შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

თვალები (13 თავი)


9-11-2015, 10:16
ავტორი murachashvili
ნანახია 3 459

მეცამეტე თავი
- უთავმოყვარეო ხარ! - მსაყვედურობდა დედა - ამდენი წლებია კაცმა მიგატოვა, შენ კი... ერთი თითი დაგიქნია და თავქუდმოგლეჯილი მირბიხარ მაშინვე. მხოლოდ ფულის მოცემაა კაცის მოვალეობა? - შფოთავდა ის, მაგრამ მე მაინც იმდენად კმაყოფილი ვიყავი, რომ მისი სიტყვები იავნანად მესმოდა.

მეორე დღეს სამსახურში ცოტა გვიან მივედი. უნდა ვაღიარო, რომ ლევანის უფროსად მოსვლის შემდეგ დილაობით ვაგვიანებდი. თითქოს ვცდილობდი გამომეწვია, თუმცა ის ხმას არ იღებდა. ისე დადიოდა თითქოს ვერაფერს ამჩნევდა. მეც რა მენაღვლებოდა?! დღესაც სწორედ ასე მოვიქეცი. ჰოლში შესვლისას სამდივნოში იაკო დავინახე.
- ბატონი ლევანი არ გახლავთ ქალბატონო! - მოთმინებით, მაგრამ ცოტა არ იყოს გაღიზიანებული ტონით ეუბნება მდივანი.
- როდის მოვა? - ბრაზდება ქალი.
- არ ვიცით, ქალბატონო, ბატონი ლევანი არ გვიბარებს ხოლმე.
გაბრაზებული იაკო შემობრუნდა და ლიფტთან მდგომი დამინახა.
- თამარ?! -აშკარად არ ელოდა ჩემს დანახვას, გაოცება უცებ ზიზღმა შეცვალა- აქ რას აკეთებ? - თითქმის კანკალებდა ის.
- მე?! აქ ვმუშაობ, არ იცოდი? - გამიკვირდა მე.
- მე სულელს კი მიკვირდა რატომ დაიკარგა ლევანი! - ირონიულად მეუბნებოდა ის. მისი უაზრო, ეჭვიანი სცენების თავი არ მქონდა.
- რაღაც გეშლება! - მკაცრი ხმით ვეუბნები მას.
- რა თქმა უნდა! იმ დაწყევლილი ქორწილის შემდეგ ტვინი ისე აურიე, მე ზედაც აღარ მიყურებს.
- თვითონ მაინც გჯერა შენი სიტყვების? - გამიკვირდა მე. ვხედავდი უკვე სხვა თანამშრომლების ყურადღებასაც ვიპყრობდით და საკმაოდ უხერხულად ვიგრძენი თავი.
- გინდა თქვა, რომ მეჩვენება?! - გაკაპასდა ის - ლევანს თავი დაანებე, გესმის? შე გათახსირებულო ქალო! - ეს ისეთი ტონით მითხრა, რომ სიცილი ვეღარ შევიკავე. თვალებზე ცრემლებიც კი მომადგა. სწორედ ამ დროს შემოვიდა ლევანიც.
- ნუ ნერვიულობ! აი მოვიდა შენი პრინციც და იმედია დაგამშვიდებს! - სიცილით ვუთხარი და ლიფტში შევედი. გიორგისთან წინა დღის საუბრის შემდეგ ისეთ კარგ განწყობაზე ვიყავი, რომ იაკოს არასერიოზული გამოხტომების გამო ნერვებს ვერ მოვიშლიდი. კაბინეტში შევედი და ჩემთვის ყავის მზადება დავიწყე. თან მაგიდაზე დაწყობილ კორესპონდენციას ვათვალიერებდი.
- დილა მშვიდობის! - მალევე გამოჩნდა ლევანიც. ისეთი სახე ქონდა თითქოს წინა დღეს ჩვენ არც კი გვეკამათა.
- გაგიმარჯოს. ასე უცებ გაისტუმრე სტუმარი? - ცინიკურად ვეკითხები მას.
- ეჭვიანობ? - ფარული კმაყოფილებით კითხულობს ის. მხირულად გამეცინა.
- არდე გითხარი რომ საკუთარ თავზე დიდი წარმოდგენა გაქვს?! ის გოგო მეცოდება. ეტყობა მართლა ძვირფასი იყავი მისთვის.
- მე ყველასთვის ძვირფასი ვარ, შენთვისაც. უბრალოდ ამის აღიარება არ გსურს.
- „თვითდაჯერებული იდიოტი“- ვფიქრობ მე- რა თქმა უნდა, თუ დააკვირდები, მიხვდები, რომ შენ სამყაროს ცენტრი ხარ და მსოფლიო შენს გარშემო ბრუნავს... - ვიცინავ მე- არ გეწყინოს, მაგრამ შენს ადგილზე იაკოს მოვუფრთხილდებოდი. ტყუილად გულს არ ვატკენდი.
- ცოლად უნდა მოვიყვანო! - გამომწვევად მეუბნება ის.
- მშვენიერია, ბედნიერებას გისურვებთ! - ჩემი კმაყოფილი ტონით გაღიზიანდა.
- არ მოგწყინდა მაიმუნობა? როდემდე აპირებ სიჯიუტეს? - მეკითხება ის.
-შენ რეალობის დაჯერება არ გინდა და რა ვქნა? რადგან აქ ხარ, წინასწარ გაცნობებ, დეკემბრის შუა რიცხვებიდან შვებულებაში მინდა გასვლა.
- რომ არ დაგეთანხმო? - ირონიულად მეკითხება ის.
- თანხმობა არც მითხოვია! უნდა გავიდე! - ჯიუტად ვეუბნები მას.
- მოვიფიქრებ! - მკვახედ მეუბნება - სადმე მიდიხარ?
- არა, დღეების დაკარგვა არ მინდა! - მივხვდი, რომ გიორგისთან წავლას თუ ვახსენებდი ეცდებოდა ჩემთვის პრობლემები შეექმნა. იმდენად ბოღმა ადამიანი იყო. მასთან არც ჩხუბის სირვილი მქონდა და არც კამათის.
- რაღაც ზედმეტად კარგ განწყობაზე ხარ, მოხდა რამე? - ინტერესდება ის.
- არა. არაფერი. რა უნდა მომხდარიყო...
- სახე გიბრწყინავს, თითქოს დაფრინავ... - ინტერესით მაკვირდება ის.
- მერე ეგ ცუდია?! დღეს ზედმეტ პრობლემებზე ფიქრი არ მინდა. რა ვქნა? ცოტა „ავარა“ განწყობა მაქვს. - სულელურად მეღიმება.
- არა, პირიქით. ასეთი ბედნიერი არასოდეს მინახიხარ. თურმე ღიმილიც შეგძლებია. - მივხვდი, რომ ჩემდა სამწუხაროდ სიმართლეს მეუბნებოდა. თურმე როგორი მცირედი მჭირდებოდა, რომ თავი ცოცხალ ადამიანად მეგრძნო. ჩემს ბედნიერებას მხოლოდ ერთი სახელი, გიორგი ერქვა. ეგ იყო და ეგ. ვუმზერდი ლევანს და მისი ცინიზმიც კი აღარ მიშლიდა ნერვებს. ამის გააზრებაზე გამეღიმა: - იმედი მაქვს, უფრო ბედნიერადაც ვიგრძნობ თავს.
- არ მიმხელ, მაგრამ ვგრძნობ, რომ რაღაც მოხდა...
- ჩემთვის ძალიან კარგი და სასიხარულო, ოღონდ ბოდიში, შენ არ ხარ ის ადამიანი, ვისთვისაც ამ სიხარულის გაზიარება მინდა.. - მივაშხამე მე.
- სამწუხაროა! - კბილებში გამოცრა და ოთახიდან გავიდა.
ვიჯექი და ვფიქრობდი, რატომ ვიყავი ასე აჟიტირებული და გახარებული? გიორგი ხომ არ მოდიოდა, მე მივდიოდი მასთან სულ რაღაც 14 დღით. გრძელი ათი წლის შემდეგ... ან რა გარანტია მქონდა, რომ შერიგებას შემომთავაზებდა? რა ვიცოდი მის შესახებ? საკუთარ გამოსახულებას შევხედე. ამ ათი წლის განმავლობაში მეც ხომ შევიცვალე? რომ არ მოვეწონო? ცუდი ფიქრები სწრაფადვე მოვიშორე, ჩემთვის ხომ ეს ორი კვირაც ძალიან მნიშვნელოვანი იყო.
შობამდე უკვე დღეებს ვითვლიდი, ერთი სული მქონდა როდის გავიდოდა. გიორგის სახელით იურისტი დამიკავშირდა. პასპორტის ასლი და ფოტოები მომთხოვეს ვიზის მოსამზადებლად. ყველაფერს ისინი აგვარებდნენ. ცოტა არ იყოს მეხამუშა, როგორც წესი ჩემს დოკუმენტებს მე ვაწესრიგებდი. მიჩვეული არ ვიყავი ჩემი პრობლემების სხვისგან მოგვარებას. თუმცა უნდა ვაღიარო, სასიამოვნო ყოფილა, როცა ყველაფერს სხვა გიგვარებს. ვიზა, პასპორტი და ბილეთები ორივე მიმართულებით დაზღვეული ფოსტით მივიღე. ლუფთჰანზას ბილეთები რეისით: თბილისი-რომი-თბილისი. ესეც ასე, მე მხოლოდ ის მჭირდებოდა, რომ აეროპორტში დროულად მივსულიყავი.
- აეროპორტში დამხვდები? - ვეკითხები გიორგის.
- დაგხვდებიან, ნუ ნერვიულობ! - ეცინება მას.
- შენ არა? - ცოტა არ იყოს მეწყინა.
- მოვლენებს წინ ნუ უსწრებ! - თვალს მიკრავს ის. მე კი მოვლენების გასწრება კი არა, უკვე მის მკლავებში ყოფნა მსურს. იურისტები, მძღოლი, ბილეთები ბიზნეს კლასში. საინტერესოა კიდევ რა მელოდა?! კარგა ხანია ვამჩნევდი გიორგის ცვლილებებს. შეიცვალა მოქმედება, საუბარი, ტანსაცმლის ხარისხი, ჩაცმის სტილი. ძნელი მისახვედრი არ იყო, რომ ბოლო პერიოდში მხოლოდ ბრენდებს იცვამდა. ძვირფასი საათები. ტელეფონები. თვითონ არაფერს ამბობდა და მეც ზედმეტი კითხვებით არ ვაწუხებდი. თუმცა როცა ჩემთან მიმართებაში ასე მოქმედებდა, მეხამუშებოდა. საიდან ქონდა ამხელა სახსრები? თუ ცდილობდა ჩემთვის ესიამოვნებინა და მისი წვალებით ნაშოვნ თანხას არ ზოგავდა?! გული მეტკინა იმის გაფიქრებაზეც კი, რომ ცდილობდა ჩემთვის ზღაპრული სამყარო შეექმნა. რას არ ვფიქრობდი, თუმცა სიმართლესთან თურმე საოცრად შორს ვიყავი. ეს კიდევ ერთი შოკის მომგვრელი სიახლე იყო.

აეროპორტში, როგორც გამაფრთხილა დამხვდნენ, მძღოლი და სასიამოვნო, ასე ოცდახუთ წლამდე ასაკის თარჯიმანი. ისე მიმიღეს როგორც განსაკუთრებულ, ყველაზე ძვირფას სტუმარს ხვდებიან ხოლმე. ქალაქში პატარა კრუიზის შემდეგ სასტუმროშიც მივედით. ხუთ ვარსკვლავიან სასტუმროში მომსახურებაც სათანადო აღმოჩნდა. ჩემს გაოცებას საზღვარი არ ქონდა, როცა თანმხლებმა გოგონამ ვიპ. კლიენეტებისთვის განკუთვნილ აპარტამენტებში მიმაცილა.
- ქალბატონო თამარ თქვენ მოისვენეთ, თუ რამე დაგჭირდეთ ეს ჩემი ნომერია, ნებისმიერ დროს შეგიძლიათ დამიკავშირდეთ. მძღოლიც თქვენს განკარგულებაშია, ბატონი გიორგიც მოგვიანებით გესტუმრებათ.
- დიდი მადლობა ყურადღებისთვის! - ვემშვიდობები მას - აქ საყურყუტოტ ჩამომიყვანა? თვითონ დახვედრაც კი არ იკადრა! - მეწყინა მე.
ჰოლში შავი ვარდების ულამაზესი თაიგული იდგა, წარწერით: - მგზავრობით დაღლილი იქნები, მოისვენე. ერთი სული მაქვს, როდის გნახავ! გიორგი!
ბარათი იქვე დავდევი და აპარტამენტების თვალიერება დავიწყე. ოთხ ოთახიანი ლუქსი იყო. სრული კომფორტით მოწყობილი, ძირითადად თეთრ და ღია ნაცრისფერ ტონებში. გიორგის რჩევას მივყევი, ცხელი აბაზანის შემდეგ, მოვწესრიგდი და მხოლოდ შემდეგღა გამახსენდა, რომ მშიოდა.
- ეთქვა მაინც მოსვლის დრო! - თარჯიმანთან დავრეკე.
- გისმენთ ქალბატონო თამარ!
- ბოდიშს ვიხდი, რომ გაწუხებთ! ცოტა არ იყოს მომშივდა, როგორც ვხვდები ბატონი გიორგი არ ჩქარობს მოსვლას, თუ არ შეგაწუხებთ იქნებ სადმე გაგვევლო?!
- როგორ გეკადრებათ, დიდი სიამოვნებით! სასტუმროში არაჩვეულებრივი რესტორანია. ნახევარ საათში ჰოლში დაგელოდებით, თუ რა თქმა უნდა, თქვენ ქალაქში სეირნობა არ გსურთ?!
- არა, სადილობა აქვე მირჩევნია! - ვაღიარე მე - ცოტა არ იყოს დაღლილი ვარ, ექსკურსია შემდეგისთვის დავგეგმოთ!
- კარგით ქალბატონო თამარ! - ხალისიანად მეთანხმება თარჯიმანი.
შავი შანელის მუხლამდე კაბაში გამოწყობილ ჰოლში თარჯიმანს შევხვდი. ცნობისმოყვარე მზერით ვხვდებოდი, რომ ცუდად არ გამოვიყურებოდი. როგორც წესი არ მიყვარდა ყურადღების ცენტრში ყოფნა, თუმცა ამ შემთხვევაში უნდა ვაღიარო, რომ მსიამოვნებდა. გიორგის დაგვიანების გამო ცოტა ნაწყენი ვიყავი. ეხლა მარტო, რომ ვყოფილიყავი ალბათ გულიანად ვიტირებდი. ეს უცნობი გოგონა კი მშვენივრად მატანინებდა ყურადღებას. სახელად სოფი ერქვა. ასაკში არ შევმცდარვარ ოცდაოთხი წლის გამოდგა.
- ბატონი გიორგი რომ არ შემხვედროდა არ ვიცი რა მეშველებოდა. აქ ქართველები საუკეთესო შემთხვევაში ძიძებად ან მომვლელებად მუშაობენ.
- ცუდ ვარიანტში? - ვინტერესდები მე.
- ცუდ ვარიანტში პანელზე ხვდებიან, შემდეგ ან ციხეში ან დეპორტაცია. ბატონმა გიორგიმ თავისთან ამიყვანა. საბუთების მოწერიგებაშიც დამეხმარა. იგი საუკეთესო უფროსია.
- თქვენს გარდა კიდევ მუშაობენ ქართველები?! - დავინტერესდი მე.
- ჩვენი ამბავი ხომ იცით, ამხელა კომპანიაში ყველა ეროვნების ხალხს ნახავთ. თუმცა თუ ბატონი გიორგი იგებს, რომ რომელიმე ქართველს მასთან მუშაობა სურს, უპირატესობას მათ ანიჭებს. - გოგონა ისეთი აღტაცებით საუბრობდა გიორგიზე, რომ მესიამოვნა. - თუმცა უნდა გაგიმხილოთ, როცა ქართველები ღალატობენ ამას ორმაგად მტკივნეულად განიცდის! - ნაღვლიანად მეუბნება ის.
- ღალატში რას გულისხმობ?
- ჩვენი ხალხის ამბავი ხომ იცით, თუ ადამიანს ოდნავ საშუალება აქვს ავალდებულებენ დაეხმაროს. ბატონი გიორგი ყოველთვის კარგ ხელფასს უნიშნავს, მნიშვნელობა არ აქვს უბრალო მუშაა თუ გენერალური დირექტორი. ამას კი ისე თვლიან თითქოს ასეც უნდა ხდებოდეს. ავიწყდებათ ვინ იყვნენ და რად იქცნენ!
- მუშები, დირექტორები? - გამიკვირდა მე - რას საქმიანობთ, რა სახის ბიზნესი გაქვთ?!
- რა ვიცი! - დაბნეული სოფი იცინის - ეგ თქვენ უფრო გეცოდინებათ! მისი ზუსტი საქმიანობის სფეროს თქმა ძალიან რთულია! თუმცა უცნაურია, რომელ საქმესაც კი მოკიდა ხელი ყველგან დიდი წარმატება ხვდა წილად.
- „ასე კარგად საიდან იცნობდა? მისი განცდების შესახებ რიგით თანამშრომელს უყვებოდა?!„ - თითქოს მიხვდა რასაც ვფიქრობდი, ისე მითხრა:
- მამა არ მყავს, არასოდეს მინახავს, ერთი წლის ვიყავი როცა დედაჩემი მიატოვა. ბატონმა გიორგიმ მისი ადგილი დაიკავა.
შემრცხვა ჩემი აზრების: - „წლებია გიორგი არ მინახავს. შეიძლება ითქვას ჩემთვის უცნობ ადამიანს ვნახულობ! - ჩემს ხმაში ტკივილი იგრძნობოდა. გული დამწყდა, ეს უცნობი გოგონა ჩემზე უკეთესად იცნობდა. მისი ცხოვრების წვრილმანებიც კი იცოდა, მე?! ვინ ვიყავი მე? რა ვიცოდი? არაფერი! წარმოდგენაც კი არ მქონდა მის წარმატებებზე, რატომ არაფერს მეუბნებოდა?! ეგონა მეწყინებოდა, არ გამიხარდებოდა? ესე იგი არც თუ ისე ძვირფასად მთვლიდა, რომ მისი მიღწევები და სიხარული გაეზიარებინა. პრინციპში არც მე ვეკითხებოდი დიდად, ეხლა ღა გავიაზრე, რომ მასთან საუბრისას ძირითადად ჩემს პრობლემებზე ვსაუბრობდით ხოლმე. მის ცხოვრებაზე საუბარს თავს არიდებდა“.
- რა არის აქ საინტერესო? ხომ იცი როგორც ვცხოვრობ, როგორც ყველა ქართველი. - მოკლედ მიჭრიდა ის, თუმცა სულელი უნდა ვყოფილიყავი, რომ ვერ მივმხვდარიყავი მისი საქმე უფროდაუფრო კარგად რომ მიდიოდა. ადრეც ავღნიშნე, რომ ჩაცმიდან დაწყებული, ბინის ინტერიერით დასრულებული ყველაფერი ძვირფასი ქონდა. მაგრამ თვითონ მაინც დუმდა. ამის გააზრებაზე ცრემლები მომადგა. ეს გოგონა აშკარად აფანატებდა უფროსზე. ალბათ, მიხვდა ჩემი განწყობის ცვლილებას და გაჩუმდა.
- დაგღალეთ? - ღიმილით მკითხა მან.
- არა, თქვენი მოსმენა მსიამოვნებს, უბრალოდ ცოტა გული ამიჩუყდა. მიხარია გიორგი ასე რომ გიყვართ!
- ბატონ გიორგის აქ მისტერ ჯორჯო აბანდონატოს სახელით იცნობენ. ბედნიერი ქალი ბრძანდებით, დარწმუნებული ვარ თქვენი ბევრს შურს!- ისე გულწრფელად მითხრა, რომ ღიმილი ვერ შევიკავე.
- ბედნიერი? თქვენ ხომ ჩვენს შესახებ არაფერი იცით!
- არც არის საჭირო! მისი მზერაც კი საკმარისია, ამას რომ მიხვდე. მის გვერდით ბევრი ქალი მდგარა, მაგრამ არ მინახავს ვინმესთვის ასე თბილად და ასე გრძნობით ემზიროს! - სოფიმ ღიმილით შემოსასვლელისკენ გაიხედა, მეც მივბრუნდი, გიორგი იდგა. ხაკისფერ ვილვეტის პიჯაკში და ჯინსებში გამოწყობილი, უკან გადავარცხნილი თმით. მისი ლურჯი ზღვისფერი თვალებით ჩვენ გვიმზერდა. უფრო სწორედ მე, მის დანახვაზე კინაღამ გული გამიჩერდა. ვერ აღვწერ ემოციას მე რომ მქონდა. ამდენ ხანს შეკავებული ცრემლები თავისით მოდიოდნენ. ვეღარ ვჩერდებოდი, ღმერთს მადლობა შევწირე რომ ვიჯექი. ის ნელ-ნელა მოგვიახლოვდა. ოდნავ გვერდულად იღიმებოდა.
- დაგტოვებთ! - ღიმილით თავი დაუკრა სოფიმ. გიორგიმაც ოდნავ დაუქნია თავი თანხმობის ნიშნად. სოფი ჩუმად თავის დაკვრით დამემშვიდობა და წავიდა. გიორგი წინ მეჯდა, ხმას ვერ ვიღებდი. ცრემლები ისევ ასე უაზროდ მოდიოდა. არა და რას არ ვფიქრობდი. ათასჯერ მაინც მქონდა წარმოდგენილი ჩვენი შეხვედრა. ხან ვნებიანად ვკოცნიდით ერთმანეთს, ხან ვეხუტებოდი. ეხლა კი ასე დამუნჯებული ვუმზერდი და ხმას ვერ ვიღებდი.
- მაპატიე, რომ დავიგვიანე! - მეუბნებოდა მისი ოდნავ ხინწიანი ხმით. ჩემი ხელები ხელებში ქონდა მოქცეული - მინდოდა ყველაფერი დამესრულებინა, რომ ეს დღეები მხოლოდ შენ დაგითმო! - პერანგის მანჟეტებიდან ძველი მოშუშებული ჭრილობები დავინახე ვენებზე. წარსულის გახსენებაზე გამაჟრჟოლა.
- რომ იცოდე როგორ მომენატრე! - სახეზე მეფერებოდა ის. ტუჩებით ხელისგულებს ვუკოცნიდი. ოდნავ, მორიდებით. ისე რომ გარშემომყოფებს არ შეემჩნიათ. ვინანე: - „რა მინდოდა ამ ოხერ რესტორანში? დავლოდებოდი ნომერში“. - იმდენი რამ მაქვს შენთვის მოსაყოლი, სათქმელი. არ მინდოდა ამის სკაიპში ან ტელეფონში თქმა. აქ ჩემთან უნდა ყოფილიყავი, ჩემს გვერდით. თვალებში რომ ჩამეხედა, ჩემს თაფლისფერ თვალებში. - გულში ჩამიკრა მან, სუნთქვა შემეკრა. მისი არომატი ღრმად შევისუნთქე. თურმე რა მაკლდა ეს წლები, ძლივს როგორც იქნა ვიგრძენი, რომ ცოცხალი ვარ. მის თბილ მკერდს ვეკვროდი და აღარ მახსოვდა აღარავინ და არაფერი. ალბათ ამ გრძნობას ეძახიან აფექტს. ყოველ შემთხვევაში ჩემზე ნორმალური არ ითქმოდა. ყველაფერი ერთად მჭირდა: ისტერიკა, სიხარული. გიორგი ღიმილით მაკვირდებოდა. ვგრძნობდი. არც ის იყო ნაკლებ დღეში. უცებ გავიაზრე, რომ თმა აჩეჩილი მქონდა. ალბათ ტირილისგან თვალებიც დამიწითლდა. ის კი ისეთი აღტაცებით მიმზერდა, რომ თავი უხერხულადაც კი გირძენი და გავწითლდი. მიმზერდა, ისე როგორც ფრესკას შესცქერიან, თითქოს ქალი კი არა ღვთაება, არაბუნებრივი არსება ვიყავი. ეს არ იყო ვნებიანი შემოხედვა, ეს იყო სიყვარული, თაყვანცემა. ეხლა მივხვდი რა მაკლდა ეს წლები. მინდოდა მხოლოდ ასეთი სიყვარული. მისთვის მე ყველაფერი ვიყავი. ამას არ ჭირდებოდა სიტყვები, მისი ერთი შემოხედვაც საკმარისი იყო და შემრცხვა, რატომ არ ვიყავი ისეთი იდეალური გიორგი რომ მხედავდა?! ღმერთს მადლობას ვწირავდი, რომ ვუყვარდი. მას არ აღელვებდა რამდენი წელი გავიდა, შევიცვალე თუ არა! ისეთივე აღტაცებით მომჩერებოდა როგორც მაშინ პირველად, თხუთმეტი წლის გოგონა როცა გამიცნო.
- მეშინოდა, გაგეცინება რომ გითხრა რის! - ეღიმება თვითონ.
- გეშინოდა?! - გამიკვირდა მე.
- სულ მეშინოდა, რომ წლების განმავლობაში ვინმე შეგიყვარდებოდა და ...
- და, რა?
- ასე გრძნობით აღარ შემომხედავდი, შენი თაფლისფერი თვალებით მე აღარ შემომხედავდი! - ტკივილით მეუბნებოდა ის - ეხლა კი ბედნიერი ვარ, უბედნიერესიც.
- შენ არ მეჩიჩინებოდი, რომ ჩემს ცხოვრებაში უნდა ყოფილიყო ვინმე?!
- კი გეუბნებოდი! - მეთანხმება ის - ოღონდ გონებით. ეგ რომ მომხდარიყო, ალბათ იმ დღეს მართლაც მოვკვდებოდი!! - მოწყენილი მიღიმის ის.
- ეგოისტო! - ვეუბნები, თუმცა მისი ნათქვამი არ მწყინს, პირიქით მიხარია - ის ქალები შენს ცხოვრებაში რომ იყვნენ? - ეჭვიანი ხმით ვეუბნები მე.
- რა ვქნა? ალბათ დამნაშავე ვარ ... - ეშმაკურად ეცინება მას.
- ალბათ? - ღიმილით წარბი ავწიე მეც.
- ალბათ! - იცინის ის - წამოდი ვიცეკვოთ. - მეპატიჟება და მეც სიხარულით ვეთანხმები. გულში მიკრავს და მელოდიას ნელი რხევით ვყვებით. ძლიერად ვეხუტები, მისი სითბო მსიამოვნებს. მისი ძლიერი მკლავები მეხვევა. თმებს მიჩეჩავს, სახეზე მეფერება.
- რომ გთხოვო, დამიბრუნდები? მაპატიებ? - ჩუმად მიჩურჩულა მან. გამეღიმა. ის დღე გამახსენდა, ვერის პარკში რომ ვეხვეწებოდი არ წასულიყო. ვუმზერდი მას, მის სახეზე იმ ტკივილის კვალს ვეღარ ვხედავდი, მაგრამ მისი ჭაღარა განვლილ ტკივილს მახსენებდა.
- რატომ არაფერს მეუბნები?! ძალიან დავიგვიანე? - ეჭვი გაკრთა ხმაში.
- არა! - გამეცინა მე, მის გარდა ჩემს ცხოვრებაში ხომ ისედაც ვერავინ იქნებოდა? მიყვარდა და ეხლა ვხვდებოდი, რომ ამდენი ტკივილის შედეგად სიყვარული უფრო გაზრდილიყო - მე ხომ უკვე დავბრუნდი? სადღა მთხოვ დაბრუნებას? - ვეკითხები მას.
თვითონაც ეცინება: - ეგეც მართალია, ისედაც ჩემთან ხარ! - ძლიერად მიკრავს - უკვე ჩემთან ხარ! სულ მინდოდა მეთხოვა, ჩამოსვლა და მეშინოდა, მეშინოდა, რომ უარს მეტყოდი, არ მაპატიებდი....
- ჩვენ ხომ ყოველთვის ვსაუბრობდით! - გამიკვირდა მე.
- კი, ვსაუბრობდით, მაგრამ... ყოველ დარეკვაზე გისმენდი და ველოდი, რომ მეტყოდი: - აბა შენ იცი, გიორგი, სულ კარგად იყავიო! - გამაჯავრა მან ხმაში - მეშინოდა... რომ მითხარი ვიღაცას მოვწონვარო, ეჭვისგან კინაღამ გავგიჟდი, როგორც იქნა გავბედე თქმა.
- რას წარმოვიდგენდი, ლევანის გამოჩენა თუ მიშველიდა. ადრე მაინც მომეფიქრებინა ასეთი რამ! - მეცინება მე.
- სულელო! - ღიმილით, სიყვარულით, ვნებით მეუბნება ის და ჩემს ტუჩებს ეძებს საკოცნელად.
ვგრძნობდი, რომ თავს ვკარგავდი. იმის გააზრებაც კი არ მინდოდა, რომ ეს მხოლოდ რამდენიმე დღით გაგრძელდებოდა. ან იქნებ ჩვენს გრძნობებს კიდევ უფრო ამძაფრებდა მოსალოდნელი განშორება, კიდევ უფრო გვიზიდავდა ერთმანეთისკენ. ეს იყო გრძნობებისა და ვნებების ჭიდილი, რესტორნიდან ჩემს ნომერში დასრულებული ერთი დიდი გრძელი ღამე. ემოციებით, გრძნობებით, ერთმანეთის სიყვარულით მთვრალები ვიყავით. ვინმეს სასმელი რომ შემოეთავაზებინა ვერც დავლევდი. ისედაც არაფხიზელ მხდომარეობაში გახლდით.
გიორგის მშვიდად ეძინა. მე მის დაჩეხილ მაჯებს ვაკვირდებოდი და ნაზად ვეფერებოდი. მკლავზე პეტრე-პავლობას მიყენებული იარა ისევ ემჩნეოდა, რამდენი ტკივილი გვაკავშირებდა ერთმანეთთან. ამდენი წლების შემდეგ კი ისევ ერთად ვართ. სასტუმროში, ძვირფას ნომერში. ნეტა ოდესმე თუ ვიფიქრებდით ამას?! ყოველ შემთხვევაში მაშინ, თხუთმეტი წლის ასაკში ამას ვერც კი წარმოვიდგენდი. ცრემლები მომადგა.
- ტირიხარ? - მესმის გიორგის შეშფოთებული ხმა.
- რაღაც სისულელეზე ვფიქრობდი და თავი ვეღარ შევიკავე.
- ეხლა ფიქრობდი?! - გაუკვირდა მას - ამ ღამით? ეგ უკვე შეურაწყოფაა. -იცინის ის ეშმაკურად.
- არა, ჩვენზე ვფიქრობდი, წარსულზე. - მეღიმება მე.
- მოდი ჩემთან! - გულში მიკრავს ის - ნუ ფიქრობ. დატოვე წარსული წარსულში, ჩვენ მომავალი გველოდება, ულამაზესი, უმაგრესი.. - მკოცნის ის- აი, ნახავ თუ არა! გჯერა? მითხარი რომ გჯერა!
- კი, მჯერა! - სიცილით ვეთანხმები და ძლიერად ვეხუტები - მიყვარხარ! - ჩუმად, ნახევრად ძილში ვდუდუნებ.
- სულელი გოგო! - შორიდან მესმის კმაყოფილი სიცილი - სუ... ლე...ლი...

დილით გაღვიძებულს ბავშვების მესიჯები მხვდება: - „დე, გავიღვიძეთ, სკოლაში წავედით, გაკოცეთ!“
ამას მეორე მესიჯიც მოყვა: - „დედა დაგავიწყდა? რადგან არ რეკავ, ესე იგი კარგად ხარ! როცა გეცლება შემომეხმიანე, უკვე მომენატრე! „
- რაო, დილიდანვე გიტევენ? - საკოცნელად კისერში მიძვრება გიორგი.
- დილის ანგარიში ჩავიბარე! ხომ უნდა ვიცოდე რა ხდება ოჯახში?
- და რა ხდება?! - ეშმაკურად იცინის ის.
- ბავშვები სკოლაში, დედა კი... - ვნებიანად ვეხუტები მას.
ჩემს მესიჯებზე ხალისობდა, თუმცა თავისი ტელეფონი ჩართო თუ არა მესიჯების კორიანტელიც წამოვიდა. სანამ თავს ვიწესრიგებდი ის საჭირო ზარებს ახორციელებდა სხვადასხვა ქვეყვებში: იტალია, გერმანია, საფრანგეთი.
- დაგიპყრია მთელი ევროპა! - მეღიმება მე.
- არა მარტო! ჩვენ ბევრი გვაქვს სასაუბრო. ოღონდ მომშივდა, ხომ არ ვისაუზმოთ? ჩავიდეთ რესტორანში?
- იქნებ ნომერში ჯობდა? ხელს არავინ შევგიშლის.
- კარგი იყოს შენებურად. ოღონდ უნდა დავრეკო. სოფი, როგორ ხარ? დილიდან მშვიდობაა?... თუ დაგჭირდი მხოლოდ იმ შემთხვევაში დამირეკეთ! შენს იმედზე ვარ, თარიღი? კი, გუშინ მომწერა მეილზე. არ დაგავიწყდეს მოსაწვევების გაგზავნა. ყველა კომპანიის დირექტორები და საბჭოს წევრები... წესით ხუთი დღე საკმარისია. ადგილი?! აქვე, რომში...
- როგორც ვხედავ დიდ ამბებში ხარ. არაფრის მოყოლა არ აგსურს? - ვეკითხები მე.
- მაინც რა გაინტერესებს? მკითხე და .....
- მე ყველაფერი მაინტერესებს.
- არ მინდოდა ტელეფონში ან სკაიპში მოყოლა. თავიდან ყველაფერი სწრაფი კვების წერტილით დავიწყე, ხინკალს ვამზადებდი, უცნაურია ხომ? დიდი მოწონება დაიმსახურა. აქაური საკვებიც მივამატე, პიცა და სხვა... იმხელა გამოხმაურება მოყვა, რომ რამდენიმე წერტილიც დავამატე. ამ საქმიანობით ნელ-ნელა მეგობრები შევიძინე. მენდობოდნენ. თავის ქებაში ნუ ჩამომართმევ, მაგრამ საქმეში ცუდი პარტნიორი ნამდვილად არ ვარ! მეგობრობისა და ერთგულების ფასიც ვიცი. რადგან საკვებმა ამხელა წარმატება მოიტანა გადავწყვიტე ბედი სასმელშიც მეცადა. წამოვიწყე როგორც გაზიანი, ასევე ალკოჰოლური სასმელის როგორც ექსპორტი, ისე იმპორტიც. აქედან გამიჩნდა აზრი, რომ საქართველოში ღვინის წარმოებაც დამეწყო და შეიქმნა კახეთში ღვინის ქარხანა.
გაოცებისგან დავმუნჯდი.
- საქართველოში? საქართველოშიც გაქვს ბიზნესი?
- ეს საქმე ასე ორი წლის წინ წამოვიწყე. საქმის დაწყება, წარმატება - წარუმატებლობის გათვლა ყველგან იოლია. ბიზნესი იმაზე მატრივად აეწყო მე რომ მეგონა, მაგრამ...
- რა მაგრამ? - ვინტერესდები მეც.
- თურმე სადაც დიდი ფული ტრიალებს, ღალატი და ორპირობაც მეტია. ბიზნესის აწყობაში ბევრი ისეთი ადამიანი დამეხმარა, ვისი იმედიც არ მქონდა. თუმცა სწორედ ისინი მღალატობდნენ, მე რომ ყველაზე მეტად ვენდობოდი. მინდოდა შენთვის მეთქვა საქართველოში ჩემს წამოწყებაზე. მაგრამ გადავიფიქრე. ვიცოდი, რომ ამით ნაწილობრივ იმედი გაგიჩნდებოდა, იქნებ დაბრუნდესო. არ მინდოდა იმედი გამეცრუებინა. არავინ იცოდა ქართველი რომ ვიყავი. აქ ჯორჯო აბანდონატოს სახელითა და გვარით მიცნობენ. ეს გვარი ფიქტიური ქორწინებისას, მეუღლისგან მივიღე. მოქალაქეობის მისაღებად. რა აუცილებელი იყო ქარხანაში ცოდნოდათ ვინ ვიყავი? კვებას და სასმელს დასვენებაც უხდება. იდეაში სასტუმროების ქსელის შექმნაც მომინდა. მხარში ებრაელი ბიზნესმენები ამომიდგნენ. ცუდი ქსელი არ შევქმენით. შეგიძლია ჩათვალო, რომ ეხლა საკუთარ სახლში იმყოფები. სასტუმროების ქსელი მოიცავდა მთლიან გასართობ კომპლექტსებს, კაზინოებსა და რესტორნებს. – „ყურებს არ ვუჯერებდი, როგორ შეეძლო ასეთი ინფორმაციის დამალვა, ან როგორ მოითმინა“?- მთავარი არ მითქვამს, ორიოდე თვის წინ საქართველოში ბანკი შევიძინე.
- ბანკი? ბანკი რად გინდოდა?
- რა ვიცი, რატომაც არა? შენგან ვიცოდი, რომ საქმე კარგად მიდიოდა. თანამშრომლები კმაყოფილები იყვნენ, მეც მომინდა სულ პატარა საჩუქარი გამეკეთებინა!
- შეუძლებელია! - უცებ გავიაზრე რისი თქმა სურდა - ის ახალი მეპატრონე, ყველასთვის უცნობი, ოფშერებში რეგისტრირებული?
- კი, ის უცნობი დამფუძნებელი! - ღიმილით მეთანხმება ის.
უცებ გავბრაზდი: - ის დეგენერატი ლევანი როგორღა იპოვე?
- დეგენერატი?! ეგ ადამიანი წლობით მართავდა ჩემს ბიზნესს. ვიფიქრე უკვე გამოცდილი კადრი იყო და ბანკში გამოდგებოდა... - ეტყობა ჩემი გაბრაზებული რეაქცია, რომ დაინახა მაშინღა დაფიქრდა - ლევანი? ის ლევანია? - კითხვით შემომხედა მან.
- უკეთესი კადრი ვერ შეარჩიე? - მაშინვე ლევანის ნათქვამი გამახსენდა, სხვისი ფულის ხარჯვა იოლიაო რომ მიმტკიცებდა. - ცინიკოსი და საოცრად ხარბი ადამიანია...
- ტყიულად ბრაზობ. ერთად-ერთი წარუმატებელი საქმე სწორედ ბანკი გამოდგა, გადავწყვიტე ბანკი მოვიშორო.
- რატომ? ეგ ვინ გითხრა? - გაოცება ვერ დავმალე მე.
- ლევანის ბოლო ანგარიშით ასე ჩანს. თურმე ზარალზე ვართ გასული.
ირონიულად გამეცინა: - ეგ დასკვნა მისი ანგარიშით გააკეთე? გადამოწმება სცადე?
- მას ვენდობი. ამდენი წლებია ერთგულად შრომობს.
- ალბათ! - ირონიას არ ვმალავ მე - სხვა საქმეში ალბათ დიდი უნარებიც გააჩნია, ტურიზმი, გართობა, მშვენიერია, მაგრამ საბანკო ურთიერთობებში? ჩემთვის ძალიან უცნაური და გაუგებარია შენი გადაწყვეტილება, სიმართლე გითხრა ცოტა გულდასაწყვეტიც.
- გულდასაწყვეტი? რატომ? სანამ არ დავრწმუნდებოდი, რომ ეს საქმე გამოვიდოდა არც არაფერი გითხარი, თუმცა ეხლა ვაღიარებ რომ ჩემი სფერო არ არის. მით უმეტეს ზარალს არ ვიღებ, რა ფასშიც შევიძინე იმ ფასშივე ვყიდი.
- მყიდველი ვინ არის?
- არ ვიცი, ჯერ ეგ ინფორმაცია არ მიმიღია. ლევანმა მოიძია დაინტერესებული მხარე. შენთვის არ მითქვამს. 5 დღეში დიდ შეხვედრას ვგეგმავ ჩემი ჯგუფის წარმომადგენლებთან. ისიც უნდა ჩამოვიდეს. შეხვედრა აქ იგეგმება. იმედია შენც დამაფასებ! - საკოცნელად იხრება ის - ლევანმა იცის რომ სრული ინფორმაცია უნდა მომაწოდოს.
- არ ვიცი, რატომ მიიღე გაყიდვის გადაწყვეტილება, მაგრამ მინდა გითხრა, რომ შეცდომაში შეგიყვანეს. ბანკი წამგებიანი ნამდვილად არ არის. პირიქით ჩვენ კარგი რეპუტაციით ვსარგებლობთ, მოგებაც შარშანდელთან შედარებით ორჯერ დიდი გვქონდა.
- შენგან კარგი სარეკლამო აგენტი დადგებოდა! - - ღიმილით მეუბნება ის, თუმცა ვხვდები, რომ ჩემი ნათქვამის არ სჯერა.
- სიტყვებს ჰაერში არ ვისვრი! - გავღიზიანდი მე - ჩემი ნათქვამის დამტკიცება შემიძლია და ნებისმიერ დროს მოვახერხებ. ოდესმე დაინტერესებულხარ მე რა მოვალეობები მაკისრია მაგ ბანკში? კარგი იქნებოდა გეკითხა, მაშინ ასეთი ეჭვით აღარ შემომხედავდი.
- სისულელეა. შენი როლის შესახებ ყველაფერი ვიცი. ეგ ჯერ კიდევ ძველი დირექტორთა საბჭოს წევრებისგან ვიცოდი. შენი საქმე კარგად გამოგდის. ვიცი რომ ძლიერი სპეციალისტი ხარ! ამიტომაც მინდოდა პარტნიორად შემოსვლა. შენთვის სიურპრიზს ვამზადებდი, მაგრამ...
- ვაღიარებ, სიურპრიზი მართლად გამოგივიდა, მშვენიერი დაბანდება გაქვს. მაგრამ ნუ გაყიდი, ლევანი ჩამოაშორე საქმეს. ისეთი პიროვნება აარჩიე ვინც ფინანსებში ძლიერია და მას ენდე. არ ვამბობ, რომ ლევანმა საქმე არ იცის, მაგარამ ეგ ადამიანი საკუთარ ეგოს იქით არ იყურება, იყოს ღვინის ბიზნესში, სასტუმროებშიც, ოღონდ ბანკში არა...
- ასე ვერ იტან?
- ვიცოდი, რომ ყველაფერს პირადულში გადაიტანდი. - მეწყინა მე - საქმე საქმეა და პირადი ცხოვრება პირადი. მე გრძნობები და საქმე ერთმანეთში არ მერევა. მოითხოვე ჩემი ყოველ წლიური ფინანსური ანგარიში და ჩემს სიმართლეში იოლად დარწმუნდები.
- გადაწყვეტილება სწორედ მაგ ანგარიშის ნახვის შემდეგ მივიღე. - გიორგი იქვე მდგომ მაგიდასთან მივიდა და დიდი შავი საქაღალდე ამოიღო. ზამბარით აკინძული ანგარიში მომაწოდა. გაოცება ვერ დავმალე, როცა ჩემს ანგარიშში სხვა ციფრები ამოვიკითხე. ყურადღებით ვათვალიერებდი მოცემულ თანხებს.
- მშვენივრად უთამაშიათ! ...
-ანუ?!
- კომპიუტერი მჭირდება! - ჩანთიდან პატარა ნეთბუკი ამოვიღე, სამგზავროდ ყველაზე კომფორტული ეს ბუქი იყო. საბედნიეროდ ანგარიშის ელექტრონული ვერსია ჩიპზე მქონდა ჩაწერილი და გავხსენი:
- ეს არის ჩემი წლის შემაჯამებელი ანგარიში. რომელ ექსპერტსაც გინდა გადაუგზავნე, თუ გინდა აუდიტი ჩაატარე. ჩემს მითითებულ ნებისმიერ ციფრზე პასუხს ვაგებ, ხოლო ეს შეკვრა შეგიძლია ნაგვის ურნაში მოისროლო, ეს ჩემი ანგარიში არ არის! - ზიზღით მოვისროლე აკინძული საქაღალდე.



№1  offline მოდერი ლილიანა

გაიხარე ამათი გახარებისათვის:)
უყურე გიორგის რა გაიჩითა
--------------------
სიყვარული არასოდეს მთავრდება

 


№2  offline აქტიური მკითხველი უცნობი ქ

ვაკმე შენ გაიხარე იმიათვის ასე რომ გამახარე. როგორც იქნა ლევანი მიიღებს თავისას და მეც დავმშვიდდები... ისე გამახარა ამ თავმა რომ ვერ მოვითმინე და კომენტარი დავწერე... ყოველთვის ვკითხულობდი და ისეთი სევდიანი და მტკივნეული თავები იყო ვერ ვაკომენტარებდი მაგრამ ახლა ისე გამიხარდა ყველაფერი ასე რომ შემოტრიალდა სიხარულით დავფრინავ... მოუთმენლად ველოდები ახალ თავს და გიორგისთან დატოვე და გააბედნიერე რა ეს გოგო ცოდოა ამდენი ტანჯვისთვის იმსახურებს ორივე ბედნიერებას

 


№3  offline აქტიური მკითხველი grafo

რა გიორგისთან დატოვოს და აბედნიეროს,1-2 თავში სადაც აწმყოზე საუბრობს ავტორი ხომ ვიგებთ,რომ ეს ქალი ყოველ დღე საფლავზე დადის.

 


№4  offline აქტიური მკითხველი უცნობი ქ

grafo
რა გიორგისთან დატოვოს და აბედნიეროს,1-2 თავში სადაც აწმყოზე საუბრობს ავტორი ხომ ვიგებთ,რომ ეს ქალი ყოველ დღე საფლავზე დადის.

რომ დაქორწინდნენ, ბედნიერად იცხოვრონ და მერე მოკვდეს გიორგი არ შეიძლება თუ მაინცდამაინც ასე ერთმანეთის ტანჯვაში უნდა მოკვდეს გიორგი? იმისათვის რომ ერთად იყვნენ ბედნიერები აიცილებელი არ არის რომ ახლავე მოკვდეს გიორგი ეს ერთი და ის საფლავი რომ გიორგის არის არც ის ფაქტია გამოკვეთილი ისტორიის დასაწყისში რადგან საფლავზე არც სახელი ეწერა და არცვსხვა რაიმე ნიშანი იმისა რომ ის გიორგის საფლავია...

 


№5  offline მოდერი malena

ფრიად მოხიბლული ვარ შენი ნაწერებით, პირველმა ისტორიამ ძალიან მასიამოვნა. ამ ბოლომ კი...
თამარი აშკარად უგონოდაა შეყვარებული გიორგიზე და გიორგიც ანალოგიურად. თუმცააა... გიორგისნაირ სუსტ კაცებს ვერ ვიტან. ძალიან შეეშალა თამართან და არა მარტო თიკოს ამბით. მერეც, კაცმა ლამის ნახევარი ევროპა დაიპყრო და აზანზარებს და იმდენიც კი არ გააკეთა, რო პერიოდულად მაინც მოენახულებინა თამარი, სხვის შვილს გაუწია მამობა და საკუთარი შვილები არც ცნობენ. აი, ვერ გავამართლებ ვერაფრით. საკუთარ თავს თუ თვლიდა ტანჯვის ღირსად, საყვარელი ადამიანი რანაირად გაიმეტა? არ იმსახურებს თამარს. ეს ჩემი სუბიექტური აზრია და ნუ მიწყენ ავტორო. მთავარია თამარი და რეალურ ცხოვრებაშიც, ქალები, იმათთან ვიყოთ ვინც გვიყვარს, ვინც გვაბედნიერებს, ვისთანაც კარგად ვგრძნობთ თავს. ამ შემთხვევაში სიამაყეზე და თავმოყვარეობაზე ჩაბღაუჭება უაზრობაა, უბედური რჩები მაშინ. და მაინც, როგორც მამაკაცი გიორგი ნულია ჩემ თვალში. ლევანი რო გაბოროტებული ნაძირალაა ორო აზრი არ არის.

გრაფოოო... ჯერ არ ვიცით ვის საფლავზე იყო ქ-ნი თამარი და გიორგის საფლავიც რომ იყოს, სანამ გარდაიცვლებოდა ხო შეიძლება ერთად და ტკბილად ეცხოვრათ გარკვეული ხნის მანძილზე?
უუუჰ... ამხელა კომენტი ჯერ არ დამიწერია მგონი.
წარმატებებიიი :)

 


№6  offline ახალბედა მწერალი murachashvili

ისეთ კარგ კომენტარებს დებთ, მემგონი ახალი ისტორიაც დაიწერება.... wink ნამდვილად არ მეგონა ეს ნაწარმოები ასეთ ინტერესს თუ გამოიწვევდა. ძალიან მიხარია და მსიამოვნებს. დასასრულს ნელ-ნელა ვუახლოვდებით, არ მინდა გაგაწბილოთ და იმედია მოგეწონებათ.

 


№7  offline აქტიური მკითხველი უცნობი ქ

murachashvili
ისეთ კარგ კომენტარებს დებთ, მემგონი ახალი ისტორიაც დაიწერება.... wink ნამდვილად არ მეგონა ეს ნაწარმოები ასეთ ინტერესს თუ გამოიწვევდა. ძალიან მიხარია და მსიამოვნებს. დასასრულს ნელ-ნელა ვუახლოვდებით, არ მინდა გაგაწბილოთ და იმედია მოგეწონებათ.

მართლა საოცარი ისტორიაა და ძალიან მომწონს ძალიან მინდა ამ ისტორიას ბედნიერი დასასრული ქონდეს მაგრამ მეეჭვება ეს მოხდეს მოკლედ მალე დადე ახალი თავი რა ძალიან საინტერესო მოვლენები გველოდები წინ ზუსტად ვიცი...

 


№8  offline აქტიური მკითხველი grafo

რა ვიცი,ეს ქალი ახლა 35 წლის არის. როცა ამ ამბავს ჰყვება არც მაშინაა ბებერი,და ამხელა ისტორია 2 წლიანი ბედნიერებისთვის(პირობითად) თუ იწერება და ამას ვკითხულობ ამდენი ხანი, მე ყოჩაღ.
პირადად ჩემთვის, ეს გიორგი იმდენად უაზროა, იმდენად აირია წყვილი, რომ მნიშვნელობა არ აქვს რას იზამენ. დამაგლიჯეს ნერვები.

მალენა, ეს სუსტი და ეგოისტი გიორგი, იმ გიორგის მაგონებს:)). ზუსტად ეგაა აქაც. ისიც უნდა, ისიც და თან არაფერს აკეთებს.
ქალის სისუსტეზე არაფერს ვამბობ. რაც მოვღონიერდი, მას მერე ხომ მითუმეტეს მიკვირს მსგავსი სისულელეები. კაცი დაბერდა, მართლა ევროპას აზანზარებს და ახლა მოაფიქრდა იტალია. შეურცხვა ერთს კაცობა და მეორეს ქალობა!

 


№9  offline მოდერი ლილიანა

grafo
რა ვიცი,ეს ქალი ახლა 35 წლის არის. როცა ამ ამბავს ჰყვება არც მაშინაა ბებერი,და ამხელა ისტორია 2 წლიანი ბედნიერებისთვის(პირობითად) თუ იწერება და ამას ვკითხულობ ამდენი ხანი, მე ყოჩაღ.
პირადად ჩემთვის, ეს გიორგი იმდენად უაზროა, იმდენად აირია წყვილი, რომ მნიშვნელობა არ აქვს რას იზამენ. დამაგლიჯეს ნერვები.

მალენა, ეს სუსტი და ეგოისტი გიორგი, იმ გიორგის მაგონებს:)). ზუსტად ეგაა აქაც. ისიც უნდა, ისიც და თან არაფერს აკეთებს.
ქალის სისუსტეზე არაფერს ვამბობ. რაც მოვღონიერდი, მას მერე ხომ მითუმეტეს მიკვირს მსგავსი სისულელეები. კაცი დაბერდა, მართლა ევროპას აზანზარებს და ახლა მოაფიქრდა იტალია. შეურცხვა ერთს კაცობა და მეორეს ქალობა!

შემოგიერთდები და მეც დავამატებ,რომ ეს ბიჭი ,როგორც მამაკაცი ,როგორც პიროვნება თიკოს ორსულობამდე უფრო მხიბლავდა.
ავტორ ამ კაცს რა მიზეზი უნდა მოუფიქრო თავის გასასამართლებლად?
და მაინც ნიჭიერი ხარ უდაოდ
--------------------
სიყვარული არასოდეს მთავრდება

 


№10  offline მოდერი malena

მაინც ერტი მომენტია ძვირფასებო. ქალები სხვანი ვართ, სუსტი სქესი გვქვია, გარკვეული სისუსტეები, განსაკუთრებით სიყვარულში, ჩვენი მხრიდან, მოსულა. აი, კაცების საქმე კი აშკარად სხვაგვარადაა ჩემთვის. ჯერ მარტო იმდენჯერ იტირა გიორგიმ რო მე პირადად აშკარად გადამიჯოკრა ქვითინის და ცრემლის ფრქვევის ამბავში... :)

 


№11  offline აქტიური მკითხველი grafo

malena
მაინც ერტი მომენტია ძვირფასებო. ქალები სხვანი ვართ, სუსტი სქესი გვქვია, გარკვეული სისუსტეები, განსაკუთრებით სიყვარულში, ჩვენი მხრიდან, მოსულა. აი, კაცების საქმე კი აშკარად სხვაგვარადაა ჩემთვის. ჯერ მარტო იმდენჯერ იტირა გიორგიმ რო მე პირადად აშკარად გადამიჯოკრა ქვითინის და ცრემლის ფრქვევის ამბავში... :)




მოვკვდი სიცილით:)))). ზუსტად მაგიტომ გადამევასა ეს ბიჭი. ყველა რეკორდი მომიხსნა ქვითინში. სუსტი მამრია, ძალიან ცუდი. რეალურია მესმის, მაგრამ მაინც ვერ ვიგებ. რადგან, რეალურ ცხოვრებაშიც სხვა ყველაფერში სუსტი ვარ, მაგრამ კაცებთან: ან ყველაფერი ან არაფერი.

 


№12  offline ახალბედა მწერალი murachashvili

ლილიანა
grafo
რა ვიცი,ეს ქალი ახლა 35 წლის არის. როცა ამ ამბავს ჰყვება არც მაშინაა ბებერი,და ამხელა ისტორია 2 წლიანი ბედნიერებისთვის(პირობითად) თუ იწერება და ამას ვკითხულობ ამდენი ხანი, მე ყოჩაღ.
პირადად ჩემთვის, ეს გიორგი იმდენად უაზროა, იმდენად აირია წყვილი, რომ მნიშვნელობა არ აქვს რას იზამენ. დამაგლიჯეს ნერვები.

მალენა, ეს სუსტი და ეგოისტი გიორგი, იმ გიორგის მაგონებს:)). ზუსტად ეგაა აქაც. ისიც უნდა, ისიც და თან არაფერს აკეთებს.
ქალის სისუსტეზე არაფერს ვამბობ. რაც მოვღონიერდი, მას მერე ხომ მითუმეტეს მიკვირს მსგავსი სისულელეები. კაცი დაბერდა, მართლა ევროპას აზანზარებს და ახლა მოაფიქრდა იტალია. შეურცხვა ერთს კაცობა და მეორეს ქალობა!

შემოგიერთდები და მეც დავამატებ,რომ ეს ბიჭი ,როგორც მამაკაცი ,როგორც პიროვნება თიკოს ორსულობამდე უფრო მხიბლავდა.
ავტორ ამ კაცს რა მიზეზი უნდა მოუფიქრო თავის გასასამართლებლად?
და მაინც ნიჭიერი ხარ უდაოდ



გიორგი გამართლება არც მიცდია, არც იმას ვცდილობ, რომ რომელიმე დადებითი გმირი გამოსულიყო. ეს ერთი ჩვეულებრივი ქართული ამბავია, სამწუხაროდ ბევრი წყვილია დიდი სიყვარულის შენარჩუნებას როცა ვერ ახერხებენ, არ ვიცი თქვენ ნახეთ თუ არა ჩემი ადრინდელი კომანტარები, უმეტესად ამ ისტორიაში აღწერილი მოვლენები ნამდვილ ამბავზე იყო აწყობილი.. გიორგი და თამარიც არსებობდნენ და მათ ცხოვრებაშიც იყო ღალატი. სამწუხაროდ სუსტი ადამიანები ქალებშიც არიან და კაცებშიც. უბრალოდ მგონია, რომ ვინ შევიყვაროთ ჩვენ არ ვწყვეტთ. ამის ახსნა მინდობა ამ ნაწარმოებში. ვფიქრობ დადებითი და უნაკლო არავინაა. ალბათ თამარს რომ არჩევანი ქონოდა სხვა ცხოვრებას ისურვებდა. ამდენი ტკივილსა და განშორებების გარეშე. რაც შეეხება ლევანს. ის უბრალოდ მედროვე, საკუთარი კომპლექსებით სავსე ადამიანია.
ბევრი მიფიქრია, გიორგის სხვაგვარად რომ წასვლოდა ცხოვრება, რას იზავდა. როგორი მამა იქნებოდა ან როგორი ქმარი? და ვეცადე ცხოვრება მისი თვალით დამენახა. სამწუხაროდ ისეთი მამებიც მინახია, მის შვილს ყურადღებას რომ არ აქცევენ და სხვას უანგაროდ ეხლარებიან. თუმცა მე ჩემს პერსონაჟს ასე არ ვხედავ, უბღალოდ ცხოვრებაზე გაღიზიანებული ადამინი უფრო მგონია. რომელმაც მშობლის ფუნქცია მხოლოდ მატერიალურად შვილების მომავლის უზრუნველყოფაში დაინახა. შეიძება ვცდები. არ ვიცი. მაგრამ მგონია, რომ ჩვენს რეალობაში ძალიან ბევრია ასეთი ადამიანები დედებიც და მამებიც. არ მინდა ზედმეტად რომელიმე პერსონაჟის მხარე დავიჭირო. თუმცა ადამიანურად მე ორივე წყვილი მეცოდება, თამარიც და გიორგიც.

 


№13  offline აქტიური მკითხველი grafo

ავტორის აზრი გასაგებია, მისაღები და აღვნიშნე კიდეც რომ რეალურია ეს ყველაფერი. ოღონდ, მე რეალურადაც ვაკრიტიკებ მსგავს ადამიანებს:). გიორგი ქართული სინამდვილის სახეა,როგორც მამა, როგორც კაცი და გაქებთ და გადიდებთ, რომ ამ ყველაფერს ასე კარგად გადმოსცემ. უბრალოდ, ჩემთვის როგორც რიგითი მკითხველისთვის და როგორც ქალისთვის გიორგი მიუღებელია.

 


№14  offline მოდერი malena

მიმდა ჩემი აზრიც კიდევ უფრო ზუსტად გამოვთქვა და მოკლედ, ვაკრიტიკებ კონკრეტულ პერსონაჟს და არავითარ შემთხვევაში ავტორს. :)

 


№15  offline მოდერი ლილიანა

murachashvili
ლილიანა
grafo
რა ვიცი,ეს ქალი ახლა 35 წლის არის. როცა ამ ამბავს ჰყვება არც მაშინაა ბებერი,და ამხელა ისტორია 2 წლიანი ბედნიერებისთვის(პირობითად) თუ იწერება და ამას ვკითხულობ ამდენი ხანი, მე ყოჩაღ.
პირადად ჩემთვის, ეს გიორგი იმდენად უაზროა, იმდენად აირია წყვილი, რომ მნიშვნელობა არ აქვს რას იზამენ. დამაგლიჯეს ნერვები.

მალენა, ეს სუსტი და ეგოისტი გიორგი, იმ გიორგის მაგონებს:)). ზუსტად ეგაა აქაც. ისიც უნდა, ისიც და თან არაფერს აკეთებს.
ქალის სისუსტეზე არაფერს ვამბობ. რაც მოვღონიერდი, მას მერე ხომ მითუმეტეს მიკვირს მსგავსი სისულელეები. კაცი დაბერდა, მართლა ევროპას აზანზარებს და ახლა მოაფიქრდა იტალია. შეურცხვა ერთს კაცობა და მეორეს ქალობა!

შემოგიერთდები და მეც დავამატებ,რომ ეს ბიჭი ,როგორც მამაკაცი ,როგორც პიროვნება თიკოს ორსულობამდე უფრო მხიბლავდა.
ავტორ ამ კაცს რა მიზეზი უნდა მოუფიქრო თავის გასასამართლებლად?
და მაინც ნიჭიერი ხარ უდაოდ



გიორგი გამართლება არც მიცდია, არც იმას ვცდილობ, რომ რომელიმე დადებითი გმირი გამოსულიყო. ეს ერთი ჩვეულებრივი ქართული ამბავია, სამწუხაროდ ბევრი წყვილია დიდი სიყვარულის შენარჩუნებას როცა ვერ ახერხებენ, არ ვიცი თქვენ ნახეთ თუ არა ჩემი ადრინდელი კომანტარები, უმეტესად ამ ისტორიაში აღწერილი მოვლენები ნამდვილ ამბავზე იყო აწყობილი.. გიორგი და თამარიც არსებობდნენ და მათ ცხოვრებაშიც იყო ღალატი. სამწუხაროდ სუსტი ადამიანები ქალებშიც არიან და კაცებშიც. უბრალოდ მგონია, რომ ვინ შევიყვაროთ ჩვენ არ ვწყვეტთ. ამის ახსნა მინდობა ამ ნაწარმოებში. ვფიქრობ დადებითი და უნაკლო არავინაა. ალბათ თამარს რომ არჩევანი ქონოდა სხვა ცხოვრებას ისურვებდა. ამდენი ტკივილსა და განშორებების გარეშე. რაც შეეხება ლევანს. ის უბრალოდ მედროვე, საკუთარი კომპლექსებით სავსე ადამიანია.
ბევრი მიფიქრია, გიორგის სხვაგვარად რომ წასვლოდა ცხოვრება, რას იზავდა. როგორი მამა იქნებოდა ან როგორი ქმარი? და ვეცადე ცხოვრება მისი თვალით დამენახა. სამწუხაროდ ისეთი მამებიც მინახია, მის შვილს ყურადღებას რომ არ აქცევენ და სხვას უანგაროდ ეხლარებიან. თუმცა მე ჩემს პერსონაჟს ასე არ ვხედავ, უბღალოდ ცხოვრებაზე გაღიზიანებული ადამინი უფრო მგონია. რომელმაც მშობლის ფუნქცია მხოლოდ მატერიალურად შვილების მომავლის უზრუნველყოფაში დაინახა. შეიძება ვცდები. არ ვიცი. მაგრამ მგონია, რომ ჩვენს რეალობაში ძალიან ბევრია ასეთი ადამიანები დედებიც და მამებიც. არ მინდა ზედმეტად რომელიმე პერსონაჟის მხარე დავიჭირო. თუმცა ადამიანურად მე ორივე წყვილი მეცოდება, თამარიც და გიორგიც.

თანხმობაში ვარ შენთან ,მაგრამ არა პერსონაჟებთან love
--------------------
სიყვარული არასოდეს მთავრდება

 


№16  offline აქტიური მკითხველი უცნობი ქ

ახლა ვკითხულობ კომენტარებს და ერთი კითხვა მაქვს თუ კაცი ტირის ესეიგი ის სუსტია? მე პატივს ვცემ გიორგის იმიტომ რომ სიყვარულის საოცარი უნარი აქვს და ძალიან ბევრი იტანჯა მისი ცრემლები ჩემთვის სისუსტის კი არა ძლიერების ნიშანია... სიყვარულის გამო მან თავმოყვარეობაზეც უარი თქვა და სტერეოტიპებზეც... თამარმა ძალიან კარგად იცოდა თაკოსთან ურთიერ5ობა რომ ქონდა გიორგის ისინი საკუთარი თვალით ნახა და მისი რეაქცია გამიკვირდა მან უბრალოდ სიყვარულზე წინ თავმოყვარეობა დააყენა მიუხედავად იმისა იცოდა ეს გიორგის გაანადგურებდა და ასეც მოხდა... და ამის გამო გიორგი ფაქტობრივად მოსიარულე ზომბად იქცა, ფსიქიატრიულშიც იწვა, ლოთიც გახდა და ყველანაირი გრძნობა დაკარგა.. ახლა იმაზე დაფიქრდით ასეთ კაცზე ქართველები რას ილაპარაკებდნენ წყალს გააყოლებდნენ ამიტომ უნდოდა რამისთვის მიეღწია და მასზე გიჟი და უსაქმური არ ეწოდებიათ... არ ვამართლებ გიორგის მხოლოდ იმაში ამდენი ხანი რომ დაიკარგა მიუხედავად იმისა თურმე ამხელა ქონება ჰქონია და იმაშიც არ ვამართლებ შვილებს ყურადღებას რომ არ აქცევს... ძალიან მომეწონა გიორგის პიროვნება გამდიდრების შემდეგაც იგივე რომ დარჩა და ლევანივით გაზულუქებული არ გახდა... საქართველომ რა მოუტანა გიორგის ტკივილის და იმედგაცრუების მეტი? ასე მგონია თამარს თავის დროზე ზურგი რომ არ შეექცია გიორგისთვის ყველაზე მაგარი ქმარი და მამა იქნებოდა მაგრამ მან დარტყმა იმისგან მიიღო ვინც წესით მისი საყრდენი უნდა ყოფილიყო... მამაკაცი მაინცდამაინც მაგარი ტიპი უნდა იყოს ქალების გული ირონიული ღიმილით და მუშტის ქნევით რომ მოიგოს ყველას რომ მოგეწონოთ? მე პირადად ასე სულაც არ ვფიქრობ... გიორგიში ყველაზე მეტად მის გრძნობას ვაფასებ და იმედია ამდენი შეცდომის შემდეგ გიორგიც და თამარიც სწორ გადაწყვეტილებას მიიღებენ და ისევ სიყვარულზე წინ სხვა რამეს არ დააყენებენ...

უფ რამდენი ვიფილოსოფოსე გადაიწვა ტვინი... :დ

 


№17  offline აქტიური მკითხველი grafo

მე პირადად მგონია, რომ ჩემი აზრი ერთობ გასაგებად გამოვთქვი როგორც გიორგიზე, ასევე ისტორიაზე. ვისთვის მისაღები, ვისთვის მიუღებელი. ნამდვილად გამიმართლა ამ ცხოვრებაში და მაქვს იმის ფუფუნება, რომ მამაკაცის სისუსტეებზე თვალი არ დავხუჭო, რომელიც შეიძლება სხვისთვის ღირსების ტოლფასიც იყოს, ჩემს თვალში კი არარაობად წარმოაჩენს winked .

 


№18  offline მოდერი malena

მუშტის ქნევით და ირონიული ღიმილით არ უნდა გამოეხატა მაგარი კაცობა უდავოდ, ან ვინ ითხოვს მაგას? სწორედ რომ გალოთდა, სწორედ განაწყენებული თამარის შემორიგებას რომ არ ეცადა და მოიყვანა ცოლად ის თიკო, აქვე აღვნიშნავ, რომ ბავშვზე მზრუნველობის გამო არ შეურთავს ცოლად ის ქალი, შეიზიზღა ლამის ბავშვიც და თუ მიხედვა უნდოდა შეეძლო ქორწინების გარეშეც მიეხედა საკუთარი შვილოსთვის. სწორედ რომ ქართველი ხალხი რას იტყვის, "მოდი გავიქცევი საქართველოდან", სწორედ რომ კარგად ხედავდა, თუნდაც სკაიპში საუბრებისას რომ მისი სიყვარული ადნობდა თამარს, ერთი სიტყვა და მასთან გაჩნდებოდა და მაინც ხმას არ იღებდა ამდენი წლის მანძილზე, სამომავლოდ ერთად ყოფნის თაობაზე და რით ახსნა ეს ყველაფერი? "მეშინოდა, რომ ასე და ასე..." აი, ამ ყველაფრის გამოა სუსტი პირადად ჩემთვის გიორგი. ტირილი კიდევ, გააჩნია რა დროს და რა სიტუაციაში ტირის მამაკაცი, თორემ მამაკაცებიც ტირიან. საკუთარი უსუსურობით აბღავლებული კაცი კი, სწორედაც რომ სუსტი მამაკაცია. და კიდევ, გიორგის და თიკოს ურთიერთობა თამარის საეჭვიანოდ მოხდენილი ცანცარობა იყო და მანდაც დააშავა გიორგიმ, თიკოს გრძნობებზე ითამაშა, თამარის რეაქციების გასაგებად გამოიყენა ის გოგო. ეს საერთოდ არაა ჩემთვის კაცური საქციელი.
მგონი, ახლა, კიდევ უფრო გასაგებად ავხსენი რატომაა ჩემთვის გიორგი სუსტი მამაკაცი. სრული უფლება მაქვს სუსტ მამაკაცად მივიჩნევდე.

 


№19  offline ახალბედა მწერალი murachashvili

სიმართლე გითხრათ მე პირადად გიორგი სუსტი მამაკაცი არ მეგონა. ვფიქრობდი, გულჩათხრობილი, საკუთარ აზრებში არეული ადამინი იყო. თქვენმა დღევანდელმა კომენტარებმა ცოტა სხვა თვალით დამანახა ჩემი პერსონაჟი. არ ვიცი ფინალი რამდენად მოგეწონებათ, თუმცა ძალიან მაინტერესებს თქვენი მოსაზრებები. მე ეს ისტორია ცოტა გასხვავებულად შევაფასე. შეიძლება ცოტა სუბიექტური ვარ.

 


№20  offline აქტიური მკითხველი lalita

შვილების არ ნახვა ნამდვილად არ ეპატიება. საინტერესოდ წერ ყოჩაღ.

 


№21  offline აქტიური მკითხველი grafo

გულჩათხრობილი, საკუთარ აზრებში დაულაგებელი შეიძლება მამაკაცი გარდატეხის ასაკში იყოს, მერე უნდა დალაგდეს. ან ისეთი რა არეულობა უნდა შეგეყაროს კაცს, რომ დაბერდე და ვერ განიკურნო. გიორგის სახე და ეს ისტორია მე პირადად ზოგადად იმიტომ მომწონს, რომ ზუსტად გადმოსცემ ქართველი მამაკაცების რეალურ სახეს. მათ ეგოიზმს საზღვარი არ აქვს, უტიფრობამდე ეგოისტები არიან. თან ხელს გკრავენ, თან არ გიშვებენ. როგორც არ უნდა დაასრულო, გიორგი ვერაფრით ვერ გამაკვირვებს:)). პატარა თამარს უფრო დიდ პატივს ვცემდი, რადგან არ შეუშინდა ძაღლს და ეს ამხელა კაცი კიდევ მუხლებზე დაეცა უსუსურობისგან და ატირდა. თუმცა,მისი ახლანდელი მდგომარეობაც მესმის, ოღონდ არ ვამართლებ. სიამაყე და თავმოყვარეობას ყოველთვის ვგმობ,როცა საქმე სიყვარულს ეხება, მაგრამ ღორებისთვის მარგალიტების გადაყრა საჭირო არ არის. როგორც ქალს თამარს მაინც თანავუგრძნობ და მინდა რომ ეს სულელური თავგანწირვა აწი მაინც დაუფასდეს.

 


№22  offline აქტიური მკითხველი terooo

აუ იცი რა კარგი ხარ...
აი ამას კი არ ველოდი...
ყჩაააღ...

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent