შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სამუდამოდ ჩემში დარჩები(13თავი)


20-10-2015, 18:28
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 2 134

-ღმერთო ჩემო რა უნდათ ამ ბიჭებს ნიკასგან? როგორმე სასწრაფოდ უნდა შევატყობინო თორე მის დაკარგვას ვერ გადავიტან.
-გისმენ ინა, რა ჭრს? ხომ მშვიდობაა?
-ნიკა სასწრაფოდ მითხარი სად ხარ.
-სად ვარ და ბიზმესმენებს უნდა შევხვდე ეხლა, საცაა მივედი, მანქანიდან გადავედი და უნდა ამიტომ ეხლა უნდა გავთიშო. მაპატიე და გკოცნი
-ნიკა სასწრაფოდ დაბრუნდი მანქანაში, მაგათ შენი მოკვლა უნდათ. გთხოვ დაბრუნდი.
-რაა? ღმერთო ჩემო. არაააა......
ორჯერ გასროლის ხმა
-უკაცრავად ნიკა ნიჟრაძის ნახვა სად შემიძლია?
-თქვენ ვინ ბრძანდებით მისი? ეხლა საოპერაციოში შეიყვანეს, ორ ადგილზე აქვს ტყვია მოხვედრილი, მხარში და ფეხში.
-ღმერთო ჩემო, და მდგომარეობა როგორია? ხომ გადარჩება?
-თუ სასწაული არ მოხდა, გადარჩება, სპეციალისტები უკეთებენ ოპერაციას.
-მაინც რამდენი პროცენტია ქალბატონო გადარჩენის შანსი?
-იცით? დანამდვილებით ვერ გეტყვით, იმიტომ რომ ექიმებმა თქვეს ტყვიები ღრმად არის შესული ორგანიზმშიო, მაგრამ მაინც გადარჩენის შანსი 85-90%ია.
-იმედი მაქვს გადარჩება, თორე საცაა ჭკუიდან შევიშალო. დიდი ხანია შეყვანილი ჰყავთ?
-არა ქალბატონო, სულ რაღაც 15 წუთია. ჯერ ვერ დაასრულებენ 1 საათი მაინც დასჭირდებათ. თქვენ სავარძელშ დაბრძანდით და დაელოდეთ.
-არა გმადლობთ. ძალიან ვნერვიულობ, ამიტომ დამჯდარი ვერ მოვისვენებ. იმედია მალე დაასრულებენ.
ოპერაციის დაწყებიდან გაგვიდა 1საათი, 2საათი, ინა ძალიან ნერვიულობდა. გულიც კი წაუვიდა ნერვიულობისგან და ექიმებმა შეაფხიზლეს. ერთ ადგილზე ვერ ისვენებდა, ძალიან სურდა ნიკას ნახვა. უნდოდა გადარჩენილიყო და ამის დიდი იმედიც ჰქონდა, მაგრამ მაინც ძალიან ნერვიულობდა.
-ინა რაშვებით? ჯერ არ გამოუყვანიათ ნიკა? როგორაა?
-ვა ლიკა? გიგა? აქ რასაკეთებთ?
-ინა გავიგე ყველაფერი და ძმაკაცის სანახავად არ მოვიდოდი? ეხლა რას შვება უკეთესადაა?
-არ ვიცი გიგა, ჯერ არ გამოუყვანიათ, 2საათია საოპერაციოში ჰყავთ, გადარჩენის შანსი დიდია 85-90 პროცენტი, მაგრამ მაინც ძალიან ვნერვიულობ.
-კარგი ინა, მოდი დაჯექი, დაწყნარდი თორე აღარ ვარგიხარ ადამიანად. ნუ ნერვიულობ კარგად იქნება.
-ხო კარგი ცოტა ხნით მართლა დავისვენებ.
ოპერაცია კიდევ გრძელდებოდა და ნერვიულობაც მატულობდა, სანამ 3საათში ექიმი არ გამოვიდა და თქვა:
-ყველაფერმა წარმატებით ჩაიარა, პაციენტის მდგომარეობა სტაბილურია, 5წუთში მისი ნახვის შესაძლებლობაც გექნებათ...
-ვაიმე ღმერთო ჩემო რა მაგარია. მადლობა ღმერთს.
-კარგი იან დაწყნარდი, გთხოვ ნუ ტირი. ყველაფერი კარგადაა.
-ვიცი ლიკა რომ ყველაფერი კარგადაა, მაგრამ უბრალოდ ეს სიხარულის ცრემლებია.
-ჰეი, ნიკა შეიძლება შემოვიდე?
-კი ინა როგორ არა? შემოდი.
-როგორ ხარ? ძალიან გტკივა ნაოპერაციები? ცუდად ხომ არ ხარ? ძალიან ვნერვიულობ შენზე.
-რავიცი არამიშავს. ნაოპერაციები რათქმაუნდა მტკივა, ეხლა დამთავრდა და აპა რა იქნება, მაგრამ ავიტან როგორმე. მიყვარხარ.


როგორია? მოგეწონათ?




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent