგდევს. ვაიმე ნიკა გავიხსენე ვისი ხმაცაა. ირაკლი.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent