შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ლეა და კახა (თავი 6)


12-11-2015, 19:40
ავტორი Maiaabuladze
ნანახია 2 580

-მე ვიცი სად ეყოლებათ გოგოები.წამოიძახა ნიკამ ყველა მას მისჩერებოდა და მის პასუხს ელოდა თუ სად იყვნენ გოგოები.
-გისმენთ.უთხრა ალექსმა
-თემოს ისეთი ადგილი არ აქვს სადაც გოგოებს დამალავს ხოლო გურამი სულელი არ არის რომ თავისთან მიაყვანიოს ამიტომ გოგოები შეიძლება ჩვენს მთის სახლში იყვნენ იქ დიდი სარდაფი გვაქ სადაც ბავშვობაში ხშირად ვიმალებოდით მე და ჩემი ძმა მამა იქ ასვლას ყოველთვის გვიკრძალავდა მაგრამ იმის კითხვას თუ რატომ არ უნდა ავსულიყავით იქ ვერ ვუბედავდით მამას.ახლა ვხვრები რატომაც ალბათ ასეთი საქმეებისთვის იყენებდა.
-ანუ შენ ამბობ რომ მამშენიც გარეულია ამ საქმეში?
-კი მამაჩემი ყველაზე მეტადაა დამნაშავე.
-მისამართი მითხარი სახლს დავზვერავთ.
-ჩვენც მოვდივართ.
-არა თქვენ აქ დარჩებით და მათ ზარს დაელოდებით შეიძლება გითვალთვალებდნენ და არ მინდა ოპერაცია ჩაიშალოს.
-კარგი მაგრამ ყველაფერი გაგვაგებინე.
უკვე ორი საათი გავიდა რაც ალექსი წავიდა და მისგან არაფერი ისმოდა ბიჭები გიჟებს გავდნენ სახლში დადიოდენ წინ და უკან მეტის მოთმენა აღარ შეეძლოთ.
-დაურეკე რა აღარ შემიძლია.უთხრა ირაკლიმ კახას.
-ვურეკავ მაგრამ არ პასუხობს..……დრო გადოდა სწრაფად მაგრამ ალექსი არ რეკავდა.კახას ტელეფონმა დარეკა,ბიჭებს სუნთქვა შეეკრათ.
-ალექსიი იყოო? რაო? რა გითხრა? ოთახში შემოსულ კახას მიაყარეს კითხვები
-არა დედა იყო იკითხა სად ხართ ვნერვიულობთო მოვატყუე ჩემი მეგობრის აგარაკზე ვართ ყველა ერთად არ ვიცი როდის დავბრუნდებით მეთქი.
ბიჭო გავგიჟდები მოვკლავ თემოს და გურამს დეას ან რომელიმეს რამე რომ მოუვიდეს ცოფდა ირაკლი.ახლა ნიკას ტელეფონმა დარეკა ნიკამ დახედა და ანერვიულდა.
-მამაჩემია უკვე რამდენიმე თვეა არ დაურეკავს.
-უპასუხე და ხმამაღალზე ჩართე.ირაკლიმ თავისი ტელეფონი მოამზადა ხმის ჩასაწერად...……
-გისმენთ ბატონო შოთა.
-მოეშვი მაგ ღაბუცობას.გაისმა გაბრაზებული ხმა ტელეფონის მეორე მხრიდან.
-რა გინდა მითხარი ბევრი დრო არ მაქვს.
-რა საქმე გაქ? ის კახპა ნია უნდა მოძებნო? უფრო ჭკვიანი მეგონე ნიკა მეგონა უკვე მიაგნებდი ნიას მაგრამ შენ სახში ზიხარ და ზარს ელოდები.
-მითხარი რა გინდა რას ითხოვ მისი სიცოცხლის სანაცვლოდ.კახა ხმას ვერ იღებდა მაგრამ ბოღმა ახრჩობდა უნდოდა ახლა შოთა აქ ყოფილიყო და მოეკლა მის დაზე ასეთი სიტყვების თქმის გამო.
-მითხარი დროზე რა გინდათ ხომ იცი მისი სიცოცხლისთვის საკუთარსაც დავთმობ.
-ყოჩაღ მე მეგონა ლაჩარი იყავი და როგორი მამაცი ბიჭი გამიზრდიხარ,რა მინდა და ჩემი ქონება დამიბრუნე შენ მარტო ნიას მიიღებ თუ ყველაფერს მომიტან.არ გაბედო რომ ვინმე ჩარიო ამ საქმეში.
-კარგი ყველა საბუთს მოვამზადებ და დაგიკავშირდები.
როგორც კი გათიშა ნიკამ ტელეფონი და ირაკლიმაც დაასრულა ხმის ჩაწერა,კახამ ხმამაღლა შეიგინა ირაკლი და ნიკაც აყვნენ ახლა კახას ტელეფონი აწკრიალდა.
კახამ კამერა ჩართო პირახვეული და ხელებშეკრული ლეა დაინახა მერე დეა და ლეაც ახლა კამერა თემომ თავისკენ შემოატრიალა.
-თუ გინდა რომ ცოცხლები ნახო შენი კომპანია მთლიანად უნდა დათმო ყველაფერი ბატონ გურამს და შოთას უნდა გადასცე.
-სად და როდის მოგიტანო საბუთები?
-მისამართებს მოგწერ არც კი იფიქრო რომ ვინმეს გააგებინო შენ და ირაკლი ერთად მოხვალთ დეას და ლეას წაიყვანთ ნიკა კი მამამისთან მივა და ნიას წაიყვანს გესმის?
-კარგი მალე მომწერე. კახამ ადვოკატებს დაურეკა და საბუთების მომზადება დაიწყო.გათენდა არაფერი არც ალექსისგან ისმოდა და არც თემოსგან ბოლოს კარზე ზარი გაიგონეს ირაკლი წამოხტა და კარი ჩქარა გააღო კარში ალექსი იდგა სახეზე არაფერი ქონდა აღბეჭდილი.
-ჰა ალექს თქვი რამე ვერ იპოვნე?
-ვერა არ იყო იმ სახლში არავინ მთელი ღამის განმავლობაში ყველა საეჭვი სახლი და მიტოვებული ქარხანა დავზვერეთ მაგრამ არაფერია. თქვენ ხომ არ შეგხმიანებიათ ვინმე?
ბიჭებმა დაწვრილებით უამბეს ყველაფერი და ჩანაწერიც მოასმენიეს.ალექსმა წაიღო ჩანაწერი და პოლიციაში წავიდა ამ დროს კახას მისამართები გამოუგზავნეს შეხვედრა ღამით შედგებოდა.
კახა სავარძელში იჯდა ერთ წერტილს მისჩერებოდა იხსენებდა ყველა დეტალს რაც ამ საქმეს ეხებოდა,თვალწინ სულ განაწყენებული მამის სახე ედგა რომელიც საყვედურობდა რომ პირობა ვერ შეასრულა,წამები საათებათ ეჩვენებოდა საათები კი საუკუნეებად ტკიოდა სხეულის ყველა უჯრედი სისხლი ეყინებოდა როცა წარმოიდგენდა რომ მის საყვარელ ქალს და დას საფრთხე ემუქრებოდა.როგორც იქნა დაღამდა ბიჭებმა მარტო წასვლა გადაწყვიტეს ალექსს არ დაურეკეს. კახა და ირაკლი ერთად წავიდნენ ხოლო ნიკა მარტო. ირაკლი კახას თხოვდა ალექსისთვის ეთქვა მაგრამ კახა არ თანხმდებოდა მარტო უნდოდა ყველაფრის მოგვარება მანქანა ნანგრევებთან გააჩერეს და თემოს ელოდნენ თემოც მოვიდა ფურგონით თან ვიღაც მოხუცი კაციც ახლდა კახა მანქნიდან გადმოვიდა ხელში შავი კეისი ეკავა თემოსკენ გაემართა კახა მანქანაში დარჩა და ტელეფონი აიღო ალექსის მიწერა სად იყვნენ და მოსვლა თხოვა.
-სად არიან გოგოები?
-იქ....თემომ მანქანაზე ანიშნა მოხუცმა ლეა გადმოიყვანა და იარაღი მიადო რომ არ გაქცეულიყო.
-აიღე შენი საბუთები და გამოუშვი ორივე.
თემომ კეისი გამოართვა და მიტრიალდა მანქნისკენ კახა გამოედევნა და თემოს დაჭერა სცადა ლეამ იმით ისარგებლა რომ მოხუცს ყურადღება გაეფანტა ხელი მუცელში ჩაარტყა,გაიქცა მოხუცმა იარაღი მოიმარჯვა და ლეასთვის უნდა ესროლა როცა კახა გადაეფარა ლეამ მხოლოდ გასროლის ხმა გაიგონა,დაინახა როგორ დაეცა კახას სხეული მიწაზე ლეა ჩაიმუხლა კახასთან და ტირილი დაიწყო,
-ლეა...ლეა ნუ ტირიხარ მე კარგად ვარ და არ მოვკვდები....მიყვარხარ
-მეც მიყვარხარ კახა მეც.
კახას თვალებზე ბინდი ეკვროდა ხმები ბუნდოვნად ესმოდა ესმოდა პოლიციის სირენები ლეას ტირილი ირაკლის ყვირილი ბოლოს თანდათან ხმები გაქრა და კახამ გონება დაკარგა......………
საავადმყოფოს კოლიდორში იჯდა ლეა და ექიმს ელოდა ყველაზე მეტად კახას დაკარქვის ეშინოდა ახლა ეს ხდებოდა კახას კარგავდა ვერ ხვდებოდა ერთ კვირაზე ასე როგორ შეუყვარდა კახას რომ მის გამო ტყვიას არ შეუშინდა და თავი გასწირა.
-ლეა კახა როგორა?ლეამ ანერვიულებული ნიაკოს ხმა გაიგონა.
-არ ვიცი ჯერ არაფერი..ნია როგორ ნიკა როგორ არის რა მოხდა?
-ყველაფერი კარგადაა გურამიც დაიჭირეს თემოც და შოთაც ნიკა და ირაკლი ალექსისთან არიან პოლიციაში დეაც მათთანაა ჩვენებას მიცემს და მოვა.………………
-ექიმო კახა როგორაა?
-კარგადაა ტყვია მხარში მოხვდა არაფერი დაზიანებია
-მადლობა უფალს შეიძლება ვნახო?
-კი შებრძანდით და ნახეთ.
ნია და ლეა კახასთან შევიდნენ ნია საყვარელ ძმას მოეხვია.
-მიყვარხარ ძამიკო.
-მეც ჩემო ლამაზო.ხომ კარგად ხარ?
-კი კახა ყველა კარგად ვართ კიდევ კაი ირაკლიმ კახას დაურეკა და მოგისწრე თორემ თემოს ვერ დაიჭერდნენ.
-ხო მართალი ხარ.
მე წავალ კახა მარტო დაგტოვებთ.ალბათ გინდა ლეას ელაპარაკო.ლეა კარებთან იდგა და ცრემლებს ღვრიდა.
-რა გატირებს არ მოვმკდარვარ.
-ნუ სულელობ.
-აბა რატომ ტირი?
-იმიტომ რომ მეშინია შენი დაკარგვის.
-მოდი აქ.კახამ ხელით ანიშნა რომ მის გვერდით ჩამომჯდარიყო ლეა ასეც მოიქცა.
-კახა მეშინია რომ კიდე რაღაც მოხდება.
-აღარაფერი მოხდება ყველაფერი კარგად იქნება.
-იმედია უთხრა და კახას ჩაეხუტა.კახა შეიშმუშნა
-მაპატიე გატკინე არ მინდოა.
-არა არ მტკენია ჩამეხუტე გთხოვ.
დილიდთ კახა სახლში გაწერეს სახლში მისული კახა ამ დღეში რომ დაინახეს ნანა და ლალი აქოთქოთდნენ ბავშვებს გაუბრაზდნენ რომ ასეთი რამე დაუმალეს.
-დედა ხომ იცი როგორ მიყვარხარ არ მინდოდა გენერვიულა,შენც ძალიან მიყვარხარ ლალი დეიდა შენც უკვე დედაჩემი ხარ და გთხოვთ ნუ მებუტებით.
კახას თბილმა ჩახუტებამ ორივე მოალბო უცებ აფუსფუსდნენ და საუზმის მომზადება დაიწყეს.მხიარულად ისაუზმეს სამომავლო გეგემებიც დასახეს როგორ გადაერჩინათ კომპანია.კახას ტელეფონმა დარეკა კახამ რომ დახედა ფერი დაეკარგა და გარეთ გავიდა იმისთვის რომ არავის გაეგონა........
…………………….
იმედია მოგეწონებათ.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent